Při dnešní koncepci ROPIDu bych se neidivil kdyby jsme při otevření metra do Motola jezdili dvojkou do Hostivařevenca98 píše:Kde bude končit linka 15, až se zprovozní metro do Motola? Bude končit na Červeném vrchu nebo bude jezdit opět do Břevnova - na Vypich? A zřejmě, až se zprovozní metro do Motola, tak se zruší linka 2, že?
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Kde bude končit linka 15, až se zprovozní metro do Motola? Bude končit na Červeném vrchu nebo bude jezdit opět do Břevnova - na Vypich? A zřejmě, až se zprovozní metro do Motola, tak se zruší linka 2, že?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
36 jezdí ve špičce, zato 2 celý den. Intervaly odpovídají poptávce.venca98 píše:Mohu vědět, proč má linka 2 tak mizerný intervaly? Proč nemůže mít kratší? A taky proč nejezdí místo linky 36 do Divoký Šárky - a měla by normální intervaly?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Mohu vědět, proč má linka 2 tak mizerný intervaly? Proč nemůže mít kratší? A taky proč nejezdí místo linky 36 do Divoký Šárky - a měla by normální intervaly?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
současný stav mi připadá celkem logický. (téměř?) všechna negarantovaná pořadí jsou koncentrována na 11 a 18, z nichž je stažení na PA v případě nějakých potíží asi nejjednodušší. a opět - 3, 4, 16 - to jsou linky, na kterých je garancí už tak celkem dost, a navíc jezdící v oblastech, kde je výskyt NP vozů celkem velký. ne tak 11 a 18...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Osobně jsem čekal rozšíření poprázdninového provozu v PD aspoň negarantovaně. Proč se něco málo neobjevilo na 3, 4 nebo 16 mi není jasné...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jo, to je pravda.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
a není to třeba proto, že 7 má již relativně dost garancí z motola?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já mám za to, že jsem ji tam už i viděl. Nejsem si sice zcela jist číslem, ale na Průběžné rovně nic jiného nejezdí. Proč se tam ovšem nedává častěji netuším.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
chemik: Dle mne je jediným důvodem, že linka 7 nevede "přímo" přes centrum - 3, 11, 17, 18, 24, na něž se vypravuje vedou.
Ovšem, jak nám v PA "stáji" přibývají další nové "koně" 15T, tak se snad i l.7 již brzo dočká - páč pro mne (na rozdíl od jiných) i Palačák a Anděl jsou v centru.
Ovšem, jak nám v PA "stáji" přibývají další nové "koně" 15T, tak se snad i l.7 již brzo dočká - páč pro mne (na rozdíl od jiných) i Palačák a Anděl jsou v centru.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Může někdo vysvětlit, proč se nevypravuje 15T na linku 7? Ona někde nemůže project?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
To bude možná ono.vencavasek píše:Teda já asi žiju v nějaký jiný Praze...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Teda já asi žiju v nějaký jiný Praze...Nikdy jsem si nevšiml, že by linky v Nuslích tvořily za sebou jedoucí karavanu (nepočítám současné léto s výlukovou 18), 9 a 26 na Žižkově spolu jezdí možná tak při intervalu 5 minut, ale pořád lepší než mít odjezdy minutu po sobě, u Náměstí republiky jsem problém nezaznamenal a podle idosu by neměl být ani na Letné natož na Divoké Šárce. V praxi to může být o něco komplikovanější vlivem zpoždění, ale s tím podle mě sebelepší tvůrce grafikonu nemůže počítat. To je již jiný problém s jinými řešeními. A zmíněný proklad na Nádraží Libeň 5-10 mi přijde vcelku ok na to, že jde o úsek, kde jsou dvě linky podle mě moc (jedna linka ale zároveň málo, takže současné řešení považuji za ideální). Mimochodem, ono pro začátek stačí zkusit si proložit linky 8 a 24, dále 3 a 24 a poté zkusit krásně proložit 3 a 8
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
dyť to samý je z Lehovce o víkendu. Frnkne 19ka, dvě minutky za ní 3ka a pak 20 minut ani kolo.
Ale ta nuselská karavana mě ani tak neštve jako kaštana, ale jako řidiče. Fakt pecka, mít ve Svatoplukový na KB minutový rozestupy
Ale ta nuselská karavana mě ani tak neštve jako kaštana, ale jako řidiče. Fakt pecka, mít ve Svatoplukový na KB minutový rozestupy
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Asi Roprdu trošku uniklo, že "jinde v síti" je to vytvořeno už dávno. Viz 26 a 20 na Evropské, všech 5 linek co jezdí přes Letnou (ať žije "hromadná" doprava, ovšem místním už to tolik vtipné nepřijde), 26 a 9 přes Žižkov, atd. atd.MM-Mikulovsky píše:....vysvětlení Ropidu, že když by tento "shluk" spojů roztrhly, tak se vytvoří někde jinde v síti.
Jenže to by se u tvorby JŘ muselo myslet a porovnávat, ne jen nasypat data do PC.