Takže bude jezdit křižovatkou rovně. To by vlastně mohla i 22 Nejde konečně už zřídit Čechovo nám. v Moskevské v zastávce bus? Nerozumím, proč tak zajímavá vazba jako tram -> 139 musí být realizována pěším přesunem z Koh-i-nooru, když projíždí stejnou zastávku.INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ ROPID. Číslo 17-2012. Vyšlo 2.10.2012 píše:4 Ve směru Kotlářka zřízena zastávka Čechovo náměstí (v Minské ul.).
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Proč toto?
Re: Linkové vedení
Pokud by se povedlo ukecat Ropid, aby 11 vrátil na Černokosteleckou, budu první kdo bude jásat. Ale za současného stavu vidím reálnější špíše to prodloužení na Spojovací. Minimálně politicky průchodnější. Alespoň by se nahradila dřívější směrová nabídka linky 16.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Vrátil se kámoš po půl roce z Ameriky a že se včera sejdem. Volal mi odkudsi z P11, čím má ject, že stojí na zastávce. Nevím na které protože, než mi to pověděl, sprostě zabrblbal něco o hvězdičkách a poznámkách v JŘ a pak pronesl: "Ty v*le, dyk to tam jede tejden, s**u na ně, skočim do auta a za čtvrt hoďky jsem u Tebe!" To jen jako vzorek pro ilustraci. Typický přístup běžného klienta, žádného skalního automobilisty, který by nejen z ekonomických důvodů klidně MHD využil, ale zprudí ho už jen to, že mu to přeházeli natolik, že než by se matlal se změnami, vsadí na jistotu. Pak se mě ptal na rámečky a když jsem mu to osvětlil, řval smíchy, stejně jako na videem ze Strahova, jež jsem mu posílal jako přípravu na návrat do vlasti. Asi si po proštudování najde svojí variantu, ale tvrdit, že nová metropolitní síť ve stylu Potěmkinovy vesnice přinese blaho cestujícím a nebude mít vliv na využívání IAD, je fakt mimo mísu.
11 na Spojku na to ani nemysli, 11 má jezdit do Nových Strašnic !!! Úspory nikde a zpruzenejch fůra...to je na velikou gratulaci. V noci ze středy na čtvrtek jsem blil jak alík a myslím, že to bylo právě z těch změn LV
11 na Spojku na to ani nemysli, 11 má jezdit do Nových Strašnic !!! Úspory nikde a zpruzenejch fůra...to je na velikou gratulaci. V noci ze středy na čtvrtek jsem blil jak alík a myslím, že to bylo právě z těch změn LV
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Pozor, dle Roprdu je směrová nabídka sprosté slovo Navíc by se musela omezit posvátná metrolinkajohndj píše:Jenom taková úvaha: Jak moc nákladné a provozně náročné by bylo prodloužení linky 11 přes Želivského na Spojovací? Zcela jistě by stačily prodloužit jenom dlouhé spoje. Pokud by někteří nechtěli mnoho kilometrů navíc, mohla by se polovina spojů linky 9 ukončit na Vápence a na Spojovací by jezdil stejný počet spojů s větší směrovou nabídkou.
Re: Linkové vedení
Jenom taková úvaha: Jak moc nákladné a provozně náročné by bylo prodloužení linky 11 přes Želivského na Spojovací? Zcela jistě by stačily prodloužit jenom dlouhé spoje. Pokud by někteří nechtěli mnoho kilometrů navíc, mohla by se polovina spojů linky 9 ukončit na Vápence a na Spojovací by jezdil stejný počet spojů s větší směrovou nabídkou.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Linkové vedení
Na 125 jezdi lepší karosy 62xx a 63xx
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
MM: Jako by DPP 400 kč vytrhlo Zase netahej do toho něco co k tomu úplně ne patří...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No a na uhrazení vyšších skutečných nákladů na provoz spoje se asi výrazně budou podílet zaměstnanci - které DPP ztrestá ztržením peněz "za každou chujovinu"!9001 píše:G: NP vozů je dost, jenom bohužel DPP dostane zaplaceno jenom solo Již vyzkoušeno...
To jako opravdu někoho nenapadlo, že těch G NP spojů není skutečně moc = dá se často očekávat u nich zvýšená poptávka po přepravě objemnějších vozítek (ať již kočárků či invalidních vozíků) = úmyslně se objednají na G NP spoje (alespoň na určitých linkách - zejména jedoucích přes centrum) kapacitnější vozidla?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
G: NP vozů je dost, jenom bohužel DPP dostane zaplaceno jenom solo Již vyzkoušeno...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
V klidu. Ti, co to vymýšlejí žádnou zodpovědnost nemají a ti, kdo by ji mohli nést se vymlouvají na všechny ostatní. Případně si udělají nějaký průzkum, který dokáže, že vlastně N/G/ spoje nejsou vůbec potřeba a tím, že je zruší, tím právě ušetří. Tohle může být další fáze optimalizace. Když se provařilo, že nízkopodlažní spoje na 14/24 a 11 zajišťují dlouhé vozy, tak se může prohlásit, že v rámci šetření se už nevypraví.Karotka píše:Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Kde chceš brát když nejsou vozy? Pokud by proběhla reko ZM mohla být M22 v 15T a wany mohly jezdit sólo na 3/14/24. Nezdařilo se, tak holt smůla. (no osobně si myslím, že tam pár wan mohli přidat, ale asi nemohli)Karotka píše:Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Linkové vedení
Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
Tak se podívejme, kolik toho jezdí na 3, 14, 24
3 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
3 od 12. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf (ubylo pár garantů v neděli)
14 od 1. 9. 2011 (pro srovnání): http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
14=24 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
Tak se podívejme, kolik toho jezdí na 3, 14, 24
3 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
3 od 12. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf (ubylo pár garantů v neděli)
14 od 1. 9. 2011 (pro srovnání): http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
14=24 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Dnes jsem s překvapením zjistil, že 14/24 má večer i=10 (stejně jako 7) takže na Barrandov po 5 minutách.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To je divný, že ty změny byly cca připravený už v roce 2008 a teď neušetří nic... Jste neposlouchal pana Noska, když se prokázalo, že změnami se neušetří, jak to odůvodňoval nutostí optimalizovat. Načež jsme se prooptimalizovali k nákladům vyšším...romanek763 píše:jde o to si jen zvyknout ,a ne jen nadávat. Co maj říkat lidi v jiných městech ,kde čekaj na dopravu i 40 minut. Nebudte zhejčkaný. Změny na 98 procent schvaluju ,až na nějaké nedostatky - ty sou ale malé.Změny se provedly z důvodů ,aby se nezdražoval lístek na 50 kč. a z důvodů poslednich afér v DPP za poslední 2 roky. Pan se jistě vysmívá. MMj Protažení 125- Smíchov - Skalka super
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Bude nutné poslat dvojice, čímž se začne plýtvat a zmizí ta drobná úspora, která tam ještě byla...matti píše:A situace se opakuje. Vložená sóla přetékají. Viz např. dnes 3 z Palmovky do Kobylis...