Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 07.6.2016 22:24

Karosák píše:Souhlas s Pavlem ohledně 13, jsem odpůrcem ohledně pásma 22. O víkendu jsem 3x končil na NS a každý kolo poslouchat ty hemzy a někdy i dost nevybíravé mě fakt nebaví :-(
Dokud budeš pracovat s lidma lepší to nebude. V poslední době je hodně oblíbená věta "já jsem klient" :lol: S tímhle typem jsem hodně rychle hotový :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 07.6.2016 19:10

Souhlas s Pavlem ohledně 13, jsem odpůrcem ohledně pásma 22. O víkendu jsem 3x končil na NS a každý kolo poslouchat ty hemzy a někdy i dost nevybíravé mě fakt nebaví :-(

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pawel » 07.6.2016 18:59

pochvala!! a to rikam jako zastance videnskeho systemu. uvidime, jak se to bude prokladat... :)
jsem rad, ze nedoslo k roztrzeni 22.
jeste bych poslal 13 od muzea pres namesti miru na cechovo nam. - na belehradske je 13 navic a na francouzske naopak kapacita citelne chybi.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 07.6.2016 16:33

Tak Ropid si udělal i seznam plusů a mínusů (http://www.ropid.cz/files/php-skripty/t ... _final.pdf), kde bohužel bod 2 v negativech je špatně.
kdy při současném volnu na odbočení může projet při výskytu dvou tramvají T3PLF jen jedna z nich
U Divadla totiž není potkávačka KT/KT, ale T/KT. :?

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od ZXS91 » 07.6.2016 15:26

22 je jasnej adept na rozdělení. Nebo je potřeba trochu osekat prémie za sjetí? :devilsmokin

Filip

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Filip » 07.6.2016 15:17

Kdo by to byl řekl, že jednou pochválím ROPID. =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 07.6.2016 15:07

:!: Linkové vedení tramvají od září 2016
http://www.ropid.cz/tiskove-informace/l ... x3838.html

uzivatel35

Re: Linkové vedení

Příspěvek od uzivatel35 » 17.5.2016 12:52

orky píše:Pokud stále platí plán trati do Suchdola, tak by byla potřeba spíše smyčka na Kulaťáku. Smyčky ve vozovkách mají sloužit pro potřeby vozoven a ne k pravidelnému provozu.
No ono by to chtělo také postavit trať na Dlouhou Míli a na Ruzyně a pak by byla linka Staré Letiště-Suchdol.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.5.2016 22:53

takže 243 bude mít trasu a zastávky cca takto

Ovšem, protože oblast MČ Lipence jsem opakovaně navštívil, tak se musím ptát kdy:
1.) bude zavedením nové či odkloněním/závlekem/větvením stávající linky zkrácena docházková vzdálenost kolem ul. Jílovišťské?
2.) kdy nová linka dle předchozího bodu bude takto prodloužena přes oblast nové výstavby RD v/okolo ul. na Lhotkách (včetně prodloužení ul. Pešákova k ul. K Průhonu) a stávející výstavby RD mezi dosavadní konečnou BUS a hřištěm v MČ Lipence ?
3.) Lipence získají 2. přímé BUS spojení se Zbraslaví (a Smíchovským nádražím) -nějakým (např. polookružním) prodloužením stávající l.129 z konečné Baně?

PROTOŽE DOKUD PRÁVĚ V OKRAJÍCH HL.M. PRAHY BUDE DOCHÁZKOVÁ VZDÁLENOST NA HD DELŠÍ NEŽ V OBCÍCH ZA/OKOLO HRANIC PRAHY, TAK SE PRAHA NEMŮŽE ZBAVIT PŘETLAKU IAD VE SVÉM V CENTRU :!:

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Linkové vedení

Příspěvek od lupinek » 16.5.2016 15:34

Nová minibusová linka 243 Kazín – Dolní Černošice
Od 20. 6. 2016 bude ve spolupráci s městskou částí Praha-Lipence a s dopravcem MARTIN
UHER zavedena nová minibusová linka č. 243 v trase Kazín – Lipence – Dolní Černošice. Linka
bude zajišťovat místní obsluhu oblastí na území městské části Praha-Lipence, které se nacházejí
za hranicí standardních docházkových vzdáleností na běžné zastávky PID a kde na přístupových
trasách ke stávající lince 241 nejsou zajištěny bezpečné podmínky pro chodce (úzké vozovky bez
chodníků).
Trasa a zastávky linky 243:
Kazín – Ke Kazínu – Lipence – Dolnočernošická – Dolní Černošice
Nová linka 243 bude v provozu v pracovní dny v období cca od 5:30 do 20:00 a bude jezdit
v základním intervalu 30 minut ve špičkách a 60 minut v ostatních obdobích a její spoje budou
obousměrně navazovat na spoje linky 241. V úseku Lipence – Dolní Černošice bude interval
v odpolední špičce 60 minut.
Linku 243 bude provozovat dopravce MARTIN UHER s novým nízkopodlažním minibusem,
všechny spoje linky budou garantovaně nízkopodlažní.

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Linkové vedení

Příspěvek od lupinek » 15.4.2016 12:07

Trvalé změny PID od 1. 5. 2016

137 Linka je sloučena s původní trasou
linky 174 do trasy Na Knížecí – U Waltrovky – Jinonice – Nové Butovice – Mládí – Luka –
Velká Ohrada (v úseku Nové Butovice – Velká Ohrada jede pouze v pracovní dny cca od
6:00 do 20:00). Původní úsek Bucharova – Bavorská nahrazen linkou 149.
149 Linka je celodenně a celotýdenně prodloužena o úsek Nové Butovice – Bavorská v trase
původní linky 137.
172 Linka je odkloněna do zastávky Smíchovské nádraží, ruší se zastávky Radotínská
a Závodiště Chuchle. V úseku Velká Chuchle – Na Hvězdárně jede pouze část spojů.
174 Původní trasa linky je převedena na linku 137. Nová trasa linky (Kukulova/Vypich –
Nemocnice Motol – Luka – Řeporyjské náměstí – Třebonice) vzniká přečíslováním současné
linky 179, posílené o spoje linek 301 a 352 v úseku Kukulova/Vypich – Luka.
179 Linka je zrušena, resp. přečíslována na 174 a zároveň posílena o přečíslované spoje linek
301 a 352 v úseku Kukulova/Vypich – Luka.
244 Zrušeny zastávky Kazínská, Škola Velká Chuchle, Velká Chuchle, Starochuchelská,
prodloužení intervalů v pracovní dny ráno z 12 na 15 minut.
301 Zkrácení linky o úsek Luka – Kukulova/Vypich (autobusy linky 301 budou v tomto úseku
nově označeny jako linka 174 a bude zde umožněn nástup všemi dveřmi i ve směru
z Prahy).
352 Zkrácení linky o úsek Luka – Kukulova/Vypich (autobusy linky 352 budou v tomto úseku
nově označeny jako linka 174 a bude zde umožněn nástup všemi dveřmi i ve směru
z Prahy).

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 13.4.2016 12:45

A kdy se má zrušit ten Dlabačov? Mě chybět nebude, jen že je ticho po pěšině...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 13.4.2016 10:34

orky píše:Pokud stále platí plán trati do Suchdola, tak by byla potřeba spíše smyčka na Kulaťáku. Smyčky ve vozovkách mají sloužit pro potřeby vozoven a ne k pravidelnému provozu.
Zrovna to bych využil Špejchar...

V Motole se dokonce jezdilo parkrát i s obecenstvem, když chcípla tramvaj v nácestné.

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Linkové vedení

Příspěvek od orky » 13.4.2016 9:09

Pokud stále platí plán trati do Suchdola, tak by byla potřeba spíše smyčka na Kulaťáku. Smyčky ve vozovkách mají sloužit pro potřeby vozoven a ne k pravidelnému provozu.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Linkové vedení

Příspěvek od petr03 » 13.4.2016 8:47

Taktez se koncilo ve strasnicich pri nejake vyluce. Stresovice taky, a repakov si taky pamatuji. Nakonec i kralovske vinohrady ( orionka ) taky poslouzily pro ukonceni KT kdysi.

Odpovědět