Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Linkové vedení
karosak: jezdim denne (vinohrady-centrum) a neni to tak. plna je, ale vlackovani se kona pomerne vyjimecne. horsi to byva(valo) z MA na BH, ale tam jezdim jen sem tam o vikendu, takze nemohu posoudit.
Re: Linkové vedení
Z těch návrhů je jednoznačně nejlepší "příležitosti". To bych mohl začít zase jezdit MHD. Metrolinky fungují v Německu, nikoliv v Praze.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
A ani po dalších 10 letech m22 to nikdo nepochopil. Takže stále jedna narvana a 2 prázdné. Tady je to o plynulosti, preferenci a pravidelnosti...
Re: Linkové vedení
ad nove navrhy: neni to spatne, ale to vecne kvedlani je des. a zkouselo se, jak vyjdou proklady? aby na tom cela praha nebyla v podvecer jako nusle, kde jezdi sice oficialne 4 linky, ale vecer do centra relane (intervalove) tak jedna a pul. kazdopadne ocekavam zhorseni tam, kde se podarilo spatnych prokladu zbavit - brevnov, vrsovice, modrany, karlin, liben, korunni, krejcarek apod.
jinak jsem zvedav, jak 22 v nemetro-provedeni odveze v nedeli dopoledne malou stranu k hradu. to bude masakr, protoze obcas nepobira uz ted. to radeji nenechat jezdit z mal. nam. k hradu nic. ale takhle bude 22 nejpreplnovanejsi linkou v praze.
pokud spravne rozumim, je v ostatnich navrzich obsazeno fakticke zachovani M22, ovsem jako pasmovane linky pod oznacenim 22/23. za me primluva za oznaceni vsech spoju cislem 22, protoze jinak bude "22" vzdy plna a druhe cislo prazdne. v dobe provozu posilove 23 tomu tak bylo tez - ani po deseti letech (tusim spravne 1998-2008?) se na tom nic nezmenilo. par lidi na okrajich, kterych se pasmo pri dobihani tramvaje neprijemne dotkne, promine.
jinak jsem zvedav, jak 22 v nemetro-provedeni odveze v nedeli dopoledne malou stranu k hradu. to bude masakr, protoze obcas nepobira uz ted. to radeji nenechat jezdit z mal. nam. k hradu nic. ale takhle bude 22 nejpreplnovanejsi linkou v praze.
pokud spravne rozumim, je v ostatnich navrzich obsazeno fakticke zachovani M22, ovsem jako pasmovane linky pod oznacenim 22/23. za me primluva za oznaceni vsech spoju cislem 22, protoze jinak bude "22" vzdy plna a druhe cislo prazdne. v dobe provozu posilove 23 tomu tak bylo tez - ani po deseti letech (tusim spravne 1998-2008?) se na tom nic nezmenilo. par lidi na okrajich, kterych se pasmo pri dobihani tramvaje neprijemne dotkne, promine.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
No právěže nejede. Když se bavíme o lidech jedoucích z centra, asi nebudu argumentovat těma, co přivezu z NádrHolu, ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ale to nepopírám, ale většina jich jede na Holešovice nebo na B...Bobik píše:Kolik je z toho obyvatel netuším, ale celkově tam lidí jezdí fůra. Ať už do různejch kanclů, hotelů, klubů v okolí a podobně. 24 i 14 se mi na Orteňáku vždycky vyprázdnila.9001 píše:Taky kolik % obyvatel oblasti Ortenáku jede DC tramvají?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Kolik je z toho obyvatel netuším, ale celkově tam lidí jezdí fůra. Ať už do různejch kanclů, hotelů, klubů v okolí a podobně. 24 i 14 se mi na Orteňáku vždycky vyprázdnila.9001 píše:Taky kolik % obyvatel oblasti Ortenáku jede DC tramvají?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Bobik: Jenda to napsal hezky... Taky kolik % obyvatel oblasti Ortenáku jede DC tramvají? Tramvaj tam z velké části slouží místo přesunu pěšímu přesunu k metru...
Navíc současné vedení města je spíš na defenestraci... Koryta pro sebe mají až na prvním místě a pak dlouho dlouho nic...
Navíc současné vedení města je spíš na defenestraci... Koryta pro sebe mají až na prvním místě a pak dlouho dlouho nic...
Re: Linkové vedení
Jenže díky tomu by zůstal Orteňák bez spojení do centra. A místní určitě radši snesou to minimální zpoždění, co se bude přenášet, než přestupy.
Re: Linkové vedení
Ahoj Bobíku, ono by to šlo udělat jednoduše:Bobik píše:MARV Pokud se na to podíváš pořádně, tak ti dojde, že řetězení je v tomto případě nutné, bo jinak by ti přijela jedna linka na Štross ze 4 směrů. Ukončit jinde nejde, bo peníze, který politici prostě nedaj. I to výstaviště je v tomhle případě bohužel "daleko". Ostatní viz výše.
2) Sídliště Petřiny - Voz. Střešovice - Hradčanská - Sparta - Strossmayerovo nám. - Vltavská - Pražská tržnice - Dělnická - Ortenovo nám. - Nádr. Holešovice - Výstaviště Holešovice.
6) Radošovická - Průběžná - Kubánské nám. - Koh-i-noor - Nádr. Vršovice - Otakarova - Nuselské schody - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Lazarská - Václavské nám. - Masarykovo nádr. - Nám. Republiky - Strossmayerovo nám. - Veletržní - Výstaviště Holešovice.
Já Vím, řekneš mi, že to je úlitba P-7, která požaduje, aby se občané Holešovic vždy dostali do centra, ale mně se toto ukončení prostě jeví jako rozumnější.
Navíc by nikomu nevadilo protože 17 by jezdila pouze v dlouhé trase.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
MARV Pokud se na to podíváš pořádně, tak ti dojde, že řetězení je v tomto případě nutné, bo jinak by ti přijela jedna linka na Štross ze 4 směrů. Ukončit jinde nejde, bo peníze, který politici prostě nedaj. I to výstaviště je v tomhle případě bohužel "daleko". Ostatní viz výše.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ono řetězením 2/6 se zavře pusa P7, která požaduje spojení Letná - Výstaviště a zároveň se posílí spojení Letná - Vltavská a ještě k tomu zůstane spojení Vltavská - Ortenovo náměstí. Proč to nemůže mít stejný číslo je myslím jasné, i když po experimentu se 108...MARV píše:Mně osobně vadí v pravidelném provozu opět řetězení, proč se tomuto výtvoru nenechá jedno číslo, takto se bude opět přenášet jakákoli nepravidelnost na jedné lince do druhé. Divím se, že MŠ na toto přistoupil. Podlehl snad šotoušům, kteří budou odborně dohlížet na prováděnou změnu uprostřed širé trati? Řetězení se dá určitě použít ve výlukách, ale udělat z nácestné zastávky v pravidelném provozu konečnou, i když ne v pravém slova smyslu, je alespoň podle mne mimo mísu. Nebo toto má dát obyvatelům dotčené oblasti zdání, že tam mají o linku navíc? Je pravdou, že v dotčené oblasti chybí řádná konečná a Výstaviště není úplně tím pravým ořechovým, ale přesto bych tuto konečnou tak úplně neopouštěl a snažil se jí využít právě pro posílení Ortenova nám. a experimenty bych ponechal pro mimořádnosti.
Re: Linkové vedení
Mně osobně vadí v pravidelném provozu opět řetězení, proč se tomuto výtvoru nenechá jedno číslo, takto se bude opět přenášet jakákoli nepravidelnost na jedné lince do druhé. Divím se, že MŠ na toto přistoupil. Podlehl snad šotoušům, kteří budou odborně dohlížet na prováděnou změnu uprostřed širé trati? Řetězení se dá určitě použít ve výlukách, ale udělat z nácestné zastávky v pravidelném provozu konečnou, i když ne v pravém slova smyslu, je alespoň podle mne mimo mísu. Nebo toto má dát obyvatelům dotčené oblasti zdání, že tam mají o linku navíc? Je pravdou, že v dotčené oblasti chybí řádná konečná a Výstaviště není úplně tím pravým ořechovým, ale přesto bych tuto konečnou tak úplně neopouštěl a snažil se jí využít právě pro posílení Ortenova nám. a experimenty bych ponechal pro mimořádnosti.
Re: Linkové vedení
Auto moje auto, já jsem tak rád, že Tě mám! Jedu s v tobě kamkoliv a bez přestupu a v teple či při klímě a žádný smraďoši!!! Linkový vedení mi je ukradený.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Linkové vedení
A to je pro mě jako místního nepřijatelné. Model "všechno jede do centra" jsme měli už dlouho. Přebíhání na Strossu nebo čekání na tamní nekonečné semafory, zatímco vám 10 linek ujede je oproti pohodlnému přestupu na nábřeží na stejném ostrůvku nesrovnatelné. Proto taky 15 jezdila kolem Strossu tak plná...orky píše:Úpravou také přichází Veletržní nejen o spojení s Letnou.