Výborný nápad, ale naštěstí on už to pomalinku začíná chápat i sám DP - některé poznámky už jsou v ZJŘ.M_V píše:...
a to jsem si ještě sám udělal ceduli, kterou jsem měl na dveřích u kabiny, abych si sám ušetřil práci s vysvětlováním, na co kde přestoupit a ti co mi nejvíc nadávali, stáli hned za kabinou a tu ceduli viděli )
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Třeba mezi tramvajemi jsou večer při intervalu 20 min. aspoň někde přestupy, ale možná by to chtělo taky někam napsat na jízdní řád na sloupku, jinak by nemuselo následovat to, že třeba linky 1, 8, 20 stojí pohromadě na Hradčanské( často 8 a 20 čekají na zpožděnou 1) a na Vítězném náměstí následuje hromadný přesun z 8 na 20 a naopak(já měl 20 a za mnou stála 8 sólo skoro 3 minuty na Hradčanské). Na nočních linkách jsem často viděl neúspěšné pokusy o přestup mezi autobusem a tramvají u Masarykova nádraží (čekačka je o zastávku dál) a dokonce i v Lazarské při čekání 4-5 minut málokomu dojde, že si může v klidu přestoupit, stačilo by hlášení "centrální přestupní bod" (jezdil jsem 58 a samozřejmě po odjezdu z Lazarské následovaly neúspěšné pokusy přestoupit si na 52 na Václaváku a samozřejmě jsem obdržel několik podivných pojmenování a to jsem si ještě sám udělal ceduli, kterou jsem měl na dveřích u kabiny, abych si sám ušetřil práci s vysvětlováním, na co kde přestoupit a ti co mi nejvíc nadávali, stáli hned za kabinou a tu ceduli viděli )KM píše:...popisované ujetí 102 bylo proto, že bylo ponecháno na řidičích, všimnou-li si, že jsou v zastávce za sebou a uvědomí-li si, že jsou posledními spoji na lince. Kdyby měli ve vozovém JŘ napsáno V zastávce Okrouhlická vyčkat příjezdu spoje linky 35, vypadalo by to jinak (a vypadalo by to jinak, kdyby nepočkali). No a v JŘ to nemají proto, že tvůrce grafikonu má jen nezávazný pokyn "zkuste vytvořit přípoje když si na to vzpomenete". Kdyby ROPID řekl - za každou nenávaznost koruna dolů, vypadalo by to opět jinak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Buď konzistentní, KOCOURKU. Právě tebou popisované ujetí 102 bylo proto, že bylo ponecháno na řidičích, všimnou-li si, že jsou v zastávce za sebou a uvědomí-li si, že jsou posledními spoji na lince. Kdyby měli ve vozovém JŘ napsáno V zastávce Okrouhlická vyčkat příjezdu spoje linky 35, vypadalo by to jinak (a vypadalo by to jinak, kdyby nepočkali). No a v JŘ to nemají proto, že tvůrce grafikonu má jen nezávazný pokyn "zkuste vytvořit přípoje když si na to vzpomenete". Kdyby ROPID řekl - za každou nenávaznost koruna dolů, vypadalo by to opět jinak.
Evropskou integrací myslím odebrání pravomoci hradokratům a předání jí do Bruselu.
Evropskou integrací myslím odebrání pravomoci hradokratům a předání jí do Bruselu.
No, to už je taková zákonitost, že socialisti všech odstínů produkují hory předpisů, protože považují lidi za nesvéprávné dementy ... a někdy i sebe sama ... řada těch lidí si na to navykla natolik, že je někdo vodí za ručičku a myslí za ně, že už to přímo vyžadují a vztekají se, když po nich někdo chce, aby použili vlastní hlavu ...KM píše:No nesouhlasil bych. Když porovnám stav "lidová tvořivost" a svázanost předpisy, přeci jen bych hlasoval pro ty předpisy.kocour píše:Radkovi: A položil sis někdy otázku, proč se vlastně dělají předpisy? Kdyby si je alibisté neustále nevynucovali, aby nemuseli myslet a mohli se chovat jako roboti, stačila by jich polovina (těch předpisů).
KM: Máš špatnou představu o mé práci, já sedím na brzdě, ne na plynu.
Na brzdě? Na brzdě evropské integrace, bych tak odhadoval ))))
A můžeš mi definovat, co si představuješ pod pojmem "evropská integrace"?Sorry za OT ...
No nesouhlasil bych. Když porovnám stav "lidová tvořivost" a svázanost předpisy, přeci jen bych hlasoval pro ty předpisy.kocour píše:Radkovi: A položil sis někdy otázku, proč se vlastně dělají předpisy? Kdyby si je alibisté neustále nevynucovali, aby nemuseli myslet a mohli se chovat jako roboti, stačila by jich polovina (těch předpisů).
KM: Máš špatnou představu o mé práci, já sedím na brzdě, ne na plynu.
Na brzdě? Na brzdě evropské integrace, bych tak odhadoval ))))
To jste mi připomněl řidiče, který navrhoval, aby v každém oblouku byla vyvěšena rychlost....kocour píše: A položil sis někdy otázku, proč se vlastně dělají předpisy? Kdyby si je alibisté neustále nevynucovali, aby nemuseli myslet a mohli se chovat jako roboti, stačila by jich polovina (těch předpisů).
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
jistě, protože ty si neuvědomíš, žekocour píše:Jistě, řídit tu tramvaj já, tak trochu šlápnu na plyn a risknu to ...
1) poškozuješ majetek DP
2) riskuješ pokutu
3) riskuješ nehodu (nevím jak zrovna na Bulovce, ale na místech s omezenou rychlostí taky klidně můžeš vyletět a pokud ti stáhnou tacho a zjistí, že jsi jel rychleji, tak se nedoplatíš)
od toho jsme (mimojiné) placení, abychom nedělali podobné kraviny
no nic, jdu do práce, takže flame musí do rána počkat
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
na tohle ale stačí jeden - ten řidič autobusu - mohlo ho to napadnout a nemusel jsi ani zvonit každopádně není argument, který by mě přesvědčil, že mám porušovat předpisy, aby někdo stihnul autobusIGBT píše:Už zavíral dveře a už už chtěl odjet, ale decentně jsem přidržel zvonek a probliknul dálkovejma... ...a co se nestalo - 505 zastavila, otevřela dveře a pár lidí jí z tramvaje doběhlo.
A co se komu stalo? Nic. Jen byli oba řidiči lidé, že...? Kdyby jeden z nás chtěl, tak tam kaštánci mohli čekat další půlhodinu.
Tak znova:
Zlaté pravidlo zní, že provozovatel MHD se musí přiblížit zákazníkovi. Nikoli naopak.
Jistě, kocour na Okrouhlický nevystoupil, protože kocour není úplný *****, a přesto, že v sobě měl snad litr bílýho, dojel až na Stírku a šel se provětrat. Jenže kocour není obyčejný kaštan a vy musíte vycházet z toho, že kaštan je vždycky *****, zachová se tím nejpitomnějším způsobem a solidní firma, která notabene právě zdražila o víc jak 50%, tohle všechno musí předvídat a v životě se nesmí ohánět předpisem, i když podle toho předpisu má pravdu.
Tudíž odmítám řešit otázku, kolik ta tramvaj měla jet a kdo tam měl být dřív. Nezájem, to je vnitřní věc DP.
Dál, když si představím, že sedím na místě plánovače JŘ, tak docela určitě není problém posunout polohy spojů d-35 o minutu dopředu. Nepředpokládám, že právě na NI by něco navazovalo. Co se týče Kobylis, jezdí se v prokladu 186+200 a 177+144. 102 jezdí souběžně buď se 102, nebo se 144. Tudíž se přímo vnucuje myšlenka zařídit to tak, aby byla návaznost i na 102. Tím by se předešlo mým hloupým dotazům a vysvětlování interních předpisů, které mne jako cestujícího absolutně nezajímají (a to to říkám slušně).
speciálně pro KM: To mne od tebe nepřekvapuje, ty bys nejradši zrušil 102 úplně a ze Sídl. Bohnice na Zámky zavedl 5x denně pidibus. Také jistý druh provozní slepoty.
speciálně pro Radka: Jmenoval jsem tu řidičku, uvedl jsem číslo vozu a přesný spoj? Myslíš, že bych byl tak benevolentní, kdybych nevěděl, že čistě formalisticky měla pravdu a nikdo jí nemůže nic vytknout? Jistě, řídit tu tramvaj já, tak trochu šlápnu na plyn a risknu to ...
Zlaté pravidlo zní, že provozovatel MHD se musí přiblížit zákazníkovi. Nikoli naopak.
Jistě, kocour na Okrouhlický nevystoupil, protože kocour není úplný *****, a přesto, že v sobě měl snad litr bílýho, dojel až na Stírku a šel se provětrat. Jenže kocour není obyčejný kaštan a vy musíte vycházet z toho, že kaštan je vždycky *****, zachová se tím nejpitomnějším způsobem a solidní firma, která notabene právě zdražila o víc jak 50%, tohle všechno musí předvídat a v životě se nesmí ohánět předpisem, i když podle toho předpisu má pravdu.
Tudíž odmítám řešit otázku, kolik ta tramvaj měla jet a kdo tam měl být dřív. Nezájem, to je vnitřní věc DP.
Dál, když si představím, že sedím na místě plánovače JŘ, tak docela určitě není problém posunout polohy spojů d-35 o minutu dopředu. Nepředpokládám, že právě na NI by něco navazovalo. Co se týče Kobylis, jezdí se v prokladu 186+200 a 177+144. 102 jezdí souběžně buď se 102, nebo se 144. Tudíž se přímo vnucuje myšlenka zařídit to tak, aby byla návaznost i na 102. Tím by se předešlo mým hloupým dotazům a vysvětlování interních předpisů, které mne jako cestujícího absolutně nezajímají (a to to říkám slušně).
speciálně pro KM: To mne od tebe nepřekvapuje, ty bys nejradši zrušil 102 úplně a ze Sídl. Bohnice na Zámky zavedl 5x denně pidibus. Také jistý druh provozní slepoty.
speciálně pro Radka: Jmenoval jsem tu řidičku, uvedl jsem číslo vozu a přesný spoj? Myslíš, že bych byl tak benevolentní, kdybych nevěděl, že čistě formalisticky měla pravdu a nikdo jí nemůže nic vytknout? Jistě, řídit tu tramvaj já, tak trochu šlápnu na plyn a risknu to ...
Naposledy upravil(a) kocour dne 27.7.2005 13:40, celkem upraveno 1 x.