Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 14.5.2014 20:50

No mě to nedá, myslím si že 2 bude stopro zrušena, tam nevidím žádnou jinou možnost.
18 by mohla jezdit na Podbabu, 5 na Petřiny, 20 na Červený Vrch.

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 09.5.2014 0:14

uzivatel35 píše:
vencavasek píše:Já se přiznám, že nějak nevidím výhody případného prohození konečných 11 a 13.
11 jezdila na Černokosteleckou asi půl století možná déle. já nechápu jediný důvod, proč tuto tradici zbourat, když spojení nabízené dnešní 13 je zcela shodné. Můžete říct, že je to jen sentimentalita, ale mě se nelíbí takovéto rozbourávání tradičního linkového vedení jen se záměrem hurá revoluce a následného nepřiznání vlastní chyby.
No mimochodem, ta 13 jezdí jenom v pracovní dny, takže obyvatelé Strašnic jsou odkázáni na 5 nebo na 7 a v pracovní dny jim tam jezdí 13. Ale je pravda, že spíše by tam měla jezdit 11, když patří do této oblasti.

uzivatel35

Re: Linkové vedení

Příspěvek od uzivatel35 » 20.2.2014 16:27

vencavasek píše:Já se přiznám, že nějak nevidím výhody případného prohození konečných 11 a 13.
11 jezdila na Černokosteleckou asi půl století možná déle. já nechápu jediný důvod, proč tuto tradici zbourat, když spojení nabízené dnešní 13 je zcela shodné. Můžete říct, že je to jen sentimentalita, ale mě se nelíbí takovéto rozbourávání tradičního linkového vedení jen se záměrem hurá revoluce a následného nepřiznání vlastní chyby.

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 251
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Linkové vedení

Příspěvek od vencavasek » 20.2.2014 8:57

Jo takhle, já se domníval, že je řeč pouze o prohození konečných, při zachování rozsahu provozu. Proto jsem tam neviděl rozdíl, 11 o víkendu končí na OH.

DG7021: Já bych to tak nedramatizoval, podle idosu ten přestup 11-> 5 na Flóře působí rozumně (3-5 minut), ale nevím, jak vypadá praxe.

Petrpes: Já myslím, že už se tady řešilo, že za Synkáč by 15 minut o víkendu nejspíš nestačilo.

EDIT: Už to vidím, dvojice, nojo, jenže to jsme zase u zvýšení vozokm...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Petrpes » 20.2.2014 8:52

Víkend bych si klidně představil 11 a 13 v int. 15 min. Přičemž 11 ve dvojicích Spořilov-O.H.
Ve společném úseku proložit na 6/9.

Ovšem zase 13 na Spojovací, to už kdysi dávno bylo, jezdilo to na Černý Most.
Stávající rozsah provozu by byl OK a 11 by stačila na ÚDDP kromě špiček polovinou spojů, zbytek Černokostelecká, 5 zpět na O.H.
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 20.2.2014 8:58, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Linkové vedení

Příspěvek od DG7021 » 20.2.2014 8:14

Hlavně by se dalo z Vinohrad do Strašnic cestovat lidsky i o víkendu, což je přesně termín, kdy nejčastěji tímto směrem jezdím. Většinou stylem 11 na OH, pak 10 či 16, pak pěšky přes křižovatku, pak 26 a pak pěšky na 7. :zadnice

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4404
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 20.2.2014 7:45

"Výhody" jsou v tom, že 11 jezdila na Černokosteleckou léta a lidi to maj zažitý. Načež se poslala na Spojovací, aby se na Černokosteleckou vymyslela 13, bo se ukázalo že je to potřeba a zkrácení na Olšany nevyhovuje. Vrátit 11 jaksi nešlo, to by bylo "přiznání chyby" a to "nejde".
Prostě stupiRopidita.

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 251
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Linkové vedení

Příspěvek od vencavasek » 19.2.2014 20:50

Já se přiznám, že nějak nevidím výhody případného prohození konečných 11 a 13.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3536
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 19.2.2014 14:44

Ale potřeby cestujících se přeci stále měníííí (-X :devilsmokin

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 19.2.2014 14:42

Karosák píše:No na problémového jedince, je to změna celkem smysluplná, já bych o ní uvažoval Z:idea:
To be se pak začlo přemýšlet, proč by 11 nemohla jezdit až dozadu výměnou za 5. A to (-X

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3536
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 19.2.2014 14:30

No na problémového jedince, je to změna celkem smysluplná, já bych o ní uvažoval Z:idea:

uzivatel35

Re: Linkové vedení

Příspěvek od uzivatel35 » 19.2.2014 14:25

sebi píše:
lukas1 píše:13 na Spořilov celodeně a celo týdeně pracovní dny soupravy o víkendu sola
Sám sice na Spořilov tramvají jezdím minimálně, vím ale hned o 2 známých, (vzájemně se neznají) kteří si 6 nemůžou vynachválit, protože otevírá směry z této části města doposud nepokryté... Většinu trati 11 pokryjí autobusy (kromě centra, které zase v podobných místech pokrývá rychlejší -=M=- C), zatímco okolí KN, NT a podobně byly slepé...

Já zase s povděkem přijímám druhý konec - přímé spojení mezi SN a ND je prima :)
Zcela souhlasím, z vlastní zkušenosti vím, že 6 je na Spořilov dobrá. Jedinou změnu bych udělal:
11 Spořilov-OH-Černoostelecká
13 NBS-OH-Spojovací

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 288
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Syrda » 15.2.2014 22:15

Čechův most

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Láďa » 15.2.2014 22:02

9001 píše:Vlastně přemýšlím, která zastávka je poslední občasná a mimo provoz, když nám Hloubětín i Strašnice ožily.
Blanická, Brusnice, Hládkov, Hlubočepy, de facto by šlo počítat Lazarskou ve Spálené, Myslíkova ve Spálené, Palmovka (v Sokolovské zc), Vltavská, Výtoň.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9756
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 15.2.2014 21:45

Von: Já jsem doufal taky... Hlavně neznám její smysl... Jako občasná pro vlaky z vozovny ok, ale pro všechny?

Třeba jsem byl ochotný i pochopit ve výsledku Vozovnu Strašnice jako protisměrnou pro Nad Primaskou, protože opravdu je v zástavbě, ale tady jakýkoli důvod postrádám...

Vlastně přemýšlím, která zastávka je poslední občasná a mimo provoz, když nám Hloubětín i Strašnice ožily.

P_V: Možná Krymská je minimálně nastejno

Odpovědět