Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Linkové vedení
Jo takhle. No, není nad výhodnou smlouvu.
(Vysočany: celou dobu tu píšu o večerech/víkendech.)
(Vysočany: celou dobu tu píšu o večerech/víkendech.)
Re: Linkové vedení
ono to asi nebude jen tak, já myslím, že tam bude problém v tom, že my (xanthus) to nevyrobil, nedodal a tak se nic jiného použít nesmíBobek píše:Vysočany: tak to je jasný, že to tam nebude jezdit plný, ale jde mi o ten kontrast, že někde se poloprázdná tramvaj posiluje, jinde se na plnou dlabe.
Systém vs hardware: tak aspoň něco. (Jinak ať už se to bude krmit z čehokoliv, ta data musí být v principu zhruba stejná, ne? Od řešení kompatibility formátu tu máme middleware.)
Re: Linkové vedení
Řekl bych, že v té době ještě nebyl takový problém ohledně licence na doris, která ještě nebyla před expirací.9001 píše:MF: Ale proč tedy na Barrandově, Radlické a Malostranské to jde?
A upřímně i ted by mělo smysl... Může tam běhat Info nahrané dispečinkem "Celá sít mimo použijte metro"...
Re: Linkové vedení
Bobek: V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
MF: Ale proč tedy na Barrandově, Radlické a Malostranské to jde?
A upřímně i ted by mělo smysl... Může tam běhat Info nahrané dispečinkem "Celá sít mimo použijte metro"...
A upřímně i ted by mělo smysl... Může tam běhat Info nahrané dispečinkem "Celá sít mimo použijte metro"...
Re: Linkové vedení
Vysočany: tak to je jasný, že to tam nebude jezdit plný, ale jde mi o ten kontrast, že někde se poloprázdná tramvaj posiluje, jinde se na plnou dlabe.
Systém vs hardware: tak aspoň něco. (Jinak ať už se to bude krmit z čehokoliv, ta data musí být v principu zhruba stejná, ne? Od řešení kompatibility formátu tu máme middleware.)
Systém vs hardware: tak aspoň něco. (Jinak ať už se to bude krmit z čehokoliv, ta data musí být v principu zhruba stejná, ne? Od řešení kompatibility formátu tu máme middleware.)
Re: Linkové vedení
Oni to chtějí a snad to i bude. Jedním z problémů na kterém to stojí je problematika licence Xanthus - Doris vs. DP a to by se snad už mělo dořešit v dohledné době. Pak už by neměl být problém nějaké ty infosloupky osazovat, ale vcelku logicky se teď nic nedělá, když by se mohlo stát, že to zařízení pak nebude použitelné v souvislosti s případným nepoužíváním dorisu a vývoji jiného systému řízení provozu.9001 píše: Možná místo těch 130 mega co Krnda s Dolínkem nasypali, měli dát do nových sloupků...
Re: Linkové vedení
14 ve Vysočanech je bída, ale každá linka je dvě/tři zastávky před konečnou prázdná. I ta 7. 14 by se dala ukončit na Palmovce, ale takhle by se pořád posouvaly konečný blíž do centra a nakonec by každá větev skončila s jednou linkou...
Re: Linkové vedení
No, řešení, však to tady meldujem, že to právě není ono. Přičemž už je asi celkem vedlejší, jestli se vložáky jmenujou 22, 23 nebo 48. Aspoň kdyby se třeba večer nezařízla tak brzo 4.
Mimochodem třeba taková víkendová 7 +- od Bohemky k Andělu bývá i při svým půleným intervalu taky kolikrát pošušňání. Když to srovnám s tím, co jsem teď o víkendu přes kraj půllitru viděl na 14 a 16 ve Vysočanech...
Informovanost: ono by pro začátek možná ani nebylo potřeba cpát desítky milionů do sloupků, ale uvolnit data o poloze spojů. Já vím, cestující by to zneužili.
Mimochodem třeba taková víkendová 7 +- od Bohemky k Andělu bývá i při svým půleným intervalu taky kolikrát pošušňání. Když to srovnám s tím, co jsem teď o víkendu přes kraj půllitru viděl na 14 a 16 ve Vysočanech...
Informovanost: ono by pro začátek možná ani nebylo potřeba cpát desítky milionů do sloupků, ale uvolnit data o poloze spojů. Já vím, cestující by to zneužili.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Souhlas...
Bohužel obrovská bolest "povrchové páteře" je informování... Dnes jsem krásně zmokl při čekání na 6 a následně jeli 3 kusy za sebou. Pak druhé kolo na Výstavišti na dlouhou 17 a mezitím kolem mě projela souprava 2x12 DC!!!
Možná místo těch 130 mega co Krnda s Dolínkem nasypali, měli dát do nových sloupků...
Bohužel obrovská bolest "povrchové páteře" je informování... Dnes jsem krásně zmokl při čekání na 6 a následně jeli 3 kusy za sebou. Pak druhé kolo na Výstavišti na dlouhou 17 a mezitím kolem mě projela souprava 2x12 DC!!!
Možná místo těch 130 mega co Krnda s Dolínkem nasypali, měli dát do nových sloupků...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ropid má řešení pro linku 22? Na toto řešení už se přitom přišlo docela dávno před ROPIDem. Jmenovalo se 31 nebo 32, v prokladu s linkou 22 na 5 minut v centrálním úseku.
Okraje 22 mohou mít klidně 10 bez ohledu na neproklad s 25 a 26, nebo míti 22 po 5/10 a do toho 23 Malovanka-Kubáň
Okraje 22 mohou mít klidně 10 bez ohledu na neproklad s 25 a 26, nebo míti 22 po 5/10 a do toho 23 Malovanka-Kubáň
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Linkové vedení
Je pravda, že když si vybavím, kdy jsem v poslední době viděl nejplnější tramvaj, tak to opravdu již nebylo v noci, ale v neděli dopoledne 22 na Malé Straně.
Na Ropidu to prý vědí a připravují nějaké řešení, tak uvidíme.
Na Ropidu to prý vědí a připravují nějaké řešení, tak uvidíme.
Re: Linkové vedení
Kdyby jen o víkendu, tak cca 19-21 z IPP do Vršovic takřka denně (rovnováhu vesmíru zachovává obsazenost 6).
Re: Linkové vedení
vcera jsem mel tu cest zazit vikendovou 22 z IPP na brevnov. bohuzel, jako vzdy se ukazalo, ze vikendova 22 v intervalu 10 minut (bylo nedelni poledne) resp. pozdeji 7,5 nepobira. komplexni zmena LV na tomto stavu nezmenila nic. jako vrchol vseho byla jeste vyluka v chotkove zc, tudiz objezd zcela precpane nepobirajici tramvaje pres stross. radeji jsem sel pesky. na zastavce chotkovy sady zc cekali nejaci lide, informace zadna. tak jsem ji musel ustne poskytnout ja.
pripada mi neskutecne, ze ani v dobe, kdy je na kolejich a v krizovatkach volna kapacita, nedokaze mesto (organizator) zaridit, aby nedochazelo k neumernemu preplnovani spoju.
hlavne, ze okolo jezdily poloprazdne 6, 2, 18 a dalsi.
co s tim? par napadu:
-o vikendech zavest na 22 interval 5 minut cechovo nam. - malovanka, zbytek trasy 10 minut.
-linku 2 vest mezi klarovem a vozovnou kolem hradu
-13 odklonit z IPP na cechovo namesti, ponechat soucasny celotydenni provoz
pripada mi neskutecne, ze ani v dobe, kdy je na kolejich a v krizovatkach volna kapacita, nedokaze mesto (organizator) zaridit, aby nedochazelo k neumernemu preplnovani spoju.
hlavne, ze okolo jezdily poloprazdne 6, 2, 18 a dalsi.
co s tim? par napadu:
-o vikendech zavest na 22 interval 5 minut cechovo nam. - malovanka, zbytek trasy 10 minut.
-linku 2 vest mezi klarovem a vozovnou kolem hradu
-13 odklonit z IPP na cechovo namesti, ponechat soucasny celotydenni provoz
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Budiž, nemám pocit, že by tento model nefungoval. Jen jsem osvětloval, jak to bylo plánováno. Jestli bude Fricoo kvičet kvůli sólu v Myslíkově, tak je to jevec a není vo čem