Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MF » 19.1.2015 10:12

Čekal jsem všechno, ale u tohohle museli chlapci z ropidu dost strikat. To se ty lidi posero.u

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 19.1.2015 9:57

gabuliatko píše:22 přes Staroměstskou
ömezení Buranova
3 linky na Výstavišti
vymetací 2
:smt078
u autobusů mne zaujalo že 194 (kus současné 294) má jezdit ČSAD Kladno (kde vemou řidiče se zkušeností s provozem ve městě)
Ta 22 přes Staroměstskou je podle mě zbytečná, stačilo by tam místo toho odklonit tu novou 20 a 22 by klidně dál mohla jezdit přes Újezd.

Omezení Barrandova? Doopravdy potřebuje mimo špičku 3 linky?

Jaký je problém s 2?

Jinak jako řidič se to prostě naučím a nijak k tomu necítím přímo odpor. Těším se na novou 8, to bude určitě moje oblíbenkyně. Děsím se nové 19, to bude určitě co hodina, to kolečko. Takže v 8 hodinové směně bude 8 kol a svačiny budou určitě s oddělením od vozu na Palmě. Konečně se zase bude využívat smyčka Vysočanská a přes Vysočany pojedou dvě linky, z čehož na jednu bude 99.9% spoleh, takže bych zase začal jezdit tramvají? Za mě palec nahoru :-) Naštěstí v tom pracovním návrhu není nějaké omezení u nás doma, takže můžeme furt doufat v posílení, protože se na Starých Letňanech furt staví a staví a staví. 3 velké projekty ve stavbě aktuálně.
Naposledy upravil(a) willyjeff dne 19.1.2015 11:51, celkem upraveno 3 x.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 19.1.2015 8:57

22 přes Staroměstskou
ömezení Buranova
3 linky na Výstavišti
vymetací 2
:smt078
u autobusů mne zaujalo že 194 (kus současné 294) má jezdit ČSAD Kladno (kde vemou řidiče se zkušeností s provozem ve městě)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 19.1.2015 8:21

Takže opět výsměch a změny pro změnu...Jdu zvracet...

Uživatelský avatar
Bulterier47
Uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: 21.2.2014 19:21
Bydliště: 16, 25, 52, 54, 110, 186, 273, 559

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bulterier47 » 19.1.2015 7:15


thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od thriller2 » 29.9.2014 13:58

Absolut píše:Bezvýlukový stav včetně záloh je 852 ks ekvivalentu T3.
Je to včetně vozů potřebných na noční linky?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 29.9.2014 10:35

slonik píše:Je toto pravda nebo ne?
Není a hlavně není problém si to najít, když sedíte u počítače:
http://www.ropid.cz/data/Galleries/56/d ... 014-17.pdf
ROPID píše:Změny v dopravě k otevření Trojského mostu
...
K plánovanému termínu zprovoznění Trojského mostu 6. 10. 2014 bude obnoven provoz denní
linky 17 v úseku Výstaviště Holešovice – Vozovna Kobylisy (v tomto úseku i nadále pojede pouze
polovina spojů). Na svoji pravidelnou trasu se vrátí také noční tramvajová linka 53.
...

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 29.9.2014 8:49

OKN81 píše:Nevíte už někdo jak se změní linkové vedení po zprovoznění trojského mostu? Slyšel jsem, že se má dnešní kočkopes tedy linka 14/24 roztrhnout a linky mají mít své trvalé konečné.
Je toto pravda nebo ne? Hned po otevření to asi nebude, ale uvažuje se o tom aspoň?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Absolut » 27.9.2014 9:07

Bezvýlukový stav včetně záloh je 852 ks ekvivalentu T3.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.9.2014 15:17

fricoolinek2 píše:Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3 a kolik vozů by to mělo být celkově - tj. součet vozů vypravených ve špičce PD do sítě + vozy na údržbě (od lehké až do PO), MO, rezervní vozy apod.?
Loni DP uváděl ve špičce provoz 618 vozů. Předpokládám, že v tom byly započteny vozy 14T, 15T a KTN, tj. k tomu číslu lze připočíst co bylo z těch vozů cca reálně v provozu, tedy cca 40+70+40, tj. potřeba vozů ekvivalentu T3 je někde mezi 770 a 800 vozy.

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od OKN81 » 09.9.2014 13:06

Nevíte už někdo jak se změní linkové vedení po zprovoznění trojského mostu? Slyšel jsem, že se má dnešní kočkopes tedy linka 14/24 roztrhnout a linky mají mít své trvalé konečné.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 01.7.2014 21:34

On je bez výlukový stav a bez výlukový. Pokud mám mimo okrajové tratě (Řepy, Hostivař), tak tam pokles bude. Pokud nějakou jinde, tak prakticky neušetřím nic, protože vozy akorát jedou objíždkou

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Honza » 01.7.2014 19:53

fricoolinek2 píše:Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3
Těžké počítat, co je bezvýlukový stav, protože už pěkně dlouho nenastal, ale: cca 760 ekvivalentu T3 a k tomu cca 60 vozů T3 na nočky, takže sečteno podrtženo zasahuje denně do provozu cca 820 vozů.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.6.2014 6:10

Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3 a kolik vozů by to mělo být celkově - tj. součet vozů vypravených ve špičce PD do sítě + vozy na údržbě (od lehké až do PO), MO, rezervní vozy apod.?

Akutálně by v inventárním stavu mělo být (bez T3 určených k vyřazení) kolem 1080 ekvivalentů vozu T3 o kolik méně DPP potřebuje, aniž by mu to přineslo jakýkoliv problém?

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 16.5.2014 12:13

Looki píše:myslel jsem spíš linky, který mají (budou mít) co dočinění s V.A. Třeba devítku těžko nějak měnit...
Hloubětín žádnou takovou linku nejspíš nemá, posloužil jsem odpovědí dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Určitě byli sčítači i v linkách 20 a 26, jenže to nedokážu potvrdit. Prostě v tyto dny proběhl celkový dopravní průzkum a jak to bude dál píše již Bobik za mě :)

Odpovědět