Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dvě linky na Spořilov určitě zbytečné nebudou. 11 jezdí stejně nejvíc vytížená Kaufland-Muzeum a dál je to zejména o víkendech slabota. Takže pokud by 24 jela na Spořilov, mohla by být 11 v klasických intervalech a 2xT3. Už jen úsek Vinice - Černokostelecká je zybtečně předimenzovaný (dvě luftovozičské linky po 7,5 min).
K "posílené" 22: Má mít celkem 46 pořadí, tj. vychází to bez střídaných BP. Takže bych si tipnul, že 36 ukončí na Vypichu nebo na Malovance, aby Bílá Hora byla jen pro 22. Podobně v Hostivaři asi přehodí 26 na vnitřní a pro 22 nechají střední a vnější kolej. A střídané přestávky asi odskáče jiná linka jezdící přes Pavlák, že by 6ka ?
K "posílené" 22: Má mít celkem 46 pořadí, tj. vychází to bez střídaných BP. Takže bych si tipnul, že 36 ukončí na Vypichu nebo na Malovance, aby Bílá Hora byla jen pro 22. Podobně v Hostivaři asi přehodí 26 na vnitřní a pro 22 nechají střední a vnější kolej. A střídané přestávky asi odskáče jiná linka jezdící přes Pavlák, že by 6ka ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.7.2004 14:34
- Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Aha, potom tomu rozumím.Proxy píše:Prohození 19 a 24 je pouze kosmetická změna, aby z Radošovické po sloučení 22+23 jezdila polovina spojů směrem na Strašnickou a druhá polovina směrem Slavia. Kdyby 24 zůstala, tak z Radošovické jezdí 3/4 spojů na Slaviu a jen 1/4 na Strašnickou.9006 píše:Každopádně prohození 19/24 nerozumím jaký to má smysl/důvod.
Ostatně se prý před časem vážně uvažovalo o odklonění 24 na Spořilov (kvůli úseku Kaufland - Synkáč před otevřením Edenu), tak možná zůstala tato možnost stále někomu v mysli a tím zkrácení se tento odklon připravuje...
Jenom otázka - co s 11, když by 24 jezdila na Spořilov? Dvě linky je zbytečné aby tam jezdily, nebo ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.7.2004 14:34
- Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
To každopádně je lepší současný stav, o tom se přeci nehádám, já jen měl připomínku (úvahu) ke stavu, který bude od září, kvůli tomu, že bude vozit na okrajích 22 vzduch, bych 22 i 23 nechal jak jsou. Možná někomu jinému, kdo s touto změnou přišel se zdá matení kaštanů to, že 22 i 23 mají stejnou trasu, avšak berou to třeba jako dvě odlišné linky (v případě, že nemají nastudovány celou jejich trasu) (hovořím o těch, kteří denodenně tyto linky nevyužívají). Ovšem to je jen moje domněnka proč chce někdo měnit současný stav těchto linek a snažím se to pochopit.demon píše:No a já hledám rozdíl proti současnosti a kromě zmizení čísla 23 a s tím spojeným větším matením kaštanů žádný nenacházím.9006 píše:Výhody? No to, že by ta dvaadvacítka, jak zde bylo zmiňováno nevozila v okrajových částech v půleném intervalu vzduch. Stále se bavím o změně v září - zrušení 23.
To je podstatně lepší současný stav !
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Za pár měsíců po změně 22 a 23 to může taky dopadnout tak: Přijde se na to, že 22 jezdí v okrajových úsecích prázdná, a tak ne že se to navrátí k původnímu stavu, ale dojde ke zkrácení 26 na Radošovickou a 36 (15 + 25) na Malovanku. No a linky 9 a 22 budou prezentovány jako metrotram. Po zkušenostech se změnami LV busů (např. 136 k Voz. Kobylisy, 195 do Čakovic) bych tomu věřil.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No a já hledám rozdíl proti současnosti a kromě zmizení čísla 23 a s tím spojeným větším matením kaštanů žádný nenacházím.9006 píše:Výhody? No to, že by ta dvaadvacítka, jak zde bylo zmiňováno nevozila v okrajových částech v půleném intervalu vzduch. Stále se bavím o změně v září - zrušení 23.
To je podstatně lepší současný stav !
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
no to jsou veci...
gruß aus berlin!
gruß aus berlin!
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Prohození 19 a 24 je pouze kosmetická změna, aby z Radošovické po sloučení 22+23 jezdila polovina spojů směrem na Strašnickou a druhá polovina směrem Slavia. Kdyby 24 zůstala, tak z Radošovické jezdí 3/4 spojů na Slaviu a jen 1/4 na Strašnickou.9006 píše:Každopádně prohození 19/24 nerozumím jaký to má smysl/důvod.
Ostatně se prý před časem vážně uvažovalo o odklonění 24 na Spořilov (kvůli úseku Kaufland - Synkáč před otevřením Edenu), tak možná zůstala tato možnost stále někomu v mysli a tím zkrácení se tento odklon připravuje...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Demon asi myslel, jaké by to mělo výhody oproti stavu, kdy jezdí 22 ve standardním intervalu a 23.9006 píše:Výhody? No to, že by ta dvaadvacítka, jak zde bylo zmiňováno nevozila v okrajových částech v půleném intervalu vzduch. Stále se bavím o změně v září - zrušení 23.demon píše:jaký by tohle mělo výhody oproti současnýmu stavu ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.7.2004 14:34
- Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Výhody? No to, že by ta dvaadvacítka, jak zde bylo zmiňováno nevozila v okrajových částech v půleném intervalu vzduch. Stále se bavím o změně v září - zrušení 23.demon píše:A jaký by tohle mělo výhody oproti současnýmu stavu ?9006 píše:A to by byl problém, když už musí být ta změna, ukončit každý druhý spoj 22 na Kubánském náměstí(Nádr. Strašnice)/Vypich(Malovanka)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
stridane prestavky mi jsou jasne (doporucuji Prazsky hrad), ale ted se dari casto konvoj 2x 22, takze bude 4x 22 a to uz je ve smycce trochu problem.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Na HR těžko, na Letohrádku je velký kulový.. Když už, tak by se teoreticky dalo uvažovat o Malostranské, ale tam je také prdlajs a housku si tam nekoupíš..
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
gabuliatko píše:jak chtej 4min interval tocit na smycce Bila Hora na jedne koleji ??
Zřejmě začnou střídat přestávky buďto na Hradčasnké, nebo někde Průběžná či tak. Potom na BH stát nebude skoro nic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ano asi toto je presne cilem, udelat to same jako linka 102. Polovina spoju konci na Malovance a polovina poloviny na Vypichu. Na druhe strane to same.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A jaký by tohle mělo výhody oproti současnýmu stavu ?9006 píše:A to by byl problém, když už musí být ta změna, ukončit každý druhý spoj 22 na Kubánském náměstí(Nádr. Strašnice)/Vypich(Malovanka)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.7.2004 14:34
- Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A to by byl problém, když už musí být ta změna, ukončit každý druhý spoj 22 na Kubánském náměstí(Nádr. Strašnice)/Vypich(Malovanka)?
Každopádně prohození 19/24 nerozumím jaký to má smysl/důvod.
Hmm, kdyby se 15 ukončila na Malovance, to už by asi znamenalo předzvěst jejímu opětovnému pomalému konci (když už byla zkrácena z Kobylis na Palmovku) - jednoduše někoho napadne, že vlastně jí může nahradit v jejích nynějších společných úsecích trasy s 8, 12 a 25.
Každopádně prohození 19/24 nerozumím jaký to má smysl/důvod.
Hmm, kdyby se 15 ukončila na Malovance, to už by asi znamenalo předzvěst jejímu opětovnému pomalému konci (když už byla zkrácena z Kobylis na Palmovku) - jednoduše někoho napadne, že vlastně jí může nahradit v jejích nynějších společných úsecích trasy s 8, 12 a 25.