7080 píše:Bvelors píše:Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!
Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".
Dík za případnou reakci...
K vypravení ti toho moc neřeknu, ale Střešovice byli samostatná vozovna.
No už něco málo vím:
celkem Střešovice z výjezdové plachty z podzimu 1988
7x 22 / 5x turový, 1x šejdr, 1x výjezd odpoledne
4x 23 / 3x turový, 1x šejdr
3x 1 / 3x turový
4x 18 / 3x turový, 1x šejdr
1x 51 / výjezd ze Střešovic 22,45 jako 13-26 na Divokou Šárku
4x 26 / 4x turový
5x 8 / 3x turový, 1x šejdr, 1x výjezd dopoledne 10,45
3x 17 / 3x turový
2x 2 / 2x turový
4x 20 / 3x turový, 1x šejdr
5x 11 / 3x turový, 1x šejdr, 1x odpolední zatahovák
Což je na celkovou kapacitu této Vozovny docela málo, údajně tam bylo odstaveno i několik neprovozních vozidel. Zajímavostí jsou nájezdy na linky 11 a 17. Zajímavostí ještě bylo přistavování souprav a sólo vozů na myčku do Vokovic, kde byla deponována kapacita 5 souprav pro střídání, manipulující personál pro takové transfery přistavil soupravu se kterou přijel, odejel s již vyčištěnou soupravou z předchozího dne. Transfery prováděla vozovna Střešovice v samostatném turnusu pro 4 řidiče. Jeden řidič pak byl pod vozovonou Vokovice o víkendu, kdy za směnu "protočil" i 7 souprav behem večera a noci na další pondělní výjezdy s čistými vozy.
Údajně vozovna Střešovice vypravovala více souprav, dohledané je jen toto minimum. V turnuse na transfery do myčky Vokovice, byl zahrnut i převoz souprav do UDDP a zpět. Stav řidičů k 31.12.1988 bylo vedeno 64 řidičů, což neodpovídá počtu vypravovaných souprav nebo sólo vozů.
Střešovická vozovna sice byla samostatný subjekt, ovšem bez vozovny Vokovice by se neobešla, tedy pokud šlo o mytí vozů v myčce. Před jejím zrušením bylo i zatahování střešovických souprav do Vokovic běžným jevem, kdy ráno bylo jejich vypravování na střešovické linky z Vokovic ap. možností a variant v tom bylo asi více. Týden před zrušením posledního vypravování na linky, měla už jen několik pořadí 22, 1 a 8.