Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 04.6.2005 17:04

fricoolinek2 píše:20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily..... :shock:
6 pořadí ve všední den, prosím pěkně...

Uživatelský avatar
Járis
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2005 11:29
Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Járis » 03.6.2005 18:05

KM: Když se zrušila Xka, snižuje se počet záloh, tak musí být něco čím by se hradilo metro v případě potřeby. Když se stane něco na C tak se dají linky 144, 200 a co já vím ještě dají prodloužit z Holešovic na Florenc. Je to otázka cca 5 minut. Kde rychle splašit potřebnou kapacitu tramvají za B v centru? Nebo by jsi tam poslal Connex ci Hotlinera, aby jezdil v centru gumokolem?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.6.2005 17:44

KM píše:Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min.
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
Tak vzhůru na mě. :twisted:
Dovolil jsem si citovat, neb to už zapadlo :-). Takže popořádku. Tři dvojice do Modřan v sedle, večer a o víkendu je moc. Ale 2 zase málo, to sólo 21 je tak akorát :-) Nabídka 16 z Modřan na IPP není rozšířením nabídky ale blbost, protože z Modřan na IPP by jel 16 jen ***** :-). A to říkáš ty, který upřednostňuje metro :-) Dvojice na 21 jsou totální naprostý nesmysl, protože bys právě zvýraznil to vození vzduchu. Já se nedivím, že je to jednou plný tam a jednou zpátky, já to konstatuju, to víš, že jsem se to učil. 21 ve své dnešní trase 3 nenahradí, blbě se z ní na cokoliv přestupuje, hlavně na linky do Vodičkovy a dál, a to 9 na Národní třídě není, to už na Václavák dojdu. A když chci k Masaryčce, mám o další přestup víc, ty ovšem pojedeš metrem :-) Václavák - Modřany tu trojku dost živí, i turisti tam často jezdí do nějakých ubytoven, přidáváš přestup a znovu jsi víc odříznul centrum od přímého spojení s další čtvrtí. Ve Vodičkově a Jindřišské už jsou totiž pro mě Modřany jednoznačně líp dosažitelné tou trojkou, když budu muset na 21, zase mi ukazuješ pomyslně k tomu metru :-) Dvojice a 16 z Modřan v Ječné je luxus, takovou linku potřebuju spíš od Anděla :-) A teď politicko dopravní aspekty :-) V Karlíně tě budou lynčovat za 1 linku a bez vazby na centrum, zůstane jim jen NR. Povinně musíš propojit Karlín a Polikliniku Vysočany, hádej proč :-) Alespoň sólem. Totéž platí pro Bulovku a Karlín a Karlín a Masaryčku. Zkus zaklepat u dveří tamního odboru dopravy. 8 z Karlína na Harfu je sice na 1. pohled logická, protože neduplikuje metro, ale taky nemá ke Karlínu frekventovaný dopravní vztah. Takže ne e. A 19 by u Polikliniky měla taky mírné problémy. Objezdy 5 a 12 Holešovic neberu, to je matení lidí a k ničemu to není. Že je s 5,12 ale i 3,15,16 potřeba něco dělat je jasný, ale musí se to vzít za jiný konec. Pracuju na tom, pak sežereš ty mě :-). A 12 sóla, jsi cvok? 20 totiž 12 nenahrazuje. Rušíš průtah centrem, čímž je 3 a ještě rychlejší linku spojující kvalitně metra C a B k Andělu dáš do sóla? Hmm. Myslím, že by to nefungovalo, ale je to jen můj názor. Úspory nejdou za každou cenu :-)
Jinak prohození 6 a 24 má něco do sebe :-), takže taky trochu pochvala. Mohlo by to dobře pomoct 18 ten souběh Nuslema s 6 až na ND. Jenže z 6 bys udělal skoro to, co já s tou 21. Neměla by tranzit. Bylo by to Laurová - Nár. třída a Nár. třída - Nusle. A i kdyby to vyšlo, musíš do Nuslí přidat jednu linku ve dvojicích :-) Kde jí vzít :-) Já sice tuším, ale my co víme víc, nesmíme ani naznačovat :-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.6.2005 16:56

20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily..... :shock:

KM

Re: linka 3 centrem

Příspěvek od KM » 03.6.2005 14:39

Járis píše:Čím se pak bude hradit metro v úseku Karlovo náměstí - Florenc? Ze by tam jezdili autobusy, nebo že by cestující lítali jako blbci? O povodních byla 3 mimo provoz a jezdila jako XB to si nikdo nepamatuje? Tak nevidím důvod rušit linku 3 v centru.
ale já chi rušit jednu linku, ne koleje. To je jako kdyby 144,152 a 200 jezdily trvale na Florenc, co kdyby...

Uživatelský avatar
Járis
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2005 11:29
Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
Kontaktovat uživatele:

linka 3 centrem

Příspěvek od Járis » 03.6.2005 13:50

Je to sice hezký, že chceš mít volné centrum, ale zeptám se jinak. Co když bude někdo chtít prohlížet podvozky vozů Metra za provozu? Čím se pak bude hradit metro v úseku Karlovo náměstí - Florenc? Ze by tam jezdili autobusy, nebo že by cestující lítali jako blbci? O povodních byla 3 mimo provoz a jezdila jako XB to si nikdo nepamatuje? Tak nevidím důvod rušit linku 3 v centru.

KM

Příspěvek od KM » 03.6.2005 10:28

To se nedá nic dělat, když ho nebereš, tak nebereš. Já to nepíšu ani tak nějak proto, abych tě přesvědčil, ale spíš jak to je. Můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše. A když nepoznáš podstatu, nemůžeš problém řešit.
Sorry za pár naučných vět :-) Prostě linka přes celé město, přenášející nepravidelnosti dopravy z jednoho konce Prahy na druhý, navíc neoperativní při mimořádnostech, a vedená v souběhu s metrem, navíc v některých jejích úsecích je "přetramvajováno" (P8 a 9). Samozřejmě že P8 a 9 by šlo řešit jinak (je tam ještě 19,8,12) ale ta 3 se současnou změnou 24 to řeší celé. Včetně posílení dopravy ke Slavii a k Tržnici jako bonus.
Maximálně bych ještě prohodil v úseku Karl.n.-Otakarova 24 s 6 a vzniklo by i MŠem tolik požadované a nenalézané spojení P2 (IPP a Bělehradská - a ta zahrne i lidi od Jana Masaryka) s VN a Nám.Rep (tedy Příkopy). Bez jakýchkoliv investic.

Jonáš

3

Příspěvek od Jonáš » 03.6.2005 10:20

MOp píše:ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..
Z vlastní zkušenosti vím, že linka č. 3 už dávno není páteřní linkou. Kdykoliv si v ní sednu v úseku Karlovo náměstí - Palmovka. Plná je ve špičkách v úseku Levského - Karlovo náměstí a Palmovka - Hloubětín.

MOp

Příspěvek od MOp » 03.6.2005 10:16

KM píše:Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)
ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..

ano, beton je v tomto ohledu proti vandalum lepsi.. da se pouze pocnarat..

KM

Příspěvek od KM » 03.6.2005 9:59

MOp píše:[]
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...
Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)

KM

Příspěvek od KM » 03.6.2005 9:56

Fořtík píše:
KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit. ;-)
Panebože, Fořtíku, vždyť jsem ho umístil už včera - mrkni se níže...

MOp

Příspěvek od MOp » 03.6.2005 9:46

KM píše:Ještě poznámka k MŠovu rozboru: To že jsou dopravní proudy spíše jednosměrný a obousměrnost je spíše výjimkou ses snad proboha někde měl učit, když to ví i laik? Nevím proč se divíš, že 21 jede prázdná ráno zc a odpoledne dc. Stejné je to na 90% ostatních koncových úseků. Čili přesně toto není klíč k řešení a ty z něj přitom vycházíš. Proto ti to nemůže vyjít a vytváříš lomenou linku, kde se jednou až dvakrát vůz úplně vyprázdní a bude mít v různých částech trasy odlišnou poptávku.
no a, tak se 2x vyprazdni... je uplne jedno zda lide budou cestovat kus trasy nebo celou.. dulezitejsi preci je, aby linka byla vyuzivana. a to by mezi otakarovou a carrefourem jiste byla..a v neposledni rade by v useku karlak albertov take plnila svuj ucel..

MOp

Příspěvek od MOp » 03.6.2005 9:42

KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 03.6.2005 9:42

KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit. ;-)

KM

Příspěvek od KM » 03.6.2005 9:41

Ještě poznámka k MŠovu rozboru: To že jsou dopravní proudy spíše jednosměrný a obousměrnost je spíše výjimkou ses snad proboha někde měl učit, když to ví i laik? Nevím proč se divíš, že 21 jede prázdná ráno zc a odpoledne dc. Stejné je to na 90% ostatních koncových úseků. Čili přesně toto není klíč k řešení a ty z něj přitom vycházíš. Proto ti to nemůže vyjít a vytváříš lomenou linku, kde se jednou až dvakrát vůz úplně vyprázdní a bude mít v různých částech trasy odlišnou poptávku.

Odpovědět