Pepo, ty jsi šprýmař! Ale pravda je, že já tohle vlákno taky nečtu.willyjeff píše:Možná jste to tu už řešili, tohle vlákno jsem dost opomíjel, ale proč je tak důležité kopírovat metrolinkama metro? Aby dostály svému názvu?
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Možná jste to tu už řešili, tohle vlákno jsem dost opomíjel, ale proč je tak důležité kopírovat metrolinkama metro? Aby dostály svému názvu?MM-Mikulovsky píše: M11 by jsem ještě skousl, ale s M v úseku Spořilov - Olšanské hřbitovy a l.6 z NBS!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
M11 by jsem ještě skousl, ale s M v úseku Spořilov - Olšanské hřbitovy a l.6 z NBS!Pepa z Nuslí píše:Neznám větší prasárnu než M11 a 14/24. To si ROPID mohl odpustit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Neznám větší prasárnu než M11 a 14/24. To si ROPID mohl odpustit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Linkové vedení
Ale vždyť se o tom již celý den mluví Plho. (V sekci Rekonstrukce TT)uzivatel35 píše:Pokud tam oblouk není, tak se může dostavět.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Je to smutný, ale až na drobný lapsus s neexistujícím obloukem je uzivatel35 stále ve svých návrzích více při smyslech než Ropid...
Re: Linkové vedení
Pokud tam oblouk není, tak se může dostavět.Jebi píše:Rovně, pak couvnout vlevo a pak zas rovně a je tam, ne?Jenda1989 píše:Mohu malou otázku, po kterých obloucích by měla jet l.č. 13 mezi I.P.P a Muzeem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Rovně, pak couvnout vlevo a pak zas rovně a je tam, ne?Jenda1989 píše:Mohu malou otázku, po kterých obloucích by měla jet l.č. 13 mezi I.P.P a Muzeem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Linkové vedení
Linku 14 NERUŠIT!!! Už jen stačí, že nemůžem přímo na Karlák. Já bych navrhoval spíš 4 na Barrandov CD,CT (14 nechat přes Myslíkovu, protože je to jediná linka na kterou se člověk může víc spolehonut a 4 pojede až na IPP) a místo toho bych pásmoval 12, která by nahoru jezdila jen raní špičce jinak končila na SN. Sice 12+20 páteřní svazek hezký, ale nic se nezmění na tom, že bude jezdit v konvojích z Malé Strany až do nevidim!uzivatel35 píše:co s linkou 14, když se zruší, přijde Barrandov o přímé spojení s centrem.
Re: Linkové vedení
Mohu malou otázku, po kterých obloucích by měla jet l.č. 13 mezi I.P.P a Muzeem?uzivatel35 píše:Já jsem ale nikdy nenavrhoval:Vojta Tramvaj píše:Teď mě tak napadlo, že vlastně ROPID začal prosazovat návrhy uživatele 33, nebo jak se jmenoval (nemyslím uživatele13). jeho návrhy nebyly propracované a nikdy se nad tím nezamyslel.
a)metrolinku 3 (myslím, že praktičtější a levnější by bylo vytvořit M24 do ÚDDP a linky 3 a 7 zrušit)
b)zrušení 19 (devatenáctku považuji za velice dobře situovanou linku, akorát by měla jezdit na Kubáň a na Ďáblice)
c) 16 pryč ze Spojovací (tím se zvýší počet přestupů, Spojovací je zajištěna dobře, na každou stranu zde jede jedna linka, tady jedině tak zkrátit každou druhou 9 na Vápenku, ale to se nebude líbit odpůrcům pásmování)
d) spojení 14 a 24 (je to velice nepřehledné)
e) prasárnu v podobě M11 pásmující se na NBS a k tomu 6 (vždy jsem si představoval M11 s pásmováním pouze na Olšanských hřbitovech, k čemu metrolinka, když posílá jen půlku spojů a druhou půlku zaplňuje jiná linka, tro pak nemusí být 11 metrolinkou vůbec
Myslím, že moje návrhy by vyšly lépe, než to, co stvořil ropid
Nicméně, k tomu, co se zde nyní probírá, viděl bych to takto
4 Čechovo nám.,-Karlák-Újezd-Kotlářka
6 Spořilov-NBS...Karlák-Václavák-Nám.Republiky-Výstaviště (celotýdenní provoz)
13 Barrandov-Palačák-IPP-Muzeum-Jiřího z Poděbrad-Flora-Olšanské hřbitovy
konečně v oblasti P5 jsou orientační, nabízí se totiž otázka, co s linkou 14, když se zruší, přijde Barrandov o přímé spojení s centrem.
Re: Linkové vedení
Já jsem ale nikdy nenavrhoval:Vojta Tramvaj píše:Teď mě tak napadlo, že vlastně ROPID začal prosazovat návrhy uživatele 33, nebo jak se jmenoval (nemyslím uživatele13). jeho návrhy nebyly propracované a nikdy se nad tím nezamyslel.
a)metrolinku 3 (myslím, že praktičtější a levnější by bylo vytvořit M24 do ÚDDP a linky 3 a 7 zrušit)
b)zrušení 19 (devatenáctku považuji za velice dobře situovanou linku, akorát by měla jezdit na Kubáň a na Ďáblice)
c) 16 pryč ze Spojovací (tím se zvýší počet přestupů, Spojovací je zajištěna dobře, na každou stranu zde jede jedna linka, tady jedině tak zkrátit každou druhou 9 na Vápenku, ale to se nebude líbit odpůrcům pásmování)
d) spojení 14 a 24 (je to velice nepřehledné)
e) prasárnu v podobě M11 pásmující se na NBS a k tomu 6 (vždy jsem si představoval M11 s pásmováním pouze na Olšanských hřbitovech, k čemu metrolinka, když posílá jen půlku spojů a druhou půlku zaplňuje jiná linka, tro pak nemusí být 11 metrolinkou vůbec
Myslím, že moje návrhy by vyšly lépe, než to, co stvořil ropid
Nicméně, k tomu, co se zde nyní probírá, viděl bych to takto
4 Čechovo nám.,-Karlák-Újezd-Kotlářka
6 Spořilov-NBS...Karlák-Václavák-Nám.Republiky-Výstaviště (celotýdenní provoz)
13 Barrandov-Palačák-IPP-Muzeum-Jiřího z Poděbrad-Flora-Olšanské hřbitovy
konečně v oblasti P5 jsou orientační, nabízí se totiž otázka, co s linkou 14, když se zruší, přijde Barrandov o přímé spojení s centrem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
NEJSOU!MM-Mikulovsky píše:
Jó, opět jsem si vzpomenul na souvislost:
- Nová D1/2 zavedla na TT jeden nový status zastávek a to "manipulační"!
- Může někdo říct, jestli už jsou konečně tímto správným statusem označeny zastávky Palmovka na Sokolovské?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Pepa z Nuslí: Já myslím, že na pivo je potřeba tahat někoho z Ropidu . Na tom, že v Ječné bude linka chybět a že ML3 je nesmysl se shodne téměř každý mimo dva lidi v nejvyšším vedení Ropidu.
Jenom bych poukázal na to, že po odklonění 16 z Braníka NEŠLO dle Ropidu zavést sólo linku Zvonařka - Braník, protože přetížení Moráně. Najednou, byť rovně, což je přece jen maličko pro tu signalizaci lepší, ale i tak, tak tam vrazí linky dvě, což je zase horší než +1 linka na tom SSZ do oblouku.
No a k té Ječné. Nejzatíženější trať má především večer a o víkendech stále delší následné intervaly. Víkendy a večery jen s 22 a M10+16 (a 16 často už v sóle), to je fakt zážitek. A to je tam dost lidí, kteří jezdí i víkendy jen na Karlák, takže by uvítali kratší intervaly. Zatímco v řadě částí města plýtváme, v Ječné se nám uměle třeba večer vytvořily spoje na stupni 5...
Jenom bych poukázal na to, že po odklonění 16 z Braníka NEŠLO dle Ropidu zavést sólo linku Zvonařka - Braník, protože přetížení Moráně. Najednou, byť rovně, což je přece jen maličko pro tu signalizaci lepší, ale i tak, tak tam vrazí linky dvě, což je zase horší než +1 linka na tom SSZ do oblouku.
No a k té Ječné. Nejzatíženější trať má především večer a o víkendech stále delší následné intervaly. Víkendy a večery jen s 22 a M10+16 (a 16 často už v sóle), to je fakt zážitek. A to je tam dost lidí, kteří jezdí i víkendy jen na Karlák, takže by uvítali kratší intervaly. Zatímco v řadě částí města plýtváme, v Ječné se nám uměle třeba večer vytvořily spoje na stupni 5...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
100% souhlas = rozhodně uspořádání a status zastávek, jenž jsem už v tomto směru ukončení zde uváděl a inspiroval jsem se při tom praxí z několika BUS linek (např. 118 a 124 na Dvorcích, ale i dalších míst) = sloučená "výstupní + manipulační" (což by byla dnešní nástupní l.4 v Minské) a nástupní zastávka (což by byla nácestná Čechovo nám ZC + současná výstupní l.4).Martin Šubrt píše:.... Na Čechově od Francouzské určitě. Nicméně nad 6 od Obloukové bych při určitých úpravách výstupní zastávky přimhouřil oko. ...
Jó, opět jsem si vzpomenul na souvislost:
- Nová D1/2 zavedla na TT jeden nový status zastávek a to "manipulační"!
- Může někdo říct, jestli už jsou konečně tímto správným statusem označeny zastávky Palmovka na Sokolovské?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Když se úspěšně metrolinkovala 17, tak si myslím, že bylo zbytečné metrolinkovat TROJKU. 17 má atraktivnější trasu a je přímější než trojka. Co na tom, že jede přes Václavák? Ano jede, ale všemožně se kroutí, kdežto 17 jezdí vlastně přímo z Modřan až na Výstaviště. Tím chci říct, že ta trasa je daleko přímější.Martin Šubrt píše: Z Bruselské a Zvonařky lidé jezdí, ale zase tam ukončovat linku místo cesty k Nádraží Vršovice znamená, že pro méně lidí ruším spojení více lidem. Ovšem, pokud je 6 tady rušena...zase se to nabízí, jenže s tou linkou po průjezdu Ječnou není kam jet. Václavák je přecpanej trojkama, od Národní dál jede prázdná šestka a na Moráň odbočit nejde kvůli trojce i šestce a přecpanosti úseku.
Ad Ječná: tam 5 linek má co dělat aby ty davy pobraly. Sám tudy jezdím a vím o čem je řeč.
Možná že by stálo za to tohle probrat u pivka, když jsme sousedé.