Stránka 82 z 281

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.6.2012 10:36
od Looki
Martin Šubrt píše:Pořád budu tvrdit, že v tomto případě jsou prostě lepší dva jízdní řády. Linka 11 s jasnou trasou a jedinou vysvětlivkou o nízkopodlažním spoji. A linka 31 jako posilová, o níž každý ví, že jede jen na Otakarovu. KT s orientací NBS vysypávající lidi Na Zámecké je typický příklad ve vyhánění lidí z MHD, protože je maniakálně naštvu...půlka vyleze stejně ještě na Otakarce...

Zatímco vložené spoje 11 mají lidem pomoct, ale budou je štvát, vložené spoje linky 31 lidi jednoznačně chápou, jako že se pro ně dělá něco navíc. Řeknou si, tohle je moje jedenáctka a tímhle mi to posílili. Jistě, cizinec možná raději jedno číslo a přežije i vykopnutí z vozu, ale většina lidí jezdí 11 denně a tuhle "službu" bude vnímat negativně.
přesně tak. A proto 22+23, 17+27 atd. atd.

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.6.2012 7:58
od Bobik
No to jsem zvědavej jak budou lidi luštit ty blechy u časů, aby zjistili co je kam vlastně zaveze.... #-o

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.6.2012 0:05
od Martin Šubrt
Pořád budu tvrdit, že v tomto případě jsou prostě lepší dva jízdní řády. Linka 11 s jasnou trasou a jedinou vysvětlivkou o nízkopodlažním spoji. A linka 31 jako posilová, o níž každý ví, že jede jen na Otakarovu. KT s orientací NBS vysypávající lidi Na Zámecké je typický příklad ve vyhánění lidí z MHD, protože je maniakálně naštvu...půlka vyleze stejně ještě na Otakarce...

Zatímco vložené spoje 11 mají lidem pomoct, ale budou je štvát, vložené spoje linky 31 lidi jednoznačně chápou, jako že se pro ně dělá něco navíc. Řeknou si, tohle je moje jedenáctka a tímhle mi to posílili. Jistě, cizinec možná raději jedno číslo a přežije i vykopnutí z vozu, ale většina lidí jezdí 11 denně a tuhle "službu" bude vnímat negativně.

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.6.2012 23:29
od P_V
"Nejede přes zastávku Otakarova" je vskutku genitální vyjádření skutečnosti, že to jede v celé trase. @3657
Čím to, že poznámka konečná NBS dostala písmeno N - asi jako Náměstí, zatímco ty ostatní mají písmenka podle abecedy? Když už tak H jako Hloubětín, S jako Synků, a Spořilov nepísmenkovat a jen uvést poznámku, že "Spoje na Spořilov nejedou přes zastávku Otakarova."

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.6.2012 22:43
od ElWapp
ROPID chce méně linek, aby byl systém přehlednější a jednodušší. Je tohle http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... 16_1)Z.pdf už dost jednoduché a přehledné, nebo musíme ještě přitvrdit? :roll:

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.6.2012 19:43
od BerryML
tak bych řekl, že se realita blíží spíš té první variantě. V pondělí mám 11 a na NBS čerpám BP... Pravda, ve večerních hodinách, ale stejně...

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.6.2012 13:34
od Karosák
9001 píše:Jak jsem psal na zelené. Podle JŘ bude jezdit i krátký spoj s orientací Náměstí bratří Synků... Bohužel i nikde se nepíše, že to bude Na Zámecké... Takže nasraných lidí nebude málo.
Třeba to bude podobně jako u zkrácené 6. Buď výstupní Na Zámecké a nástupní NBS-parčík, nebo kombo výstup/nástup/manipulace NBS-parčík a Zámecká občasná projížděna. To je alespoň o fous lepší, než orienťák z Otakarky, protože v obou alternativních případech můžu ukázat "támhle to staví". Ale celý je to dobytkárna!

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.6.2012 7:55
od Pepa z Nuslí
Karotka píše:Mimochodem oslabení metra C navečer bude taky maso.
Souhlas, už teď se tam lidi nevejdou, a co když přijede na Hlavák metro, kde je na nástupišti narváno cestujících od vlaků, to bude pošušňáníčko.

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 22:23
od Karotka
IAD už se chová tak, jako by šestky nebylo. Dneska v poledne jsem viděl zaparkované vozítko na kolejovém oblouku na Tyláku.

Mimochodem oslabení metra C navečer bude taky maso.

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 22:20
od 9001
Jak jsem psal na zelené. Podle JŘ bude jezdit i krátký spoj s orientací Náměstí bratří Synků... Bohužel i nikde se nepíše, že to bude Na Zámecké... Takže nasraných lidí nebude málo.

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 22:08
od Pepa z Nuslí
Přesně. A lince 6 v současné podobě zazvoní umíráček už teď v pátek, jak smutné!!!!!!!!!!!!!!
Nejhorší je pásmování 11. Proč to někdo do ****** neudělá jinak. ROPID si kope svůj hrob.

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 21:25
od 9001
Osobně jediné pozitivní vidím pásmování 7 na ÚD. Busů tam jezdí na metro dost a interval bude neprosto dostatečný.

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 20:47
od mirek
MOp píše:Od 30.6. se bude jezdit takto - aneb at ziji metrolinky 10 a 11 + pasmovani 7.
Hlavně je skvělé, že se obnovil loni zrušený přívoz P4 a přívoz P5 se vrátil na původní trasu :lol: #-o

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 13:30
od willyjeff
Dneska sem měl hrozný sen, vzbudil sem se a hned sem běžel ke kompu, protože se mi zdálo, že omezí moje spojení do práce (l. 110). :roll: Díky ropide, za špatné spaní.

Jinak někdo výše psal, že není možné argumentovat tím, jaká spojení se ztratí. Právě to je na tom to hrozný! Chápu, že chtějí ušetřit. Ale tak mají šetřit tam, kde je to možné, kde tramvaje doopravdy vozí vzduch. My všichni tady to asi víme. Jenže oni ruší celá spojení. Taková Bulovka je pro Holešovické občany už nedostupná (nejdřív to začalo jen víkendovým omezením). Také Vinohradská nemocnice je už pásmováním 11 dost nedostupná a o Nemocnici Krč pro Phu 4 ani nemluvě, protože 170 jezdí na Budějovickou...O Satalickém dilematu ohledně linek 186 a 202 radši ani nepřemýšlím, protože tam naštěstí nebydlím, ale na těhle linkách je krásně vidět, že chtějí jen něco změnit a rozhrabat a ne ušetřit. Proč musí Barrandovští ztratit spojení s IPP zatímco na Dvorce pojede posílená 3...Ropid má krásný argument na to, když si stěžujeme, co všechno zanikne - no to je právě ta úspora!

edit. a označení metrolinka ve mě vzbuzuje (kvůli změnách na l. 3) že to znamená, že kopíruje metro. Tolilk let chtěli zrušit 24 Karlínem protože kopíruje =B= a co se nestane, oni tam pošlou posílenou 3, která má ještě větší souběh :-O Ale argument od Ropidu : úspora, ušetřili jsme za linku 24 :P

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.6.2012 13:08
od Bobik
9001 píše:vlakoň: Jenže základní problém není v autíčkách. Základní problém je v dementech co to vytváří.

Kdykoli jedu nebo se nachomýtnu k velké křižovatce na blikačku (Želivského, Eden atd.) tak mi přijde, že je doprava prakticky plynulejší a podstatně bezpečnější než s SSZ a to včetně chodců, protože si všichni dávají větší pozor...
Ano, to potvrzuju. Až na pár hodně složitých a frekventovaných vyjímek to funguje líp. Jen ti "nahoře" to furt nechtěj pochopit.