Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
otazka by spise mela znit - je nutne, aby mela puleny interval cely den v cele trase?
to si myslim ze nikoliv. podle mne by stacil system napr. 9 klasicky - repy - spojovaci, 29 - (repy spicka)-kotlarka - vapenka. a jelikoz si navic myslim, ze usek spojovaci - olsanska neni tak vytizeny, uhnul bych linku 29 z olsansky na floru a na olsansky hrbitovy, kde bych ji ukoncil.
to si myslim ze nikoliv. podle mne by stacil system napr. 9 klasicky - repy - spojovaci, 29 - (repy spicka)-kotlarka - vapenka. a jelikoz si navic myslim, ze usek spojovaci - olsanska neni tak vytizeny, uhnul bych linku 29 z olsansky na floru a na olsansky hrbitovy, kde bych ji ukoncil.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Jezdí průměrně obsazena celý den. Z Řep jezdí každé ráno narvaná,takže důvod tu určitě je. Uznávám že v sedle je využití měnší,ale na normální interval to není.6432 píše:Jaké jsou vůbec důvody, že linka 9 je jediná pražská tram linka, která má nejmenší intervaly? (po celý den má vždy o 1/2 menší interval než ostatní...)
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
A není to jedno? Na vývěsce by bylo stejně napsané, že jede v intervalu 3-4 minuty a devítku mají Žižkováci rádi, protože prostě "jezdí furt" už teď.MOp píše:ano, jiz jsem o necem podobnem uvazoval, problem nastava u pulenych linek. takto bys jezdil dejme tomu 0,7 nebo 8,15,22 nebo 23, 30. a pulene 0,4,7 nebo 8, 11 nebo 12, 15 atd. tudiz ti pak treba nemusi hrat minutove proklady..Radek píše:Jen tak pro zajímavost: co byste řekli přechodu na interval 7,5 minuty ve špičce Každou hodinu by se odjíždělo stejně a bylo by to sice mírné ale přece jen posílení=zkulturnění dopravy. Vím, bohužel teď je to sci-fi, teď se asi umí jen škrtat:-(.
ano, jiz jsem o necem podobnem uvazoval, problem nastava u pulenych linek. takto bys jezdil dejme tomu 0,7 nebo 8,15,22 nebo 23, 30. a pulene 0,4,7 nebo 8, 11 nebo 12, 15 atd. tudiz ti pak treba nemusi hrat minutove proklady..Radek píše:Jen tak pro zajímavost: co byste řekli přechodu na interval 7,5 minuty ve špičce Každou hodinu by se odjíždělo stejně a bylo by to sice mírné ale přece jen posílení=zkulturnění dopravy. Vím, bohužel teď je to sci-fi, teď se asi umí jen škrtat:-(.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro informaci, já jsem přesně stejnej kaštan a šotouš jako ty. Jen prostě zkouším něco navrhnout, protože je to věc, která mě zajímá. A když už se něco chystá, nechci na to koukat jak puk, až to vyjede . Takže já rozhodně nic nenavrhuju a navrhovat nebudu , myšleno tak, že nic z mých návrhů se k nějakému projednání prostě nedostane . Až se nějaké změny budou dělat a budou nějak odůvodněny, já budu mít připravenu odůvodněnou alternativu a pak se uvidí, jestli jsem třeba s kritikou něčeho připravovaného měl pravdu, nebo byl úplně vedle. Mimochodem to prohození 3 a 25 z Palmovky dál od září je fáma.KM píše: Ježíš, to musí ale směřovat odpovědní. Ti co to platí, ti co to těm co to platí navrhují (MŠ) a podobně. Já jsem kaštan, nebo v horším případě poučenej kaštan=šotouš. Přes den mluvit o nějaké návaznosti na metro je nesmysl, jedině ty večery, ale i tak C jezdí do 22,30 po 7-8 minutách, takže jakých pak 10/20 na povrchu. A áčko a béčko to čeká dřív nebo pozdějc taky. Znova - u busů to jde. Dokonce 131 navazující na A o int. 10 má do 22,30 int 15 a nikdo si nestěžuje. Ostatně, Petře, nemysli si, že to tu odpovědní nečtou. I když... tím by to přestalo být koníčkem a stal bych se stěžovatelem...
K intervalům. Je to přání Ropidu a já ho chápu. Je to přehledné pro turisty i lidi v Praze a v roce 1998 to byl velmi dobrý krok. Celý provoz je teď přehlednější, jde i o proklady, které jdou líp udělat atd, pauzy na konečných atd. Jen bys dal jednu linku do různého intervalu, spustil by se zas dominový efekt a začalo by se bláznit s různými linkami, aby se ušetřilo apod. To že to občas nevychází, když něco měníš a potřebuješ posilovat, je tvoje smůla . Prostě to musíš vymyslet s jednotným intervalem.
Miloši, uvedom si, ze ty plany na linkove vedeni MS nevytvari. Jak zde jiz naznacil, pripravuje pouze plan, ktery by mel byt neco mezi tim, co navrhuje Ropid a soucasnym stavem. Ver mi, ze to so se zde resi je jen slaby odvar..KM píše: Ježíš, to musí ale směřovat odpovědní. Ti co to platí, ti co to těm co to platí navrhují (MŠ) a podobně. Já jsem kaštan, nebo v horším případě poučenej kaštan=šotouš. Přes den mluvit o nějaké návaznosti na metro je nesmysl, jedině ty večery, ale i tak C jezdí do 22,30 po 7-8 minutách, takže jakých pak 10/20 na povrchu. A áčko a béčko to čeká dřív nebo pozdějc taky. Znova - u busů to jde. Dokonce 131 navazující na A o int. 10 má do 22,30 int 15 a nikdo si nestěžuje. Ostatně, Petře, nemysli si, že to tu odpovědní nečtou. I když... tím by to přestalo být koníčkem a stal bych se stěžovatelem...
A ze to zde ctou kompetentni lide? O tom neni pochyb. Kolikrat, kdyz fotim, u mne zastavi dispeceri ci minule jiz dokonce auto ospey a bez okolku se se mnou daji do reci nebo mne zdravi tramvajaci "cau" apod a pritom je vubec neznam!
Ježíš, to musí ale směřovat odpovědní. Ti co to platí, ti co to těm co to platí navrhují (MŠ) a podobně. Já jsem kaštan, nebo v horším případě poučenej kaštan=šotouš. Přes den mluvit o nějaké návaznosti na metro je nesmysl, jedině ty večery, ale i tak C jezdí do 22,30 po 7-8 minutách, takže jakých pak 10/20 na povrchu. A áčko a béčko to čeká dřív nebo pozdějc taky. Znova - u busů to jde. Dokonce 131 navazující na A o int. 10 má do 22,30 int 15 a nikdo si nestěžuje. Ostatně, Petře, nemysli si, že to tu odpovědní nečtou. I když... tím by to přestalo být koníčkem a stal bych se stěžovatelem...Petr píše:Myslím si, že tuhle informaci bys měl raději směřovat na ROPID. Proč před rokem 1998 tohle u tramvají šlo a nyní ne? (viz linka 22 s intervalem 6 minut). Protože ROPID trvá na stejném intervalu u všech linek tramvají, maximálně odklepne půlení - pro změnu jde o návaznost na základ pražské MHD - metro. Opravdu jsem si to nevymyslel...KM píše:(...)Argument že nejde jinej než poloviční interval a že v neděli nejde něco prodloužit, protože se to v Praze nedělá je přesně NÁDRAŽNICKEJ argument a lenost těch, kteří to mohou zdůvodnit. Kdo neslyší na to, že místo int. 20 minut stačí 15 a ne 10 by to měl zaplatit.(...)
Jonáš: ta mozaika se vytvářela léty a mění se postupně podle potřeb - nelze říct tak a odteď bude úplně nová mozaika, jak se o to snaží MŠ. V tom si právě nerozumíme. Čili můj postup je ten, který nakonec stejně i trochu samovolně probíhá.
218: Přes Libeňskej most toho jezdí moc. 5 dodává sebevědomí Orteňáku, že mají linku do centra. Takže s těmi Holešovicemi je problém. Překvapivě, ač bych jinde redukoval, si nemyslím, že na té Trojské něco přebývá, protože to je jen trasa, cíl je v Kobylisích.
Mop: kdyby ta 5 tedy pokračovala po 11 na Zvonařku, potažmo na Spořilov, mohla by 11 být ve standardních int. Ale ta frekvence se bude lámat na Želiv. Osobně té 5 přisuzuji takovouhle "výpletovou" úlohu na obou koncích. Tady nevím. Na Malešice ale nelze čekat...
218: Přes Libeňskej most toho jezdí moc. 5 dodává sebevědomí Orteňáku, že mají linku do centra. Takže s těmi Holešovicemi je problém. Překvapivě, ač bych jinde redukoval, si nemyslím, že na té Trojské něco přebývá, protože to je jen trasa, cíl je v Kobylisích.
Mop: kdyby ta 5 tedy pokračovala po 11 na Zvonařku, potažmo na Spořilov, mohla by 11 být ve standardních int. Ale ta frekvence se bude lámat na Želiv. Osobně té 5 přisuzuji takovouhle "výpletovou" úlohu na obou koncích. Tady nevím. Na Malešice ale nelze čekat...