Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Na 11 je největší problém s oblouky u Muzea což s intervalem vůbec nesouvisí.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Linkové vedení
Náhodou, 14T je na noční provoz více než ideální, dokonce může sloužit i jako mobilní záchytka, jestli dobře počítám, může každý vůz nabídnout až 7 relativně pohodlných lůžek.
Re: Linkové vedení
Spíš zbytečných 3,5 miliardy, za ty peníze mohli být o hodně lepší tramvaje a když už je tedy "musíme mít", tak ať alespoň plní co nejlépe už tak svojí omezenou funkci... Ono když si rýpnu tak ona by jich stejně škoda nebyla, buď se sprasí na nočkách a nebo se rozpadnou samym@rtin píše: 3,5 miliardy na nočních linkách, to je trochu drahá sranda, ne? V případě zpoždění dělají samozřejmě největší problém právě sóla, kterých máme po Praze čím dál tím víc.
No jó sóla... na některých linkách jako je 2 jsou logická, ale v centru by jich mělo být minimum ale to je ROPRDÍ taktika rozkladu pražské MHD...
Re: Linkové vedení
O to více by jízdní řád dostal na frak. 11 není ideální trasa pro tento hrůzostroj. Současná 11 + 13 se mi líbí. Možná bych ale spíš udělal změnu :m@rtin píše:Problém 14T na 11 by byl pouze při interval 8/10/8/10. Já ale preferuju interval 4/5/4/10 a všechny spoje 14T. Oproti stavu 2xT / 1xT / 2xT / 1x/ je to řešení rozhodně lepší. S linkou 7 bych taky souhlasil, ale pouze s metrolinkovým intervalem, protože stávající 7 jezdí plná víc než dost. Se 17 možná souhlas.Filip píše:
Proboha jen ne 14T na linku 11. Měl jsem jednou, když to tam náhodně mrskli z Pankráce a už nikdy více.
Pro mě je ideální 14T na linku 17, ještě možná na 3 nebo 7.
5 ukončena na Olšanech, 11 na Černokosteleckou, 7 do dílen, 13 na Spojovací
Re: Linkové vedení
Problém 14T na 11 by byl pouze při interval 8/10/8/10. Já ale preferuju interval 4/5/4/10 a všechny spoje 14T. Oproti stavu 2xT / 1xT / 2xT / 1x/ je to řešení rozhodně lepší. S linkou 7 bych taky souhlasil, ale pouze s metrolinkovým intervalem, protože stávající 7 jezdí plná víc než dost. Se 17 možná souhlas.Filip píše:
Proboha jen ne 14T na linku 11. Měl jsem jednou, když to tam náhodně mrskli z Pankráce a už nikdy více.
Pro mě je ideální 14T na linku 17, ještě možná na 3 nebo 7.
Re: Linkové vedení
3,5 miliardy na nočních linkách, to je trochu drahá sranda, ne? V případě zpoždění dělají samozřejmě největší problém právě sóla, kterých máme po Praze čím dál tím víc.KTman píše: To je samozřejmě pravda, jenomže v denní síti je přeci jen větší možnost zpoždění (a že mám pocit, že některé linky si jezdí skoro jak chtěj, ale to už je jiná pohádka) a všelijakých mimořádností a pak to bude ještě horší, protože známe pravidlo první tramvaje, kdy někteří praktikují variantu, že se musí narvat do první tramvaje i když za ní stojí další tatáž linka (ona taková 8 dokáže od Strossu na HR a Podbabu kolik jet taky pěkně plná) proto si myslím, že by byly 14T vhodnější na noční linky, kde je to přeci jen o něčem jiném...
Jsou denní linky, které se k tomu přímo nabízejí, ale to by musela být v Praze slušná politika MHD pak to šlo a dokonce by to bylo i lepší, kdežto takto se nám prohání 14T na 9, to je škoda mluvit
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Klííííííd, 14T za chvilku nebudou vůbec. Poločas rozpadu už nastal....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Filip píše:Proboha jen ne 14T na linku 11. Měl jsem jednou, když to tam náhodně mrskli z Pankráce a už nikdy více.
Pro mě je ideální 14T na linku 17, ještě možná na 3 nebo 7.
Re: Linkové vedení
m@rtin píše:To ale není pravda. 14T je kapacitně mezi sólem a dvojičkou. Praha má dost linek, kde je sólo málo a dvojička moc. Namátkou 1, 4, 8 a 25. Ideální linkou pro provoz 14T by byla metrolinka 11 po 4 minutách. Dnes se tam střídá dvojička 11 a sólo 13. Kapacitně by 11 po 4 minutách ve 14T byla úplně ideální. Jen je třeba přestat počítat tramvaj 14T jako náhradu 2xT a vytipovat 2-3 linky, kde budou jezdit jen 14T. Těm samozřejmě patřičně připravit i infrastrukturu (přimazávání okolků). Dneska, kdy jezdí 14T všude a na všem, je samozřejmě hloupost.KTman píše:Absolut: tak nemusí být na všech pořad všech linek, ale na těch kde jsou dobytčáky v co největší míře, stejně se 14T pro svou kapacitu do denního provozu moc nehodí... stejně by nemohli kvůli té Lazarské...
Proboha jen ne 14T na linku 11. Měl jsem jednou, když to tam náhodně mrskli z Pankráce a už nikdy více.
Pro mě je ideální 14T na linku 17, ještě možná na 3 nebo 7.
Re: Linkové vedení
To je samozřejmě pravda, jenomže v denní síti je přeci jen větší možnost zpoždění (a že mám pocit, že některé linky si jezdí skoro jak chtěj, ale to už je jiná pohádka) a všelijakých mimořádností a pak to bude ještě horší, protože známe pravidlo první tramvaje, kdy někteří praktikují variantu, že se musí narvat do první tramvaje i když za ní stojí další tatáž linka (ona taková 8 dokáže od Strossu na HR a Podbabu kolik jet taky pěkně plná) proto si myslím, že by byly 14T vhodnější na noční linky, kde je to přeci jen o něčem jiném...m@rtin píše: To ale není pravda. 14T je kapacitně mezi sólem a dvojičkou. Praha má dost linek, kde je sólo málo a dvojička moc. Namátkou 1, 4, 8 a 25. Ideální linkou pro provoz 14T by byla metrolinka 11 po 4 minutách. Dnes se tam střídá dvojička 11 a sólo 13. Kapacitně by 11 po 4 minutách ve 14T byla úplně ideální. Jen je třeba přestat počítat tramvaj 14T jako náhradu 2xT a vytipovat 2-3 linky, kde budou jezdit jen 14T. Těm samozřejmě patřičně připravit i infrastrukturu (přimazávání okolků). Dneska, kdy jezdí 14T všude a na všem, je samozřejmě hloupost.
Jsou denní linky, které se k tomu přímo nabízejí, ale to by musela být v Praze slušná politika MHD pak to šlo a dokonce by to bylo i lepší, kdežto takto se nám prohání 14T na 9, to je škoda mluvit
Re: Linkové vedení
To ale není pravda. 14T je kapacitně mezi sólem a dvojičkou. Praha má dost linek, kde je sólo málo a dvojička moc. Namátkou 1, 4, 8 a 25. Ideální linkou pro provoz 14T by byla metrolinka 11 po 4 minutách. Dnes se tam střídá dvojička 11 a sólo 13. Kapacitně by 11 po 4 minutách ve 14T byla úplně ideální. Jen je třeba přestat počítat tramvaj 14T jako náhradu 2xT a vytipovat 2-3 linky, kde budou jezdit jen 14T. Těm samozřejmě patřičně připravit i infrastrukturu (přimazávání okolků). Dneska, kdy jezdí 14T všude a na všem, je samozřejmě hloupost.KTman píše:Absolut: tak nemusí být na všech pořad všech linek, ale na těch kde jsou dobytčáky v co největší míře, stejně se 14T pro svou kapacitu do denního provozu moc nehodí... stejně by nemohli kvůli té Lazarské...
Re: Linkové vedení
Lazarská je vůbec podivná zastávka. Tuhle jsem tam viděl jak tam vynáší vozíčkáře do T6 a připomínalo mi to spíš pata a mata při stěhování... ostrůvky tam zkrátka dost chybí....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
já jsem zdejší diskuzi pochopil, že by se to upravilo takto:Martin Šubrt píše: ...
Třeba JŘ 59 na Národní třídě dc by pak vypadal takto:
neděle-čtvrtek
0: 24 54
1: 24 54
2: 24 54
3: 24 54
4: 24 54
5: 24 54
pátek, sobota, den před volným dnem
0: 29 44 59
1: 14 29 44 59
2: 29 59
3: 29 59
4: 29 59
5: 29 59
.....
pátek, sobota, den před volným dnem (tučně zvýrazněny posilové/vložené spoje)
0: 29 44 59 - bez čekaček = návazný BUS ZC stihneš - CeloTýdením spojem TRAM, který DC pojede cca o 5 až 10 minut později (čím víc odpadlých čekaček DC, tím pozdější výjezd z obratiště) + BUS ZC bude mít na ni CeloTýdení čekání, kdyby se zdržela
1: 14 29 44 59 - // -
2: 24 54 - čekačky na CPB Lazarská i jinde (včetně návazné BUS dopravy) jako v ostatní dny
3: 24 54 - // -
4: 24 54 - // -
5: 24 54 - // -
+ přechod z posílené dvouhodiny by byl DC "odstupňovaný" = 1. "čekačkový" spoj DC by jel 20 až 25minut po posledním "bez čekačkovém" spoji = "v mezi intervalu"
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No... Co si pamatuji na slova Petra, tak když chtějí, tak i to "sklo" moc nepomůže...martin8211 píše:U 14T je řidič i víc v bezpečí od cestujících...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Linkové vedení
U 14T je řidič i víc v bezpečí od cestujících...