Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Linkové vedení
253 nejezdí na Anděl. Autobus je často zpožděn. 21 se podle mě osvědčí
Re: Linkové vedení
Linka 21 je celkem blbost, spojení Modřany-Braník-Smíchov řeší autobusová linka 253 přes Barrandovský most. Když chtějí v Modřanech ve špičkách takovou posilu, tak tam mají poslat tu novou linku 2.
Úsek Kotlářka-Anděl bude neskutečně předimenzovaný, skoro to je na zkrácení 167 na Kotlářku.
Jinak je nový návrh podle mne dobrý.
Úsek Kotlářka-Anděl bude neskutečně předimenzovaný, skoro to je na zkrácení 167 na Kotlářku.
Jinak je nový návrh podle mne dobrý.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Jo, to jsem chtěl připsat: Zrušit l.21 a l.4 v PD 6-20. Já si pořád myslím, že to ořezání l.4 je největší chyba, kterou udělal už starý Ropid. Protože l.4 vyrovnává mezi Pavlákem a Vršovicemi nepravidelnosti na l.22, což vzhledem k počtu cestujících považuju přímo za strategický úkol, ale Ropid na to pořád dlabe, a vymejšlí bejkárny a vzduchovoziče jako l.21. (ale stejně l.4 na Barrandov jen v ranní špičce, jinak Smíchov )
Vím, že trochu změna od toho, co jsem napsal ráno, ale nějak pořád to nové LV ještě zpracovávám, zpracovávám, zpracovávám....
Vím, že trochu změna od toho, co jsem napsal ráno, ale nějak pořád to nové LV ještě zpracovávám, zpracovávám, zpracovávám....
Re: Linkové vedení
Tak 21 minule jezdila celkem prázdná a, když byla výluka a 21 jezdila z Podolí na Smíchov, tak tehdy si rozhodně žádné svoje cestující nenašla. Čili úplně zbytečná linka, místo ní mohla 4 jezdit i přes den.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Já bych řekl, že z Modřan na Smíchov se jezdí autobusem. Leda by to byla příprava LV na Dvorecký most.
Ale jinak souhlasím s tím, že to posílení Modřan je nadbytečné. Jeden čas tam jezdila M17 i M3, a bylo to rychle zrušeno.
Navíc to solo 21 bude dělat klasickou prasárnu: když se trefí na Andělu před l.9 nebo už na Palačáku před 10+16 bude to dobytčák a za ním prázdná dlouhá tramvaj. A opačně taky: na Palačáku se dostane před 17. V zastávce směr Modřany se všichni s nadáváním narvou do sola, a za ním pojede prázdná dlouhá tramvaj (zcela zbytečná až do Modřan).
Ale jinak souhlasím s tím, že to posílení Modřan je nadbytečné. Jeden čas tam jezdila M17 i M3, a bylo to rychle zrušeno.
Navíc to solo 21 bude dělat klasickou prasárnu: když se trefí na Andělu před l.9 nebo už na Palačáku před 10+16 bude to dobytčák a za ním prázdná dlouhá tramvaj. A opačně taky: na Palačáku se dostane před 17. V zastávce směr Modřany se všichni s nadáváním narvou do sola, a za ním pojede prázdná dlouhá tramvaj (zcela zbytečná až do Modřan).
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 08.6.2016 17:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Linkové vedení
Taky bych řekl, že se 21 osvědčí, ale úměrně tomu klesne vytížení 17. Takže se bude v Modřanech plejtvat tak jako tak. Maximálně pak někdo pískne zrušit 21 kvůli nebobírající 15 na Žižkově nebo tak něco a lidi budou akorát vzteklí...
Re: Linkové vedení
21 se v této trase se podle mě může osvědčit. Lidí cestujících z Modřan, Podolí na Smíchov jistě nebude málo.
Re: Linkové vedení
No ono to asi je možná nyní do Modřan předimenzované, ale až se zavedou okolo metra parkovací zóny, tak se podle mne auta přesunou dolu k řece a bude se v oblasti Modřan parkovat stejně jako již nyní v Podolí.trainzjohny píše:21 se zruší jen co to půjde, ale nemůžou jí škrtnout hned, protože by tím došlo ke snížení počtu vozokm a to by se moc dobře nevyjímalo ve výčtu změn. Takže takhle je to dokonce posílení a v prosinci se zruší zbytečná 21 a bude úspora a lidi budou spokojený .. tadááááá
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
21 se zruší jen co to půjde, ale nemůžou jí škrtnout hned, protože by tím došlo ke snížení počtu vozokm a to by se moc dobře nevyjímalo ve výčtu změn. Takže takhle je to dokonce posílení a v prosinci se zruší zbytečná 21 a bude úspora a lidi budou spokojený .. tadááááá
Re: Linkové vedení
Já bych to řešil jinak. Zrušil bych 4, 21 poslal na Barrandov, 6 poslal Francouzskou a 13 prodloužil na Bohemku a Čechovo nám. Ubude linka na Kotlářku a Bělehradskou a posílí se provoz na Francouzské přes celý den. Podle mne není potřeba motat 6 tak složitě a 13 pokryje spojení Vršovické nádr. - IPP.pawel píše:pochvala!! a to rikam jako zastance videnskeho systemu. uvidime, jak se to bude prokladat...
jsem rad, ze nedoslo k roztrzeni 22.
jeste bych poslal 13 od muzea pres namesti miru na cechovo nam. - na belehradske je 13 navic a na francouzske naopak kapacita citelne chybi.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
G: Evo je ale stejný průser jako Wana ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
To zkusím.9001 píše:Dokud budeš pracovat s lidma lepší to nebude. V poslední době je hodně oblíbená věta "já jsem klient" S tímhle typem jsem hodně rychle hotový
Bude EVO.von Špilberk píše:2. nevypravovat wany
Míst kde se to bude štosovat vidím víc.von Špilberk píše: Další připomínky k LV:
Úsek na Kotlářku taky posílen nadbytečně, něco s něčím si furt pojede na . A bude to prázdné a ještě se to bude zdržovat.
- x Palackého náměstí
- Jindřišská - Vodičkova
- Stross - Vltavská - Tržnice
blběpawel píše:uvidime, jak se to bude prokladat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Hlavně se mi nelibí, že si ROPID myslí, že to u Divadla vyřeší zrcadlem. Když je tma/prší/sněží/mlha, tak je v zrcadle vidět velkej prd.
Řešení jsou tři:
1. nechat l.2 na nábřeží a netahat ji na Karlák a Národní třídu
2. nevypravovat wany
3. upravit SSZ, aby v tom oblouku nebyly čočky na volno nikdy zároveň, ale na střídačku
Další připomínky k LV:
Celkově se mi to docela líbí, asi jen detaily:
Posila na Barrandov odpo se mi zdá přehnaná. L.4 bych ukončil na Smícháči a mohla by jezdit o hodinu déle.
Úsek na Kotlářku taky posílen nadbytečně, něco s něčím si furt pojede na . A bude to prázdné a ještě se to bude zdržovat. (l.21 jak byla, kolem Divadla)
L.13 ukončit trvale na Zvonařce.
Řešení jsou tři:
1. nechat l.2 na nábřeží a netahat ji na Karlák a Národní třídu
2. nevypravovat wany
3. upravit SSZ, aby v tom oblouku nebyly čočky na volno nikdy zároveň, ale na střídačku
Další připomínky k LV:
Celkově se mi to docela líbí, asi jen detaily:
Posila na Barrandov odpo se mi zdá přehnaná. L.4 bych ukončil na Smícháči a mohla by jezdit o hodinu déle.
Úsek na Kotlářku taky posílen nadbytečně, něco s něčím si furt pojede na . A bude to prázdné a ještě se to bude zdržovat. (l.21 jak byla, kolem Divadla)
L.13 ukončit trvale na Zvonařce.
odpověď je na konci stránky s + a - návrhu:pawel píše:uvidime, jak se to bude prokladat...
Růst počtu linek a směrových vztahů mírně zhoršuje možnosti intervalově prokládat provoz linek v některých úsecích.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 08.6.2016 11:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
velmi prosím, prozraď jak - ať se poučíme9001 píše:.....
Dokud budeš pracovat s lidma lepší to nebude. V poslední době je hodně oblíbená věta "já jsem klient" S tímhle typem jsem hodně rychle hotový
další chyby jsem našel ve vysvětlivkách interaktivní mapy ohledně trasy (resp. přestupu z) l.14 jedoucí ze zast Spořilovvon Špilberk píše:Tak Ropid si udělal i seznam plusů a mínusů (http://www.ropid.cz/files/php-skripty/t ... _final.pdf), kde bohužel bod 2 v negativech je špatně.U Divadla totiž není potkávačka KT/KT, ale T/KT.kdy při současném volnu na odbočení může projet při výskytu dvou tramvají T3PLF jen jedna z nich
a obdobně i ze zast. Albertov - kudy, že to pojede mezi Karlákem a VáclavákemNamísto jednovozové linky 6 pojede ze Spořilova přes Albertov na Karlovo náměstí dvouvozová linka 14, která zajistí nové celodenní a celotýdenní přímé spojení také s Václavským náměstím, Holešovicemi nebo Palmovkou. Pro cestu na Újezd bude možné přestoupit na Národní třídě na linku 9. Linka 11 nově pojede celodenně a celotýdenně až na Spojovací.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Myslím, že střelivo můžeme v klidu sdílet, protože to od sebe okoukávaj...co jim na to řikáš?
Masakr ale je, jaký scény jsou schopný ztropit na obyčejné rozhledně v Jizerských horách. NA taková místa se snad jezdí na relax a ne se hádat? Vstupné je jasné, na dveřích je tabulka o 2 položkách a tedy není prostor pro nějaké nejasnosti, dospělí 45, děti a důchodci tuším 30. Ber, nebo nech smrdět, tečka! A teď rozjedou ty komba jako ISIC, Flexipass, ZTP-P, mladí do 26 let, do 15 let, do 150 cm, skupinová slevička, rodinná slevička....vona tam mamka nevyleze, nebo někdo dostaně závrať, tak zase to chtějí vrátit...
Přesun debaty
Masakr ale je, jaký scény jsou schopný ztropit na obyčejné rozhledně v Jizerských horách. NA taková místa se snad jezdí na relax a ne se hádat? Vstupné je jasné, na dveřích je tabulka o 2 položkách a tedy není prostor pro nějaké nejasnosti, dospělí 45, děti a důchodci tuším 30. Ber, nebo nech smrdět, tečka! A teď rozjedou ty komba jako ISIC, Flexipass, ZTP-P, mladí do 26 let, do 15 let, do 150 cm, skupinová slevička, rodinná slevička....vona tam mamka nevyleze, nebo někdo dostaně závrať, tak zase to chtějí vrátit...
Přesun debaty
Naposledy upravil(a) Karosák dne 07.6.2016 22:37, celkem upraveno 2 x.