Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.10.2015 12:58

mne v odkazu zejména zaujalo:
Změny tramvají na Evropské a v Podbabě V Praze 6 dojde k výměně konečných zastávek tramvají 5 a 20, aby jezdily tramvaje v oblasti Podbaby pravidelněji. Linka číslo 5 pojede z Vítězného náměstí nově do Divoké Šárky, naopak linka číslo 20 pojede do zastávky Nádraží Podbaba. „Tato zdánlivě bezvýznamná změna je velmi důležitá pro obyvatele Podbaby a okolí,“ vysvětluje Tomčík. „Dosud tu jezdila pětka a osmička, které jely vždy těsně za sebou a posunout je od sebe nebylo možné kvůli dodržení intervalů na Letné a v centru města. Situace se teď výrazně zlepší tím, že pojede na Podbabu linka číslo 20. Tramvaje tu už nebudou jezdit ve vláčku těsně po sobě, budou se pravidelně střídat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 19.10.2015 11:41

Ta 1 minutová garance přestupu je taková první vlaštovka. Zkrátka mírný pokrok v mezích zákona a rozpočtu. To se časem zlepší. 8-) :D

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 19.10.2015 11:33

Koukám že maj nová košťata. :D
Garantovaný přestup na 191 si nedovedu představit. Dokonce si ani nedovedu představit v čem bude ta garance. Jo aha, maximální čekání 1 minuta. :roll:
A pak že nejde kloub ukončit na Vypichu, nebo ta 1/2 184 bude standard?
Při intervalu 40min. večer a v neděli do 13 hodin ji mohli na Vypichu utnout celou.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 19.10.2015 10:28

http://www.ropid.cz/data/Galleries/56/d ... 015-19.pdf
Garantované přestupy mezi autobusy
Novinka, která v Praze dosud fungovala především v nočním provozu, zlepší večerní cestování – na vybraných místech totiž na sebe budou autobusy nově čekat. Jde o pilotní projekt tří míst. Pokud se osvědčí, budou následovat další.
=D> Něco pozitivního. =D>
Tady bych klidně věštil, že se to osvědčí a časem rozšíří. Večer už je provoz obvykle pravidelný, takže to nebude problém.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 17.9.2015 19:51

Martin Šubrt píše:18 do sóla
Jo jo Karlák potřebuje co nejvíc sól a vysoké podlahy nejen o víkendu :zadnice Sakra proč se posiloval Albertov? To ubylo studentsva nebo se dala 6 dolu jen proto aby na magistrále nepřekážela? Hlavně že do ÚDu jsou potřeba dvojice.
Je fakt že něčím se na zkrácení víkendových nocí vydělat musí.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2442
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.9.2015 19:27

Kolik se vypravuje sólo pořadí (v bezvýlukovém stavu) - v PD a o víkendu?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 17.8.2015 9:29

MŠ: Hlavně at jim neukážou jízdní doby z dob výstavby a nebo rekostrunkce z 90.let. :lol: . Třeba Řepy se reko vrátily na svoji původní cestovní dobu z dob zahájení provozu...

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Looki » 17.8.2015 9:07

Martin Šubrt píše: Jemný dotaz. Reko Evropská i Petřiny jsou placené z EU projektu Konkurenceschopnost, které mají ve vyhodnocení zrychlení provozu a nepochybně nebudou nakloněny tomu, aby vykázaly po dokončení rušení linek a prodlužování intervalů... Rušení spojů by mohlo znamenat i vracení peněz, tj. počet cestujících bude poněkud irelevantní. Změny tramvají se doufám budou přijímat komplexně, protože jen systémová změna umožní někde najít to Karosákovo sólo. Pokud by byl tlak na změny okamžité, tak jedině se skřípáním zubů 20 na Červený Vrch a teoreticky 18 do sóla a 6 ze Spořilova do soupravy, ale to opravdu není systémové řešení (kvůli víkendům i úseku 6 za Národním divadlem), které má mnohá negativa. Nikdo ale nechce hrabat do sítě na podzim a na jaře znovu.
uvidíme s čím v ROPIDu přijdete.. :wink:
Naposledy upravil(a) Looki dne 18.9.2015 11:24, celkem upraveno 1 x.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 15.8.2015 10:00

Looki píše:
Karosák píše:Nevím, jaké mají postřehy ostatní, ale k tomu omezení nad metrem:....
Na podzim dojde k dílčím změnám (asi nejen Praha 6) a ROPID má jasnej rozkaz: srazit vozokilometry, šetřit.
Jemný dotaz. Reko Evropská i Petřiny jsou placené z EU projektu Konkurenceschopnost, které mají ve vyhodnocení zrychlení provozu a nepochybně nebudou nakloněny tomu, aby vykázaly po dokončení rušení linek a prodlužování intervalů... Rušení spojů by mohlo znamenat i vracení peněz, tj. počet cestujících bude poněkud irelevantní. Změny tramvají se doufám budou přijímat komplexně, protože jen systémová změna umožní někde najít to Karosákovo sólo. Pokud by byl tlak na změny okamžité, tak jedině se skřípáním zubů 20 na Červený Vrch a teoreticky 18 do sóla a 6 ze Spořilova do soupravy, ale to opravdu není systémové řešení (kvůli víkendům i úseku 6 za Národním divadlem), které má mnohá negativa. Nikdo ale nechce hrabat do sítě na podzim a na jaře znovu.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3634
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 15.8.2015 8:39

I kdyby, tak Petřiny dostanou 1,5 linky a 8 ukončí na ČV. To je snad průchozí, ne?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 14.8.2015 12:03

Looki píše:
Karosák píše:Nevím, jaké mají postřehy ostatní, ale k tomu omezení nad metrem:....
Na podzim dojde k dílčím změnám (asi nejen Praha 6) a ROPID má jasnej rozkaz: srazit vozokilometry, šetřit.
To je blbost. Káem říkal, že ekonomika roste, není důvod šetřit :lol:

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Looki » 14.8.2015 9:15

Karosák píše:Nevím, jaké mají postřehy ostatní, ale k tomu omezení nad metrem:....
Na podzim dojde k dílčím změnám (asi nejen Praha 6) a ROPID má jasnej rozkaz: srazit vozokilometry, šetřit.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 14.8.2015 7:14

Kolej sem, kolej tam. To se vykompenzuje za sjezdovou výhybkou. :lol:
Hlavní chyba l.33 je, že se nejmenuje 21. :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.8.2015 21:27

Pro napovedu to dam sem:
Kde je chyba ve VJŘ vylukove l 33?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3634
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 17.4.2015 17:03

Nevím, jaké mají postřehy ostatní, ale k tomu omezení nad metrem:
Na Evropské se poptávka takřka nezměnila, možná místo 5N ve špičce je to 4-5 ale i v sedle se stojí a omezení bych určitě nedoporučoval, nebo to bude zase dobytčák. Lidi se tam nahoře dost trousí, popojíždí od/k metru...
Bohužel Petřiny metro dost odsálo. Ta ÚVNka tu soupravu naplní skoro vždy, ale kolem Ořechovky v sedle nikdo nestojí. Viděl bych to na linku 2T CDCT a nějaké solo pro zlepšení (směrové) nabídky v PD 6-20. A jako zastánce tramek bych je rozhodně nerušil, jednak může trať pomoci, až se budou za 30 let měnit výhybky v metru (vtípek :-D) ale ta dostupnost nemocnice myslím stojí za zvážení!

Odpovědět