Jo, to je taky možnost. Svým návrhem jsem spíš chtěl ukázat směr, jakým uvažovat. Akorát -1 linka (kapacitně) v Hostivaři by neprošla - posilová 33 v létě 2010 taky jezdila společně s 22 až na Nádr. Hostivař.Martin Šubrt píše:Něco by tím centrem asi projet mělo, ale přinejmenším není nutné, aby přes Karlovy lázně jely 3 linky navíc, v nejhorším by stačily dvě. 12 Barrandov - Újezd - Nádr. Hostivař, 22 Kubánské nám. - Bílá Hora, 20 Divoká Šárka - Malostranská - Palmovka, 32 Barrandov - Jiráskovo nám. - Malostranská - Bílá Hora. Výhody v možnosti na vše nasazovat nízká pořadí, není nutné dělat zastávku Hradčanská v Badeniho, není nutné měnit chrakter provozu linek 5 ani 6, na Karlových lázních pouze +2 linky, nikoli +3 linky, průjezd okolo uzavřeného úseku zajištěn jak linkou 22, tak linkou 32, úleva Hostivaři, z Malostranské zachován odjezd směr Bílá Hora z jedné zastávky. Což verze s 32 na Bílou Horu od Palmovky jaksi nezajišťuje.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Linkové vedení
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Něco by tím centrem asi projet mělo, ale přinejmenším není nutné, aby přes Karlovy lázně jely 3 linky navíc, v nejhorším by stačily dvě. 12 Barrandov - Újezd - Nádr. Hostivař, 22 Kubánské nám. - Bílá Hora, 20 Divoká Šárka - Malostranská - Palmovka, 32 Barrandov - Jiráskovo nám. - Malostranská - Bílá Hora. Výhody v možnosti na vše nasazovat nízká pořadí, není nutné dělat zastávku Hradčanská v Badeniho, není nutné měnit chrakter provozu linek 5 ani 6, na Karlových lázních pouze +2 linky, nikoli +3 linky, průjezd okolo uzavřeného úseku zajištěn jak linkou 22, tak linkou 32, úleva Hostivaři, z Malostranské zachován odjezd směr Bílá Hora z jedné zastávky. Což verze s 32 na Bílou Horu od Palmovky jaksi nezajišťuje.8750 píše:Další problém LV při výluce na Malé Straně je, že kvůli potkávacímu místu u Národního divadla zmizí z 22 NP spoje. To znamená Francouzská + Moskevská a úsek Vypich - Bílá Hora bez NP obsluhy, resp. jen s částečnou náhradou 135 a 347. Přitom kdyby byla 22 rozdělena na 22 ve standardním intervalu a druhou posilovou linku, jako to bývalo za časů 23, daly by se na tu posilovou linku NP vozy nasadit. Navíc by 12 nemusela jezdit touhle odklonovou okružní jízdou, kde bude akorát zhoršovat propustnost křižovatek. Nabízí se např. 12 Sídl. Barrandov - Újezd - Nádr. Hostivař a 32 Bílá Hora - Malostranská - (po bývalé trase 12) - Palmovka.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Jsem trochu tajně doufal, že si to nikdo nelajsne a opravdu. M22 bez garancí...8750 píše:Další problém LV při výluce na Malé Straně je, že kvůli potkávacímu místu u Národního divadla zmizí z 22 NP spoje. To znamená Francouzská + Moskevská a úsek Vypich - Bílá Hora bez NP obsluhy, resp. jen s částečnou náhradou 135 a 347. Přitom kdyby byla 22 rozdělena na 22 ve standardním intervalu a druhou posilovou linku, jako to bývalo za časů 23, daly by se na tu posilovou linku NP vozy nasadit. Navíc by 12 nemusela jezdit touhle odklonovou okružní jízdou, kde bude akorát zhoršovat propustnost křižovatek. Nabízí se např. 12 Sídl. Barrandov - Újezd - Nádr. Hostivař a 32 Bílá Hora - Malostranská - (po bývalé trase 12) - Palmovka.
Dobrý den,
dostal se mi do ruky jízdní řád linky 22 od 9.3.2013. Chápu změnu kvůli výluce dopravy v Letenské ulici. Co mě bohužel překvapilo je úplné zrušení garantovaných NP spojů na dané lince.
Linka v několika, ne zrovna malých, úsecích (Vypich - BH, Koh-i-noor - Náměstí Míru) jezdí sama, tak tyto úseky budou úplně bez možnosti NP spojení. Podstatné zhoršení potká i východní část linky, kde spojení na místní Úřad městské části bude bezbariérové spojení pouze s přestupem a zajíždkou na zastávku Strašnická.
Chápu, že je potřeba tratě udržovat, aby zůstal komfort cestování, ale zrušit nízkopodlažní spoje na jedné z nejvytíženějcíh tramvajových linek v Praze mi přijde poněkud neštastné.
Děkuji za odpověď a nejlepším případě i řešení sitauce.
Nedalo mi to a poslal jsem tento text na ROPID. Uvidíme.
Naposledy upravil(a) 9001 dne 28.2.2013 21:35, celkem upraveno 1 x.
Re: Linkové vedení
Další problém LV při výluce na Malé Straně je, že kvůli potkávacímu místu u Národního divadla zmizí z 22 NP spoje. To znamená Francouzská + Moskevská a úsek Vypich - Bílá Hora bez NP obsluhy, resp. jen s částečnou náhradou 135 a 347. Přitom kdyby byla 22 rozdělena na 22 ve standardním intervalu a druhou posilovou linku, jako to bývalo za časů 23, daly by se na tu posilovou linku NP vozy nasadit. Navíc by 12 nemusela jezdit touhle odklonovou okružní jízdou, kde bude akorát zhoršovat propustnost křižovatek. Nabízí se např. 12 Sídl. Barrandov - Újezd - Nádr. Hostivař a 32 Bílá Hora - Malostranská - (po bývalé trase 12) - Palmovka.
Re: Linkové vedení
Protože přece pod vedením Osvíceného ROPIDu žádné výluky ani problémy nejsou, a Situace Je Nadmíru Výtečná.von Špilberk píše:Dík. Je ale zajímavé, že když vlezu normálně na stránky ROPIDu, i do zastávkových JŘ, tak tyto výlukové JŘ pořád nevidím. Vidím je jen díky tomu přímému odkazu.johndj píše:Pro von Špilberk: http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09 Tady máš JŘ pro linku 22.
A tady máš JŘ linky 12. http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Dík. Je ale zajímavé, že když vlezu normálně na stránky ROPIDu, i do zastávkových JŘ, tak tyto výlukové JŘ pořád nevidím. Vidím je jen díky tomu přímému odkazu.johndj píše:Pro von Špilberk: http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09 Tady máš JŘ pro linku 22.
A tady máš JŘ linky 12. http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To je kvuli vyluce Letenská 8.-19. brezna 2013.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Karlovky budou hodně libové... Přidání 3 linek + IAD.
Ještě u 12 zmizely Chotkovy sady a naopak přibyla Hradčanská...
Ještě u 12 zmizely Chotkovy sady a naopak přibyla Hradčanská...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
[quote="johndj"]A tady máš JŘ linky 12. http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09
Vozíček 4x po 20 minutách a pak hodinu díra ... (nebudu se se smajlíkem opakovat)
Vozíček 4x po 20 minutách a pak hodinu díra ... (nebudu se se smajlíkem opakovat)
Re: Linkové vedení
Pro von Špilberk: http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09 Tady máš JŘ pro linku 22.
A tady máš JŘ linky 12. http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09
Oboje pojede přes Staroměstskou a Karlovky.
9001: Díky za info ke smajlíkovi.
A tady máš JŘ linky 12. http://portalpid.timetable.cz/LineList. ... 2013-03-09
Oboje pojede přes Staroměstskou a Karlovky.
9001: Díky za info ke smajlíkovi.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
A není to proto, že zrušena?9001 píše:Zase 20 tam nemá JŘ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Na školení říkali, že bude výluka Letenská. L.20 zrušena, na Barrandov celodenně l.6. Vše ostatní včetně IAD přes Karlovy lázně. To bude veselé. Proč o výluce ještě není nikde ani slovo, nechápu. Asi je dost času. Taky koukám, že ještě nevypotili JŘ pro linku 12 a 22. Musíme se nechat překvapit.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 27.2.2013 16:03, celkem upraveno 3 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Zase 20 tam nemá JŘ... Takže to vypadá, že na Evropské se vozí málo vzduchujohndj píše:A ještě další jobovka:http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... 85_3)T.pdf Nebo, že by se začaly opravovat Chotkovy sady a linka 20 nejezdila?
Prosím, proč tu není smajlík zvracení?
p.s. blicí tu byl a pořád je, Jenom si musíš rozkliknout další
Re: Linkové vedení
A ještě další jobovka:http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... 85_3)T.pdf Nebo, že by se začaly opravovat Chotkovy sady a linka 20 nejezdila?
Prosím, proč tu není smajlík zvracení?
Prosím, proč tu není smajlík zvracení?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
Výjezd z MO a zátah na PA by měla být pořadí zajišťující každodenní výměnu 14T a 15T.