Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Radek:
Nemůžeš být, prosím, konkrétnější? Co se chystá?
Nemůžeš být, prosím, konkrétnější? Co se chystá?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ono ani to metro o víkendu zrovna nevydělá.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Káemizace. Fuj.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Od února hlavně omezení, omezení a zase omezení v povrchové dopravě.4021 píše:Já zatim vim jen o zrušení pásmovýho provozu na B a nasazení kloubů na 133 - i když to oficielně nikde neni psáno, tak se to může ještě zrušit, ale snad už asi ne.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Aha, tak to pak beru zpět.
syverin píše:A znáš Hrdlořezy jinak než z mapy? Jak chceš překonat (btw právě rekonstruovanou) trať z Libně do Běchovic, na které se přejezd už asi 30 let nevyskytuje...
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A znáš Hrdlořezy jinak než z mapy? Jak chceš překonat (btw právě rekonstruovanou) trať z Libně do Běchovic, na které se přejezd už asi 30 let nevyskytuje...
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy - Malešice - busy
Když už jste zabrousili do světa autobusů, tak bych to viděl jinak.
Linku 133 bych osobně posílil a to na interval 5 minut ve špičkách a 10 minut v sedle. O víkendu bych pak dal interval 12 minut. Klouby tím pádem nejsou potřeba, poněvadž tam by se opravdu neotočily.
A další změna by byla linka 146 - vedl bych jí od zast. Pod Táborem přes Hrdlořezy (ul. Hrdlořezská, Mezitraťová a U Elektry - zastávky Hrdlořezská (x), Mezitraťová a Prům. zóna Vysočany (x) kupř.) do zast. tramvají U Elektry, kde by měla zastávku a další zastávkou by bylo Nádr. Libeň a poté na CE.
Tudíž zast. 146 = Depo Hostivař - Depo Hostivař - Černokostelecká - Limuzská - Sídliště Malešice - Malešické náměstí - Pod Táborem - Hrdlořezská - Mezitraťová - Průmyslová zóna Vysočany - U Elektry - Nádraží Libeň - Českomoravská
A až se postaví TT do Malešic, tak 133 omezit na 15 min. celotýdenně a 146 zanechat přes Hrdlořezy - vždyť tam je dopravní obslužnost velmi špatná.
Linku 133 bych osobně posílil a to na interval 5 minut ve špičkách a 10 minut v sedle. O víkendu bych pak dal interval 12 minut. Klouby tím pádem nejsou potřeba, poněvadž tam by se opravdu neotočily.
A další změna by byla linka 146 - vedl bych jí od zast. Pod Táborem přes Hrdlořezy (ul. Hrdlořezská, Mezitraťová a U Elektry - zastávky Hrdlořezská (x), Mezitraťová a Prům. zóna Vysočany (x) kupř.) do zast. tramvají U Elektry, kde by měla zastávku a další zastávkou by bylo Nádr. Libeň a poté na CE.
Tudíž zast. 146 = Depo Hostivař - Depo Hostivař - Černokostelecká - Limuzská - Sídliště Malešice - Malešické náměstí - Pod Táborem - Hrdlořezská - Mezitraťová - Průmyslová zóna Vysočany - U Elektry - Nádraží Libeň - Českomoravská
A až se postaví TT do Malešic, tak 133 omezit na 15 min. celotýdenně a 146 zanechat přes Hrdlořezy - vždyť tam je dopravní obslužnost velmi špatná.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No, s nasazením kloubů na 133 bude ta linka prodloužená kam? K Myčce? Jako dnes okolo středového pásu na Sídlišti M. se už neotočí...4021 píše:(...)Já zatim vim jen o zrušení pásmovýho provozu na B a nasazení kloubů na 133 - i když to oficielně nikde neni psáno, tak se to může ještě zrušit, ale snad už asi ne.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
to se mi nějak nezdá, co ta l. 15 na St. Hl.?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
To jako že už Ropid plánuje změny linkového vedení tramvají? Tak to beru, i když by bylo něco pro mě osobně špatnýho, sem holt ještě mladej a mám změny rád, takže sem moc moc zvědavej!
Já zatim vim jen o zrušení pásmovýho provozu na B a nasazení kloubů na 133 - i když to oficielně nikde neni psáno, tak se to může ještě zrušit, ale snad už asi ne.
Já zatim vim jen o zrušení pásmovýho provozu na B a nasazení kloubů na 133 - i když to oficielně nikde neni psáno, tak se to může ještě zrušit, ale snad už asi ne.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Děkuji pane MOPe za informaci. Víte něco bližšího?MOp píše:Od unora 2008 zatim jen zmeny v nocni doprave.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Od unora 2008 zatim jen zmeny v nocni doprave.
Linkové vedení
Neví zde někdo zběhlý jak by měla vypadat úprava linkového vedení? Byly zde různé informace, různé šotoušské návrhy a idey (já se za to na šotouše nezlobím, koneckonců jsem taky šotouš ). Pokud platí to, že úprava linkového vedení má být od února, tak už moc času není (myslím na focení linek v místech kde nebudou apod.) a už by mohly být prosáklé nějaké uvěřitelné informace. Dík.
Ostatně, že ty by jsi to jako problém neviděl, neznamená že je to nejlepší varianta pro ostatní. Svého času jsem 26 jezdil (řídil) dnes a denně a mohu říci, odstraňuješ něco velice dobře funkčního. A co se týče Libeňského mostu???. Tak proč omezuješ Bílou horu, také se tam dnes jezdí 2xT3/4min. možná by pohohlo dnešní 15 poslat do Trojské a na Ortenovo nám poslat třeba už mnou avízovanou 1. tím by zůstalo na Lib mostě 3,12,25 a možná bych tam přidal 5 abych získal "sólo" do Vysočan, nebo Libně. Osobně si myslím, že účinnost tram na některých místech klesá, právě díky vyšší nabídce nad potávkou, a zároveň na jiných místech je to naopak (Evropská). Ty tramvaje opravdu nereagují na změny poptávky.Daniel Ryška píše:Ad Brejšín:
Tak zrušení 26 bych neviděl jako velký problém - vazba Divoká Šárka, Žižkov je velice snadno možná 17 a 5 s přestupem na Strossu.
A co se týče Libeňského mostu jezidlo by tam stejně linek jako dnes (stejně jako na většině ostatních míst Prahy)