Stránka 83 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 21:27
od Láďa
No, zajímavé čtení.

1) vytíženost 26%, bezproblémový přestup 16/26
Ta vytíženost mi přijde malá. O přestupu se tu zmiňovl Brejšín. Odjede 16 a minutu po ní přijede 26.

4) jízdní doba tramvaje srovnatelná s autobusem
Nemohu si pomoci, ale busem jsem to projel vždy rychleji. Z tramvaje jsem se naopak koukal na nás předjíždějící autobusy.

5) Díky zkrácení trasy bude možné vyhovět požadavku zdejších obyvatel a zkrátit intervaly linky 123 o víkendu ze 30 na 15 minut.
Pokud linku nezkrátíme, tak ji posílit nemůžeme? Aha, zapisuji si nový poznatek.

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 21:15
od 9001
http://www.ropid.cz/tiskove-informace/n ... x1535.html

Tak na Ropidu další reakce na změny. Docela jsem se nasmál rekonstrukci Švehlovy. Dnes opět mrtvo a v režii DPP se kutá problémový oblouk. To mi moc optimismu nepřiadalo.

Jinak tam hází miliony za zkrácení busů 123,154 a 218...

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 20:55
od ZXS91
Nebude to 841./5?

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 19:06
od petr03
Ze by nejaky prejezd od masarycky,ktery ma najezd na nocni linku, a od hlavniho ma jeste pro jistotu posledni spoj devitky a ze spojovaci uz jede jako nocka.

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 17:16
od MOp
P_V: LOLeq

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 17:13
od P_V
Sv se u hlaváku rozdělí na dvě sóla.

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 15:42
od trainzjohny
Zábavná hra pro hravé šotouše.

Máme logickou hádanku připravenou DPP. Úloha zni takto: V PD jede z Václavského náměstí poslední devítka směrem na spojovací v 0:14 cesta na hlavní nádraží trvá tramvaji v tu dobu 3 minuty, ovšem poslední devítka směrem na spojovací jede až v 0:27 jak je to možné ?!

Tipy a náměty zde, kdo ví správnou odpověď (jako já) nechť nechá neznalé chvíli tápat, děkuji.

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.7.2012 9:33
od abcdefg
Moc si nefandi... Ty prenoce na lince 5 budou a o vikendu bude stejne solo ... (-X

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 23:22
od mart337
MM-Mikulovsky píše:
Jenda1989 píše:Nepochopil jsem to pásmování 7 mezi Černokosteleckou a ÚD.DP, né proto že bych byl natvrdlý, ale proto, že bych to klidně udělal jinak a to tak, že bych 7 trvale ukončil na Černokostelecké a do těch ÚD.DP bych nechal trvale jezdit 5, která bude mít normální intervaly. Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
To je přesně to samé, co se tu již několikrát napsalo o pásmování 11 a proložení jejích dlouhých spojů ve zbytku trasy l. 6 !
Nu, já bych to docela i chápal.
Co se týče linky 11 a 6, tak 6 už večer nejezdí, takže co by na Spořilov jezdilo. Přes den bude jezdit na nákupy do Kauflandu střídavě dlouhá 11 a krátká 6, zatímco večer bude stačit jedna obyč dlouhá souprava (vložená jen na NBS).
Totéž v zásadě se týká ÚDDP. Pokud vím, tak linka 5 má začít jezdit v soupravách. Linka 7 bude nejspíš stejně jako dosud večer obsazena nočními pořadími, která budou končit na ÚDDP, na rozdíl od zbytku spojů na lince 7 a linky 5, která bude jezdit přes centrum i ve večerních hodinách v soupravách na Černokosteleckou.

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 22:24
od MM-Mikulovsky
Jenda1989 píše:Nepochopil jsem to pásmování 7 mezi Černokosteleckou a ÚD.DP, né proto že bych byl natvrdlý, ale proto, že bych to klidně udělal jinak a to tak, že bych 7 trvale ukončil na Černokostelecké a do těch ÚD.DP bych nechal trvale jezdit 5, která bude mít normální intervaly. Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
To je přesně to samé, co se tu již několikrát napsalo o pásmování 11 a proložení jejích dlouhých spojů ve zbytku trasy l. 6 !

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 22:11
od Jenda1989
9001 píše:Tak jsem našel na Ropidím linkovém vedení po ukončení poloviny spojů 7 na Černkokostelecké další +.
Konečně odstřelili krátkou 17 a bude všechno jezdit až nahoru, takže se třeba konečně zatížení rozloží. Bohužel to neguje ta prasečina 24/14.

Malá poznámka pro adminy/moderátory. Nešel by nahrát do smajlíků čuník? Myslím, že bude docela potřeba. :cry:
Nepochopil jsem to pásmování 7 mezi Černokosteleckou a ÚD.DP, né proto že bych byl natvrdlý, ale proto, že bych to klidně udělal jinak a to tak, že bych 7 trvale ukončil na Černokostelecké a do těch ÚD.DP bych nechal trvale jezdit 5, která bude mít normální intervaly. Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 22:05
od Jenda1989
trainzjohny píše:
Syrda píše:http://ropid.cz/tiskove-informace/45-ce ... x1529.html

ROPID si věří a hodně. 45% mě připadá trochu dost (především na roszah změn). A co těch zbývajících 55%?
Možná kdyby ty procenta byly obráceně (55% to neuškodí).
Alespoň doufám, že za týden nevyjde další samochvála ve které se zčistajasna objeví těch 10 %...
Spíš je směšné jak dětským výpočtem na to údajně "přišli", dyť tohle má statistickou odchylku asi +-245% #-o
Taky mně tato "ofenzíva" ze strany ROPIDU rozesmála, neb kdyby to bylo obráceně tak by to bylo logičtější. =D>

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 22:01
od Jenda1989
Karosák píše:Teď koukám, že vlastně zářijová trasa 25 bude takřka totéž, co linka 8 před bratru 10 lety. Objevujeme Ameriku. Abychom se ještě nakonec v časopise 100+jedna zahraničních zajímavostí nakonec nedočetli, že na hnojení je nejlepší hnůj, největším škůdcem v lese jsou lesáci a dopravě nejvíc škodí organizátoři dopravy :shock:
Tak to s tebou souhlasím na 100%. A když na ty linky budeš koukat dál, tak ta 5 v trase Černokostelecká - Divoká Šárka v 90% své trasy připomíná slavnou éru l.č. 11, která v této trase dojezdila dne 13.8.1978. :D

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 21:54
od Karosák
Teď koukám, že vlastně zářijová trasa 25 bude takřka totéž, co linka 8 před bratru 10 lety. Objevujeme Ameriku. Abychom se ještě nakonec v časopise 100+jedna zahraničních zajímavostí nakonec nedočetli, že na hnojení je nejlepší hnůj, největším škůdcem v lese jsou lesáci a dopravě nejvíc škodí organizátoři dopravy :shock:

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.7.2012 12:09
od willyjeff
DG7021 píše:Ve Strašnicích mají výhodu výlukového předstihu a "Linka 11 je nahrazena linkou 5" tam visí již teď. Jde o to, zda vydrží i po 1. 9...
Ano, to visí i ta 19->16 ve Vysočanech, ale já si myslím, že je to jen kvůli výluce. Jelikož to bude od 1.9 trvalý stav, viset to tam nemusí. Jen čistě z dobré vůle informovat zákazníky a to DP nerado. Myslím, že je to dobrý způsob urychlit zapamatování změn lidmi, kteří čtou informace na sloupcích. Těm, co si neumí ani přečíst kam ta tramvaj jede to nepomůže, ale aspoň nějaké % lidí to informuje :)