Odpovím asi blbě, ale... Ropid asi za každou cenu chce dostat lidi ze Spořilova na metro B. Ale na tohle mu sere bílej tesák. Jenže tam si jede každý svou, pak to nemá dopadnout tak jak to dopadá.abcdefg píše:Nechápu jediný ... Z linky 11 se má stát úžasná metrolinka. Vložené spoje budou jezdit sólo v úseku NBS - OH, soupravy Spořilov - OH. Ale linka 6 bude ukončena na Spořilově. Proboha, proč ty sola 11 nemohou dojet až na ten Spořilov? Proč Spořilovským zbytečně motat hlavu vloženými spoji, 6tkou, která jezdí jen v určitých obdobích apod? Spojení z/na IPP by bylo bohatě dostačujicí ...
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Linkové vedení
Na všechny tyhle otázky proč se musí odpovědět PROTOŽE! To je to samé jako linky 14/24... Proč nemohla zůstat linka 14 ve své trase z Masarykova nádraží a musí se otočit a přijet na Ortenovo náměstí z "druhé strany" a přes Veletržní jí nahradí 24? A proč, než motat lidem hlavy přečíslováním linek za jízdy, když už musí tohle být, tak proč nemohla 24 končit ve smyčce na Výstavišti, kde by se klidně ten samý vlak převlékl na 14 a zase vyjel bez matení hlav kohokoliv? Odpověď je PROTOŽE ONI JSOU ROPID A JIM SE TO NA PAPÍRU LÍBÍ....
Re: Linkové vedení
Nechápu jediný ... Z linky 11 se má stát úžasná metrolinka. Vložené spoje budou jezdit sólo v úseku NBS - OH, soupravy Spořilov - OH. Ale linka 6 bude ukončena na Spořilově. Proboha, proč ty sola 11 nemohou dojet až na ten Spořilov? Proč Spořilovským zbytečně motat hlavu vloženými spoji, 6tkou, která jezdí jen v určitých obdobích apod? Spojení z/na IPP by bylo bohatě dostačujicí ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Zakládat stížnost na "nejhorším pocitu" je ale trochu neuvážené, ne? O změně 158 se nikde nepíše, a tak bych předpokládal, že se současné pásmování měnit nebude, stejně jako je to u všech ostatních linek, které v té tabulce v NDO nejsou vypsány..willyjeff píše:Jelikož si v těch návrzích berou 158 do huby a označují jí jako metrolinku a na všech návrzích je úsek Letňany C - Českomo B v závorkách, beru tu nejhorší možnost, že budou 158 pásmovat i mimo špičku. Tedy do Vysočan v intervalu 30 minut.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
O zdravém rozumu ROPIDU mám léta své pochybnosti. Jediné co snad ještě dokážu pochopit je dokončení integrace Poděbrad, Uhl.Janovic, Milovic a Kutné Hory. To, že nezaintegroval Kolín (a ten je blíže než KH), budiž, to je jeho věc. Ale šťourat do takové zásadní věci jako je linkové vedení, doufám že k tomu budou mít připomínky i jednotlivé MČ, kde jsou také odborníci, ale pozor, také OBČANÉ mají možnost se vyjádřit.willyjeff píše:Daleko rozsáhlejší je nová výstavba okolo Harfy. Změní se tam něco? Omezí dopravu On totiž ROPID umí reagovat jen zpětně, neumí nic vyhodnotit. Jen dělá čáry na mapě.
Když to shrnu:
1: neměnil bych
2: neměnil bych
3: Tady už jsem trochu skeptický, proč zrovna tahle linka do Kobylis, vést Karlínem naprostý nesmysl - už dneska je tam doprava silně naddimenzována, dvě linky bohatě stačí, pásmování Braník - Modřany totální nesmysl.
4: Kotlářka - Kubáň. Konečně to někoho napadlo!
5: PROČ?????
6: Ve stávající trase absolutně vyhovuje, proč tedy šťourat do toho, co už tu léta funguje.
7: pásmování = TOTÁLNÍ IDIOCIE
8: dobrej nápad, konečně to někoho napadlo!
9: beze změny
10: jediná linka vedoucí do Ďáblic
11: všechny linky jenom na Olšanské hřbitovy????? Tady nikdo nepřemýšlel!!! Viz můj příspěvek o pásmech na Spořilov.
12: přes Spartu??? Smysl tohoto vedení mě uniká, stejně jako ukončení na Palmovce, v oblasti Harfy se realizuje velmi rozsáhlá bytová výstavba a jenom linka 25 stačit nebude.
13: neexistuje
14/24: PROČ?????
15: neexistuje
16: Hrdlořezy tímto ztrácí s Florou a se Želvou přímé spojení a to definitivně.
17: Metrolinka jak vyšitá - dokud nebude odstraněno zbytečné postávání v kolonách u Karlových Lázní, tak nesmysl, jinak s trasováním nevidím jediný problém.
18: beze změny
19: ROPID si kope svůj hrob
20: beze změny
21: PROČ????
22: Ať žije vzduchovozič v obou koncích
23: neexistuje
24: PROČ?????
25: ok, proč ne?
26: beze změny, spokojenost.
Sečteno, podtrženo, ROPID ukázal jak "umí" organizovat dopravu v hlavním městě, rozuměj, spíš ji žene do záhuby.
Naposledy upravil(a) Pepa z Nuslí dne 22.6.2012 13:49, celkem upraveno 1 x.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
158 v NDO BUS vůbec není, ani v tabulce s intervalama, počtem pořadí.
Tak že se nemění NIC, nebo snad Rotoped mlží...?
Tak že se nemění NIC, nebo snad Rotoped mlží...?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Jelikož si v těch návrzích berou 158 do huby a označují jí jako metrolinku a na všech návrzích je úsek Letňany C - Českomo B v závorkách, beru tu nejhorší možnost, že budou 158 pásmovat i mimo špičku. Tedy do Vysočan v intervalu 30 minut.orky píše:willyjeff: A ona se má 158 nějak měnit? Dnešní 158 na Letňanech pásmuje, cca každý 3 spoj zdě ve špičkách končí a pásmování by se rozšiřovat nemělo. Aby jezdily na Českomoravskou všechny spoje by bylo neekonomické. Naopak vzhledem k poměrně rozsáhlé výstavbě u zastávky Staré Letňany bude další posílení nutné, očekával bych snahu alespoň v PD dosáhnout intervalu 3/7,5/3,75.
Ohledně nové výstavby. Jelikož jsem obyvatelém toho nového projektu, tak bych posílení této linky i v sedlech určitě uvítal. 15 minut na Vysočany je moc. Když jsem ten dotaz položil, tak jsem do toho autobusu a na Proseku jsme byli tak narvaný, že druhý kočárek prostě neměl šanci nastoupit. A to bylo prosím v 13:26. K té nové výstavbě. Daleko rozsáhlejší je nová výstavba okolo Harfy. Změní se tam něco? Omezí dopravu On totiž ROPID umí reagovat jen zpětně, neumí nic vyhodnotit. Jen dělá čáry na mapě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Pepa z Nuslí: Já souhlasím. Navržené "řešení" je jak z blázince. Buď ze Spořilova 11 v polovičním intervalu, nebo např. v tom intervalu 6 minut, když tedy je poptávka po posílení. Tj. posiluju Pavlák - Spořilov a spoje trošku oddobytčákuju v určitých obdobích, byť to bude jen v úseku Pavlák - max. Michelská. No a nebo 11 neposiluju, ale nabídnu jim místo přestupu u Muzea v prokladu s 11 cestu do centra nějakou linkou přímo na Václavák/Národní. Ovšem pro tento účel se nehodí linka 6, protože ta by právě pak měla zůstat na té Bělehradské s normální jedenáctkou. Ropid spolehlivě vzal všechna negativa, co se v oblasti dala udělal a vysmahnul je do toho návrhu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Martine, největší průser je právě ta 11 s 6 dohromady, Obě na Spořilov - bože jaká krása!!! To pásmování jedenáctky bude ZA TREST. V PD už 6 praská ve švech, o 11 ani nemluvím. Teď jsem jel z Kauflandu a úplně mě vyrazilo dech, kolik lidí je "narváno" v tý tramvaji (viz můj předchozí příspěvek).Martin Šubrt píše:Právě, že ta 11 tam ve špičce zdvojená nebude, půlka spojů prováděná v sólech ve špičce skončí na Otakarově. Tj. bude to krása, jak to prázné sólo pojede na kufru narvané zpožděné dvojici. V opačném směru určitě lidi naláká situace, kdy se budou ve špičce na Pavláku cpát do přecpaného sóla, protože postávalo před dvojicí dlouho na Vinohradské a vznikla díra. Načež ti, co se tam nacpali, budou vyhozeni na Otakarově a nuceni jít pěšky na tu dvojici nahoru na náměstí. Takže 11 bude "posílena" a lidi akorát naštve.
V Ječné do půl roka od změn budeme mít 6 zpátky, protože nevěřím tomu, že lidi v téhle relaci necestují. Je pro mě daleko příjemnější, když jedu metrem z JZM na Budějárnu (příklad), tak přestoupím na tramvaj na Karláku, do metra mastoupim na I.P. Pavlova a je to 1000 krát rychlejší než to objíždět metrem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Já k tomu musím reagovat.
Docela dost mě uráží jedna zásadní věc. Linka č. 6 jezdí řadu let přes Bruselskou a Ječnou na Karlák. Je to jediná linka, která, když potřebuju jet na Pavlák a na metro, spolehlivě mě tam doveze. Člověk to má u čumáku a navíc se jedná o moc šikovnou linku.
Teď ji mají přesunout do údolí, proboha proč? To nestačí ty 3 tramvaje co tam jezdí na Karlák, resp. Palačák?? Nehledě na to, že už teď je ta trať v ne příliš dobrém stavu a opravu by potřebovala jak sůl, zejména Fidlovačka - Albertov. Navíc si nemyslím, že Spořilov potřebuje dvě linky. Léta tam jezdíila devatenáctka která byla vystřídána jedenáctkou, v pohodě to stačilo. Stejně tak jako osmnáctka jezdí k vozovně a kapacita je tam dlouhodobě dostačující. A propos, k Pankráci, resp. Pražskému povstání - tam je to jak po bombardování. Projektanti asi někde udělali chybu, neboť z tramvaje do metra se přestupuje fakt mizerně a bohužel si myslím že to tramvajím moc nepřidá. Kdo chce jet z ulice Na Veselí k metru, ten spíše využije autobusu v ulici Na Jezerce k metru Pankrác, než se z tramvaje na PP prodírat na metro, stát na semaforech jak ČUVŠIPO (pro neznalé, to znamená Čurák v širém poli).
Docela dost mě uráží jedna zásadní věc. Linka č. 6 jezdí řadu let přes Bruselskou a Ječnou na Karlák. Je to jediná linka, která, když potřebuju jet na Pavlák a na metro, spolehlivě mě tam doveze. Člověk to má u čumáku a navíc se jedná o moc šikovnou linku.
Teď ji mají přesunout do údolí, proboha proč? To nestačí ty 3 tramvaje co tam jezdí na Karlák, resp. Palačák?? Nehledě na to, že už teď je ta trať v ne příliš dobrém stavu a opravu by potřebovala jak sůl, zejména Fidlovačka - Albertov. Navíc si nemyslím, že Spořilov potřebuje dvě linky. Léta tam jezdíila devatenáctka která byla vystřídána jedenáctkou, v pohodě to stačilo. Stejně tak jako osmnáctka jezdí k vozovně a kapacita je tam dlouhodobě dostačující. A propos, k Pankráci, resp. Pražskému povstání - tam je to jak po bombardování. Projektanti asi někde udělali chybu, neboť z tramvaje do metra se přestupuje fakt mizerně a bohužel si myslím že to tramvajím moc nepřidá. Kdo chce jet z ulice Na Veselí k metru, ten spíše využije autobusu v ulici Na Jezerce k metru Pankrác, než se z tramvaje na PP prodírat na metro, stát na semaforech jak ČUVŠIPO (pro neznalé, to znamená Čurák v širém poli).
Re: Linkové vedení
willyjeff: A ona se má 158 nějak měnit? Dnešní 158 na Letňanech pásmuje, cca každý 3 spoj zdě ve špičkách končí a pásmování by se rozšiřovat nemělo. Aby jezdily na Českomoravskou všechny spoje by bylo neekonomické. Naopak vzhledem k poměrně rozsáhlé výstavbě u zastávky Staré Letňany bude další posílení nutné, očekával bych snahu alespoň v PD dosáhnout intervalu 3/7,5/3,75.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Podal jsem dotaz na mojí městskou část:
"Dobrý den, pročetl jsem si návrhy organizace ROPID ohledně změn v mhd. Rád bych se zeptal, jestli budou Letňany nějak reagovat a rozporovat jejich názory. Např. pásmovat l. 158 k metru mi přijde naprosto bezrozmyslu, protože touto linkou jezdím téměř denně v poledních hodinách až na Vysočanskou a jezdí se mnou spousta lidí, takže o nějaké nevyužívanosti se jednat absolutně nedá. Naopak mezi 13 a 14 hodinou už na zastávce Rychnovská nepobírá cestující (kvůli blízkosti učiliště), takže by stálo za zvážení naopak posílení linky. Dále rozkouskování l. 186 mi přijde kontraproduktivní, když účelem změn je úspora, ale přitom místo jedné linky vytvoří 4 nové s úplně stejným vypravením, takže naopak bude potřeba víc vozů a řidičů na obsloužení nových linek. Děkuji. JCh."
a odpověď:
"MČ Praha 18 reagovala a dala své připomínky, ale z HMP bylo jasně řečeno, že se k připomínkám žádné městské části nebude přihlížet. Mimochodem jsme na vyjádření dostali pouze 5 dní."
Co na to říct...
"Dobrý den, pročetl jsem si návrhy organizace ROPID ohledně změn v mhd. Rád bych se zeptal, jestli budou Letňany nějak reagovat a rozporovat jejich názory. Např. pásmovat l. 158 k metru mi přijde naprosto bezrozmyslu, protože touto linkou jezdím téměř denně v poledních hodinách až na Vysočanskou a jezdí se mnou spousta lidí, takže o nějaké nevyužívanosti se jednat absolutně nedá. Naopak mezi 13 a 14 hodinou už na zastávce Rychnovská nepobírá cestující (kvůli blízkosti učiliště), takže by stálo za zvážení naopak posílení linky. Dále rozkouskování l. 186 mi přijde kontraproduktivní, když účelem změn je úspora, ale přitom místo jedné linky vytvoří 4 nové s úplně stejným vypravením, takže naopak bude potřeba víc vozů a řidičů na obsloužení nových linek. Děkuji. JCh."
a odpověď:
"MČ Praha 18 reagovala a dala své připomínky, ale z HMP bylo jasně řečeno, že se k připomínkám žádné městské části nebude přihlížet. Mimochodem jsme na vyjádření dostali pouze 5 dní."
Co na to říct...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Linkové vedení
Myslím, že tady ještě nezaznělo, že linka 21 je od 30.6. zrušena (zatím z důvodu "výluky"). Dále podle toho, že na JŘ portálu není dostupná linka 6, předpokládám, že se s ní přes léto také nepotkáme. Linka 4 je odkloněna na Kotlářku. A na lince 2 o prázdninách prodloužení intervalu ráno na 10min., dopoledne na luxusních 24min., odpoledne 15min.
Re: Linkové vedení
Stejný problém na ropid.cz...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
http://dpp.idos.cz jen změnili adresu.