Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od kruťák » 02.10.2012 22:44

Proč toto?
INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ ROPID. Číslo 17-2012. Vyšlo 2.10.2012 píše:4 Ve směru Kotlářka zřízena zastávka Čechovo náměstí (v Minské ul.).
Takže bude jezdit křižovatkou rovně. To by vlastně mohla i 22 :D Nejde konečně už zřídit Čechovo nám. v Moskevské v zastávce bus? Nerozumím, proč tak zajímavá vazba jako tram -> 139 musí být realizována pěším přesunem z Koh-i-nooru, když projíždí stejnou zastávku.

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od johndj » 29.9.2012 14:55

Pokud by se povedlo ukecat Ropid, aby 11 vrátil na Černokosteleckou, budu první kdo bude jásat. Ale za současného stavu vidím reálnější špíše to prodloužení na Spojovací. Minimálně politicky průchodnější. Alespoň by se nahradila dřívější směrová nabídka linky 16.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 29.9.2012 14:32

Vrátil se kámoš po půl roce z Ameriky a že se včera sejdem. Volal mi odkudsi z P11, čím má ject, že stojí na zastávce. Nevím na které protože, než mi to pověděl, sprostě zabrblbal něco o hvězdičkách a poznámkách v JŘ a pak pronesl: "Ty v*le, dyk to tam jede tejden, s**u na ně, skočim do auta a za čtvrt hoďky jsem u Tebe!" :lol: To jen jako vzorek pro ilustraci. Typický přístup běžného klienta, žádného skalního automobilisty, který by nejen z ekonomických důvodů klidně MHD využil, ale zprudí ho už jen to, že mu to přeházeli natolik, že než by se matlal se změnami, vsadí na jistotu. Pak se mě ptal na rámečky a když jsem mu to osvětlil, řval smíchy, stejně jako na videem ze Strahova, jež jsem mu posílal jako přípravu na návrat do vlasti. Asi si po proštudování najde svojí variantu, ale tvrdit, že nová metropolitní síť ve stylu Potěmkinovy vesnice přinese blaho cestujícím a nebude mít vliv na využívání IAD, je fakt mimo mísu.

11 na Spojku na to ani nemysli, 11 má jezdit do Nových Strašnic !!! Úspory nikde a zpruzenejch fůra...to je na velikou gratulaci. V noci ze středy na čtvrtek jsem blil jak alík a myslím, že to bylo právě z těch změn LV :devilsmokin

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od ZXS91 » 28.9.2012 19:30

johndj píše:Jenom taková úvaha: Jak moc nákladné a provozně náročné by bylo prodloužení linky 11 přes Želivského na Spojovací? Zcela jistě by stačily prodloužit jenom dlouhé spoje. Pokud by někteří nechtěli mnoho kilometrů navíc, mohla by se polovina spojů linky 9 ukončit na Vápence a na Spojovací by jezdil stejný počet spojů s větší směrovou nabídkou.
Pozor, dle Roprdu je směrová nabídka sprosté slovo :D Navíc by se musela omezit posvátná metrolinka #-o

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od johndj » 28.9.2012 15:33

Jenom taková úvaha: Jak moc nákladné a provozně náročné by bylo prodloužení linky 11 přes Želivského na Spojovací? Zcela jistě by stačily prodloužit jenom dlouhé spoje. Pokud by někteří nechtěli mnoho kilometrů navíc, mohla by se polovina spojů linky 9 ukončit na Vápence a na Spojovací by jezdil stejný počet spojů s větší směrovou nabídkou.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Linkové vedení

Příspěvek od romanek763 » 04.9.2012 22:01

Na 125 jezdi lepší karosy 62xx a 63xx

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 04.9.2012 21:44

MM: Jako by DPP 400 kč vytrhlo Zase netahej do toho něco co k tomu úplně ne patří...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2012 20:49

9001 píše:G: NP vozů je dost, jenom bohužel DPP dostane zaplaceno jenom solo Již vyzkoušeno...
No a na uhrazení vyšších skutečných nákladů na provoz spoje se asi výrazně budou podílet zaměstnanci - které DPP ztrestá ztržením peněz "za každou chujovinu"! =D> #-o
To jako opravdu někoho nenapadlo, že těch G NP spojů není skutečně moc = dá se často očekávat u nich zvýšená poptávka po přepravě objemnějších vozítek (ať již kočárků či invalidních vozíků) = úmyslně se objednají na G NP spoje (alespoň na určitých linkách - zejména jedoucích přes centrum) kapacitnější vozidla? #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 04.9.2012 20:30

G: NP vozů je dost, jenom bohužel DPP dostane zaplaceno jenom solo Již vyzkoušeno...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 04.9.2012 18:03

Karotka píše:Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
...
V klidu. Ti, co to vymýšlejí žádnou zodpovědnost nemají a ti, kdo by ji mohli nést se vymlouvají na všechny ostatní. Případně si udělají nějaký průzkum, který dokáže, že vlastně N/G/ spoje nejsou vůbec potřeba a tím, že je zruší, tím právě ušetří. Tohle může být další fáze optimalizace. Když se provařilo, že nízkopodlažní spoje na 14/24 a 11 zajišťují dlouhé vozy, tak se může prohlásit, že v rámci šetření se už nevypraví.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2012 17:40

Karotka píše:Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
Kde chceš brát když nejsou vozy? Pokud by proběhla reko ZM mohla být M22 v 15T a wany mohly jezdit sólo na 3/14/24. Nezdařilo se, tak holt smůla. (no osobně si myslím, že tam pár wan mohli přidat, ale asi nemohli)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karotka » 04.9.2012 17:02

Neříkal někdo před uzavřením metra Národní třída, že se přidají nízkopodlažní spoje do centra?
Tak se podívejme, kolik toho jezdí na 3, 14, 24 :prase

3 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
3 od 12. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf (ubylo pár garantů v neděli)

14 od 1. 9. 2011 (pro srovnání): http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
14=24 od 1. 9. 2012: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2012 9:58

Dnes jsem s překvapením zjistil, že 14/24 má večer i=10 (stejně jako 7) takže na Barrandov po 5 minutách.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2012 21:37

romanek763 píše:jde o to si jen zvyknout ,a ne jen nadávat. Co maj říkat lidi v jiných městech ,kde čekaj na dopravu i 40 minut. Nebudte zhejčkaný. Změny na 98 procent schvaluju ,až na nějaké nedostatky - ty sou ale malé.Změny se provedly z důvodů ,aby se nezdražoval lístek na 50 kč. a z důvodů poslednich afér v DPP za poslední 2 roky. Pan se jistě vysmívá. MMj Protažení 125- Smíchov - Skalka super
To je divný, že ty změny byly cca připravený už v roce 2008 a teď neušetří nic... Jste neposlouchal pana Noska, když se prokázalo, že změnami se neušetří, jak to odůvodňoval nutostí optimalizovat. Načež jsme se prooptimalizovali k nákladům vyšším...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2012 21:34

matti píše:A situace se opakuje. Vložená sóla přetékají. Viz např. dnes 3 z Palmovky do Kobylis...
Bude nutné poslat dvojice, čímž se začne plýtvat a zmizí ta drobná úspora, která tam ještě byla...

Odpovědět