Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Linkové vedení

Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Asi ne

Odeslatod Jonáš v 02.6.2005 14:11

radek31 napsal:to mi přijde jako docela velkej žvást - když ubereš 3 a místo ní dáš 16, jak můžeš napsat petřejší nabídka? neříkám, že by mi to vadilo, 3 nebo 16 to je fuck, stejně jezdím většinou na Výtoň nebo na metro
btw kdy už něko konečně navrhne linku po trase Levského - Výtoň - Vozovna Strašnice - kamkoliv? :-) ta by se mi zrovna hodila
Dobře se vyhneš všem stanicím metra a povezeš vše na Strašnickou :)
Jonáš
 

Odeslatod radek31 v 02.6.2005 13:46

KM napsal:pestřejší nabídka v Modřanech (o 16).
to mi přijde jako docela velkej žvást - když ubereš 3 a místo ní dáš 16, jak můžeš napsat petřejší nabídka? neříkám, že by mi to vadilo, 3 nebo 16 to je fuck, stejně jezdím většinou na Výtoň nebo na metro
btw kdy už něko konečně navrhne linku po trase Levského - Výtoň - Vozovna Strašnice - kamkoliv? :-) ta by se mi zrovna hodila
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod KM v 02.6.2005 12:18

Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min. Ušetřeno 21 pořadí a 42 řidičů z 3, 7 řidičů z 7 v so-ne. Potřeba cca 4 vlaky na 16, cca 4 vlaky na 8, cca 9 vlaků na 24, druhé vozy k 21 stojí ve vozovnách. Úspora nejméně 4-5 vlaků ve špičku, častější provoz 24, posílení zatížených úseků kolem Tržnice a Bulovky, optimalizace nabídky na Sokolovské, pestřejší nabídka v Modřanech (o 16).
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
B ostatně dostane soupravy z A, tak to zvládne.
Tak vzhůru na mě. :twisted:
KM
 

Odeslatod Fořtík v 02.6.2005 10:44

KM napsal:
Fořtík napsal:[]Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:

Asi poprvé s tebou souhlasím Fořtíku, viz tvůj příspěvek o 21 o něco níže (1/6 17,40) :-)
Problém.který se projevuje na 21 je ve skutečnosti podstatou na 3. Ale to je na dlouhé povídání. Gratuluji k maturitě.
Děkuji. Ale přesto se musím ohradit. Návrh řešení, který by vyřešil problémy linky 21 lze vyvozovat po dlouhodobém sledování, které je mi každodenním, nepravidelným dojížděním a přijížděním ze školy umožněno. Každá linka má svá specifika. Tím spíš linka 21. Nemůže o ní psát nikdo, kdo do Podolí a Modřan přijede dvakrát do měsíce. SNažil jsem se úvahou dojít k nějakému řešení, bohužel nikdo jiný se nepřidal.
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Re: 25

Odeslatod KM v 02.6.2005 10:39

Jonáš napsal:[]Z Bulovky na Vltavskou však jezdí ve špičkách narvaná!

Téměř souhlas. Téměř proto, že jezdí narvaná jen v úseku Bulovka -Palmovka a jen, přijede-li jako první před ostatními. PO LIBEŇSKÉM MOSTĚ ŽÁDNÁ LINKA PLNÁ NEJEZDÍ.
KM
 

25

Odeslatod Jonáš v 02.6.2005 9:29

KM napsal:
Gagarin napsal:Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.

Gagarin má pravdu.
Z Bulovky na Vltavskou však jezdí ve špičkách narvaná!
Jonáš
 

Odeslatod KM v 02.6.2005 8:02

Gagarin napsal:
Štěpán napsal:U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.


Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.

Gagarin má pravdu.
KM
 

Odeslatod KM v 02.6.2005 8:01

Fořtík napsal:[]Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:

Asi poprvé s tebou souhlasím Fořtíku, viz tvůj příspěvek o 21 o něco níže (1/6 17,40) :-)
Problém.který se projevuje na 21 je ve skutečnosti podstatou na 3. Ale to je na dlouhé povídání. Gratuluji k maturitě.
KM
 

Odeslatod KM v 02.6.2005 7:55

Martin napsal:Pročpak v Praze nemáme K2, že jo :D

Protože by nezvládaly sklonové podmínky, žejo.
KM
 

Odeslatod Martin v 01.6.2005 21:23

Gagarin napsal:Ano, se šestkou ve většině případů souhlasím, i když by dvojice jezdila poloprázdná. Ale je pravda, že na sólo je to málo.

Pročpak v Praze nemáme K2, že jo :D
Martin
 

Odeslatod Fořtík v 01.6.2005 16:40

9001 napsal:Že jede jednou linka 21 přeplněná je blbostí lidí. Jé tramvaj honem dovnitř...
Víš Romane, psát o dopravní situaci v Hostivaři bych si asi nedovolil, neboť neznám tamnější provozní prametry. Proto tě obdivuju, že mluvíš o lince 21, kterou, jak je vidět moc neznáš - linka 21 je nevděčná linka. Soupravy by se na ní určitě "uživily" zejména ráno DC a odpoledne ZC. Problém je, že v opačných směrech, by se jednalo o zbytečný luxus. Linka 21 ráno ve směru ZC a odpoledne ve směru DC neříkám, že není využívaná, ale rozhodně nejsou soupravy potřeba. Psát to ale tónem, že soupravy určitě nejsou potřeba a že lidi jsou blbí, že si nepočkají na prázdnější trojku, to bych si nedovolil. On ne každý cestující je tramvajový fanda. Normálního cestujícího zajímá spíš to, aby se co nejrychleji dostal ze školy, z práce domů. A jestli pojede do Modřan trojkou, nebo 21, to je mu šumafuk. Doporučuji se ráno podívat, jak plná jezdí 21 z Modřan. Pak bys nemohl napsat, to co jsi napsal.

Aby se tyto kontrasty velikosti přepravních výkonů DC a ZC vyrovnaly, chtělo by to pro linku 21 nějaký lék. Nějakým způsobem jí zvýraznit a změnit trasu tak, aby byla požadována i pro druhý směr, byť ten bude vždy o něco chudší. A to by šlo tak, že by se linka 21 například vedla přes Palackého náměstí na Zvonařku. Nejednalo by se tedy o polookružní linku. Směr IPP - Modřany v ranní špičce a Modřany - IPP v odpolední špičce by si určitě našel své fanoušky. Druhým řešením by bylo vést linku po současné trase od Modřan na Národní třídu a vlevo na IPP (Zvonařku). Ze zvonařky by jela 21 na IPP na Moráň, Palackého náměstí a do Modřan. Je to svérázný způsob řešení, ale způsob rozdělení trasy už zde kdysi byl a to u linky 14, která na Laurovou jela přes Knížecí a zpět pokračovala Radlickou až na Plzeňskou. A šlo to. V obou případech zůstává linka 21 posilovou linkou linky 3, kdy pro tento účel byla vytvořena.

Toto vylepšení linky by si jistě našlo nové zákazníky. Tím by se tato linka dočkala provozu ve dvojcích, které by si právem zasloužila. Nicméně oba způsoby řešení jsou ve velké míře spíš utopistické a to ze dvou důvodů:
a) Ječná už nepobere ani kolo navíc
b) pro vypravení takovéhle linky 21 by nebyl dostatek vozů
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Odeslatod Proxy v 01.6.2005 15:35

S Markovým názorem nesouhlasím. Nemyslím si, že by na linkách, které jmenoval docházelo k přetlaku cestujících, že by bylo nutné nasazovat vlaky o délce přes 30 metrů. Sólo-linky jezdí sice někdy narvané, ale 20metrové vlaky by na řešení tohoto problému stačily. Navíc bude nutné uchovávat solo-vozy pro noční linky. Tady si dlouhé soupravy příliš nedokážu představit - ty by si asi hodně užily.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904

Odeslatod Štěpán v 01.6.2005 14:38

Záleží na tom, jak se trefí s jedničkou. Většinou je ale hódně plná. Ale jestli mi nevěříš, tak ti to zítra vyfotím. :D
Štěpán
 

Odeslatod Gagarin v 01.6.2005 14:35

Štěpán napsal:U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.


Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod Štěpán v 01.6.2005 14:30

U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.
Štěpán
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron