Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Příspěvek od M_V » 27.6.2005 23:43

radek31 píše:
M_V píše:Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x
nesmysl, na 26 střídáme běžně a nemá to chybu
Děkuju, stačilo mi to na výlukový šestnáctce, už nikdy... větší blbost už snad vymyslet nemohli, to radši budu jezdit bez přestávek

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.6.2005 23:01

M_V píše:Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x
nesmysl, na 26 střídáme běžně a nemá to chybu

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Příspěvek od M_V » 27.6.2005 22:30

radek31 píše:
M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)
Kdo přišel s touto šíleností ???(napadají mě mnohem horší, nepublikovatelná slova...), radši budu popojíždět, než střídat :x

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.6.2005 22:07

MOp píše:doufam, ze to plati i pro tu 111 minutovou sichtu.. :-D
:cry:
Nikoliv

MOp

Příspěvek od MOp » 27.6.2005 21:56

Petr píše:No, na lince 10 mají být na Palmovce :oops: a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václaváku :-(
doufam, ze to plati i pro tu 111 minutovou sichtu.. :-D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.6.2005 21:54

radek31 píše:problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)
No, na lince 10 mají být na Palmovce :oops: a řidiči mají chodit do zázemí řidičů autobusů v terminálu Palmovka. Sranda je, že krom řidičů tramvají tam v inkriminovaném období přestávek bude minimálně 14 řidičů autobusu. Takže zázemí opravdu ideální, tam bude lidí jak na Václaváku :-(

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.6.2005 21:52

M_V píše:a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka
problém linky 9 snad vyřeší střídané přestávky - teda pokud opravdu budou jak bylo ještě nedávno plánováno (nevím, jestli se něco nezměnilo, ale prý od září na 9 i 10)

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Příspěvek od M_V » 26.6.2005 22:48

radek31 píše:když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch
Já bych spíš nechal tu 7 celodenně do Řep a devítku v normálním intervalu 8 a 10 min a k ní její zkrácenou variantu , nazvěme ji třeba 29, která by jela jen na Kotlářku- na druhý straně by mohla točit třeba na Olšanech s pětkou nebo na Vápence, odpadlo by to příšerný popojíždění v Řepích a každou chvíli zacpaná výstupní zastávka

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 25.6.2005 19:58

Myslel jsem hodně peněz právě vzhledem k efektu - zlepšení dopravy by nebylo moc výrazné. Možná na úkor malého opoždění začátků špiček... ale to je potom otázka, co je pro lidi lepší.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 25.6.2005 18:56

218 píše:Proti je ale otázka financí, jde o to, aby to nebylo "za HODNĚ peněz MÁLO muziky :-)))".
No chtělo by to spočítat, ale nemyslím, že by v celkovém rozpočtu šlo o HODNĚ peněz. Vem si, že je to jeden spoj navíc za dvě hodiny, čili v prac. den tak 5 párů spojů na lince navíc. Na spoustě linek by se to dalo imho unést i se současným počtem pořadí, prostě by se trochu víc roztočily.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.6.2005 15:14

Akribius píše:Smysl to má.Tramvaje nejsou od toho,aby tam byli lidi našlapaný.Samozřejmě by ale měla být preference,aby tramvaje k Andělu přijížděly včas a v prokladech.
ale notak, vždyť tam jezdíš - 9 je poloprázdná, 7 veze doslova cca 10 lidí (což je na 2 vozy docela málo) a 10 jezdí taky prázdná (každopádně si všichni sednou)

ráno to smysl má, ale odpoledne fakt ne
a při délce trasy 10 se ti nepodaří načasovat jí přesně a 7 s antipreferencí na Výtoni ti taky načas nepřijede

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 25.6.2005 13:51

myslím si, že Řepy si doopravdy strochu nadstandardu zaslouží (co se spojů týče - nikoli vozidel:D)) , protože cpát se 2-3 stanice lidi ješte zkousnou (Národní-IPP), ale jet k metru, resp. do centra z oblastí typu Řepy, Modřany, Bílá Hora, Jarov apod. celou cestu (20 min) v nacpaný tramvaji....to by si to asi hodně lidí s MHD rozmyslelo. stejně tak kdyby bylo C našlapaný už na Hájích.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 24.6.2005 21:26

Smysl to má.Tramvaje nejsou od toho,aby tam byli lidi našlapaný.Samozřejmě by ale měla být preference,aby tramvaje k Andělu přijížděly včas a v prokladech.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 24.6.2005 15:18

když už tu někdo zmínil Řepákov - včera jsem měl zase odpolední 7 a opět jsem se přesvědčil, že je naprosto nesmyslné, aby odpoledne jezdila 7 až na Sídl. Řepy - cestou ZC jede v 90% případů společně 9 (na Andělu o 2 předjetá),7 (o 1-2 zpožděná, ale kvůli chytrákům s 9 má smůlu a nedožene to) a na závěr většinou 10 a narvaná není ani první tramvaj, natož ty další 2 za ní
a DC to skoro ani nemá smysl zmiňovat, vozí se vzduch

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 24.6.2005 14:48

Spíš sem narážel na to, proč zrovna linka 9 a ne třeba 22 nebo 11-ta jede většinu trasy sama, zatímco s linkou 9 jezdí společně minimálně 2, často až 3 linky ( :lol: snad nebudete argumentovat Olšanskou :lol: )
Myslím, že kdyby změnili 4 minutový špičkový interval na 5, tak by se vůbec nic nestalo, a navíc na každých 20 minut jízdy by se ušetřila 1 souprava- a ty soupravy by zas pomohly při různých věcech, které zde řešíme v jiných tématech. (-častá odpověď-nedostatek vozů-)

Odpovědět