Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 30.12.2006 20:11

4021 píše:V každým případě je důležitější půlený interval Hradčanská - Vltavská - Palmovka linek 1 a 25. Jenomže díky zavedení 15 se to zrušilo a 25 jezdí nacvakaná a 1 opravdu málokdy. 15 jede napraná jen tehdy pokud dlouho nejela 25 nebo třeba 12. Těch lidí co opravdu využívají 15 a s ničím jiným jet nemůžou je opravdu málo a to vyrušení prokladů 1 a 25 si myslim za to nestojí.
Zavedení 15 požadovala radnice P7 pro spojení Orteňák - Letná.
25 ve dvojících uvěřím až uvidím. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.12.2006 19:01

Proklad 15 a 25 celkem je,ale pouze ze strany od Bílé Hory (Vypichu) Jak se tu již mnohokrát psalo je možnost prokladů pouze na jedné straně,vzhledem k delší trase linky 15 přes Holešovice,

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 30.12.2006 16:54

Vašek píše:Jenže zejména ve špičkách, kdy se sváží lidi z krajů města do centra lidé půlený interval 4 minuty na 15 a 25 ocení. Linka 15 mi rozhodn nepřipadá jako nevyužitá linka, i o víkendech je zejména v úseku Hradčanská - Palmovka - ( Kobylisy ) dost natřískaná
Já sem si teda nikdy nevšiml že by 15 a 25 měly půlený interval 4 minuty. Ty jedou vždycky za sebou a první je napraná a druhá je poloprázdná.

V každým případě je důležitější půlený interval Hradčanská - Vltavská - Palmovka linek 1 a 25. Jenomže díky zavedení 15 se to zrušilo a 25 jezdí nacvakaná a 1 opravdu málokdy. 15 jede napraná jen tehdy pokud dlouho nejela 25 nebo třeba 12. Těch lidí co opravdu využívají 15 a s ničím jiným jet nemůžou je opravdu málo a to vyrušení prokladů 1 a 25 si myslim za to nestojí.

Já bych 15 zrušil a 25 dal do dvojic už od tý doby co se 15 objevila.
Teď sem sice rád že 25 bude ve dvojicích (možná teda :lol: ), nicméně se obávám kde se co omezí. Kdyžby se zrušila 15 vůbec by mi to nevadilo. Aspoň by 12 mezi Strosem a Palmovkou nebyla zbytečná.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 30.12.2006 11:40

Radim píše:Když by jezdila 20 celý den na Barrandov,a snížil byse interval tak byto zvládla.... :twisted: :twisted:
Pokud vím, tak o 20 tu vůbec nejde. 13 totiž jezdí pouze v ranní špičce, kdy na Barrandov jezdí i 20. Intervaly jsou tudíž ráno nejmenší. Když už 20 na Barrandov nejezdí, je už 13 dávno pryč. 8-)

Radim

Příspěvek od Radim » 30.12.2006 11:33

Když by jezdila 20 celý den na Barrandov,a snížil byse interval tak byto zvládla.... :twisted: :twisted:

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 30.12.2006 11:31

Radim píše:Třeba 13 ctku bych takyzrušil........ :D
Ty bys pořád jenom rušil :twisted: Jeď si někdy ráno na Barrandov a uvidíš její pravé opodstatnění. Ve směru Smíchov - Barrandov sice vozí vzduch ale v opačném řidič často nedovře dveře...

Radim

Příspěvek od Radim » 30.12.2006 11:19

Třeba 13 ctku bych takyzrušil........ :D

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 30.12.2006 10:57

Radim píše:Já bych 15 ctku zrušil jezdí stejně jako 25,jenom na Strossmayerovo nám.zahne doleva. :lol:
Jenže zejména ve špičkách, kdy se sváží lidi z krajů města do centra lidé půlený interval 4 minuty na 15 a 25 ocení. Linka 15 mi rozhodn nepřipadá jako nevyužitá linka, i o víkendech je zejména v úseku Hradčanská - Palmovka - ( Kobylisy ) dost natřískaná

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 30.12.2006 2:18

25 ve dvojicích? No mělo by to smysl, kdyby ji zkrátili na Palmovku :twisted: ... k čemu další vzduchovozič do Kobylis?
Navíc dvě dvojice až na BH jsou opravdu zbytečnost, takže prohodit Vypich/Bílá Hora 15 a 25.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.12.2006 22:25

4021 píše:Tak to je paráda :D .

A opravdu se nikde nic neomezuje?
Všiml sem si že pět párů spojů na 22 v PD bude končit už na Vypichu.

To bude z Palmy na Kobylisy ještě větší luxus než dnes... to bude paráda 8-) .
To ukončení 5 spojů linky 22 na Vypichu je kvůli malé kapacitě smyčky Bílá Hora. Myslím že to jsou zátahy do Vokovic.

V soupravy na 25 bych fakt věřil,až tam opravdu vyjedou. Víme jak to dopadlo posledně.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 29.12.2006 21:18

martyn píše:Už to tak bude :wink:
Tak to je paráda :D .

A opravdu se nikde nic neomezuje?
Všiml sem si že pět párů spojů na 22 v PD bude končit už na Vypichu.

To bude z Palmy na Kobylisy ještě větší luxus než dnes... to bude paráda 8-) .

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 29.12.2006 21:07

4021 píše:Co je na tom pravdy že od 8.1. bude 25 ve dvojicích?
Už to tak bude :wink:

Radim

Příspěvek od Radim » 29.12.2006 20:08

Já bych 15 ctku zrušil jezdí stejně jako 25,jenom na Strossmayerovo nám.zahne doleva. :lol:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 29.12.2006 19:59

Co je na tom pravdy že od 8.1. bude 25 ve dvojicích?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.10.2006 21:46

já na to říkám totéž, co nedávno: tedy 25 zrušit, 12 cd+ct odklon ve směru z Barrandova z Dělnické na Špejchar, v tomto úseku označena jako "25", 15 prodloužit na BH se standardními provozními parametry včetně vypravení (tedy 2xT). 25 ve dvojicích je vyjma úseku Břevnov-Tržnice zbytečnost, zejména tedy v Kobylisích.

Odpovědět