Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Linkové vedení
Brrr, tak jsem to zkouknul i s busy. Kdo na to nemá žaludek, vybírám jen perly:
- "osvědčené" střídání sól a dvojčat na 3 a 11
- zajímavá páteř vznikla z ul. U plynárny (6, 11, 150, 188, 196) - šotoflek nebo příprava na zřízení žst. Michle?
- protimluvy v materiálu o metrobusech - "zpravidla kloubové vozy", v mapě "max. interval v 7-9 hod 6 minut", přitom v parametrech jsou převážně linky ve standardních busech s intervalem RŠ 7,5 min.
- pro feinschmeckery konečná 293 na Litochlebském nám.
- "osvědčené" střídání sól a dvojčat na 3 a 11
- zajímavá páteř vznikla z ul. U plynárny (6, 11, 150, 188, 196) - šotoflek nebo příprava na zřízení žst. Michle?
- protimluvy v materiálu o metrobusech - "zpravidla kloubové vozy", v mapě "max. interval v 7-9 hod 6 minut", přitom v parametrech jsou převážně linky ve standardních busech s intervalem RŠ 7,5 min.
- pro feinschmeckery konečná 293 na Litochlebském nám.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Nebo že by se pan Svoboda přece jenom učil od pana Béma a bude během prázdnin teatrální trhání?
Re: Linkové vedení
Radši neočekávám nic , zdravý rozum už naši společnost opustil. V Praze nám nenastala žádná revoluce, tak proč překopávat a rušit vazby, které vznikaly přirozeně po desítky let..
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Nu, očekávám VELKÝ ŘEV. A to ze všech myslitelných stran. Ovšem domnívám se, že na jediný křik, na který bude muset být alespoň trochu brán zřetel bude ten od MČ. Takže uvidíme co nakonec bude a nebude. Na jednu stranu si řikám že tohle přece nemůže projít, ovšem na tu druhou už jsem viděl projít i horší nesmysly. Bohužel.
P_V : Maj pravdu. Davídkova ulice není lokalita. Je to přece (pouhá) ulice...
P_V : Maj pravdu. Davídkova ulice není lokalita. Je to přece (pouhá) ulice...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Podle mě dochází k plíživému plošnému zrušení obsluhy lokality zvané Praharopid píše:Nedochází k plošnému zrušení dopravní obsluhy žádné lokality
Re: Linkové vedení
Davídkova ulice zřejmě neexistuje.ropid píše:Nedochází k plošnému zrušení dopravní obsluhy žádné lokality
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Linkové vedení
Ječná o linku míň? Národní o linku a půl míň? Převlíkání na trase v trvalém stavu? Pásmování 11 přes zastávky s různými názvy (nebo snad vše přes Zámeckou)?
...blejt ječmen! (a to jsem ještě nečetl ten odkaz od 9001)
(EDIT: s Národní jsem se přehlíd - "jen" o půl míň)
...blejt ječmen! (a to jsem ještě nečetl ten odkaz od 9001)
(EDIT: s Národní jsem se přehlíd - "jen" o půl míň)
Naposledy upravil(a) Karotka dne 14.6.2012 21:09, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
http://ulozto.cz/x87e94S/navrhzmenropid ... 6-2012-zip
Pro otrlé. Černé na bílém. Doporučuji nečíst po jídle.
Pro otrlé. Černé na bílém. Doporučuji nečíst po jídle.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Láďa: Ropid to odůvodňuje ukončením 123 na Kavalírce a odklonem 130 v podobě 176 směrem nahoru na Strahov... Tj. davy lidí se budou valitdo tramvají přece .
Re: Linkové vedení
S tou 4/6 to je myšleno kapacitně. Solo tam bohatě stačí. Po ranní špičce by se to obešlo i bez něj.
Ohledně 135 jsem posílal stížnost jak na DP (odpověď, že nic nudělají, protože údajně nemohou) a ROPID (ten mě ignoroval).
Jinak zde je seznam změn.
Ohledně 135 jsem posílal stížnost jak na DP (odpověď, že nic nudělají, protože údajně nemohou) a ROPID (ten mě ignoroval).
Jinak zde je seznam změn.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Láďa: 6 už nepojede na Kotlářku, pojede na Barrandov, aby měli Barrandovští ráno na Újezd už tři linky . A na Karlák (Pavlák) žádnou.
O 135 se jednoznačně o zpožďování vědělo už před prodloužením, ale to je marný tohle na Ropidu vysvětlovat. Cpou na ty linky furt další spoje, stojí to víc bez efektu a v souhrnu lidi spíš odlákají. Když mám linku spojující Kodaňkou s Želvou nabo Mírákem a vozící studenty mezi Mírákem, Churchillem a Florencí, nemám pro ní hledat další účely, protože zabiju užitečnost těch původních.
Bobik: No tak jim ta šestka na Bělehradské nevyšla, tak posílili Nusle V Ječné to sólo jenom dělalo neplechu, když se do něj cpali lidé marně vyhlížející 22. Tak pryč s ním .
O 135 se jednoznačně o zpožďování vědělo už před prodloužením, ale to je marný tohle na Ropidu vysvětlovat. Cpou na ty linky furt další spoje, stojí to víc bez efektu a v souhrnu lidi spíš odlákají. Když mám linku spojující Kodaňkou s Želvou nabo Mírákem a vozící studenty mezi Mírákem, Churchillem a Florencí, nemám pro ní hledat další účely, protože zabiju užitečnost těch původních.
Bobik: No tak jim ta šestka na Bělehradské nevyšla, tak posílili Nusle V Ječné to sólo jenom dělalo neplechu, když se do něj cpali lidé marně vyhlížející 22. Tak pryč s ním .
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
No samozřejmě. To je přeci logické - v Ječné tramvaje, hlavně ve špičce, nejezdí, ale tečou, takže je potřeba ji odlehčit, no ne?Láďa píše: V Ječné ubrat linku je také velmi zvláštní nápad.
Tady se naplno ukazuje jací "odporníci" to vedou.
Re: Linkové vedení
Koho bude 4 vozit na Kotlářku by mě velmi zajímalo, 6 tam stačí. V Ječné ubrat linku je také velmi zvláštní nápad.
Co jsem četl o 135, tak byla na seznamu kloubových linek s krátkými intervaly. Asi si někdo všiml, že hlavně ráno a odpoledne jezdí dost hodně plná. Je smutné, že už si nikdo nevšiml, že dodržování jř na 135 platí jen v sedle a o víkendech.
"Lidé si raději dojdou na zastávku pěšky dál, když ví, že spoj pojede a bude to rychlé," uvedl náměstek primátora Josef Nosek. To praktikuji už teď. Než abych šel minutu na 135, raději jdu 4 minuty na tramvaj, protože když nepojede 22, tak ta 4 alespoň přijede. Ta jezdí včas, 22 skoro pořád, jen 135 jede naposledy včas kolem 7:09, pak už jen zpožděné...
Co jsem četl o 135, tak byla na seznamu kloubových linek s krátkými intervaly. Asi si někdo všiml, že hlavně ráno a odpoledne jezdí dost hodně plná. Je smutné, že už si nikdo nevšiml, že dodržování jř na 135 platí jen v sedle a o víkendech.
"Lidé si raději dojdou na zastávku pěšky dál, když ví, že spoj pojede a bude to rychlé," uvedl náměstek primátora Josef Nosek. To praktikuji už teď. Než abych šel minutu na 135, raději jdu 4 minuty na tramvaj, protože když nepojede 22, tak ta 4 alespoň přijede. Ta jezdí včas, 22 skoro pořád, jen 135 jede naposledy včas kolem 7:09, pak už jen zpožděné...
Re: Linkové vedení
Máme stejnej názor... Nemam slov...DavidD píše:
Re: Linkové vedení
Martin Šubrt píše:z hlavy:
3 - zdvojená metrolinka, půl spojů jen do Braníka, od Bílé Labutě přes Karlín a Zenklovu na Březiněveskou.
4 - na Kotlářku a na Kubánské nám. (stále 6-20)
5 - Černokostelecká - Olš. nám. - dále po 26 - Divoká Šárka (dvojice, mimo Špičky jen na Špejchar nebo tak nějak)
6 - Barrandov (jen ráno) - Smícháč - Újezd - Karlák - Nusle - Spořilov (stále 6-20)
8 - Podbaba - Malostranská - Čechův most - Republika - Karlín - Starý Hloubětín (asi sólo?)
11 - zdvojená metrolinka, zkrácena na Olšanské hřbitovy, půl spojů v nějakých obdobích končí na Otakarově
12 - přes Letnou
14 - z Masaryčky přes Těšnov a Dělnickou na Nádr. Hol. kde se převlíkne za 24 (fujtajxl, řekla pravidelnost a emigrovala)
15 - zrušena
16 - jak bylo řečeno, zůstává současná výluková trasa
17 - místo do Ďáblic k Vozovně Kobylisy
19 - zrušena
21 - zrušena
24 - z Masaryčky na Republiku, Stross, Výstaviště a Nádr. Hol a tam se převlíkne za 14 (výživné)
25 - z Palmovky na Lehovec přes Harfu místo 3
36 - zrušena
Takže na Václaváku se nám linka přidá, v Ječné ubere, posílí se Zenklova a Kolbenova a Nusle, oslabí Bělehradská, Poliklinika Vysočany, posílí se Karlín, přidá se souběh s metrem až z Palačáku, na Chorkovu se přidají 2 linky navíc, paráda . V celém návrhu není kromě požadavku Prahy 1 na spojení Republika - Klárov vůbec žádný důvod, který by jakoukoli změnu odůvodnil. Přibývá nehomogenních míst, hlavně další plýtvání, přetržené vazby apod. Inu, Ropid si hrál a v září vyhraje...