Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 02.12.2009 6:01

martyn píše:Od ledna se začne svačit v Braníku a na vložáky 17ky se tedy chystají soupravy. A možná (zdůrazňuji MOŽNÁ) změní i číslo. Těšte se! :D
A kdo teda bude v Braníku svačit?Jen 17?Nebo i 3?

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Tonda Ježek » 01.12.2009 23:13

martyn píše:Od ledna se začne svačit v Braníku a na vložáky 17ky se tedy chystají soupravy. A možná (zdůrazňuji MOŽNÁ) změní i číslo. Těšte se! :D
A nebo nastane varianta druhá, budou se škrtat kilometry a omezovat spoje. Těšte se! :D

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od martyn » 01.12.2009 22:37

Od ledna se začne svačit v Braníku a na vložáky 17ky se tedy chystají soupravy. A možná (zdůrazňuji MOŽNÁ) změní i číslo. Těšte se! :D

Uživatelský avatar
Ondras
Uživatel
Příspěvky: 17
Registrován: 15.7.2009 22:38
Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Ondras » 26.11.2009 17:25

willyjeff píše: Věř, že od Dvorců lidi stáli na jedné noze a ještě né vlastní. Takže na Palačáku doopravdy drtivá většina vystoupila. Ano na Národní divadlo přijede tramvaj s lidma, ale nevidím důvod posilovat v tomto úseku kapacitu dopravy. Mimochodem, na Staroměstské se mi to taky pekně zaplnilo studentíky, co se svezli na PF...Takže ano, určitě posílit dopravu z/do Modřan hlavně ve špičkách, ale to s M17 nepřichází.
Já neřikám, že hodně lidí nevystopí ze 17 na Palačáku. Já jen reagoval na to, že v ní dál pokračuje jen minimum lidí a že se tam vozí vzduch.
K Národnímu divadlu přijíždí celkem zaplněná a k velké výměně dochazí až na té Staroměstké kde většina vystupuje a nastupují studenti (i když zase ne tak mnoho - kdo chce už si většinou sedne), kteří se svezou k Právnické fakultě.
JInak já si myslím, že si nábřeží posílení zaslouží, a že když tam bude jezdit 17 po 4 miunutách tak si další cestujících najde.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od mart337 » 25.11.2009 23:49

No, 21 pojede v soupravách pouze do vánoc. Pak by podle citací Ropidu měla jezdit zase v sólech. A zavedení M17 je dle téže citace uděláno proto, že se prý má zapůsobit na obyvatele oblasti Modřan a bližších městských částí - nasměrovat je M17 do oblasti Holešovic za účelem odlehčit metru C. Jestli je to potřeba, to já nevím, asi třeba existují průzkumy z metra a je moc lidí, kteří jezdí úsek Kačerov - Vltavská ???

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od willyjeff » 25.11.2009 22:34

Ondras píše: Linku 17 od Národního divadla k Právnické fakultě použivám ráno každý den (okolo 7:20 - 7:30), a rozhodně mi nepřijde že by v ní od Palackého náměstí jezdilo minimum lidí... Většinou je zaplněná až na Staroměstskou kde se z části vyprázdní.
Věř, že od Dvorců lidi stáli na jedné noze a ještě né vlastní. Takže na Palačáku doopravdy drtivá většina vystoupila. Ano na Národní divadlo přijede tramvaj s lidma, ale nevidím důvod posilovat v tomto úseku kapacitu dopravy. Mimochodem, na Staroměstské se mi to taky pekně zaplnilo studentíky, co se svezli na PF...Takže ano, určitě posílit dopravu z/do Modřan hlavně ve špičkách, ale to s M17 nepřichází.

Uživatelský avatar
Ondras
Uživatel
Příspěvky: 17
Registrován: 15.7.2009 22:38
Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Ondras » 25.11.2009 21:58

willyjeff píše:
...(vysledoval jsem, když z mojí 17 ráno i večer 95% cestujících na Palackého nám. vystoupilo a rovně k Národnímu divadlu jelo jen minimum).

...

3) Úsek Palackého náměstí - Národní divadlo :

většinou se zde vozí jen pár lidí, a tak zlepšení dopravního spojení není potřeba. Viz 21 ve dvojicích a M17. (Takže defacto dvojnásobná kapacita).
Linku 17 od Národního divadla k Právnické fakultě použivám ráno každý den (okolo 7:20 - 7:30), a rozhodně mi nepřijde že by v ní od Palackého náměstí jezdilo minimum lidí... Většinou je zaplněná až na Staroměstskou kde se z části vyprázdní.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od willyjeff » 25.11.2009 21:27

Poslední dny jsem často jezdil do Modřan a přemýšlel o tamních změnách a vymyslel tenhle přehled.

1) Úsek Levského - Nádraží Braník :

mírné zhoršení pro cestující, protože se již nedostanou na zastávku Národní Třída. Jinak zavedení M17 jim je úplně k ničemu, protože je jedno jestli jede sólo 21 či 17. Drtivá většina lidí jezdí jen na metro. (vysledoval jsem, když z mojí 17 ráno i večer 95% cestujících na Palackého nám. vystoupilo a rovně k Národnímu divadlu jelo jen minimum).

2) Úsek Nádraží Braník - Palackého náměstí :

velmi výrazné zhoršení podmínek, protože se úplně zruší spojení na I.P.P (což s linkou 16 byla nejspolehlivější cesta na metro C). Pak snížení počtu garantovaně nízkopodlažních pořadí v tomto úseku, protože na 21, ikdyž bude ve dvojicích tak nemůžou vyjet 14T z nejbližšího Motola. Pochybuju, že by Hloubětínu bylo navýšeno počet pořadí na lince 17, aby se to alespoň trochu vyrovnalo.

3) Úsek Palackého náměstí - Národní divadlo :

většinou se zde vozí jen pár lidí, a tak zlepšení dopravního spojení není potřeba. Viz 21 ve dvojicích a M17. (Takže defacto dvojnásobná kapacita).

4) Národní divadlo - Výstaviště :

to je snad jediný úsek, který na tom vydělá.

Proč musíme metrolinkizovat za každou cenu? :cry:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 22.11.2009 15:36

Sirka píše:
Proxy píše:Já prodloužení 20 na Barrandov vítám, protože tím se skutečně odlehčí lince 12, neboť na Smíchovském nádraží dojde ke sjednocení linek vedoucích do centra.
A odlehčí té 12 i v sedle? Je Barrandov potřeba v sedle a o víkendu posilovat?
V sedle kromě přechodu na odpolední špičku asi nikoliv. Večery a víkendy (zvláště neděle odpoledne) si určitě posílení zaslouží...

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Sirka » 22.11.2009 15:10

Proxy píše:Já prodloužení 20 na Barrandov vítám, protože tím se skutečně odlehčí lince 12, neboť na Smíchovském nádraží dojde ke sjednocení linek vedoucích do centra.
A odlehčí té 12 i v sedle? Je Barrandov potřeba v sedle a o víkendu posilovat?

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Brejšín » 21.11.2009 10:27

Jestli by jste rádi názor šefce, který 4/16 občas jezdil, tak vždy záleželo která linka jela první. Pokud 16 tak jakštakš, ale pokud 4 tak to bylo v řiti. Tam se opravdu nedalo mluvit o kultůře cestování. Nemluvě o tom jak 3-lístek 4/10/16 proložit, jelikož současný stav znamená vždy jeden vlak minimálně o minutu (spíš dvě) pozdě. O tomto jevu MŠ na sousedním fóru taktně mlčí a přitom to je nejhorší faktor rozhodující o pravidelnosti a propustnosti křižovatky Karlovo náměstí.
Barrandov, tam to potřebovalo posílit kromě 22-5 PD, 22-7 SO+NE. Zajímalo by mne, kdy tam ti co tvrdí vše je OK a je to plýtvání, byli naposled.
Nicméně 4 si svoje najde a dávám tomu rok a opět začne jezdit i večer a o víkendu jako poprvé tj. SO od 7 a NE od 12.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 21.11.2009 9:53

Fořtík píše:No jistě, koho by taky vozila v trase, kterou bude v sedle jezdit. :lol: Samozřejmě jsem o 4 uvažoval pouze za zachování celotýdenního provozu (měl jsem to napsat). Jsem skutečně velmi zvědav, co se v té 16 ve dvojcích bude o víkendu vozit, protože jak současná 4, tak současná 16 nemají o víkendu sebemenší problém.
No, párkrát jsem se potřeboval v neděli odpoledne nastoupit u Anděla do linky směr IPP a sólo 4 byla tak narvaná, že jsem vždy musel počkat na 10 :wink:

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 21.11.2009 9:31

Fořtík píše:Jsem skutečně velmi zvědav, co se v té 16 ve dvojcích bude o víkendu vozit, (...)
Mno, v úseku Anděl - IPP bych se o frekvenci nebál. Ale je to, pravda, jen kousek z celkové trasy Kotlářka - Spojovací...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Fořtík » 20.11.2009 23:15

Proxy píše:Protože ta linka 4 bude mít rozsah provozu jen od 6 do 20 hodin a pouze v pracovní dny. O víkendu bude nahrazena dvojicemi na lince 16, což je posila pro linku 10. Navíc linka 4 bude mít nyní u Anděla zastávky jinde než 10 :wink:
Já prodloužení 20 na Barrandov vítám, protože tím se skutečně odlehčí lince 12, neboť na Smíchovském nádraží dojde ke sjednocení linek vedoucích do centra.
No jistě, koho by taky vozila v trase, kterou bude v sedle jezdit. :lol: Samozřejmě jsem o 4 uvažoval pouze za zachování celotýdenního provozu (měl jsem to napsat). Jsem skutečně velmi zvědav, co se v té 16 ve dvojcích bude o víkendu vozit, protože jak současná 4, tak současná 16 nemají o víkendu sebemenší problém.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 20.11.2009 23:07

Fořtík píše:
XSC píše:Pořád mi není jasné, proč je potřeba na Barrandov posílat celodenně 3 linky, když doteď stačily mimo špičku 2. Proč není 12 nebo 20 nadále mimo špičku ukončena na SN? Žádnou velkou zátěž tam v té době nepozoruji.
Mě tedy hlavně není jisté, proč se na Barrandov trvale posílá linka 20 a ne linka 4? Lidi z Barrandova by určitě přivítali spojení s I.P.Pavlova, respektive můj názor je, že po zavedení spojení s I.P.P by byla větší poptávka, než po posílení spojení s Malostranskou...
Protože ta linka 4 bude mít rozsah provozu jen od 6 do 20 hodin a pouze v pracovní dny. O víkendu bude nahrazena dvojicemi na lince 16, což je posila pro linku 10. Navíc linka 4 bude mít nyní u Anděla zastávky jinde než 10 :wink:
Já prodloužení 20 na Barrandov vítám, protože tím se skutečně odlehčí lince 12, neboť na Smíchovském nádraží dojde ke sjednocení linek vedoucích do centra.

Odpovědět