Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Ale ne. To je prodloužení l.14 z Orteňáku na Výstaviště, vy 2 srandisti.
Re: Linkové vedení
Když sólo, tak dvouosákMOp píše:To bude kmitat jedno katecko?von Špilberk píše:Celé je to šílenství.
14 - Orteňák - Výstaviště, o víkendu sólo po 15 min.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To bude kmitat jedno katecko?von Špilberk píše:Celé je to šílenství.
14 - Orteňák - Výstaviště, o víkendu sólo po 15 min.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tak je to celé šílenost (jak mne tu již předběhl von Š), ale jen z důvodu Výstaviště Holešovice, kde je ukončeno o 1 linku víc než je reálně průjezdných předjízdných kolejí (jak mne tu opět již předběhl von Š), to snad nemůže projít!
Jinak ani točení dvou linek na Palmě se mi také "nezdá".
Nelíbí se mi dále rozrůstání tzv. pásmování linek (l.16).
Takže když jen "kosmetické" změny té šílenosti, tak minimálně tyto:
- 20 od DŠ z Újezdu na Barrandov (místo navržené 12) = zůstává ve své současné trase
- 12 z Újezdu na Čechovo nám. (místo navržené 20) / z Palmovky protáhnout na Vysočanskou (místo 16)- provoz jen ve špičce PD (případně i So 8 - 20 a Ne 10 - 20h)
- 19 Lehovec-Kotlářka/(ve špičce PD) Řepy (místo 1/2 l.16)
- 16 Olšanské nám. - Řepy - (= číselně odlišit její "vložené" spoje v úseku Olšanské nám. - Kotlářka/Řepy překryvem s l.19) !
- 22 zkrácená 1/2 spojů (= mimo špičku PD) na Radošovickou by tyto měly mít č. 23 - ještě by bylo vhodnější tyto ve špičce PD neprodlužovat na Nádr. Hostivař, ale tam protáhnout l.14 nevrženou pro provoz jen v tomto časovém období!
- 17 (její krátké spoje) změnit na l.27 a jsem pro to je zkrátit (= točit kolem "vlády") Levského - Staroměstská - Práv. fakulta - Malostarnská - Staroměstská - Sídliště Modřany (pro úsek Právnická fakulta - Výstaviště Holešovice určitě stačí 1/2 spojů než jezdí dnes)
- 3 její prodloužené spoje do Modřan změnit na l.13
Jinak pokud změny LV "drastické" (po vzoru té šílenosti), tak bych prosazoval zrušení potkávání se stejných linek na opačných koncích centra/města = (3/17 na severu a 9/16 na východě), ale nechce se mi do toho = PODPORUJI NÁVRH VON Š S MINIMEM ZMĚN, jen si tam prosazuji výše uvedené roztržení linek 3, 17 a 22 každé na dvě!
Jinak ani točení dvou linek na Palmě se mi také "nezdá".
Nelíbí se mi dále rozrůstání tzv. pásmování linek (l.16).
Takže když jen "kosmetické" změny té šílenosti, tak minimálně tyto:
- 20 od DŠ z Újezdu na Barrandov (místo navržené 12) = zůstává ve své současné trase
- 12 z Újezdu na Čechovo nám. (místo navržené 20) / z Palmovky protáhnout na Vysočanskou (místo 16)- provoz jen ve špičce PD (případně i So 8 - 20 a Ne 10 - 20h)
- 19 Lehovec-Kotlářka/(ve špičce PD) Řepy (místo 1/2 l.16)
- 16 Olšanské nám. - Řepy - (= číselně odlišit její "vložené" spoje v úseku Olšanské nám. - Kotlářka/Řepy překryvem s l.19) !
- 22 zkrácená 1/2 spojů (= mimo špičku PD) na Radošovickou by tyto měly mít č. 23 - ještě by bylo vhodnější tyto ve špičce PD neprodlužovat na Nádr. Hostivař, ale tam protáhnout l.14 nevrženou pro provoz jen v tomto časovém období!
- 17 (její krátké spoje) změnit na l.27 a jsem pro to je zkrátit (= točit kolem "vlády") Levského - Staroměstská - Práv. fakulta - Malostarnská - Staroměstská - Sídliště Modřany (pro úsek Právnická fakulta - Výstaviště Holešovice určitě stačí 1/2 spojů než jezdí dnes)
- 3 její prodloužené spoje do Modřan změnit na l.13
Jinak pokud změny LV "drastické" (po vzoru té šílenosti), tak bych prosazoval zrušení potkávání se stejných linek na opačných koncích centra/města = (3/17 na severu a 9/16 na východě), ale nechce se mi do toho = PODPORUJI NÁVRH VON Š S MINIMEM ZMĚN, jen si tam prosazuji výše uvedené roztržení linek 3, 17 a 22 každé na dvě!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Voni Š, to ale nemůžou dělat, tohleto, to by totiž za půl roku nemělo smysl s tim hejbat. A taky používaj moc logiky. A vůbej, jdou se bodnout, takhle škodit....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Celé je to šílenství.
L. 22 bych nechal, kde je. Vždyť se otevře Blanka a v Karmelitské nezbude ani autíčko, nebo ne
Ukončení tří linek na Výstavišti je provozně naprosto nevhodné.
A i jinak mi rozum zůstává stát. Čekal jsem na Petřiny 1+5 a na Podbabu 8+18. Teď budou mít Petřiny 2 linky do Holešovic a na Palmu. Na co
Posílení Ječné a Francouzské: tak nejdřív se to drbalo, jak to šlo. Pak se zabila l.4 provozem jen ve špičce, a teď se tam prdne l.20. Pochopit dění na l.10 a l.11 je už úplně nad moje síly.
Neodolám možnosti předložit vlastní plán:
1 - beze změny
2- zrušena
3 - beze změny
4 - Kotlářka - Čechovo nám. PD 6-22, víkend sólo 8-20
5 - Petřiny, nadále sólo
6 - 2xT PD 6-20, víkend 1xT Synkáč - Barrandov 8-20, částečná náhrada za l.14 a 24 o víkendu po 15 minutách
7 - 13 beze změny
14 - ... - Orteňák - Výstaviště, o víkendu sólo po 15 min.
15 - nová linka - Malovanka - Hrad - Malostranská - Staroměstská - ND - Václavák - Hl. nádr. - Flora - Olšans. hř., 2xT jen PD 6-20
16 - zkrácena na Nádr. Vysočany
17 - beze změny
18 - Podbaba
19 - nová linka - Kubáň -Palmovka - Orteňák - Štros - Vltavská - Palmovka - Kubáň, sólo PD 5-23, víkend 6-22
20, 22 - beze změny
24 -... - Orteňák - Palmovka - Lehovec, o víkendu sólo po 15 min.
25 a 26 beze změny
Tak a dosáhl jsem prakticky všeho, co tvrdil ROPID, že je potřeba udělat: Posílil jsem Ječnou, Francouzskou, Seifertovu, Vysočany. Zvýšil jsem kapacitu na Podbabě, V Holešovicích, na Spořilově i Albertově. A obnovil jsem spojení Strašnic s Palmovkou a Holešovicemi. I jsem trochu odlehčil l.22 a posílil centrum. Jen jsem nerozryl celé LV. (Jo a roztrhl jsem 14/24.)
L. 22 bych nechal, kde je. Vždyť se otevře Blanka a v Karmelitské nezbude ani autíčko, nebo ne
Ukončení tří linek na Výstavišti je provozně naprosto nevhodné.
A i jinak mi rozum zůstává stát. Čekal jsem na Petřiny 1+5 a na Podbabu 8+18. Teď budou mít Petřiny 2 linky do Holešovic a na Palmu. Na co
Posílení Ječné a Francouzské: tak nejdřív se to drbalo, jak to šlo. Pak se zabila l.4 provozem jen ve špičce, a teď se tam prdne l.20. Pochopit dění na l.10 a l.11 je už úplně nad moje síly.
Neodolám možnosti předložit vlastní plán:
1 - beze změny
2- zrušena
3 - beze změny
4 - Kotlářka - Čechovo nám. PD 6-22, víkend sólo 8-20
5 - Petřiny, nadále sólo
6 - 2xT PD 6-20, víkend 1xT Synkáč - Barrandov 8-20, částečná náhrada za l.14 a 24 o víkendu po 15 minutách
7 - 13 beze změny
14 - ... - Orteňák - Výstaviště, o víkendu sólo po 15 min.
15 - nová linka - Malovanka - Hrad - Malostranská - Staroměstská - ND - Václavák - Hl. nádr. - Flora - Olšans. hř., 2xT jen PD 6-20
16 - zkrácena na Nádr. Vysočany
17 - beze změny
18 - Podbaba
19 - nová linka - Kubáň -Palmovka - Orteňák - Štros - Vltavská - Palmovka - Kubáň, sólo PD 5-23, víkend 6-22
20, 22 - beze změny
24 -... - Orteňák - Palmovka - Lehovec, o víkendu sólo po 15 min.
25 a 26 beze změny
Tak a dosáhl jsem prakticky všeho, co tvrdil ROPID, že je potřeba udělat: Posílil jsem Ječnou, Francouzskou, Seifertovu, Vysočany. Zvýšil jsem kapacitu na Podbabě, V Holešovicích, na Spořilově i Albertově. A obnovil jsem spojení Strašnic s Palmovkou a Holešovicemi. I jsem trochu odlehčil l.22 a posílil centrum. Jen jsem nerozryl celé LV. (Jo a roztrhl jsem 14/24.)
Odbočení l.22 problém nebude. Problém bude průjezd l.17 od Právnické fakulty DC, protože křižovatka Staroměstská preferuje tramvaj z mostu, a to tak, že dokud je něco z mostu DC, tak to tu 17 nepustí a nepustí.9001 píše:Ono odbočení na Staroměstké Karmelitskou docela dobře nahradí..
Typická demagogie ROPIDu: Řeší zpoždění l.10 od Řep, ale zpoždění metro16 vadit nebude. jediný důvod zpoždění je přitom Palačák. Kdyby už konečně (do ) dali nový řadič, který bude stíhat požadavky, tak je po zpoždění.9001 píše:To je jako ten výsměch, že 10 ze Spořilova bude přesnější než z Řep...
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 19.1.2015 19:38, celkem upraveno 2 x.
Re: Linkové vedení
Díky, to jsem přehlédl v tom množství změn a různých provozních parametrech.8750 píše:14 bude v provozu pouze ve špičkách PD, tedy v obdobích, kdy na Radošovické 22 nekončí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
petr91: Ono Karmelitská nebyl takový průser jako v 90. letech... V poslední době to hlavně zabilo Smetanovo nábřeží bez aut a semafor na Letenské překopaný díky busu...
Re: Linkové vedení
14 bude v provozu pouze ve špičkách PD, tedy v obdobích, kdy na Radošovické 22 nekončí.petr91 píše:...bude zajímavé sledovat jak si smyčka Radošovická poradí navíc s linkou 14...
Re: Linkové vedení
Snad pomůže 22 na Karlových lázních pravidelnosti linky, jinak bude zajímavé sledovat jak si smyčka Radošovická poradí navíc s linkou 14. Osobně bych radši viděl linku 22 v současném úseku Národní divadlo - Újezd - Pražský Hrad, kvůli propojení turistických cílů a omezení IAD v Karmelitské a Letenské ulici s otevřením Blanky, jak se slibovalo v minulosti. Ještě mě překvapuje posílení úseku Strašnická - Na Hroudě - Nádraží Strašnice na čtyři linky (2x metrobus + 2x tram), hold s trasováním a parametry to jinak ani nejde.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ono odbočení na Staroměstké Karmelitskou docela dobře nahradí...Filip píše:S 22 souhlasím a bude konečně spolehlivá. Celkově super změny a náprava omylů z let 2012-2013. A jako řidič se také těším
To je jako ten výsměch, že 10 ze Spořilova bude přesnější než z Řep...
Re: Linkové vedení
S 22 souhlasím a bude konečně spolehlivá. Celkově super změny a náprava omylů z let 2012-2013. A jako řidič se také těším
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Jak pročítám idnes, tak se mi z Drápala fakt dělá špatně... 22 prý poskytne lepší spojení turistům z oblasti Staromáku... 99% turistů chodí přes Karlův most a nebo přes Mánesův most...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Já bydlet na Barrandově, tak už mi tramvaj v podobě 8 a 12 dál než za Smíchovské nádr. k ničemu není. Do Holešovic a na Palmovku nepojedu 12, když jede přes Malou Stranu. To už na Smíchově vlezu do B. A když chci na Republiku, Florenc, Křižíkovu, Invalidovnu, Palmovku nebo Českomoravskou, mám taky B a ne linku 8 přes Malou Stranu. Takže 8 a 12 jsou mi dobré jako cílová doprava pouze na Anděl a Malou Stranu, hlavně, že jsou na tyto davy dvě . Tramvaj bych bral do Dejvic, to padlo, na Karlák, to padlo, na Pavlák, to padlo a nesmí se...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Nepotřebuje, ale možná by rád jezdil i jinam než na Malou Stranu.willyjeff píše:Omezení Barrandova? Doopravdy potřebuje mimo špičku 3 linky?