Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 225
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Jenda1989 » 02.4.2016 16:57

slonik píše:Z Dolínkovy fotky na Facebooku:
1 Podbaba - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Ohrada - Spojovací
2 Petřiny - Hradčanská - Vltavská - Ortenovo náměstí
3 Modřany - Karlovo náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
4* Řepy - Anděl - Karlovo náměstí - I.P.Pavlova - Čechovo náměstí
5 Barrandov - Anděl - Malostranská - Náměstí Republiky - Žižkov - Vozovna Žižkov
6 Radošovická - NBS - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Náměstí Republiky - Strossmayerovo náměstí - Ortenovo náměstí
7 Kotlářka - Anděl - Karlovo náměstí - Vršovice - Strašnická - Černokostelecká
8 Podbaba - Letná - Náměstí Republiky - Florenc - Palmovka - Starý Hloubětín
M9 Řepy - Anděl - Újezd - Národní třída - Žižkov - Spojovací
10 Řepy - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Palmovka - Sídliště Ďáblice
11 Spořilov - NBS - I.P.Pavlova - Muzeum - Flora - Olšanské hřbitovy - (Černokostelecká)
12 Barrandov - Anděl - Malostranská - Čechův most - Výstaviště - Maniny - Palmovka
13 Vozovna Pankrác - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Žižkov - Flora - Olšanské hřbitovy
14 Radlická - Anděl - Myslíkova - Václavské náměstí - Těšnov - Maniny - Vysočany - Lehovec
16 Barrandov - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Ohrada - Spojovací
17 Modřany - Palackého náměstí - Staroměstská - Strossmayerovo náměstí - Trojská - Vozovna Kobylisy
18 Spořilov - NBS - Karlovo náměstí - Národní třída - Staroměstská - Malostranská - Pražský hrad - Vypich
19 Vysočanská - Palmovka - Ohrada - Strašnická - Nádraží Hostivař
20 Nádraží Braník - Palackého náměstí - Staroměstská - Malostranská - Hradčanská - Petřiny
21* Modřany - Palackého náměstí - Anděl - Barrandov
22 Nádraží Hostivař - Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Pražský hrad - Bílá hora
23 Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Hradčanská - Divoká Šárka
24* Kubánské náměstí - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
25 Bílá hora - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Harfa - Lehovec
26 Divoká Šárka - Hradčanská - Letná - Náměstí Republiky - Žižkov - Flora - Ústřední dílny DP

https://www.facebook.com/dolinekpetr/ph ... =3&theater
Neb občani Petřin asi neskousnou tu 18 měl bych k tomuto linkovému vedení malý zlepšovací návrh:
2) Petřiny ... Dělnická - Maniny - Libeňský most - Palmovka - Balabenka - Ocelářská - Sazka Arena - Nádraží Libeň - Kabešova - Podkovářská - U Elektry - Nademlejnská - Kbelská - Hloubětín - Sídliště Hloubětín - Lehovec
6) Radošovická ... Strossmayerovo nám. - Vltavská - Pražská tržnice - Tusarova (Z) - Dělnická - U Průhonu (T) - Ortenovo náměstí - Nádraží Holešovice - Výstaviště Holešovice
8) Starý Hloubětín ... Hradčanská - Prašný most - Vozovna Střešovice - Hládkov - Malovanka - Marjánka - Drinopol - U Kaštanu - Říčanova - Vypich - Obora Hvězda - Malý Břevnov - Bílá Hora
18) Spořilov ... Pražský hrad - Brusnice - Vozovna Střešovice ... Petřiny
20) Nádraží Podbaba ... Malostranská - Staroměstská - Karlovy lázně (T) - Národní divadlo - Jiráskovo náměstí - Palackého náměstí - Výtoň - Podolská vodárna - Kublov - Dvorce - Přístaviště - Pobřežní cesta - Nádraží Braník
25) Zrušena

Já Vím, že Martin psal, že se to odtajní až příští týden, ale i tak si myslím, že by tato úprava ničemu neublížila.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Martin Šubrt » 02.4.2016 13:34

Není to fake, je to skutečně jeden z návrhů. Rozklíčováno OK, 4 a 21 ve špičkách, 24 6-20 hod, linka 13 má číslo 15. Na souvislosti, další dva návrhy, odůvodnění a výhody a nevýhody prosím vyčkejte do příštího týdne. Díky.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 02.4.2016 11:22

Na "zelených" už se objevil pan MŠ:
Martin Šubrt píše:Za zveřejnění jednoho z návrhů tak, že vyvolává dohady, se omlouvám. Návrhy jsou skutečně tři a ke každému bude s mapou zveřejněn soupis změn, soupis tras, změn tras a parametrů a podrobná tabulka pozitiv a negativ, včetně odůvodnění.
Takže dobře, asi je to jeden z těch tří, a asi ten radikální. Takže chybí metrolinkový a drobnozměnový. 8-)
Martin Šubrt píše: V návrhu druhém je např. zachováno spojení z Barrandova na Václavák, není tam linka 19 a existuje linka 20, zůstává páteřní 17 a vlastně i 22 (byť to může i nemusí být 22 a 23) apod., proto prosím vydržte, až se to po tiskové konferenci příští týden zveřejní všechno.
Dále z toho tak jako tak vyplývá, že pan radní už má všechny tři návrhy k dispozici, a dělá si z lidí :zadnice , což dělá nejen na apríla, takže vlastně nic zvláštního. :prase

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 02.4.2016 11:11

Ne, jak na to tak koukám (a co mám určité náznaky), tak tohle by fake být nemělo.
No, ještě se na to budu muset blíže podívat, ale na první pohled mi to nepřijde špatný. A předpokládám, že některý na první pohled nelogický prohození zažitejch čísel (třeba 23, 18 a 20) asi vycházej z toho proběhlýho průzkumu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 02.4.2016 10:58

von Špilberk píše:On byl včera apríl, víme :?: #-o
Vzhledem k tomu, že to je ofiko FB Dolínka tak si myslím to fake nebude...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.4.2016 10:34

Sice byl včera apríl, ale protože v tom vidím značnou logiku, tak jsem si dovolil udělat analýzu zde zveřejněného návrhu LV - tučně jsem zvýraznil zachování stávajících tras (úseků) linek a podtržením návrat k trasám (úsekům) linek maximálně 8 let zpět (např. 19 a 23):
1 Podbaba - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Ohrada - Spojovací
2 Petřiny - Hradčanská - Vltavská - Ortenovo náměstí (řetězení s l.6)
3 Modřany - Karlovo náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
4* Řepy -Kotlářka - Anděl - Karlovo náměstí - I.P.Pavlova - Čechovo náměstí
5 Barrandov - Anděl - Malostranská - Náměstí Republiky - Žižkov - Vozovna Žižkov
6 Radošovická - NBS (slonik: spíš Otakarova - z NBS ve směru ZPĚT neprojede) - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Náměstí Republiky - Strossmayerovo náměstí - Ortenovo náměstí (řetězení s l.2 - vymyšleno kvůli BP řidičů v PD zbytečně organizovanému na Hradčanské - může být na IPP, protože linkově jsem raději pro ukončení obou linek tzv. polookružně = protisměrným objezdem Holešovic?)
7 Kotlářka - Anděl - Karlovo náměstí (slonik: jak si ji tam dostal, když ji tuším mezi Výtoní a Albertovem? - nezjednodušuješ si zase název TRAM zastávek u jižního/západního vestibulu =M=B na Palackého nám.?)- Vršovice - Strašnická - Černokostelecká
8 Podbaba - Letná - Náměstí Republiky - Florenc - Palmovka - Starý Hloubětín
M9 Řepy - Anděl - Újezd - Národní třída - Žižkov - Spojovací
10 Řepy - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Palmovka - Sídliště Ďáblice
11 Spořilov - NBS - I.P.Pavlova - Muzeum - Flora - Olšanské hřbitovy - (Černokostelecká)
12 Barrandov - Anděl - Malostranská - Čechův most - Výstaviště - Maniny - Palmovka
13 Vozovna Pankrác - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Žižkov - Flora - Olšanské hřbitovy
14 Radlická - Anděl - Myslíkova - Václavské náměstí - Těšnov - Maniny - Vysočany - Lehovec
16 Barrandov - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Ohrada - Spojovací
17 Modřany - Palackého náměstí - Staroměstská - Strossmayerovo náměstí - Trojská - Vozovna Kobylisy
18 Spořilov - NBS - Karlovo náměstí - Národní třída - Staroměstská - Malostranská - Pražský hrad - Vypich
19 Vysočanská - Palmovka - Ohrada - Strašnická - Nádraží Hostivař
20 Nádraží Braník - Palackého náměstí - Staroměstská - Malostranská - Hradčanská - Petřiny
21* Modřany - Palackého náměstí - Anděl - Barrandov
22 Nádraží Hostivař - Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Pražský hrad - Bílá hora
23 Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Hradčanská - Divoká Šárka
24* Kubánské náměstí - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
25 Bílá hora -Vypich - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Harfa - Lehovec
26 Divoká Šárka - Hradčanská - Letná - Náměstí Republiky - Žižkov - Flora - Ústřední dílny DP
Hvězdičku u linek 4, 21 a 24 chápu, že se jedná o linky posilové pro ranní (možná i odpolední) špičku PD.

Z:arrow: závěr činím, že
cca 1/3 se zachovává ve stávající podobě/trase
cca 1/3 je návrat k nedávné podobě/trase
cca 1/3 jsou potřebné změny - jako např.:
a) posílení Žižkova o 1 linku (5 + M9 + 13 + 26)
b) posílení okolí Polikliniky Vysočany o linku (14 + 19)
c) obnovení někdejšího přímého propojení IPP a Nádr. Vršovice (l.6) / při tom neutlumení Nuslí ve špičce PD (7+13+18+24) a mimo špičku "výpadek" 24 nevadí - Nusle/Albertov v prac. dny přetěžují študáci
d) obnovení tzv. východního přímého TRAM propojení =M=A a =M=B mezi Želivského/Strašnickou a Palmovkou/Vysočanskou (l.19)
e) obnovení (alespoň v nějakém časovém období) přímého propojení Černokostelecké a Vinohradských hřbitovů s Vinohrady )l.11)
f) obnovení přímého propojení IPP/Míráku se Spojovací (l.16) = omezení přetížení zastávek Biskupcova a NNŽ
g) zvětšení směrových nabídek přímých spojení:
- z Modřan/Braníka na Anděl (alespoň ve špičce PD - l.21), na Hradčanskou/Petřiny (l.20, tento úsek navržen společný s l.2)
- z Barrandova na Karlák/IPP/Mírák/Spojovací (l.16), a to místo l.14 do Holešovic (tam stále l.12 - po pár letech opět rychlejší trasou po nábřeží) a do okolí VN (tam =M=B ze Smícháče a na něj každou TRAM linkou)

Z:arrow: Z:arrow: pokud je to jen fóóór, tak budu :smt089, "nepřebije-li" jej realizace návrhu nějakých páteřních svazků, která by znamenala:
1.) při zavedení rozhodně výraznější revoluci v trasování linek
2.) během následného používání mnohem jednodušší orientaci - určité úseky by měly společné linky označené podobnými čísly
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 02.4.2016 11:04, celkem upraveno 2 x.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 02.4.2016 9:43

On byl včera apríl, víme :?: #-o

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 02.4.2016 9:01

Z Dolínkovy fotky na Facebooku:
1 Podbaba - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Ohrada - Spojovací
2 Petřiny - Hradčanská - Vltavská - Ortenovo náměstí
3 Modřany - Karlovo náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
4* Řepy - Anděl - Karlovo náměstí - I.P.Pavlova - Čechovo náměstí
5 Barrandov - Anděl - Malostranská - Náměstí Republiky - Žižkov - Vozovna Žižkov
6 Radošovická - NBS - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Náměstí Republiky - Strossmayerovo náměstí - Ortenovo náměstí
7 Kotlářka - Anděl - Karlovo náměstí - Vršovice - Strašnická - Černokostelecká
8 Podbaba - Letná - Náměstí Republiky - Florenc - Palmovka - Starý Hloubětín
M9 Řepy - Anděl - Újezd - Národní třída - Žižkov - Spojovací
10 Řepy - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Palmovka - Sídliště Ďáblice
11 Spořilov - NBS - I.P.Pavlova - Muzeum - Flora - Olšanské hřbitovy - (Černokostelecká)
12 Barrandov - Anděl - Malostranská - Čechův most - Výstaviště - Maniny - Palmovka
13 Vozovna Pankrác - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Žižkov - Flora - Olšanské hřbitovy
14 Radlická - Anděl - Myslíkova - Václavské náměstí - Těšnov - Maniny - Vysočany - Lehovec
16 Barrandov - Anděl - I.P.Pavlova - Náměstí Míru - Želivského - Ohrada - Spojovací
17 Modřany - Palackého náměstí - Staroměstská - Strossmayerovo náměstí - Trojská - Vozovna Kobylisy
18 Spořilov - NBS - Karlovo náměstí - Národní třída - Staroměstská - Malostranská - Pražský hrad - Vypich
19 Vysočanská - Palmovka - Ohrada - Strašnická - Nádraží Hostivař
20 Nádraží Braník - Palackého náměstí - Staroměstská - Malostranská - Hradčanská - Petřiny
21* Modřany - Palackého náměstí - Anděl - Barrandov
22 Nádraží Hostivař - Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Pražský hrad - Bílá hora
23 Kubánské náměstí - Náměstí Míru - I.P.Pavlova - Karlovo náměstí - Újezd - Malostranská - Hradčanská - Divoká Šárka
24* Kubánské náměstí - NBS - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Florenc - Palmovka - Kobylisy
25 Bílá hora - Hradčanská - Letná - Vltavská - Maniny - Harfa - Lehovec
26 Divoká Šárka - Hradčanská - Letná - Náměstí Republiky - Žižkov - Flora - Ústřední dílny DP

https://www.facebook.com/dolinekpetr/ph ... =3&theater

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 10.2.2016 21:00

Ten rok 1981 stačí, děkuju :wink: Šlo mně hlavně o přehazování linek mezi Holešovicema a Karlínem...

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: Linkové vedení

Příspěvek od S_M_Lomoz » 10.2.2016 20:43

Linkové vedení z léta 1979 je na páteři.
http://prazsketramvaje.cz/clanky/1979__ ... nekmhd.pdf

Na Vetinariho stránkách se dá najít květen 1981.
http://web.archive.org/web/200305241352 ... z/1981.htm

Mezi tím byl určitě nějaký vývoj (pochopitelně, když se otvíralo metro II.C a II.A), ale to bych musel hrábnout trochu hloub do svých análů čtrnáctiletého šotouše.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 10.2.2016 12:33

Nemá někdo mapu nebo sepsané lv tramvají z roku 1980? Zajímala by mě oblast Holešovic...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 15.1.2016 15:01

http://www.tram-bus.cz/mhd-praha/prazsk ... enci-2016/

Jenom tak pro info co se splní a ne:-).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 04.12.2015 8:52

ZXS91 píše:Někdo tu psal o přejíždění sól z linky na jinou a až teprv potom na noční. Taky už to bejvalo, ale upustilo se od toho, protože při každý krátkodobce se musela předělávat spousta těhlech pořadí. Možná se k tomu vracíme, viz aktuální 1-11-6-11-57/768. Dneska sem ji měl přes den a bylo to poprvý, co mi na všechny listy VJŘ nestačily ruce :D
On je asi problém, že DP neumí nic řešit normálně, vždycky ode zdi ke zdi. Buď žádné přejezdy nebo 4x. To chápu, že pak se vyznat ve vlepkách nejde. Já myslel přejezdy dva, to je zvládnutelné.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3634
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 03.12.2015 20:23

Diky za fajn diskusi, konecne mam zase co zabavneho cist :-) To je asi i problem nasi prazske "doby papirove", ale to mnozstvi cisel a papiru na zastavkach je hnus uz ted a jak by to vypadalo s 6x? To je sice problem "podruzny", ale...
Dohajzlu, kdy uz se objevi na velkych uzlech neco na urovni doby? :-(

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 934
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od ZXS91 » 03.12.2015 20:18

Někdo tu psal o přejíždění sól z linky na jinou a až teprv potom na noční. Taky už to bejvalo, ale upustilo se od toho, protože při každý krátkodobce se musela předělávat spousta těhlech pořadí. Možná se k tomu vracíme, viz aktuální 1-11-6-11-57/768. Dneska sem ji měl přes den a bylo to poprvý, co mi na všechny listy VJŘ nestačily ruce :D

Jinak posilový linky místo plošného posílení mi přijdou lepší a asi i levnější. Ale ty tangenty by to v noci chtělo, jak už tu padlo, 10, 20, 26... Jednou linkou, jak navrhuje pawel, bych to ale neřešil, kvůli přestávkám, nepřenášení zpoždění atakdále...
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 03.12.2015 21:41, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět