Re: Linkové vedení
Napsal: 14.7.2012 17:53
Proxy: Tak oficiálně je nyní schváleno = na tebou uváděných věcech se snad pracuje.
Bude-li nakonec změna stopnuta = uvedené "věci" se nevyužijí - vyjednaná povolení "propadnou" (každé stavební povolení se snad stále vydává na dobu určitou a v případě odložení či prodloužení stavby se musí "oznámit" stavebnímu úřadu a fyzicky vše zůstane "při starém").
Jinak ať si říká kdo chce co chce, tak já tvrdím, že pokud se chce kapacita linek posilovat v centru, tak lepším řešením než metrolinkování s pásmováním je roztrhnutí dlouhé linky na dvě samostatné se společným překryvným úsekem v centru či naopak upravení dvou současných samostatných linek, tak aby měly cca 1/2 (a více) trasy totožnou = byly svazkovány a co nejvíce využívat kapacitu a směrové možnosti TT v centru (pomocí nepásmovaných metrolinek majících minimum souběhů s dalšími linkami a často proto končících těsně "za" cetrem:
(l.1[/size] jako dosud Spojovací - Petřiny)
(l.2 ZRUŠENA- NAHRAZENA zatím posílením BUS mezi Evropskou a Petřinami a za pár let zprovozněním prodloužení =M=A - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.24)
l.3 Levského - Nádr. Braník - Pal. n. =M=B - KN =M=B - VN =M=A+B - Vlatvská =M=C- Palmovka =M=B - Harfa či Starý Hloubětín a l.13 Nádr. Braník - Pal. n. =M=B - KN =M=B - VN =M=A+B - Vlatvská =M=C- Palmovka =M=B - Harfa (nová zastávka "za obratištěm") - Starý Hloubětín - Lehovec
l. 4 Voz. Kobylisy - Kobylisy =M=C - Bulovka - Palmovka =M=B- Invalidovna =M=B - Křižíkova =M=B - Florenc =M=B - Bílá Labuť - Masaryk.n. =M=B - Hl.n. - Olšanské nám. - Flora =M=A - Orionka - NM =M=A - IPP =M=C - KN =M=B - Pal.n. =M=B - Anděl . =M=B - Smíchovské nádr. =M=B/Sídl. Barrandov a l.24 Voz. Kobylisy - Kobylisy =M=C - Bulovka - Palmovka =M=B- Invalidovna =M=B - Křižíkova =M=B - Florenc =M=B - Bílá Labuť - Masaryk.n. =M=B - VN =M=A+B (vyřazený úsek - už posílený zavedením m3/13 a m14) - NamRep =M=B - Malostranská =M=A - Staroměstská =M=A - NT =M=B - KN =M=B - Albertov - NBS/Spořilov. l.4 by jela po východní a jižní hranici centra a l.24 (respektive přečíslovaná na l.2) by jela kolem centra na severu a západě. Na západě by nově přímo propojila =M=A a =M=B Malostranská - Nam.Rep a mezi Malostranskou a NBS by posílila vložením l.18 v její centrální části.
(l.5 ZRUŠENA- NAHRAZENA PŘETRASOVÁNÍM l.14 a 4 - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.25)
(l.7 jako dosud UDDP - Radlická)
(l.8 DŠ/po otevření prodloužení =M=A Podbaba- Hradčanská =M=A - Čechův most - NámRep =M=B - VN =M=B - KN =M=B/Museum =M=A+C po obnovení TT v horní polovině Václavského nám.- IPP =M=C - NM =M=A- Čechovo nám. - Nádr.Strašnice/Radošovická)
l.9 Sídl. Řepy (do budoucna BH - Vypich - Nem. Motol =M=A) - Kotlářka - Anděl =M=B - Újezd - NT =M=B- VN =M=A+B- Hl. n. =M=C- Olšanské nám. - NNŽ - Vápenka a l.6 Kotlářka - Anděl =M=B - Újezd - NT =M=B- VN =M=A+B- Hl. n. =M=C- Olšanské nám. - NNŽ - Vápenka - Spojovací
m10 Sídl. Řepy - Kotlářka - Anděl =M=B - Pal.n. =M=B- KN =M=B- IPP =M=C- NM =M=A- Kubánské nám.
(l.11 jako dosud Spořilov - Černokostelecká)
(l.12 ZRUŠENA- NAHRAZENA POSÍLENÍM l.14 A PRODLOUŽENÍM l.15 - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.26)
m14 Sídl. Barrandov - Smíchovské nádr. =M=b- Anděl =M=B- Jiráskovo n. - VN =M=B- NamRep =M=B- Strosm.n. - Vltavská =M=C- Dělnická - NádrHol=M=C - Výstaviště) [/i]
(l.15 Nádr. Vysočany- jako dosud - Sparta - Chotkovy sady - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Anděl =M=B - Kotlářka)
(l.16 jako dosud platná stálá trasa Kotlářka - Spojovací)
m17 Levského - Nádr. Braním - Pal. n. =M=B- Jiráskovo n. -Staroměstská =M=A- Strosm.n. - Výstaviště - NádrHol =M=C- Trojská Kobylisy=M=C) [/i]
(l.18 jako dosud Voz.PA - Petřiny)
(l.19 Kubánské nám.- Strašnická =M=A - po dostavbě východní TRAM tangenty potud přímo z Jižního Města přes Spiořilov, Bohdalec a Slavii - Želivského =M=A - NNŽ - Palmovka =M=B - Bulovka - Kobylisy =M=C - Ládví =M=C - Sídl - Ďáblice)
(l.20 jako nyní platná výluková trasa Sídl. Barrandov - Podbaba)
l.22 BH/do budoucna Sídl. Řepy přes Nem. Motol =M=A - Vypich - Malovanka - Praž. hrad - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Újezd - NT =M=B - IPP =M=C - Otakarova - Kubánské nám. a l. 21 Malovanka - Praž. hrad - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Újezd - NT =M=B - IPP =M=C - Otakarova - Kubánské nám. - Nádr. Straš. - ZM - Nádr Hostivař
(l.25 do budoucna Sídl. Řepy - Nem. Motol =M=A - Vypich - Malovanka - Hládkov - Hradčanská =M=A- Letná . Stross.n. - Vltavská =M=C- Dělnická - Palmovka =M=B - Vysočanská =M=B - Kolbenova =M=B - Hloubětín =M=B - Lehovec )
(l.26 jako dosud DŠ - Nádr.Hostivař)
K přehlednosti sítě linek nestačí jen jejich omezený počet, ale také UCELENÁ ČÍSELNÁ ŘADA BEZ VYNECHANÝCH ČÍSEL.
K atraktivnosti jednotlivých linek přispívá jejich co největší jedinečnost oproti ostatním druhům dopravy MHD - =M= a BUS = je třeba co nejvíce jednotlivé TRAM linky odlišit od TRAS =M= a trasy BUS linek od linek =M= i TRAM (tomu jistě odpovídá např. schválené prodloužení BUS 118 ze Dvorců přes Přístaviště a Lihovar na Smíchovské nádr. - což může znatelně ulehčit TT mezi Lihovarem - Andělem - Pal. n. - Pobřežní cestou).
Bude-li nakonec změna stopnuta = uvedené "věci" se nevyužijí - vyjednaná povolení "propadnou" (každé stavební povolení se snad stále vydává na dobu určitou a v případě odložení či prodloužení stavby se musí "oznámit" stavebnímu úřadu a fyzicky vše zůstane "při starém").
Jinak ať si říká kdo chce co chce, tak já tvrdím, že pokud se chce kapacita linek posilovat v centru, tak lepším řešením než metrolinkování s pásmováním je roztrhnutí dlouhé linky na dvě samostatné se společným překryvným úsekem v centru či naopak upravení dvou současných samostatných linek, tak aby měly cca 1/2 (a více) trasy totožnou = byly svazkovány a co nejvíce využívat kapacitu a směrové možnosti TT v centru (pomocí nepásmovaných metrolinek majících minimum souběhů s dalšími linkami a často proto končících těsně "za" cetrem:
(l.1[/size] jako dosud Spojovací - Petřiny)
(l.2 ZRUŠENA- NAHRAZENA zatím posílením BUS mezi Evropskou a Petřinami a za pár let zprovozněním prodloužení =M=A - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.24)
l.3 Levského - Nádr. Braník - Pal. n. =M=B - KN =M=B - VN =M=A+B - Vlatvská =M=C- Palmovka =M=B - Harfa či Starý Hloubětín a l.13 Nádr. Braník - Pal. n. =M=B - KN =M=B - VN =M=A+B - Vlatvská =M=C- Palmovka =M=B - Harfa (nová zastávka "za obratištěm") - Starý Hloubětín - Lehovec
l. 4 Voz. Kobylisy - Kobylisy =M=C - Bulovka - Palmovka =M=B- Invalidovna =M=B - Křižíkova =M=B - Florenc =M=B - Bílá Labuť - Masaryk.n. =M=B - Hl.n. - Olšanské nám. - Flora =M=A - Orionka - NM =M=A - IPP =M=C - KN =M=B - Pal.n. =M=B - Anděl . =M=B - Smíchovské nádr. =M=B/Sídl. Barrandov a l.24 Voz. Kobylisy - Kobylisy =M=C - Bulovka - Palmovka =M=B- Invalidovna =M=B - Křižíkova =M=B - Florenc =M=B - Bílá Labuť - Masaryk.n. =M=B - VN =M=A+B (vyřazený úsek - už posílený zavedením m3/13 a m14) - NamRep =M=B - Malostranská =M=A - Staroměstská =M=A - NT =M=B - KN =M=B - Albertov - NBS/Spořilov. l.4 by jela po východní a jižní hranici centra a l.24 (respektive přečíslovaná na l.2) by jela kolem centra na severu a západě. Na západě by nově přímo propojila =M=A a =M=B Malostranská - Nam.Rep a mezi Malostranskou a NBS by posílila vložením l.18 v její centrální části.
(l.5 ZRUŠENA- NAHRAZENA PŘETRASOVÁNÍM l.14 a 4 - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.25)
(l.7 jako dosud UDDP - Radlická)
(l.8 DŠ/po otevření prodloužení =M=A Podbaba- Hradčanská =M=A - Čechův most - NámRep =M=B - VN =M=B - KN =M=B/Museum =M=A+C po obnovení TT v horní polovině Václavského nám.- IPP =M=C - NM =M=A- Čechovo nám. - Nádr.Strašnice/Radošovická)
l.9 Sídl. Řepy (do budoucna BH - Vypich - Nem. Motol =M=A) - Kotlářka - Anděl =M=B - Újezd - NT =M=B- VN =M=A+B- Hl. n. =M=C- Olšanské nám. - NNŽ - Vápenka a l.6 Kotlářka - Anděl =M=B - Újezd - NT =M=B- VN =M=A+B- Hl. n. =M=C- Olšanské nám. - NNŽ - Vápenka - Spojovací
m10 Sídl. Řepy - Kotlářka - Anděl =M=B - Pal.n. =M=B- KN =M=B- IPP =M=C- NM =M=A- Kubánské nám.
(l.11 jako dosud Spořilov - Černokostelecká)
(l.12 ZRUŠENA- NAHRAZENA POSÍLENÍM l.14 A PRODLOUŽENÍM l.15 - bylo by vhodné číslo přepustit níže uvedené l.26)
m14 Sídl. Barrandov - Smíchovské nádr. =M=b- Anděl =M=B- Jiráskovo n. - VN =M=B- NamRep =M=B- Strosm.n. - Vltavská =M=C- Dělnická - NádrHol=M=C - Výstaviště) [/i]
(l.15 Nádr. Vysočany- jako dosud - Sparta - Chotkovy sady - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Anděl =M=B - Kotlářka)
(l.16 jako dosud platná stálá trasa Kotlářka - Spojovací)
m17 Levského - Nádr. Braním - Pal. n. =M=B- Jiráskovo n. -Staroměstská =M=A- Strosm.n. - Výstaviště - NádrHol =M=C- Trojská Kobylisy=M=C) [/i]
(l.18 jako dosud Voz.PA - Petřiny)
(l.19 Kubánské nám.- Strašnická =M=A - po dostavbě východní TRAM tangenty potud přímo z Jižního Města přes Spiořilov, Bohdalec a Slavii - Želivského =M=A - NNŽ - Palmovka =M=B - Bulovka - Kobylisy =M=C - Ládví =M=C - Sídl - Ďáblice)
(l.20 jako nyní platná výluková trasa Sídl. Barrandov - Podbaba)
l.22 BH/do budoucna Sídl. Řepy přes Nem. Motol =M=A - Vypich - Malovanka - Praž. hrad - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Újezd - NT =M=B - IPP =M=C - Otakarova - Kubánské nám. a l. 21 Malovanka - Praž. hrad - Malostranská =M=A - Malostranské nám. - Újezd - NT =M=B - IPP =M=C - Otakarova - Kubánské nám. - Nádr. Straš. - ZM - Nádr Hostivař
(l.25 do budoucna Sídl. Řepy - Nem. Motol =M=A - Vypich - Malovanka - Hládkov - Hradčanská =M=A- Letná . Stross.n. - Vltavská =M=C- Dělnická - Palmovka =M=B - Vysočanská =M=B - Kolbenova =M=B - Hloubětín =M=B - Lehovec )
(l.26 jako dosud DŠ - Nádr.Hostivař)
K přehlednosti sítě linek nestačí jen jejich omezený počet, ale také UCELENÁ ČÍSELNÁ ŘADA BEZ VYNECHANÝCH ČÍSEL.
K atraktivnosti jednotlivých linek přispívá jejich co největší jedinečnost oproti ostatním druhům dopravy MHD - =M= a BUS = je třeba co nejvíce jednotlivé TRAM linky odlišit od TRAS =M= a trasy BUS linek od linek =M= i TRAM (tomu jistě odpovídá např. schválené prodloužení BUS 118 ze Dvorců přes Přístaviště a Lihovar na Smíchovské nádr. - což může znatelně ulehčit TT mezi Lihovarem - Andělem - Pal. n. - Pobřežní cestou).