menší obsloužené území a nižší kvalita ti ale nevadily? i těch linek bylo méně, te se to pak dělalo.kocour píše:Nevím, jak tomu bylo a je u tramvají, ale u autobusů vždy platilo nepsané pravidlo, že ranní šejdry najížděly ráno první a přetahovaly až do sedla (tím se získal prostor, aby tůry a cédéčka mohly mít nedělené přestávky). Dosáhlo se tím mimo jiné toho, že i u dlouhých linek typu 136 Hornoměcholupská - Ďáblice udělalo ráno každé pořadí aspoň kolo. Co pamatuji, problém byl jen se současnou 177, prostě jízdní doba přes 70 minut je z hlediska JŘ pro ranní špičku nejhorší možná. Sice tam bylo asi jedno pořadí, co ujelo jen půl kola, ale zkusmo jsem zjistil, že se to dalo sestavit i bez toho. Nechci tu propagovat komunismus, ale v 80. létech ty jízdní řády sestavovat uměli. Co nastoupila počítačová generace, kvalita grafikonů se viditelně snížila.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Nevím, jak tomu bylo a je u tramvají, ale u autobusů vždy platilo nepsané pravidlo, že ranní šejdry najížděly ráno první a přetahovaly až do sedla (tím se získal prostor, aby tůry a cédéčka mohly mít nedělené přestávky). Dosáhlo se tím mimo jiné toho, že i u dlouhých linek typu 136 Hornoměcholupská - Ďáblice udělalo ráno každé pořadí aspoň kolo. Co pamatuji, problém byl jen se současnou 177, prostě jízdní doba přes 70 minut je z hlediska JŘ pro ranní špičku nejhorší možná. Sice tam bylo asi jedno pořadí, co ujelo jen půl kola, ale zkusmo jsem zjistil, že se to dalo sestavit i bez toho. Nechci tu propagovat komunismus, ale v 80. létech ty jízdní řády sestavovat uměli. Co nastoupila počítačová generace, kvalita grafikonů se viditelně snížila.
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi je to z archívu
Ale můžeJonáš píše:12 už nekončí na SN!Kočí píše:A to jeftě platí? Když je to od 3.2.2003?!
Asi je to z archívu
12 už nekončí na SN!Kočí píše:A to jeftě platí? Když je to od 3.2.2003?!
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
A to jeftě platí? Když je to od 3.2.2003?!Pajda píše:Tohle je hrůza. Polovinu doby co je tramvaj venku z vozovny jde na a zetramvajak píše:Dovolím si trošičku odbočit - nenašel jsem samostatný téma Jízdní řády a nechce se mi zakládat...
Posuďte sami: šli byste do práce na takovouto směnu? (ranní šejdr, další komentář asi není třeba.)
své linky. Vyhozené peníze.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je hrůza. Polovinu doby co je tramvaj venku z vozovny jde na a zetramvajak píše:Dovolím si trošičku odbočit - nenašel jsem samostatný téma Jízdní řády a nechce se mi zakládat...
Posuďte sami: šli byste do práce na takovouto směnu? (ranní šejdr, další komentář asi není třeba.)
své linky. Vyhozené peníze.
Tohle ještě nic není... Když ještě linka 2 jezdila v sedle v intervalu 20 minut, tak ranní část jednoho/dvou šejdrů byla tvořena výkonem: Depo Vokovice-Petřiny-Depo Vokovice s dobou směny cca 1 hodina 20 minut (s přípravou). Řidiči od Kladna nebo Slaného byli "šťastní jak blechy", když tohle dostali
1) No ten Stross a Vltavská jsou přeci jen už dál od sebe. Tady mi překvapivě nějak souběh nevadí, na rozdíl od Sokolovské...Proxy píše:[ neměl by si nikdo dělat nárok na duplicitní tramvajovou linku Sídl. Ďáblice - Štross. nám. (Vyhlídkové jízdy nechť jsou za příplatek)
Tramvajak: Předpokládám, žes řidič z Pankráce a linku 13 jsi již párkrát měl, pak doufám víš, že zbytečná není. Naopak by podle mne měla být protažena k Andělu, což by šlo bez navýšení vypravení.
9001: :mrgreen: Co kdybychom také d-24 někam zkrátili, aby se ušetřili KTéčka pro linku 1, která by posílila pětadvacítku
2) Ano, to je přesně ono - tomu kdo vymyslel vypravení 13 z Pankráce (pokud to není nějaký zbytek po noční nebo přejezd z/na 6) bych ty cesty těch vozů z vozovny na trať strhnul z platu.
3) No, nakonec je tam ta 24 asi nejvhodnější, zdá se, že nouze o KT není, tak co.