Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od ZXS91 » 03.12.2015 20:18

Někdo tu psal o přejíždění sól z linky na jinou a až teprv potom na noční. Taky už to bejvalo, ale upustilo se od toho, protože při každý krátkodobce se musela předělávat spousta těhlech pořadí. Možná se k tomu vracíme, viz aktuální 1-11-6-11-57/768. Dneska sem ji měl přes den a bylo to poprvý, co mi na všechny listy VJŘ nestačily ruce :D

Jinak posilový linky místo plošného posílení mi přijdou lepší a asi i levnější. Ale ty tangenty by to v noci chtělo, jak už tu padlo, 10, 20, 26... Jednou linkou, jak navrhuje pawel, bych to ale neřešil, kvůli přestávkám, nepřenášení zpoždění atakdále...
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 03.12.2015 21:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 03.12.2015 20:02

Z Manin je to přes Palmovku nejrychlejší. Navíc u busů je dost zásadní riziko zpoždění. A v noci stejně nejede...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.12.2015 19:27

slonik píše:Něco typu 10 by to chtělo určitě. Taková cesta Vinohrady - Holešovice je v noci na 50 minut, přitom ve dne maximálně 25... Docela bych byl pro ten delší okruh - sloučená 10 a 12. Klidně v delším intervalu, prostě by si to lidi našli.
teda nevim, ale z vinohrad do holesovic jet l.10 by nenapadlo ani mne znacneho ignoranta bus linek
v tomto pripade by jsem urco volil bus z okoli Flory na florenc a z tesnova l 14

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 03.12.2015 18:33

Něco typu 10 by to chtělo určitě. Taková cesta Vinohrady - Holešovice je v noci na 50 minut, přitom ve dne maximálně 25... Docela bych byl pro ten delší okruh - sloučená 10 a 12. Klidně v delším intervalu, prostě by si to lidi našli.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pawel » 03.12.2015 13:14

jen v kratkosti: okruzni 50 by prave byla nocni 26+10+12 (relace letna - zizkov - vinohrady, vinohrady - smichov a smichov/mala strana - letna). ja bych to bral vsema deseti, i s sotoprujezdem florou :)

Filip

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Filip » 03.12.2015 11:25

Kdepak, určitě nechat posílený provoz (ať už intervalem nebo vloženými spoji) min. do třetí hodiny.
Dneska ráno v půl páté jsem zíral na Pštrosu, když přijela totálně natřískaná 54. Takže by to chtělo pořešit přetěžování některých linek jako je 51,54,57 (k čemuž dochází po celou noc i v PD)

No chtělo by to nějakou noční obdobu linek 10 a 26. A také je mi záhadná káemovská čekačka v Kobylisích mezi 53 a 55 (tam si přestoupí tak jeden člověk za několik měsíců) :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 03.12.2015 11:19

Voni Š Z:arrow: ve dvě mi přijde ještě brzo, půl třetí bývá na hraně, jsou dny kdy v pohodě, jsou dny kdy ne. Nicméně tu třetí bych bral jako maximum.
Jinak příště se polepším, namaluju vobrázky a přidám i barvičky a podtržítka, ať máš radost, slibuju... :lol:

Pawel Z:arrow: Okružní nee, protože problém je právě zejména (až na vyjímky) z centra na kraje. Kroužením po centru, ať větším či menším, to nevyřešíš. Z Dlouhý chtěj alespoň na ten Kulaťák či do Holešovic, odjinud právě "z centra" do Podolí, Na Barrandov, do Vršovic... Jistě, částečně eliminovat by to asi šlo. Nicméně stejně si myslím, že při cestách "napříč" je to nejkratší právě přes tu Lazarskou, takže se bojím, že by se většina na nějakej okruh vybodla.
K těm vyjímkám, resp. zejména víkendovému "prokletí" linky 54 - feťácký doupě na obou koncích (Cross a Meet Factory), ať jedeš kam jedeš, plno na obě strany. Samý luxusní zlitý, zhulený a sjetý individua k pohledání. Nevím, nikdy jsem v oněch podnicích nebyl, soudím jen podle "výsledných produktů", které expedují na zastávky. :lol:

U dvojic máš "dvojnásobný" problém co teď, tedy že linka půl až třičtvrtě doby, co jezdí, jezdí prázdná. Pro příklad ona 57 - Z Bílky obvykle nikdo (bezdomovce nepočítám a neberu) nebo jednotky kusů, z Vypichu to samé. Břevnov jednotky kusů, pár lidí až Hradčanská. Trošku lepší to bývá od Malostranské, Malost. nám. Od Újezdu se začíná více plnit, od Divadla plnější, Národka rozhoduje. Jestliže se nafoukne už tady, Štepánskou nepobíráš tutově. Lazarská je +/- stejný, co vyleze, obvykle naleze. Na Karláku začíná krize a na Štěpánský se 5min snažíš zavřít dveře. Pokud jedeš jako první, tak na IPP se lidi konečně mohou nadechnout bez obav, že praskne tramvaj. Na Míráku záleží v kolik tam jsi, pokud "někdy po půlnoci", je vyšší šance že vystoupí víc než nastoupí, pokud později, doplní to odpadlíci z Retra. Od Jana Masaryka to začíná být dobré a na Vršovickým už bývá i vidět skrz vůz. Dál jenom ztrácíš a někde od Radošovické, nejdál od Zahradňáku je to na sedačky.
Opačně velmi podobné, s tím, že se to více plnit začíná až kolem Míráku, krize s dveřmi bývá kolem Malostranské a od Hradčanské je to už jenom lepší. Co nevysypeš na Malovance, vysypeš na Drinopolu, od kterého to je obvykle opět jen na ty sedačky. S tím, že poslední půlkolo nad ránem bývá úplně o ničem, občas víc lidí (zejména z pá na so) akorát přes to centrum.
Naposledy upravil(a) Bobik dne 03.12.2015 11:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pawel » 03.12.2015 10:52

nestacilo by dat pa/so, so/ne vybrane linky do dvojic (klidne jen do 2/3 hod.), zrusit cekacky a zejmena zridit (celotydenne) nejakou okruzni 50? (strilim od boku: ujezd - malostr. - letenske nam. - nam. rep. - husinecka - orionka - karlovo n. - andel/na knizeci - ujezd; pripadne jeste mensi okruh s vynechanim leveho brehu, tedy z karlova nam. pres palackeho nam., jiraskovo nam. a cechuv most na nam. rep.)
myslim, ze nejaka okruzni linka by centru odlehcila. dnes se vozi vse pres lazarskou, pritom existuji kratsi a rychlejsi trasy. proto by take okruh mel na vychode byt spis maly (nikoli pres krejcarek, ale zizkov a floru.

meetfactory je fetacky doupe? diky. :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 03.12.2015 10:44

Bobík: Je to dlouhýý a nemá to obrázky :!: :lol:

Ale vážně: mně se to celkem líbí. Neshodneme se asi jen v jedné věci. Já mám noční fakt jen výjimečně, takže to možná máš vypozorované líp, ale já bych to posilování ukončil rozjezdy kolem 2. hodiny, ne až kolem 3. To se mi zdá už zbytečný a taky by ty šichty nebyly tak hrozný. A kdyby se dohodlo, že jsou pro turnusáky, a že je po nich civilizované volno do další směny, tak by to šlo. 8-)

Sóla: řekl bych, že na to, jak se údajně šetří, se už dnes hospodaří se sóly docela špatně. Zažil jsem třeba stav, kdy jsem ze Spořilova zatahoval s l.6 a Nuslích potkal vyjíždějící nočku na l.24. O víkendu zatahuju z Braníka sólo na l.3 a na Výtoni potkám nočku l.3 směr Braník.
Už dneska by se dalo ušetřit, kdyby většina (všechny) sól přejela po 8. hodině večer na jiné linky: 6 na Spořilově na 11, 6 na Smíchově na 7 a 14/24, 13 na Otakarce na 14/24 a 7 a 13 na Černokostelecké na 5 a 7. O víkendu by ještě mohlo večer pár sól místo zatažení přejet z 3 na 17, a to na obou koncích.
Navíc když chceme řešit návaly na začátku noci v centru, tak by mohla pomoct lepší trasa některých zátahů. Asi mě zabijou Strašnice, ALE: kdyby půlnoční zatahující strašnické l.3 a 17 nejely Nuslema, ale přes Karlák a Vršovice/Vinohrady, tak to bude v ten pravý čas, a mohly by ještě udělat dost užitečné práce. Přitom na km by to nebyl takový rozdíl. Stejně tak Pankrác z Barrandova by mohl zatahovat přes Pavlák, to by taky bylo užitečnější, a ne o moc delší.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 03.12.2015 9:56

Karosák Z:arrow: Trošku ty noční rozvedu. Tedy omlovám se, že to tady vyjímečně vytapetuju, ale nemusí na to mít monopol jeno MM-M. :lol:

Ty 6x jsou právě posilové spoje. Proto 6x, aby se to nepletlo s 5x a aby bylo na první pohled jasné, že to NEJEDE až na konec, ale bylo zároveň jasné, že to je posila určité linky, kdy číslo jednotkové řady je shodné u padesátkové i šedesátkové řady. Tedy například, že linka 64 posiluje linku 54. Pásmování bych nedoporučoval, bo to je nejsnažší cesta, jak lidi naštvat. Případně jak od někoho dostat držkovou (a riziko té fyzické je v noci podstatně vyšší), protože 5x přece DYCKY jezdila až támhle, tak proč má vystoupit už tady.
Mám tu myšlenku zatím v pracovní verzi a nedodělanou, ale základem bylo, že:
a) není potřeba, aby to jezdilo až na konec, tam jsou (byly) prázdný i 5x v základním (tedy 30min) intervalu.
b) není potřeba, aby to jezdilo až do rána, když to skončí rozjezdem ve 3 (kolem 3.) ráno, úplně to stačí.
c) není/nemusí být potřeba, aby posilové 6x jezdily na každé 5x lince, jen na některých.
d) v tomhle modelu mi to přijde levnější, než současné int. 20 min. až do rána.

Základem, co mě k takovýmto úvahám vedlo, bylo, že některé noční linky (případně jen některá pořadí) jsou v určitých časech a v určitých úsecích přeplňované, zatímco ve zbytku trasy poloprázdné. Jedná se zejména o směry ZC (zejména, nikoli pouze) a namátkou pro příklad třeba o úseky Václavák - MasNa - Republika - Dlouhá - Štross. Zde se to dělí na směry Holešovice-Palmovka a Hradčanská-Kulaťák. Takže u souběžně jedoucích 51 + 53, tak 51 nepobírá, 53 bývá poloprázdná a 54 + 56 nepobírá 54, zatímco poloprázdná bývá 56. Nebo, pokud nejsou vysloveně poloprázdné, jsou (až na vyjímky nějakých akcí) maximálně přijatelně plné (žádný stál jsem na jedný noze a ještě ne na svý).
Stejnětak bývá přeplňován úsek Lazarská, resp Karlák - Štěpánská - IPP - Mírák (a od Ruský, nejdál Vršovickýho už je zase klid) + nad Mírákem odbočující trať po Korunní (kde je na Orionce - Floře už klid)
Jak je na tom Plzeňská nedokážu říct, tam se moc nedostanu (prakticky vůbec), ale trať na Barrandov, resp. k Lihovaru bývá díky tamnímu feťáckýmu doupěti (pardon, Meet Factory) vytížená prakticky obousměrně.
Stejnětak 52 někam po Dvorce, Přístaviště bývá masakrózní.
Zároveň ale dochází k tomu, že v úsecích, kde v jednu chvíli jede více linek ve stejný čas, se lidi cpou do toho, co přijede jako první, avšak s ohledem na směrovost. A do toho dalšího v pořadí až podle toho, zdali se vešli či nevešli. Abych to rozvedl - pokud přijede na Štěpánskou ZC první 57, což je mimochodem i linka v preferovaném směru, všichni se cpou do ní. Jak ti, co chtějí někam dál, tak ti, co chtějí jenom na IPP a to proto, protože je tam první. I v situacích, kdy má 56 na kufru. Což je ale asi tak v polovině případů, bo záleží, jak to rozlosují světla na Karláku. Pokud 56 na kufru nemá, tak se logicky cpou do toho, co tam je. Pokud je první 56, což ale bývá vyjímečně, je situace jen o trochu lepší, zejména v případech, kdy má na kufru 57. Buď je tam tolik lidí, že se sotva vejdou do obou vozů a pak se prostě nějak někam nacpou (a na IPP si přeběhnou), nebo zvítězí směrovost a pak to stejně odnese víc 57.

Takže jsem špekuloval co s tím a vyšpekuloval jsem tohle:
Základní noční 51-59 tak jak jezdí a k tomu posily, půlící jejich interval (tedy int 15 min)
61 - Podbaba - Olš. Hřbitovy
62 - Palmovka - Nádraží Braník
64 - Palmovka - Barrandov (alternativně Hlubočepy, ale přijde mi smysluplnější a užitečnější už to na ten Barrandov dotáhnout)
67 - Malovanka - Kubánské nám
Alternativní, při neposilování Karlína a Štěpánské, 60 - Braník - Malovanka (na Lazara po 52, do Spálené a dále po 57). 60 proto, aby to právě nepřipomínalo žádnou linku. Tím pádem odpadne 62 a 67, zároveň 60 pokryje směry v daném rozjezdu nepokryté.

Co jsem zatím tak úplně nevyšpekuloval:
Návrh počítá se zrušením čekaček, alespoň těch v centru, nejlépe však všech. Byť to není úplně nutné, dá se kalkulovat i s jejich zachováním, nicméně zachování čekaček neeliminuje hlavní důvod, proč celou tuhle opičárnu dělat, a tím je právě to přeplňování v některých úsecích. Jak jsem se snažil vysvětlit již výše, tak např. na oné zmiňované Štěpánské je v danou chvíli jedno, kolik tramvají tam v daný čas přijede, většina se stejně bude cpát do té první. Aby k tomu nedocházelo, je potřeba, zejména v centru, zajistit takový interval, aby "něco" na danou zastávku přijelo dřív, než se stihne naplnit lidmi nad danou kapacitu (jednoho) vozu. Což při zachování rozjezdů není téměř možné. I při 10min intervalech, které jsou v současnosti se přeplňování (kvůli kterému se právě zavedly) nepodařilo zcela odstranit. Byť oproti dřívějšku je to lepší (jak s nadsázkou říkám, z dobytčáku, který nepobírá, se většinou stal "už jenom" dobytčák).
Dalším "nutným zlem" je samozřejmě rozsypání "letitých a stálých" zažitých časů odjezdů. Sice k nim částečně došlo už teď, nicméně pořád je to taknějak předvídatelné, bo každou "desetiminutu" něco jede. Toto nepovažuji zejména v centru za problém, protože se dostáváme na průměrný int cca 7,5 min, tedy někam k době, kdy se dívat do JŘ vlastně ani nevyplatí. Ovšem na okrajích je to horší a když jsem to konzultoval s MŠ, tak se mu to rozházení nelíbilo. Stejně jako se mu nelíbilo zrušení čekaček, kdy by např. přestup 55 + 57 na Průběžné zmizel a muselo by se čekat. Na to jsem namítal, že sice ano, nicméně by se s největší pravděpodobností jednalo o směr do Hostivaře, takže čekání by bylo "jen" do 15 min. Mimoto o víkendech přestupy v daných místech jsou zcela marginální a nelze potěšit vždy a všechny. Nicméně jsme se zatím dohodli, že se v tomhle nedohodneme. :D

U varianty s čekačkami narážíme kromě výše zmíněného problému s neodstraněním přeplňování také na kapacitní problém Lazarské, kdy by v jednom rozjezdu v jednom směru stály 4 vozy, což se nevejde na zastávky.
Rozjezd by při "úspornější" variantě s linkou 60 vypadal nějak takto:
Sudý:
Lazarská směr Karlák - 51,52,64
Lazarská směr Václavák - 54, 55, 56, 61
Spálená směr Karlák/VN - 53, 59, 60
Spálená směr Národní - 57, 58
Lichý:
Lazarská směr Karlák - 54, 55, 56, 61
Lazarská směr Václavák - 51, 52, 64
Spálená směr Karlák/VN - 57, 58
Spálená směr Národní - 53, 59, 60

Varianta s částečnými čekačkami (tedy pouze na okrajích) se sype už úplně, zejména díky jízdním dobám. Např. 57 bývá na Lazarské směr Hostivař jako první a čeká tam nejdéle ze všech, konkrétně 7min. To je dáno díky nutnosti být na přestupu na Újezdu dostatečně dříve před 58 ZC (tedy směr Anděl) aby lidi stihli přestoupit. Pokud by dále pokračovala bez čekání na Lazarské a čekala až na Průběžné na 55, dostaneme se k neúměrně dlouhým čekacím dobám. A čekací doba, která na centrálním přestupu není problém, by se při přestupu "na okraji" rázem mohla lehce stát značně neatraktivní. Takže buď zrušit přestup na Újezdu, který je ale silnější než na Průběžné a poslat 57 později, aby nečekala tak dlouho, nebo zachovat Újezd a rezignovat na Průběžnou.

Varianty s přestupy na autobusy jsem "pro jednoduchost" prozatím vypustil úplně.

Další věc, která mi v tom hapruje, je pokud možno dodržení daných časů průjezdu jednotlivých linek. Tam mám oprávněnou obavu, že by se to nemuselo zcela podařit, zejména z důvodu "vnějších vlivů". Nemám na mysli ani tak zdržování cestujícími,ke kterému by samozřejmě docházet mohlo, nicméně z důvodu kratšího int. a tudíž menších "davů" se nedomnívám, že by zrovna toto mělo na dodržování jízdních dob nějak extra vliv. Spíše se obávám zdržování vlivem mnohdy zbytečně celou noc svítících SSZ. Opravdu nechápu důvody proč tomu tak je a logiku Magistrátu, resp odboru dopravy, když ze zkušeností vím, že pokud někde dojde k výpadku světel a tyto tam buď půlku noci, případně celou, nesvítí, je doprava mnohem plynulejší a paradoxně i bezpečnější, než když SSZ fungují. I "překvapivě" třeba na křižovatce Karlovo nám x Resslova. Jenže to je, obávám se, neřešitelné, i přes snahu Grossáka a mnohých jiných, jak ti, co alespoň trochu preference sledují dobře vědí. Bohužel. Takže by se tenhle nevypočitatelný vliv do toho musel nějak započítat. Nicméně si myslím, že by to šlo.

Dále nemám holt přístup k balíku vozáků, takže jsem nemohl udělat jednotlivé časové polohy linek (vpodstatě VJŘ), byť z těch, ke kterým se dostanu a ze zkušeností, že vím co jak jezdí a jak dlouho to v určitém úseku trvá, jsem nabyl přesvědčení, že by to šlo rozumně proložit tak, aby se pravidelně střídaly různé směry. Akorát nemám data, abych se to pokusil rozepsat "na minuty přesně".

Samozřejmě jsem daný návrh konzultoval s různými kolegy, aby na něm hledaly mouchy a jedním ze záporů, na který jsem nedokázal argumentovat, bylo "ze strany odborů" konstatováno něco ve smyslu "turnusáci tě zabijou". :D Rozvedu dále: Bylo mi jasné, že zejména posilové linky "slíznou" oni, tak jsem chtěl vědět proč. Jednou z věcí byla délka směn, na což jsem odpověděl, že dneska už stejně spousta nočních začíná po sedmé večer, takže to "krásnou" sedmi-osmihodinovku (i víc) udělá, druhou věcí byla obava o dostatek linek se sólovozy (ze kterých by se to případně přejezdy řešilo), další věcí bylo, zdali je od sedmi večer, zvlášť před volným dnem, rozumné vypravovat větší množství sól (ne na všechny linky je lze vypravit), zdali to není moc brzo. Aby zmizení dobytčáků v noci nebylo na úkor dobytčáků večer. Na to jsem zcela nedokázal odpovědět a musel uznat, že na tom něco je. No a poslední věcí byly (zejména toho se týkalo ono "zabití") konce šichet mezi třetí, čtvrtou ráno. To jsem zprvu nechápal, moje původní (naivní) myšlenka byla, že si turnusáci přece víc odpočinou, když z noční půjdou dřív domů, jenže jsem byl vyveden z omylu slovy "znáš plánování, těm je to tam jedno, ty to nasypou do počítače a neřeší to, pokud jim to schroupne (tzn přestávka mezi směnami nebude kratší než povolená) a vyplivne, tak brzký konec noční znamená akorát dřívější nástup na odpolední". Na to jsem nedokázal odpovědět už vůbec a musel uznat, že to je pravda, že se jaksi pozapomíná, že jsme jen lidi se svými biologickými potřebami a ne stroje, které se vypnou a po uplynutí "zákonného odpočinku" zase zapnou a bezchybně fungují.

Takže závěrem nevím. Je to jen návrh a snaha řešit věci, které štvou jak cestující tak i řidiče a rozhodně nepřispívají ke kladnému obrazu kvalitní MHD evropské úrovně.
Samozřejmě čekám vyjádření a hledání chyb, klidně to rozcupujte. :D Třeba se nakonec ukáže, že se pletu a tudy cesta nevede.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 02.12.2015 23:32

Hele, k těm nočním- když se nadhodily ty posilove 6x v trase 5x, si tak říkám, jestli by to neudělalo zbytečně bordel...ve všem. Mapy, sloupky, v Praze to nikdy nebylo a opilci budou čekat na 5x. Nestačily by jen vložené spoje? A šlo by s nima i líp manipulovat, například je vložit jen v nejexponovanejsi časy. Já vím, že pasmovani není zrovna hitparáda, ale tady bych oko přimhouřil, navíc když se to podá jako "posílení" a ne jako "šetření" u 22, kde pak každej pyskuje...

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 8750 » 28.10.2015 17:15

9001 píše:http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/posil ... o-5-a-137/

Já měl za to, že jsem viděl na 5 soupravy i minulou neděli? Takže jaké posílení?
To jezdily z toho důvodu, že byla řetězená s 20. Od příštího víkendu ale řetězení skončí a 5 by v trvalém stavu měla jezdit o víkendech sólo, proto se jedná o posílení.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 28.10.2015 16:31

http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/posil ... o-5-a-137/

Já měl za to, že jsem viděl na 5 soupravy i minulou neděli? Takže jaké posílení?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 19.10.2015 18:28

thriller2 píše:Onehdá, když jsem ještě večer dělal blbosti a bydlel na Libuši, tak večer na Kačerově obvykle 215 a 189 čekaly na 139 a ještě něco od Michle. Takže nic nového.
Ano, nic nového ale nikdy se to nepodařilo prosadit. Vždy to bylo po protestech (a je jedno koho) zrušeno. (vazba 11-18 na Synkáči taky fungovala, pak to zazdili i10 na 11 a bylo)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od thriller2 » 19.10.2015 14:52

Onehdá, když jsem ještě večer dělal blbosti a bydlel na Libuši, tak večer na Kačerově obvykle 215 a 189 čekaly na 139 a ještě něco od Michle. Takže nic nového.

Odpovědět