Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.6.2012 21:49

Tommy82 píše:Fungují vám zastávkové jízdní řády jízdní řády na stránkách DPP? Mně to automaticky hodí na idos.
Máš pravdu - při kliku na "tisk JŘ" se otevírá IDOS!

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Tommy82 » 20.6.2012 21:41

Fungují vám zastávkové jízdní řády na stránkách DPP? Mně to automaticky hodí na idos.
Naposledy upravil(a) Tommy82 dne 20.6.2012 22:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Linkové vedení

Příspěvek od DG7021 » 18.6.2012 22:47

Moc díky za info, Radime !

Uživatelský avatar
Radim7227
Uživatel
Příspěvky: 338
Registrován: 10.8.2007 20:41
Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Radim7227 » 18.6.2012 22:36

DG7021 píše:Prosím někoho znalého o informaci, která pořadí na lince 6 jsou šejdrová - děkuji.
Motolské šejdry 3,7. A to je vše.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Linkové vedení

Příspěvek od DG7021 » 18.6.2012 20:55

Prosím někoho znalého o informaci, která pořadí na lince 6 jsou šejdrová - děkuji.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.6.2012 6:11

abcdefg: vynechal si l.14!?

abcdefg
Uživatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23.3.2012 18:37

Re: Linkové vedení

Příspěvek od abcdefg » 17.6.2012 0:25

Můj názor:
1 - neměnil bych
2 - zrušit. Páč při svých současných intervalech a ještě sólo je absolutně k ničemu .... =D>
3 - Každý druhý spoj do Modřan?? Nesmysl ... Už vidím lidi na Palackého nám. jak řvou, že to jede jenom do Braníka apod. .. Do Modřan každá druhá a z Modřan do Ďáblic taky každá druhá... :/ .. Prostě bordel ... Každá tramvaj pojede jinam ... :-O ... na palici ...
4 - Hlavně že se s velkou slávou zavedla na Barrabndov, ale teď se zavede zpět na Kotlářku .. super ne?
5 - celý leta jezdila solo, byla to taková posilová linka ... a teď? Proč v danym úseku zrušit linku a zavest tam jinou? ůspora, nesmysl ...
6 - Jakej bude mít smysl prohodit linku 6 a 4??? Žádnej! :D Když z Barrandova pojedu na IPP musim objíždět přes p*** národní .... a když na Barrandov má jet jen ráno, tak ráno každej nejvíc pospíchá a ještě zbytečnej objezd? super :D
7 - Tu bych neměnil ... Při zamýšleném pásmování je to nesmysl ... Každá tramvaj pojede jinam ... propstě krávovina .....
8 - Vést spodem je docela fajn, už tenkrát, když se postavil přejezd, resp. obratiště sparta se nad tím uvažovalo ... jenže :D jaksi skutek utek, takže teď že by možná? inmho, nevěřím tomu ... to co by bylo fajn, se nestane :-)
9 - Neměnil bych, nemění se, aspoň že tak ...
10 - Buďto udělat něco jako 22+23, v tomto případě 10+16, nebo bych se u ní do změn nepouštěl ..
11 - pásmování je nesmysl, stejně tak jako zavést 11 metro ... kravina .. proste ne ne ne a ne ... na vinohradech, kde jede těsně na metrem A (stejne tak jako zamýšlění trojky v karlíně jako metrolinka) je to nesmysl ..
12 - vést horem místo linky 8 by bylo fajn ...
13 - neexistuje
15 - tu bych nechal v intervalech jako má dneska luinka 2. Páč když se někde neco stane, apod. Při výlukách se dá odklonit kamkoliv a hodí se všude. 15tka je taková účleová linka která může v severní části prahy kamkoliv a všude ji znaj ...
16 - udělat ji metrem. jak jsem psal u linky 10 .. 17 udělat komplet metro a 16 taky ...
17 - komplet metro bych udělal ....
18 neměnil bych
19 nechal bych tak jak jezdila ... možná zlepšit úřetupy + vazby okolí SA
20 nemenit
21 zrušit, nebo jí místo té zamýšlené trojky protáhnout do Moodřan. Tam bych klidně ty dvě metra nechal ..
22 - neměnit. Přece když se to s velkou slávou zavedlo, tak ted to menit nebo rusit!? kravina .... at vozíme více vzduchu! na koncich proc ne
23 nejni
24 .. nemenil bych
25 - asi nemenit, nebo dodatecne uzpravy. 25 je takova linka ze se vzdycky da odklonit ruzne. Uz nekolik let nejela v trvale trase, takze se da priupadne odklonit kam koliv
26 - nechal bych tak jak je. ...

Co se tyce nocniho linkoveho vedeniu, tak bych ho nemenil ...

Jsem toho nazoru, že linkove vedeni tramvaji by se nemelo menit nejak zásadně. Páč když do Braníka jezdula xx let linka 16, tak by tam taky jedit měla, nebo když do řep jezdí 9 a najednou by tam mělo jet něco jinýho ... kdybych sem přijel po pár letech tak bych si myslel že aPražáci chodej po hlavě, ale to už asi chodí teď...

(jsem lehce opilý, berte na to zřetel, ale jinak mám i za střízliva stejnej názor na toto ..)

ale vzhledem k tomu, že top dělaj proto aby byla pražská doprava přehlednější, tak mi to přijde jako výmluva, jako p***vina na entou, páč když každá tramvaj na lince pojede jinam, prostě nikdy nemůže být přehledné ... kde jsou ty doby, že linka měla jen dvě konečné??? tohle mi moc přehledné nepřijde ..... začlo se s tím tenkrát u linky 7 kotlářka - řepy, pak 16, pak se začalo se čkou ráno na Barr. apod, potom každá fruhá 17 a tak podobně se to sere ... :/

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Blaueminence » 16.6.2012 13:26

Za vedení 12ky přes Letnou dost možná nesu i já osobní odpovědnost. Kvůli četným výhružkám ohledně zrušení 15ky (jde hlavně o úsek přes Stross, kde by bez linky odbočující od Výstaviště vzhůru bylo přebíhání skutečně chuťovka, bydlím poblíž) jsem nedavno napsal na ROPID, jestli se to zrušení myslí vážně a nemohli by jí aspoň v tomhle úseku dát pokoj; ostatně ve špičce prázdná rozhodně nejezdila. Třeba tam takových lidí napsalo víc, tak se rozhodli nám tramvaj v tomhle směru takhle "vykompenzovat". Už by mi přišlo chytřejší odklonit 1 nebo 25 přes Nádr. Holešovice a pak by se možná pětka nemusela kroutit spodem, jako teď... co myslíte? Odborník nejsem, jen nedaleký obyvatel...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 15.6.2012 21:33

m@rtin píše:Proč mám já, jako obyvatel Dědiny, být trestaný za to, že mi pod domem nejezdí tramvaje?
Protože je tam nechceš. Odmítl jsi slavnou tramvaj na Letiště a teď za to budeš pykat. 8-)

Filip8399
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 23.2.2012 21:33
Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Filip8399 » 15.6.2012 18:02

Já vím :)

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Sirka » 15.6.2012 17:50

Na ROPIDu si s nim někdo asi vytře... :devilsmokin

Filip8399
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 23.2.2012 21:33
Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Filip8399 » 15.6.2012 17:45

Na ROPIDu někdo asi dostane hodně ošklivý dopis! :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 15.6.2012 10:24

MŠ: l. 11 bude zajímavá i ze Synkáče DC. Jsem zvědav, kolik lidí bude v tom vloženém spoji. Na Výstavišti se cestující dodnes nenaučili přejít na l.17 vyjíždějící ze smyčky. A na Synkáči to bude totéž. Ti starší lidé to nikdy nepochopí. Nehledě na to, že když stojím na ostrůvku DC, tak nemám šanci zjistit, že ta tram v nástupní zastávce je určena pro cestující. Tramvaje totiž nemají na levé straně žádnou orientaci. Pochopí to pár lidí, určitě na poslední chvíli, a aby jim tram neujela, tak šup z ostrůvku pod auto. Nebo jim tramvaj ujede a stížnost na řidiče tram.
Ještě 2 provozní poznámky: Výjezd ze Synkáče je děsný a kde se budou odstavovat tramvaje s poruchou nebo po MÚ, když Zámecká bude normálně v provozu?

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Linkové vedení

Příspěvek od m@rtin » 15.6.2012 9:40

Pawel:
218 se dala čekat, ale podle mě to není taková tragédie, protože je tu řada alternativních spojení (206, 119, přestup na tram, tangenty).

To jsi na velkém omylu. 119 nemá kapacitu na to, aby převzala zátěž z autobusu, který dnes jezdí každých 5 minut. 206? Děláš si srandu? Linka, která jezdí od devíti ráno s hodinovým intervalem má nahradit 218? Přestupovat na tramvaj nikdo nebude, tahle představa je lichá. Vyber si - jet 218 ze sídliště oklikou přes sklady s 30% jistotou chycení závor v Libocké, prosekat se zacpanou Libockou od podjezdu na Evropskou a přestoupit na přeplněnou tramvaj, která staví na každé křižovatce nebo dojít za 6 minut na linku 119 jezdící každých 5-7 minut a jet přímo 3 zastávky pohodlně až k metru. Pokud se ti nechce šlapat 6 minut na Evropskou, můžeš dojet 108, 179 a 225 na Šárku, kde si přestoupíš hrana/hrana na 119 taky.

Proč mám já, jako obyvatel Dědiny, být trestaný za to, že mi pod domem nejezdí tramvaje? Proč mám koukat na prázdné tramvaje na Zahradním Městě, Bílé Hoře, Kolbenově a tlačit se do 119, kde má polovina cestujících kufr jako kráva?

218 se do pár měsíců buď za A) vrátí do Dejvic nebo za B) umře, protože se nenajde nikdo, kdo by tím chtěl jezdit. A to vůbec nepíšu o tom, že ta linka funguje od roku 1982 beze změny a 2 (slovy dva) roky před otevřením metra na Veleslavín ji zabijou úplně. Kdo si myslíš, že tím bude jezdit v těchto parametrech a v éto trase?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 15.6.2012 9:27

MM-Mikulovsky píše:Spořilov - navíc s l.6 a ve špičce (Asi jen PD) zdvojenou l. 11 značí nějaké ukončení/převlékání tam BUS od Jižňáku?
Právě, že ta 11 tam ve špičce zdvojená nebude, půlka spojů prováděná v sólech ve špičce skončí na Otakarově. Tj. bude to krása, jak to prázné sólo pojede na kufru narvané zpožděné dvojici. V opačném směru určitě lidi naláká situace, kdy se budou ve špičce na Pavláku cpát do přecpaného sóla, protože postávalo před dvojicí dlouho na Vinohradské a vznikla díra. Načež ti, co se tam nacpali, budou vyhozeni na Otakarově a nuceni jít pěšky na tu dvojici nahoru na náměstí. Takže 11 bude "posílena" a lidi akorát naštve.

Odpovědět