Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.5.2005 21:30

phabbey: jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8 (takto jsem na podobnou namitku odpovidal radkovi31 v jine diskusi)

jeste obecne k solum a usporam vubec - ono to vypada lakave, omezit provoz poloprazdnych souprav v okrajovych usecich, jenze je treba si uvedomit, ze napr. na nacpane solo T3 jiz na malem brevnove (25) doopravdy nikoho do mhd nenalakam. ze je tram nacpana v centru, lide snesou, ale pokud jedou dal nez z NarTr na IPP, ocekavaji pohodlnejsi dopravu, coz je pochopitelne. at si nekdy ti, co podobne veci vymysli, zkusi jet 25 z palmofky na brevnoff - neni to zadnej med.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: 21 so+ne

Příspěvek od radek31 » 31.5.2005 20:25

Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
nejhorší na tom je, že v rámci úspor na tu 21 najíždí z vozovny HL - to mě docela štve

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 21 so+ne

Příspěvek od Phabbey » 31.5.2005 20:01

Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
Ale vzhledem k tomu, že jiné linky o víkendu jezdí narvané i v soupravách, myslím, že se 21 dá počítat mezi dost málo vytížené linky...

Jonáš

Re: 21 so+ne

Příspěvek od Jonáš » 31.5.2005 19:58

radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: 21 so+ne

Příspěvek od radek31 » 31.5.2005 19:57

Jonáš píše:
Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3
21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících

Jonáš

21 so+ne

Příspěvek od Jonáš » 31.5.2005 19:53

Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 31.5.2005 18:59

pawel píše:podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.

provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Akorát, že 5 i 6 jezdí sólo nejen o víkendu, ale i v prac. dny :)
S 22+23 souhlasím, ale to je problém sám o sobě, v centru jsou narvané vlastně pořád. Ona by 23 klidně snesla půlený interval, ale to by Ječná opravdu praskala ve švech. Už aby byl Václavák...

Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Tramvajáku

Příspěvek od Honzík » 27.4.2005 11:06

tobě už nevěřím ani slovo. Tvé zaručené zprávy jsou liché. A co se týče hraní si s linkama, tak to je hodně dětinské.

moderátor Proxy píše:@3634 Pánové (oba), prosil bych o trochu nadhledu. Pokud nemáte věcné argumenty - raději mlčte.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:46

Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
No tak to vůbec né...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 25.4.2005 23:32

Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
Mě osobně se mi libí na vytváření nového LV to, že si můžem udělat linky jak chceme. Ale já taky nemám fantasy pro takové množství detailů. Rád si počtu všechny návrhy.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Linkové vedení

Příspěvek od Honzík » 25.4.2005 20:59

Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.

Jonáš

Re: No ani náhodou!

Příspěvek od Jonáš » 25.4.2005 12:02

pawel píše:počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.
No je pravda, že v roce 1998 byla vazbou jen 25 (Hercovka - PT - Letenské náměstí) respektive 14 brala Stross - PT - Bulovku. Neboť Palmovka leží v Libni, ale s tou spojení zatím je. 3 už není páteřní linkou, s tím souvisí i to, že její vedení z VN na Lehovec není řádně využíváno. 8/25 je podle mě stejné trasování. Chápu, že vyřešení Bludného kruhu nelze udělat, pokoušel jsem se o to, a neuspokojil jsem se. Jsem zvědav, jak se vše vyvrbí. Asi to chce udělat nějaké radikální změny v LV, jenže když jsem to udělal, zjistil jsem, že mi chybí smyčky a tratě v centru Prahy a tak je to pořád. :?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 25.4.2005 7:12

Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal.
Každý registrovaný uživatel může mazat svoje vlastní příspěvky, pokud vidí, že se reakce na jeho text vzdalují jádru problému diskutované záležitosti. Pak je jenom na něm, jestli svůj příspěvek nechá, či nenechá. I já po sobě leckydy mažu příspěvky. A nepokládám za povinnost komukoliv vysvětlovat, proč právě ten a ten text jsem po sobě odstranil. :?
Anonymous píše:jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?
Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:

MOp

Příspěvek od MOp » 24.4.2005 22:33

Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal.
Milosi, ono paklize clovek v kazdem tvem prispevku (at jiz zde nebo jinde) cte nejakou radobyvtipnou poznamku smerem k temto strankam, ci osobam podilejicim se na jejich vzniku, ktera casto neni na miste, a kdy jimi zamerne vyplnujes sve prispevky, je jasne, ze se clovek nastve.

Smir se s tim, ze to zde je takove, jake to je, nebo sem jiz radeji nechod!

KM

Příspěvek od KM » 24.4.2005 21:53

K_M píše:Co s 3? Takto:
3 - zrušit,21 2xT, celodenně, celotýdenně, 24 int 4/6/10 v úseku B.labuť - Palmovka přes Vlt., Trž., a Maniny, 8 od Balab. přes Harfu na Lehovec, 25 zrušit. 12 ukončit polookružním objezdem Holešovic. 7 standardní int v so-ne
Jo a 15 2xT, celodenně, celotýdenně
Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal. Myslím že bys Fořtíku potřeboval školení o dobrém chování jako prase drbání.
A teď tedy k věci: jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?

Odpovědět