Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tomu říkám skvělý návrh, Není to "naddimenzování Spořilova", protože tramvaje obsluhují i velkou část Michle.
Ale jiná věc je ta, jestli ta 19 v této podobě je vhodná, nebo ne. Vytváří se moc dlouhý souběh 11 a 19 a ten ROPID má v lásce. Jenže 11 v současné podobě stačí a Vinohradskou stejně lidi moc nejezdí. Když už chceš zavádět do těchto míst 19, tak bych navrhoval toto:
Spořilov - Náměstí Bratří Synků - Otakarova - Kubánské náměstí - Strašnická - Palma - Harfa - Starý Hloubětín - Lehovec.
Proč?
1. Úsek Spořilov - NBS - Kubáň - Strašnická. Když už má být lepší spojení, tak se vším všudy. Dolní Nusle a Vršovice mají jedinou možnost jak se dostat na metro A STRAŠNICKÁ - linkou 7. Tím se řeší tento zásadní problém.
2. Odůvodňovat zbytek trasy je jako nošení dříví do lesa. Jenom připomenu, že na Harfě je, jak už bylo tolikrát zmiňováno, poměrně rozlehlá bytová výstavba.
V tom případě bych 16 vrátil tam, kde je potřeba - na Spojovací a na druhou stranu do Braníka.
3. Původně jsem chtěl 19 vést do centra a přes Hlávkův most nahoru na Letnou. ale to by mě asi ROPID ukamenoval.
Ale jiná věc je ta, jestli ta 19 v této podobě je vhodná, nebo ne. Vytváří se moc dlouhý souběh 11 a 19 a ten ROPID má v lásce. Jenže 11 v současné podobě stačí a Vinohradskou stejně lidi moc nejezdí. Když už chceš zavádět do těchto míst 19, tak bych navrhoval toto:
Spořilov - Náměstí Bratří Synků - Otakarova - Kubánské náměstí - Strašnická - Palma - Harfa - Starý Hloubětín - Lehovec.
Proč?
1. Úsek Spořilov - NBS - Kubáň - Strašnická. Když už má být lepší spojení, tak se vším všudy. Dolní Nusle a Vršovice mají jedinou možnost jak se dostat na metro A STRAŠNICKÁ - linkou 7. Tím se řeší tento zásadní problém.
2. Odůvodňovat zbytek trasy je jako nošení dříví do lesa. Jenom připomenu, že na Harfě je, jak už bylo tolikrát zmiňováno, poměrně rozlehlá bytová výstavba.
V tom případě bych 16 vrátil tam, kde je potřeba - na Spojovací a na druhou stranu do Braníka.
3. Původně jsem chtěl 19 vést do centra a přes Hlávkův most nahoru na Letnou. ale to by mě asi ROPID ukamenoval.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Stejně je nejkrásnější, jak se ROPID chvástá tím, že na tom ušetří stamiliony. Jenže tyto peníze jdou zase dál do dopravy. Rozšíření pasem PID. To co bylo teď s tím Kolínem, nevím nejezdím tam, asi tzo byla dobrá věc, třeba se nedohodli s místním dopravcem. U nás na Mělníku se někdo rozhodl, že za MRVID podá lepšíí nabídku, než kraj. Sice ČSAD SČ dostane něco navíc, ale zase ze zruší hromada spojů. Dám příklad MHD Mělník (jsou to sice 2 linky, ale jsou). Na Městskou tu nyní máme 4 autobusy, pouze 4, a to 2x Crossway, 1x M-B Citaro a 1x B732(ala 951). Chtějí nám omezit městskou, tím, že jí vyhodí 1 bus. Městská která ale už tak jezdí narvaná? Vysvětlí mi někdo důvod toho proč? Proč měnit 10 let zajetý JŘ, který je mezi lidmi zažitý. Je mi z toho na blití, protože to nejde na to nenadávat. Byť budem pod PIDkou, tak na ME mi to jezdí vždy v 00, 20, 40. Často jsou mezi i vložené spoje a teď. Mělničáci ******* si. 2x do hodiny vám to bude stačit. Nic víc, nic míň. Jestli někomu příjde Ok směna s harmonogramem 5.05 - 8.05(Kokořín) a pak 12.30 - 19.20(město) a druhý den v 5.10 na Kralupy a jet to 5.10 - 10.00 a od 13.10 - 16.45(město). Pak je naštěstí den volna, ale i tak je to moc.
Spořilov jinak
A co ten Spořilov vyřešit takto:
l.č. 10 ve stejné trase jako dnes (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 11 ve stejné trase a jako dnes (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 16 v trase v jaké byla do cca konce května (Sídl. Řepy - Spojovací) (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 19 v trase: Spořilov - Chodovská - Michelská - Horky - NBS - Bruselská - I.P.P - Muzeum - Italská - Jiřího z Poděbrad - Flora - Olšanské hřbitovy - Želivského - Lehovec. (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
Tak by vznikl v úseku Želivského - Spořilov tzv. "metrolinkový provoz", který má ROPID rád a i víkend by se dal v pohodě udělat 7,5 přes den, neb v koncových úsecích by pak byl obvyklých 15 min.
l.č. 10 ve stejné trase jako dnes (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 11 ve stejné trase a jako dnes (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 16 v trase v jaké byla do cca konce května (Sídl. Řepy - Spojovací) (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
l.č. 19 v trase: Spořilov - Chodovská - Michelská - Horky - NBS - Bruselská - I.P.P - Muzeum - Italská - Jiřího z Poděbrad - Flora - Olšanské hřbitovy - Želivského - Lehovec. (PD 8-10-8-20 SO+NE 20-15-20)
Tak by vznikl v úseku Želivského - Spořilov tzv. "metrolinkový provoz", který má ROPID rád a i víkend by se dal v pohodě udělat 7,5 přes den, neb v koncových úsecích by pak byl obvyklých 15 min.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
a to jak známo bude za hoooooooooooodně dlouho. Na P4 jsou stejně strašný experti na dopravu. Stejně jako s tou tramvají na Václaváku, že P1 je tam nechce, ale byly by dobrou alternativou k dnes již přecpané Ječné.
Navíc si myslím že vést pouze TT po horní části k ničemu nepovede.
Ale to už jsem zase hodně OT.
Navíc si myslím že vést pouze TT po horní části k ničemu nepovede.
Ale to už jsem zase hodně OT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Přinejmenším nechápu, proč se s tím něco neudělalo už při obnově horního semaforu před asi třemi lety. Určitě šlo přisunout zastávku alespoň ke křižovatce. Samozřejmě tuším, že příčinou asi byla nutnost řešit ty dva sloupy VO a jeden trakční, které tam jsou. VO by asi musely na stranu komunikace a trakční do ochranného ostrůvku, nebo tak něco... Tj. nákladné. Pokud by byla přijatelná zastávka na jednu soupravu, šla by udělat i mezi křižovatkami. Ale opět nákladné, možná by bylo vhodné půlmetrové posunutí trati směrem k metru a to by se asi udělalo až v okamžiku větší investice. Např. až se bude moci do vozovny Pankrác přijet Jeremenkovou .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
to MŠ: Martine, omlouvám se za OT, ale co myslíš, dá se něco udělat s docházkovou vzdáleností na metro Pražského povstání od tramvaje?
Re: Linkové vedení
Ano, to je ale všechno, co mohou udělat. Na jejich připomínky se nemusí brát zřetel, jelikož nejsou objednavateli. No a ROPID je přesvědčen, že vytvořil nejlepší návrh na světě, do kterého mu nikdo nesmí kecat, proto dal městským částem na vyjádření 5 dní. Noskovi je to úplně u ..., ten to podepíše a bude to mít z krku.willyjeff píše:Uznávám, že můj dojem je asi mylný. Mě ale dost zarazila ta odpověď ohledně připomínek od Městských částí. Takže kdo jiný než jednotlivé MČ by měl návrhy rozporovat?
Takže možností, jak tomu zamezit, už moc není. Snad jedině nějaká dobře zorganizovaná petice.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Všechno, co navrhne kdokoli, je lepší než návrhy Ropidu
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
A cožtakhle propojit úplně všechny linky a řetezit je na konečných
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Což, tak 14 Špejchar. Ale spravilo by to brek po 15 a po 12 rovně...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Žádné lomení neuznávám. Když tak jedině při výlukové činnosti, jinak ne.Petrpes píše:Navrhuji 24 ukončit Výstaviště, o wekendu 2T/15min.
14 na Ortenu lomit na 15 Špejchar.
12 nechat po nábř.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To mě taky trošku zarazilo. Asi už je Praha naštvaná, že jí ty plány na redukci dopravy už několikrát nevyšly, že radši zakázala všechny připomínkywillyjeff píše:Uznávám, že můj dojem je asi mylný. Mě ale dost zarazila ta odpověď ohledně připomínek od Městských částí. Takže kdo jiný než jednotlivé MČ by měl návrhy rozporovat?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Navrhuji 24 ukončit Výstaviště, o wekendu 2T/15min.
14 na Ortenu lomit na 15 Špejchar.
12 nechat po nábř.
14 na Ortenu lomit na 15 Špejchar.
12 nechat po nábř.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Uznávám, že můj dojem je asi mylný. Mě ale dost zarazila ta odpověď ohledně připomínek od Městských částí. Takže kdo jiný než jednotlivé MČ by měl návrhy rozporovat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tak asi protože je zbytečné vyhazovat lidi ven, když ta tramvaj stejně pojede dál.Bába Foutéř píše:A proč, než motat lidem hlavy přečíslováním linek za jízdy, když už musí tohle být, tak proč nemohla 24 končit ve smyčce na Výstavišti, kde by se klidně ten samý vlak převlékl na 14 a zase vyjel bez matení hlav kohokoliv?
Ale osobně jsem na to převlékání taky celkem zvědav..