Ve Strašnicích mají výhodu výlukového předstihu a "Linka 11 je nahrazena linkou 5" tam visí již teď. Jde o to, zda vydrží i po 1. 9...willyjeff píše:Celkem jsem zvědav, jestli se někdo u zastávkové služby chytí za nos a při změnách 1.9. budou na sloupcích viset informace typu "Linka 19 je nahrazena linkou 16" ve Vysočanech. V Karlíně "Linka 24 je nahrazena linkou 3", ve strašnicích "Linka 11 je nahrazena linkou 5", v Kobylisích "Linka 14 a 25 je nahrazena linkou 17" apod. Hodně by to usnadnilo orientaci. Ale asi doufám marně, že.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Linkové vedení
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Celkem jsem zvědav, jestli se někdo u zastávkové služby chytí za nos a při změnách 1.9. budou na sloupcích viset informace typu "Linka 19 je nahrazena linkou 16" ve Vysočanech. V Karlíně "Linka 24 je nahrazena linkou 3", ve strašnicích "Linka 11 je nahrazena linkou 5", v Kobylisích "Linka 14 a 25 je nahrazena linkou 17" apod. Hodně by to usnadnilo orientaci. Ale asi doufám marně, že.
Re: Linkové vedení
Jednou z mnoha věcí, které nechápu je, proč když už zavádějí M11, proč končí každý druhý spoj na Synkáči a místo těch spojů sem jezdí 6. Proč nevede na Spořilov rovnou celá 11 a 6 nekončí na Synkáči a nebo vůbec nejezdí.
Nocméně, předložím vám svůj návrh optimálního linkového vedení, jak by měla vypadat příští revoluce
1 Petřiny-Spojovací
2 Podbaba-Petřiny
3 Levského-Lehovec
4 (Řepy)-Kotlářka-Čechovo nám.
5 Výstaviště-Olšanské hřbitovy
6 Radlická-Kubánské nám. (celotýdenní provoz)
7 Kotlářka-Černokostelecká-(ÚDDP)
8 Podbaba-Starý Hloubětín (v dnešní trase přes Letnou, Nám. Republiky, Karlín, Libeň)
M9 Spojovací-Řepy
10 Řepy-Ďáblice
M11 (Černokostelecká(-Olšanské hřbitovy-Spořilov (v PD pásmo Olšanské hřbitovy-Černokostelecká)
12 Barrandov-Palmovka
14 Barrandov-Vozovna Kobylisy
15 Vypich-Nádraží Vysočany
16 (Barrandov)-Smíchovské nádr.Spojovací
M17 Levského-Výstaviště-Ďáblice (v případě, že po otevření Trojského mostu bude postavena smyčka u nádraží Holešovice, jinak metrolinka nemá smysl)
18 Petřiny-Vozovna Pankrác
19 Lehovec-Kubánské nám.
20 Barrandov-Divoká Šárka
21 Braník-Braník
22 (Bílá hora)-Malovanka-Nádr. Hostivař (na Bílou horu každý druhý spoj)
24 Radošovická-Kobylisy
25 Bílá Hora-Palmovka-(Vozovna Kobylisy)
26 Divoká Šárka-Vltavská-Nádraží Hostivař
podvarianta je:
4 zůstává na Barrandov
7 v ranní špičce na Řepy
16 na nádraží braník
17 nemetrolinka
21 Levského-Výstaviště (dále pokračuje jako linka 5 na Olšanské hřbitovy)
Nocméně, předložím vám svůj návrh optimálního linkového vedení, jak by měla vypadat příští revoluce
1 Petřiny-Spojovací
2 Podbaba-Petřiny
3 Levského-Lehovec
4 (Řepy)-Kotlářka-Čechovo nám.
5 Výstaviště-Olšanské hřbitovy
6 Radlická-Kubánské nám. (celotýdenní provoz)
7 Kotlářka-Černokostelecká-(ÚDDP)
8 Podbaba-Starý Hloubětín (v dnešní trase přes Letnou, Nám. Republiky, Karlín, Libeň)
M9 Spojovací-Řepy
10 Řepy-Ďáblice
M11 (Černokostelecká(-Olšanské hřbitovy-Spořilov (v PD pásmo Olšanské hřbitovy-Černokostelecká)
12 Barrandov-Palmovka
14 Barrandov-Vozovna Kobylisy
15 Vypich-Nádraží Vysočany
16 (Barrandov)-Smíchovské nádr.Spojovací
M17 Levského-Výstaviště-Ďáblice (v případě, že po otevření Trojského mostu bude postavena smyčka u nádraží Holešovice, jinak metrolinka nemá smysl)
18 Petřiny-Vozovna Pankrác
19 Lehovec-Kubánské nám.
20 Barrandov-Divoká Šárka
21 Braník-Braník
22 (Bílá hora)-Malovanka-Nádr. Hostivař (na Bílou horu každý druhý spoj)
24 Radošovická-Kobylisy
25 Bílá Hora-Palmovka-(Vozovna Kobylisy)
26 Divoká Šárka-Vltavská-Nádraží Hostivař
podvarianta je:
4 zůstává na Barrandov
7 v ranní špičce na Řepy
16 na nádraží braník
17 nemetrolinka
21 Levského-Výstaviště (dále pokračuje jako linka 5 na Olšanské hřbitovy)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Spíš je směšné jak dětským výpočtem na to údajně "přišli", dyť tohle má statistickou odchylku asi +-245%Syrda píše:http://ropid.cz/tiskove-informace/45-ce ... x1529.html
ROPID si věří a hodně. 45% mě připadá trochu dost (především na roszah změn). A co těch zbývajících 55%?
Možná kdyby ty procenta byly obráceně (55% to neuškodí).
Alespoň doufám, že za týden nevyjde další samochvála ve které se zčistajasna objeví těch 10 %...
Re: Linkové vedení
http://ropid.cz/tiskove-informace/45-ce ... x1529.html
ROPID si věří a hodně. 45% mě připadá trochu dost (především na roszah změn). A co těch zbývajících 55%?
Možná kdyby ty procenta byly obráceně (55% to neuškodí).
Alespoň doufám, že za týden nevyjde další samochvála ve které se zčistajasna objeví těch 10 %...
ROPID si věří a hodně. 45% mě připadá trochu dost (především na roszah změn). A co těch zbývajících 55%?
Možná kdyby ty procenta byly obráceně (55% to neuškodí).
Alespoň doufám, že za týden nevyjde další samochvála ve které se zčistajasna objeví těch 10 %...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
MŠ: Měl jsem na mysli úsek Staroměstská - Výstaviště. Krátký spoj nenabízel žádný rozumný cíl. Takhle to aspon jede kolem metra, ale máš pravdu... Zase přibude jiný zbytečný úsek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Zatížení se nerozloží, spíš poklesne. Kdo bude moci na C, místo 14 využije do centra C a lidi na zdvojenou 17 se budou na Trojské hledat těžko. Navíc zdvojená 17 pojede od vozovny, takže jí budou méně plnit i Ďáblice. Jen z přestupů. Tj. Trojská přichází o směr do centra, večery a víkendy o interval a ve špičkách v ní budou sjíždějící se vláčky prázdných 17... vkládám čuníka9001 píše:Tak jsem našel na Ropidím linkovém vedení po ukončení poloviny spojů 7 na Černkokostelecké další +.
Konečně odstřelili krátkou 17 a bude všechno jezdit až nahoru, takže se třeba konečně zatížení rozloží. Bohužel to neguje ta prasečina 24/14.
Malá poznámka pro adminy/moderátory. Nešel by nahrát do smajlíků čuník? Myslím, že bude docela potřeba.
Re: Linkové vedení
Já jsem si to myslel že to bude mít nějaký ALEvon Špilberk píše:9001: Nahoru do Kobylis všechny 17 jen ve špičkách pracovních dnů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
9001: Nahoru do Kobylis všechny 17 jen ve špičkách pracovních dnů.
ROPID napsal: 17 LEVSKÉHO(T) – SÍDLIŠTĚ MODŘANY – … (– VÝSTAVIŠTĚ) – Výstaviště – … – Kobylisy
– Březiněveská – Líbeznická – VOZOVNA KOBYLISY
(v úseku Výstaviště – Vozovna Kobylisy v pracovní dny dopoledne, večer a o víkendu
v provozu pouze každý druhý spoj)
ROPID napsal: 17 LEVSKÉHO(T) – SÍDLIŠTĚ MODŘANY – … (– VÝSTAVIŠTĚ) – Výstaviště – … – Kobylisy
– Březiněveská – Líbeznická – VOZOVNA KOBYLISY
(v úseku Výstaviště – Vozovna Kobylisy v pracovní dny dopoledne, večer a o víkendu
v provozu pouze každý druhý spoj)
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 06.7.2012 19:56, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tak jsem našel na Ropidím linkovém vedení po ukončení poloviny spojů 7 na Černkokostelecké další +.
Konečně odstřelili krátkou 17 a bude všechno jezdit až nahoru, takže se třeba konečně zatížení rozloží. Bohužel to neguje ta prasečina 24/14.
Malá poznámka pro adminy/moderátory. Nešel by nahrát do smajlíků čuník? Myslím, že bude docela potřeba.
Konečně odstřelili krátkou 17 a bude všechno jezdit až nahoru, takže se třeba konečně zatížení rozloží. Bohužel to neguje ta prasečina 24/14.
Malá poznámka pro adminy/moderátory. Nešel by nahrát do smajlíků čuník? Myslím, že bude docela potřeba.
Re: Linkové vedení
Hlávkův most = 14.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Včera mi při svém proplouvání nočním městem docvakla další negativní věc, jež vznikne zavedením zářijové změny > TT na Hlávkově mostě bude bez provozu A teď ať mi teprve vysvětlí efektivitu převedení M3 do Khárlýna. Fixní náklady na údržbu tratě zůstávají (Nebo ji snad budeme rušit, či opravovat Hlávkův most?), v Karlíně se bude vozit vzduch a tvořit souběh s metrem a u Tržnice budou sardinky v konzervě blednout závistí. To je na velikou gratulaci, toto dát dohromady, to už chce fištróna...
Re: Linkové vedení
To se dalo čekat. Jenom nevím, jestli to nazývat optimalizací. Jde vlastně o pouhé přečíslování, ze 198 se stane další varianta vložených spojů na 197. Za optimalizaci považuji např. zrušení 117 nebo 182.petr03 píše:...
197 a 198 - toto beru, dobrá optimalizace.
...
Re: Linkové vedení
Když už musíme šetřit, tak například současná podoba linky 16 by minimálně o víkendu měla jezdit v sólu! Soupravy vozí vzduch...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyo ... 05-006.jpg
Není nad foto dokumentaci. Bohužel jsem nenašel pohled zezadu, ale aspon pro představu.
Není nad foto dokumentaci. Bohužel jsem nenašel pohled zezadu, ale aspon pro představu.