Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobek » 04.10.2016 15:41

Jo takhle. No, není nad výhodnou smlouvu.

(Vysočany: celou dobu tu píšu o večerech/víkendech.)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MF » 04.10.2016 14:35

Bobek píše:Vysočany: tak to je jasný, že to tam nebude jezdit plný, ale jde mi o ten kontrast, že někde se poloprázdná tramvaj posiluje, jinde se na plnou dlabe.

Systém vs hardware: tak aspoň něco. (Jinak ať už se to bude krmit z čehokoliv, ta data musí být v principu zhruba stejná, ne? Od řešení kompatibility formátu tu máme middleware.)
ono to asi nebude jen tak, já myslím, že tam bude problém v tom, že my (xanthus) to nevyrobil, nedodal a tak se nic jiného použít nesmí

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MF » 04.10.2016 14:33

9001 píše:MF: Ale proč tedy na Barrandově, Radlické a Malostranské to jde? :roll:

A upřímně i ted by mělo smysl... Může tam běhat Info nahrané dispečinkem "Celá sít mimo použijte metro"...
Řekl bych, že v té době ještě nebyl takový problém ohledně licence na doris, která ještě nebyla před expirací.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 04.10.2016 14:33

Bobek: V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 04.10.2016 14:27

MF: Ale proč tedy na Barrandově, Radlické a Malostranské to jde? :roll:

A upřímně i ted by mělo smysl... Může tam běhat Info nahrané dispečinkem "Celá sít mimo použijte metro"...

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobek » 04.10.2016 14:10

Vysočany: tak to je jasný, že to tam nebude jezdit plný, ale jde mi o ten kontrast, že někde se poloprázdná tramvaj posiluje, jinde se na plnou dlabe.

Systém vs hardware: tak aspoň něco. (Jinak ať už se to bude krmit z čehokoliv, ta data musí být v principu zhruba stejná, ne? Od řešení kompatibility formátu tu máme middleware.)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MF » 04.10.2016 14:05

9001 píše: Možná místo těch 130 mega co Krnda s Dolínkem nasypali, měli dát do nových sloupků...
Oni to chtějí a snad to i bude. Jedním z problémů na kterém to stojí je problematika licence Xanthus - Doris vs. DP a to by se snad už mělo dořešit v dohledné době. Pak už by neměl být problém nějaké ty infosloupky osazovat, ale vcelku logicky se teď nic nedělá, když by se mohlo stát, že to zařízení pak nebude použitelné v souvislosti s případným nepoužíváním dorisu a vývoji jiného systému řízení provozu.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Linkové vedení

Příspěvek od slonik » 04.10.2016 9:14

14 ve Vysočanech je bída, ale každá linka je dvě/tři zastávky před konečnou prázdná. I ta 7. 14 by se dala ukončit na Palmovce, ale takhle by se pořád posouvaly konečný blíž do centra a nakonec by každá větev skončila s jednou linkou...

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobek » 04.10.2016 7:26

No, řešení, však to tady meldujem, že to právě není ono. Přičemž už je asi celkem vedlejší, jestli se vložáky jmenujou 22, 23 nebo 48. Aspoň kdyby se třeba večer nezařízla tak brzo 4.
Mimochodem třeba taková víkendová 7 +- od Bohemky k Andělu bývá i při svým půleným intervalu taky kolikrát pošušňání. Když to srovnám s tím, co jsem teď o víkendu přes kraj půllitru viděl na 14 a 16 ve Vysočanech...

Informovanost: ono by pro začátek možná ani nebylo potřeba cpát desítky milionů do sloupků, ale uvolnit data o poloze spojů. Já vím, cestující by to zneužili.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 03.10.2016 19:20

Souhlas...

Bohužel obrovská bolest "povrchové páteře" je informování... Dnes jsem krásně zmokl při čekání na 6 a následně jeli 3 kusy za sebou. Pak druhé kolo na Výstavišti na dlouhou 17 a mezitím kolem mě projela souprava 2x12 DC!!!

Možná místo těch 130 mega co Krnda s Dolínkem nasypali, měli dát do nových sloupků...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Petrpes » 03.10.2016 17:31

Ropid má řešení pro linku 22? Na toto řešení už se přitom přišlo docela dávno před ROPIDem. Jmenovalo se 31 nebo 32, v prokladu s linkou 22 na 5 minut v centrálním úseku.
Okraje 22 mohou mít klidně 10 bez ohledu na neproklad s 25 a 26, nebo míti 22 po 5/10 a do toho 23 Malovanka-Kubáň ;)

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Linkové vedení

Příspěvek od vencavasek » 03.10.2016 12:15

Je pravda, že když si vybavím, kdy jsem v poslední době viděl nejplnější tramvaj, tak to opravdu již nebylo v noci, ale v neděli dopoledne 22 na Malé Straně.
Na Ropidu to prý vědí a připravují nějaké řešení, tak uvidíme.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobek » 03.10.2016 10:39

Kdyby jen o víkendu, tak cca 19-21 z IPP do Vršovic takřka denně (rovnováhu vesmíru zachovává obsazenost 6).

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pawel » 03.10.2016 9:59

vcera jsem mel tu cest zazit vikendovou 22 z IPP na brevnov. bohuzel, jako vzdy se ukazalo, ze vikendova 22 v intervalu 10 minut (bylo nedelni poledne) resp. pozdeji 7,5 nepobira. komplexni zmena LV na tomto stavu nezmenila nic. jako vrchol vseho byla jeste vyluka v chotkove zc, tudiz objezd zcela precpane nepobirajici tramvaje pres stross. radeji jsem sel pesky. na zastavce chotkovy sady zc cekali nejaci lide, informace zadna. tak jsem ji musel ustne poskytnout ja.

pripada mi neskutecne, ze ani v dobe, kdy je na kolejich a v krizovatkach volna kapacita, nedokaze mesto (organizator) zaridit, aby nedochazelo k neumernemu preplnovani spoju.

hlavne, ze okolo jezdily poloprazdne 6, 2, 18 a dalsi.

co s tim? par napadu:
-o vikendech zavest na 22 interval 5 minut cechovo nam. - malovanka, zbytek trasy 10 minut.
-linku 2 vest mezi klarovem a vozovnou kolem hradu
-13 odklonit z IPP na cechovo namesti, ponechat soucasny celotydenni provoz

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 03.10.2016 6:14

Budiž, nemám pocit, že by tento model nefungoval. Jen jsem osvětloval, jak to bylo plánováno. Jestli bude Fricoo kvičet kvůli sólu v Myslíkově, tak je to jevec a není vo čem :-P

Odpovědět