Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jonáš

co takto?

Příspěvek od Jonáš » 07.6.2005 14:17

A co prohodit 15 s 25 v oblasti Holešovic při současných parametrech. A dát 15 do souprav?
Jinak z Trojské do Ďáblic je vedena 17 (bezvýlukový stav).
Naposledy upravil(a) Jonáš dne 08.6.2005 7:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 07.6.2005 13:49

KM píše:my obyčejní blbci víme, že 15 jezdí tak jak jezdí, aby 1) propojila celou P7, 2) lidi z Orteňáku dojeli na Bulovku, 3) rychle propojila P6 s Holešovickým nádražím a okolím a za 4) šetří se jeden vůz na koncových úsecích na BH a v normálním provozu i k vozovně Kobylisy, což je odvěký sen DP, ...
Dvě linky na Trojské nejsou kvůli Trojské ale kvůli Kobylisům a Ďáblicím. Tam bych teda nerušil nic ani já.
- spojení Ortenu a Bulovky jsem zachoval pomocí d-12. Ikdyž si myslím, že toto spojení by měla obstarávat a-210 závlekem.
- moje d-15 zachovává spojení Holešovického nádraží a Prahy 6, navíc zrychluje spojení P6 a Kobylis
- Koncové úseky zústávají jako dnes
- Pokud vím, tak do Ďáblic dnes z Trojské nejezdí ani jedna tramvajová linka. Nehledě na to, že pokud existuje linka metra v relaci Vltavská - Ládví, neměl by si nikdo dělat nárok na duplicitní tramvajovou linku Sídl. Ďáblice - Štross. nám. (Vyhlídkové jízdy nechť jsou za příplatek)

Tramvajak: Předpokládám, žes řidič z Pankráce a linku 13 jsi již párkrát měl, pak doufám víš, že zbytečná není. Naopak by podle mne měla být protažena k Andělu, což by šlo bez navýšení vypravení.

9001: :mrgreen: Co kdybychom také d-24 někam zkrátili, aby se ušetřili KTéčka pro linku 1, která by posílila pětadvacítku :?:

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 12:41

Štěpán píše:KM: A jaký stupeň obsazenosti je, pokud lidé musí stát na schodech, protože jinde není místo? Takhle totiž 25 jezdí, pokud před ní nejede nějaká zpožděná 1ka nebo 3ka. Jinak jsou proklady myslím přibližně 3 minuty a právě při tomhle stavu je 25 narvaná.
To už je tuším 4-5 (5 nepobírá) - pokud vím, někde ty stupně jsou vypsány i s definicí. Ale to prostě je jen o tom, že ty lidi se neuměj setřást. Já na tý Letný bydlím a vidím plnou tramvaj a když rozhrnu ty lenochy u dveří, tak ve voze je místo. Na 25 je max 3, výjimečně 4 a to ještě jen v části trasy. To na druhý vůz prostě není v dnešní době.
Jojo, 135 v roce 1977 bych ti přál. :-)
No kdyžs nepochopil 13, to bys teprve těžce chápal 2,20,23,14,15 z dob okolo 1980 :P

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 07.6.2005 12:21

KM: A jaký stupeň obsazenosti je, pokud lidé musí stát na schodech, protože jinde není místo? Takhle totiž 25 jezdí, pokud před ní nejede nějaká zpožděná 1ka nebo 3ka. Jinak jsou proklady myslím přibližně 3 minuty a právě při tomhle stavu je 25 narvaná.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 07.6.2005 12:18

KM píše:
9001 píše:[

Peníze by se našly,kdyby se chtělo. Zrušte linku 13 a částečně se pníze na X dostanou.
A kdo bude budit Proxyho? Když podle popisu jeho nočního života ho budí zřejmě první 54 :P
Vážněji - naopak - zrušte zajíždění 20 a 12 na Barr. a zaveďte 13 v soupravách a polovičním intervalu. Odveze se totéž a ještě se ušetří.
A ještě jinak - Praha prostě CHCE platit 13 a NECHCE platit X.
důležité info: JÁ NECHCI 13, ALE X-ko
linku 13 jsem nikdy nepochopil.
měnit linky na barr 13 za 12 je ujeťárna!

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 12:12

9001 píše:[

Peníze by se našly,kdyby se chtělo. Zrušte linku 13 a částečně se pníze na X dostanou.
A kdo bude budit Proxyho? Když podle popisu jeho nočního života ho budí zřejmě první 54 :P
Vážněji - naopak - zrušte zajíždění 20 a 12 na Barr. a zaveďte 13 v soupravách a polovičním intervalu. Odveze se totéž a ještě se ušetří.
A ještě jinak - Praha prostě CHCE platit 13 a NECHCE platit X.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 07.6.2005 12:06

KM píše:
dušan píše:[
pokud má DP šetřit, tak si nedovedu představit, kde by vzal vlaky a lidi na tu prodlouženou 12, ani vlaky po zrušeném X-ku by mu nepomohly.
To je ono, nepohlížejte na to jen technicky, to vám pak řada věcí fakt přijde nevysvětlitelná. Xka se nerušila proto, že by nebyly vozíky nebo lidi. Vlaky a lidi by se na to jistě našly, ale peníze nejsou.
Peníze by se našly,kdyby se chtělo. Zrušte linku 13 a částečně se pníze na X dostanou.

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 11:52

dušan píše:[
pokud má DP šetřit, tak si nedovedu představit, kde by vzal vlaky a lidi na tu prodlouženou 12, ani vlaky po zrušeném X-ku by mu nepomohly.
To je ono, nepohlížejte na to jen technicky, to vám pak řada věcí fakt přijde nevysvětlitelná. Xka se nerušila proto, že by nebyly vozíky nebo lidi. Vlaky a lidi by se na to jistě našly, ale peníze nejsou.

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 11:48

To je to, o čem tu celou dobu píšu - šetřit a přitom zachovat dopravní obsluhu. Holt si ale někdo nezafotí a nezašotouší, na to už nezbyde.
Ty vozy na 12 by se vzaly z těch zkrácenejch 25, vozokm by se vzaly z toho, že by 25 nejezdila v neděli (klidně celou).
MŠ by ti, Proxi, napsal, že "my co víme víc než vy obyčejní smrtelníci..." jako to udělal mě, ale už i my obyčejní blbci víme, že 15 jezdí tak jak jezdí, aby 1) propojila celou P7, 2) lidi z Orteňáku dojeli na Bulovku, 3) rychle propojila P6 s Holešovickým nádražím a okolím a za 4) šetří se jeden vůz na koncových úsecích na BH a v normálním provozu i k vozovně Kobylisy, což je odvěký sen DP, ale zejména na BH, kdykoliv se pokusil DP zkrátit 8 nebo 22 na Vypich, vypukl řev. Já osobně bych jim tam dal 15 a 25, měli by dvě linky a nemohli by řvát a já bych šetřil. Čili s 15 se hýbat nebude, maximálně se přidají druhé vozy a začne se jezdit i večer a v neděli ráno a celé se to ušetří na té 25.
Dvě linky na Trojské nejsou kvůli Trojské ale kvůli Kobylisům a Ďáblicím. Tam bych teda nerušil nic ani já.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 07.6.2005 11:35

dušan píše:pokud má DP šetřit, tak si nedovedu představit, kde by vzal vlaky a lidi na tu prodlouženou 12, ani vlaky po zrušeném X-ku by mu nepomohly.
To je nepochopení situace - hlavním úkolem DP má být zajištění dopravní obsluhy v úrovni objednané Ropidem, který dopravu objednává na základě přepravních průzkumů.
Z toho plyne, že šetření v DP není v rozporu s prodloužením d-12.

Komentář: Osobně si nemyslím, že je prodloužení d-12 do Kobylis nutné - jedině možná výměnou za zkrácení d-15 na Palmu.
Nebo ještě lépe...
- 14 zkrátit na Výstaviště
- 15 v sólech vést přes Trojskou
- 12 prodloužit do Kobylis
=> a je to bez zvýšení dotací na provoz :mrgreen:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 07.6.2005 11:27

KM píše:ad Štěpán: Vyšší obsazenost (st.3, výjimečně 4 - určitě bych to nenazýval plností nebo dokonce přeplněností) plyne z toho, když sólo přijede na začátku konvoje ostatních tramvají - tedy 25 jako první před 1, potažmo 8 a 3, respektive 10 a 24. Stačilo by hlídat úpravy JŘ.
Ale ten kategorický výrok že MUSÍ... Nemusí. Co takhle zkrátit 25 na Palmu a nechat jí jezdit v rozsahu 15, 15 celodenně a tu do dvojic? A nebo ani s 15 nehýbat a prodloužit 12 do Kobylis? Třeba jen ve špičky?
pokud má DP šetřit, tak si nedovedu představit, kde by vzal vlaky a lidi na tu prodlouženou 12, ani vlaky po zrušeném X-ku by mu nepomohly.

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 9:58

ad Štěpán: Vyšší obsazenost (st.3, výjimečně 4 - určitě bych to nenazýval plností nebo dokonce přeplněností) plyne z toho, když sólo přijede na začátku konvoje ostatních tramvají - tedy 25 jako první před 1, potažmo 8 a 3, respektive 10 a 24. Stačilo by hlídat úpravy JŘ.
Ale ten kategorický výrok že MUSÍ... Nemusí. Co takhle zkrátit 25 na Palmu a nechat jí jezdit v rozsahu 15, 15 celodenně a tu do dvojic? A nebo ani s 15 nehýbat a prodloužit 12 do Kobylis? Třeba jen ve špičky?

Štěpán

Re: ideální

Příspěvek od Štěpán » 07.6.2005 9:48

Honzík píše:Jle jsem náhodou z Palmovky do Kobylis a mohu vám řící, že prázdnější tramvaje jsem neviděl. Na většinu úseků by to vozilo nikoho.
Jsem rád, že sám přiznáváš, že to byla náhoda. Linka 25 je většinou dost narvaná, prázdná jezdí jenom pokud se před ní nějak zdrží 1 nebo 3. Jinak je většinou z Hradčanské přes Vltavskou a Palmovku (a obráceně) až do Kobylis docela narvaná. V posledních dnech jsem se na ní byl párkrát podívat a překvapilo mě, jak moc lidí nastupuje na Palmovce ve směru na Kobylisy. 25 jednoznačně musí do souprav.

KM

Příspěvek od KM » 07.6.2005 9:45

syverin píše:Tak to bych chtěl těch 5 minut na Podviní vidět. Jé, já zapomněl, metro má docházkovou vlastně 10 minut... :wink:
[]
No vidíš, a přišels na to úplně sám :-)

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

ideální

Příspěvek od Honzík » 07.6.2005 9:32

Současné linkové vedení mi připadá ideální. nevím, co na tom chcete pořád měnit. někdy to vypadá, že tu chcete prosazovat změny za každou cenu. Prostě jako by to byla nejaká hra. Jinak nevím, proč by měl někdo dávat do dvojice linku 25. Připadá mi to zbytečné. V době, kdy jezdila ve dvojicích, nejezdila 15. Jle jsem náhodou z Palmovky do Kobylis a mohu vám řící, že prázdnější tramvaje jsem neviděl. Na většinu úseků by to vozilo nikoho.

Odpovědět