Já bych zúžil ten chodník, stejně po něm skoro nikdo nechodí. Cyklostezka vyznačená v části chodníku se sloupy je taky nesmysl a kolo jsem tam snad nikdy neviděl.MM-Mikulovsky píše: v ul. U Plynárny ZC tam je jediným řešením vyosit TT v uličním profilu severně tak, aby podél koleje ZC byl samostatný jízdní pruh pro IAD
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Také se vyjádřím, i když budu někdy opakovat myšlenky jiných:
3 - naprosto zbytečné posílení jak v Braníku, tak v Karlíně. (V rámci úspor zaveden nový vzduchovozič.) Do Kobylis mohli poslat s normální l.3 taky l. 12
5 - ve Strašnicích určitě "velká radost". Asi snaha nahnat lidi na Želvě do metra
6 - užitečnější v Ječné
11 - chybí preference M linky na Vinohradské; superkrátká M linka - jsem vážně zvědav, kdo tím bude jezdit, část spojů odnikud nikam.
14/24 jdu si koupit pampersky
19 - konečně dosáhl ROPID svého, sice rád posiluje tangenciální spoje nejezdící přes centrum, ale vyjímka musí být
22 - v rámci úspor byl vzduchovozič v koncových úsecích zachován
24/14 jdu si koupit pampersky
3 - naprosto zbytečné posílení jak v Braníku, tak v Karlíně. (V rámci úspor zaveden nový vzduchovozič.) Do Kobylis mohli poslat s normální l.3 taky l. 12
5 - ve Strašnicích určitě "velká radost". Asi snaha nahnat lidi na Želvě do metra
6 - užitečnější v Ječné
11 - chybí preference M linky na Vinohradské; superkrátká M linka - jsem vážně zvědav, kdo tím bude jezdit, část spojů odnikud nikam.
14/24 jdu si koupit pampersky
19 - konečně dosáhl ROPID svého, sice rád posiluje tangenciální spoje nejezdící přes centrum, ale vyjímka musí být
22 - v rámci úspor byl vzduchovozič v koncových úsecích zachován
24/14 jdu si koupit pampersky
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 15.6.2012 12:36, celkem upraveno 1 x.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
O víkedndu asi 96 sól vypravenost. Přes Václavák kromě 9 jen sóla. To vydím tak na třetinovej podíl NP spojů oproti dnešku. Kolik wan se vypraví na linky 3,14/24???
Naopak 15T nebude mít PA o víkendu kam dávat, dohromady cca 19 pořadí linek 17 a 18 kde je psaná sestava 2T, pokud by to měl jen PA. Tak že výlety na 10/16, 22... Ani na 14/24 se o víkendu neužijou.
To si DPP neměl objednat 250 15T, ale 125 15T a 250 varií LF+ které by v PD jezdily ve dvojicích :]
A stálo by to polovic...
Naopak 15T nebude mít PA o víkendu kam dávat, dohromady cca 19 pořadí linek 17 a 18 kde je psaná sestava 2T, pokud by to měl jen PA. Tak že výlety na 10/16, 22... Ani na 14/24 se o víkendu neužijou.
To si DPP neměl objednat 250 15T, ale 125 15T a 250 varií LF+ které by v PD jezdily ve dvojicích :]
A stálo by to polovic...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
velmi se omlouvám, ale z toho co tu "naznačujete":
1.) Spořilov - navíc s l.6 a ve špičce (Asi jen PD) zdvojenou l. 11 značí nějaké ukončení/převlékání tam BUS od Jižňáku? (něco jako popsal MŠ u Kotlářky)
2.) Převlékání v Pravidelném provozu nesmysl - to když už nešlo by jednu ukončit na Výstavišti (místo současné l.5) a druhou jednosměrným objezdem Holešovic? (navíc s "nematením" současných vazeb od Masaryčky na sever):
l. 14 SB - Masaryčka - NamRep - Vltavská - Dělnická - NadrHostivař - Výstaviště (obratiště)
l. 24 KN - Bílá labuť - Těšnov - Vltavská (nyní občasná) - Stross. nám - Výstaviště - Nádr Hol - Dělnická - Vltavská (=M=) - Těšnov - Bíl. lab. - KN
Zdržování TRAM (a BUS) není velkým problémem jen ve Vinohradské ul. DC (kde je poměrně lehce řešitelné - osazením podélných prahů a změnou parkování na protější straně ulice (podél koleje ZC) z podélného na šikmé, ale i v ul. U Plynárny ZC (tam je jediným řešením vyosit TT v uličním profilu severně tak, aby podél koleje ZC byl samostatný jízdní pruh pro IAD + instalovat podélné prahy mezi tímto pruhem a TT)
PS: Tentokrát si opravdu "přihřeju polívčičku" - můj někdejší návrh TRAM LV s 9-ti linkami s NONSTOP provozem + 4 obvodovými linkami (s provozem v době jako =M= = cca 5 až 24 hod.) + 3 až 4 doplňkovými linkami (s provozem 6 až 20 hod.) s intervalem ve špičce PD 5 až 6 minut byl určitě propracovanější/odůvodněnější a méně trhal mnohaleté zažité vazby!
1.) Spořilov - navíc s l.6 a ve špičce (Asi jen PD) zdvojenou l. 11 značí nějaké ukončení/převlékání tam BUS od Jižňáku? (něco jako popsal MŠ u Kotlářky)
2.) Převlékání v Pravidelném provozu nesmysl - to když už nešlo by jednu ukončit na Výstavišti (místo současné l.5) a druhou jednosměrným objezdem Holešovic? (navíc s "nematením" současných vazeb od Masaryčky na sever):
l. 14 SB - Masaryčka - NamRep - Vltavská - Dělnická - NadrHostivař - Výstaviště (obratiště)
l. 24 KN - Bílá labuť - Těšnov - Vltavská (nyní občasná) - Stross. nám - Výstaviště - Nádr Hol - Dělnická - Vltavská (=M=) - Těšnov - Bíl. lab. - KN
Zdržování TRAM (a BUS) není velkým problémem jen ve Vinohradské ul. DC (kde je poměrně lehce řešitelné - osazením podélných prahů a změnou parkování na protější straně ulice (podél koleje ZC) z podélného na šikmé, ale i v ul. U Plynárny ZC (tam je jediným řešením vyosit TT v uličním profilu severně tak, aby podél koleje ZC byl samostatný jízdní pruh pro IAD + instalovat podélné prahy mezi tímto pruhem a TT)
PS: Tentokrát si opravdu "přihřeju polívčičku" - můj někdejší návrh TRAM LV s 9-ti linkami s NONSTOP provozem + 4 obvodovými linkami (s provozem v době jako =M= = cca 5 až 24 hod.) + 3 až 4 doplňkovými linkami (s provozem 6 až 20 hod.) s intervalem ve špičce PD 5 až 6 minut byl určitě propracovanější/odůvodněnější a méně trhal mnohaleté zažité vazby!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Linkové vedení
Z celého toho návrhu se mi zalíbila snad jediná věc a to 8 přes Malostranskou. Šikovné, velmi rychlé spojení z centra na Prahu 6.
Některé věci mě ale doslova vytáčí. K čemu pojedou z Plzeňské již 3 linky na Náměstí Míru? A k čemu pojedou od Smíchovského nádraží již 3 linky na Újezd? 14-24 je prasárna. Už 16 v dnešním provedení se mi zdá nekonečná a 14-24 bude opravdu luxusní. Chtělo by to vymoženost ze SIMS - Ocelový močák
A co mě úplně nejvíc dostalo je míchání dvojic a sól na 3 přes celé centrum.
Přestupování z/na 11 na IPP je za trest už dnes. Bohužel zmízí jediná rozumná alternativa 6. A jako třešnička na dortu je zrušená 19 v podstatě bez náhrady na Strašnické, kterou jsem tento rok cestoval každý týden a každý týden pořádně natřískaná dvojice. Dnešní super možnosti: buď šílenej přestup na Želivského na 10+16 nebo přestup na Mezi Hřbitovy, kde je ostrůvek opravdu pro davy jako stvořený
Kapacitně už dnes naddimenzovaný Karlín hezky posílíme A místo aby se snažili odlehčit Dejvické od Strahováků, tak zrušíme 217, ať nám to přes tu Dejvickou jezdí všechno komplet Možná jsem nepochopil všechny "v úseku nahradí" a "nahradí linka XXX", ale jsou to jen takové věci co mě bouchly do očí.
Sláva ROPIDU, konečně si možná vykopal dost velkej hrob, aby se do něj vešel i s jeho chapadly
Některé věci mě ale doslova vytáčí. K čemu pojedou z Plzeňské již 3 linky na Náměstí Míru? A k čemu pojedou od Smíchovského nádraží již 3 linky na Újezd? 14-24 je prasárna. Už 16 v dnešním provedení se mi zdá nekonečná a 14-24 bude opravdu luxusní. Chtělo by to vymoženost ze SIMS - Ocelový močák
A co mě úplně nejvíc dostalo je míchání dvojic a sól na 3 přes celé centrum.
Přestupování z/na 11 na IPP je za trest už dnes. Bohužel zmízí jediná rozumná alternativa 6. A jako třešnička na dortu je zrušená 19 v podstatě bez náhrady na Strašnické, kterou jsem tento rok cestoval každý týden a každý týden pořádně natřískaná dvojice. Dnešní super možnosti: buď šílenej přestup na Želivského na 10+16 nebo přestup na Mezi Hřbitovy, kde je ostrůvek opravdu pro davy jako stvořený
Kapacitně už dnes naddimenzovaný Karlín hezky posílíme A místo aby se snažili odlehčit Dejvické od Strahováků, tak zrušíme 217, ať nám to přes tu Dejvickou jezdí všechno komplet Možná jsem nepochopil všechny "v úseku nahradí" a "nahradí linka XXX", ale jsou to jen takové věci co mě bouchly do očí.
Sláva ROPIDU, konečně si možná vykopal dost velkej hrob, aby se do něj vešel i s jeho chapadly
Re: Linkové vedení
ad tramvaje: zas tak drastické mi to nepřipadá. žádná velká revoluce se nekoná. nepochopitelná se mi zdá 12 horem (pokud na letné jezdí 1/25 a 5/26, k čemu další linku?), zvlášť když ropid mluví o "napřímení spojení". 8 spodem budiž, ale sólo by jistě stačilo. jinak 6 linek chotkovou je celkem mazec. dále nechápu, proč (když už dochází ke spojení 14+24) není 14 barr--jindř-NR-orten a 24 orten-vltavská-bílá labuť--kubáň, ale naopak. tohle je jen zbytečné matení (14 od masaryčky na labuť a 24 na republiku). ostatní budiž.
ad busy západ: změny na strahově jsou přijatelné (kloub na podbělohorské), ale jak se bude tvářit protější strana kopce, to už nevím. 218 se dala čekat, ale podle mě to není taková tragédie, protože je tu řada alternativních spojení (206, 119, přestup na tram, tangenty).
ad diskuse o pravidelnosti: ano, tady je kámen úrazu. a je fakt, že v metrolinkovém vedení se špatná dopravní politika města ukazuje ještě více. nicméně tu je tak jako tak a projevuje se i na "obyčejných" linkách. neviňme tedy LV, ale město, které si nemůže odpustit kolony v celém centru. kdyby praha byla v nějaké vyspělé středoevropské zemi, už dávno je v centru provoz aut natolik omezen, že by se jezdilo plynule a pravidelně - s metrolinkami nebo bez nich. ve výsledku by to přitom bylo pro město levnější - méně aut znamená i méně externalit (infrastruktura, hluk, špína, dopr. policie) a naopak lepší podmínky pro život ve městě, pro obchod, vyšší prestiž města. jiným městům už to došlo, ovšem česko opět zaspává dobu.
ad busy západ: změny na strahově jsou přijatelné (kloub na podbělohorské), ale jak se bude tvářit protější strana kopce, to už nevím. 218 se dala čekat, ale podle mě to není taková tragédie, protože je tu řada alternativních spojení (206, 119, přestup na tram, tangenty).
ad diskuse o pravidelnosti: ano, tady je kámen úrazu. a je fakt, že v metrolinkovém vedení se špatná dopravní politika města ukazuje ještě více. nicméně tu je tak jako tak a projevuje se i na "obyčejných" linkách. neviňme tedy LV, ale město, které si nemůže odpustit kolony v celém centru. kdyby praha byla v nějaké vyspělé středoevropské zemi, už dávno je v centru provoz aut natolik omezen, že by se jezdilo plynule a pravidelně - s metrolinkami nebo bez nich. ve výsledku by to přitom bylo pro město levnější - méně aut znamená i méně externalit (infrastruktura, hluk, špína, dopr. policie) a naopak lepší podmínky pro život ve městě, pro obchod, vyšší prestiž města. jiným městům už to došlo, ovšem česko opět zaspává dobu.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
12 přes Letnou musí, protože nejni 15.
Kdyby tehle "návrh" vyšel na Apríla, pochopil bych to. Ale takhle to je prů*er...
Kdyby tehle "návrh" vyšel na Apríla, pochopil bych to. Ale takhle to je prů*er...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To bych si asi mohl ukroutit hlavou. Oni prostě jen dělaj čárance na mapě. No řekněte mi, co ušetřej nebo zlepšej, když roztrhaj 186 a stejně zavedou úplně stejné linky s úplně stejnými parametry :-O Naopak, musí to sežrat vozy navíc, protože řidiči občas potřebují přestávku :-O
Re: Linkové vedení
Tak jsem přelouskal návrhy Ropidu a fakt jedna perla za druhou ... jdu blejt, velebnosti
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
No dobře, ale koho tam ta 12 poveze krom toho že nas*r* delší jízdní dobou ty co jí používají mezi Holešovicema a Smíchovem? A zastávka u úřady vlády bude jako trvale, nebo se tam stavět nebude?MOp píše:Osmička je přání MČ P1 a P6, 12 jim tak poté prostě vyšla.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Osmička je přání MČ P1 a P6, 12 jim tak poté prostě vyšla.gabuliatko píše:8 spodem a 12 přes Letnou, fakt dobrý - přidávám se k žádosti na defenestraci - může mi někdo vysvětlit důvod téhle koniny?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No já tedy nevím, ale já žádný řev neočekávám.. Maximálně si bude stěžovat pár lidí, kterým se odpoví ve stylu optimalizace a šetření. Neexistuje totiž žádná organizace či osoba, která by měla tu sílu to převálcovat.
Re: Linkové vedení
Norskou se klouby protáhnou v pohodě. Už to bylo vyzkoušeno, když se v ulici 28. pluku propadla vozovka a 139 jela oklikou. U Míráku by se protáhly také, moc místa tam na to není, ale dalo by se.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
To je hustýýýýýý - ale 6,11 se mi docela líbí, ovšem autobusy, to jsou takový perly - 105,120,137,163,170,176,193,x217 (kam jede 152?)
362 bude stavět u IKEMu - BINGO Navrhuji spojit 120 se 165 a 170 se 183
8 spodem a 12 přes Letnou, fakt dobrý - přidávám se k žádosti na defenestraci - může mi někdo vysvětlit důvod téhle koniny?
362 bude stavět u IKEMu - BINGO Navrhuji spojit 120 se 165 a 170 se 183
8 spodem a 12 přes Letnou, fakt dobrý - přidávám se k žádosti na defenestraci - může mi někdo vysvětlit důvod téhle koniny?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No mám radost, že si na 135ku stěžuje i někdo jiný. Klouby tam nejdou pro kličkování v Norské a Míráku, to chápu, ale to vše výše zmíněné nechápu. Jelínek mi na 3. stížnost odpověděl...vlastně přepsal moji stížnost do sdělení a pak mi popřál hezký den s tím, že se bude ještě jednat a že nevylučuje u linky 135 nějaké změny. Tak jsem mu to vrátil, že kvůli tomuto jsem mu opravdu nepsal a ať mi kouká sdělit něco konkrétnějšího a s přepisováním mé stížnosti se opravdu nemusel připravovat o drahocený čas hraní Solitaire.
Na další stranu takovýhle příserný návrhy tu už byly a prošlo dycky jen něco...takže u mě naděje umírá poslední no a kdyžtak se alespoň pocvičím ve slohu. Kdybychom se případně dohodli na defenestraci, dám vědět, jistě mi někdo píchne
Na další stranu takovýhle příserný návrhy tu už byly a prošlo dycky jen něco...takže u mě naděje umírá poslední no a kdyžtak se alespoň pocvičím ve slohu. Kdybychom se případně dohodli na defenestraci, dám vědět, jistě mi někdo píchne