Stránka 2 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 22:37
od Petrpes
Další demonické téma, super retrowany, všespásné roušky, prý v tom i spí a teď cizinci s jízdenkou za 32.-
🤪🙈🤔
Podle mě, je tenhle člověk je úplně zmatený...

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 21:32
od demon
trainzjohny píše:
01.6.2021 15:16
... sice vím že si myslíš, že víš všechno nejlíp, ale v tomto směru nevíš.
Nechme to být, svoje kvality už jsi prokázal... :wink:

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 15:16
od trainzjohny
demon píše:
01.6.2021 12:14
trainzjohny píše:
01.6.2021 6:37
Ptám se kolik takových cizinců se tě denně přijde zeptat, tak do toho nemotej tisíce Čechů co si kupují jízdenky za 32,-, bože to je zase diskuze s někým kdo neumí přiznat chybu a začne plácat hovadiny...
Ty máš hodně velkej mindrák, že...
Debata není o absolutním počtu turistů žádajících lístek za 32 na lince 23, ale o lanovce, tak není úplně zřejmý o čí že chybě to zas plácáš.
Ale neomlouvej se, není o to zájem. :zadnice
Mindrák nemám, ale mám problém s lidma co nechápou psaný text a tváří se u toho jako inteligenti.

Nechám se od tebe klidně poučit o konstrukci tramvaje, tomu nerozumím, ale nebudeš mi tvrdit že víš na co jezdí turisti líp než já, sice vím že si myslíš, že víš všechno nejlíp, ale v tomto směru nevíš.

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 12:14
od demon
trainzjohny píše:
01.6.2021 6:37
Ptám se kolik takových cizinců se tě denně přijde zeptat, tak do toho nemotej tisíce Čechů co si kupují jízdenky za 32,-, bože to je zase diskuze s někým kdo neumí přiznat chybu a začne plácat hovadiny...
Ty máš hodně velkej mindrák, že...
Debata není o absolutním počtu turistů žádajících lístek za 32 na lince 23, ale o lanovce, tak není úplně zřejmý o čí že chybě to zas plácáš.
Ale neomlouvej se, není o to zájem. :zadnice

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 6:53
od MOp
Praha letos v létě nabídne návštěvníkům města dvě nové dopravně-technické atrakce: historické tramvajové linky 42 a 43

Praha, 31. května 2021 – Nejvyhledávanější turistické cíle v centru Prahy letos o letních prázdninách spojí dvě nové speciální historické tramvajové linky 42 a 43, které budou fungovat na principu hop-on, hop-off za jednotné celodenní jízdné 200 Kč. Hlavní linka 42 bude v provozu denně, doplňková linka 43 ve středu odpoledne, o víkendech a státních svátcích. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) na ně bude nasazovat 10 historických vozů pocházejících z let 1908 až 1962. Linka 42 je součástí programu V Praze jako doma, který organizuje Hlavní města Praha a Prague City Tourism na podporu turistického ruchu
v metropoli. Turisté, kteří Prahu navštíví v rámci programu, si budou moci body ze svého voucheru vyměnit u turistických informátorů na lince 42 nebo turistických informačních centrech Prague City Tourism za celodenní jízdenku platnou na obě historické linky.

„Snažili jsme se ve spolupráci s Prague City Tourism připravit v rámci podpory návštěvníků Prahy co nejpestřejší program. Ukazuje se, že v posledních letech roste obliba tematicky zaměřené turistiky. Ostatně nejnavštěvovanější pražskou atrakcí v loňské sezoně nebyl Pražský hrad, ale lanovka na Petřín, která spojuje technickou památku se zážitkem z jízdy a unikátní kolekcí turistických cílů a klidových zón v podobě zahrad a parků na petřínském kopci. Na nových tramvajových linkách se návštěvníci mohou těšit na historické vozy z dob Rakouska – Uherska, ale také na vozy T1, T2 i T3. Cestu si užijí fanoušci MHD i lidé, kteří chtějí poznat nejkrásnější pražská místa,” říká Adam Scheinherr, náměstek primátora pro oblast dopravy a předseda dozorčí rady DPP.

„Ke kultivaci příjezdového turistického ruchu v hlavním městě chceme využívat všechny nástroje. Proto jsme pro letošní sezonu navázali spolupráci s DPP a vytvořili jsme ekologickou variantu turistických Hop On – Hop Off autobusů. Trasu turistické tramvaje č. 42 jsme vymysleli tak, aby se návštěvníci dostali pohodlně za nejoblíbenějšími památkami, ale i na vybrané kulturní akce, které jsou letos nově součástí programu V Praze jako doma,” říká Hana Třeštíková, radní pro kulturu a cestovní ruch.

„Obě historické tramvajové linky budou v provozu v době letních prázdnin, tj. od 1. července do 31. srpna 2021 a obě budou polookružní. Linka 42, kterou si u DPP objednal Prague City Tourism v rámci programu V Praze jako doma, bude začínat na Dlabačově a povede přes Pražský hrad, Královský letohrádek, Malostranskou, kolem Josefova, na Náměstí Republiky a Václavské náměstí, odkud se bude přes Národní třídu a Újezd vracet zpět na Dlabačov. Bude v provozu denně, spoje budeme vypravovat v půlhodinových intervalech, první v 10:00 a poslední v 17:30. Budeme na ni nasazovat 10 historických vozů, nejstarší z doby rakousko-uherské monarchie, ale také vozy T1, T2 a nejstarší dochovaný vůz T3 z roku 1962. Už samotná vyhlídková jízda historickými vozy bude atrakcí nejen pro fanoušky dopravních prostředků či MHD. Pro cestující na lince jsme navíc připravili audioprůvodce v češtině a angličtině, poslouchat jej mohou prostřednictvím naší aplikace Prague Trips, která je ke stažení zdarma,“ vysvětluje Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP a dodal: „Linka 43 bude v hodinových intervalech doplňovat linku 42 ve středu odpoledne a celodenně o víkendech a státních svátcích, tj. v době, kdy je otevřeno Muzeum MHD. Přestupním bodem mezi nimi bude zastávka Královský letohrádek. Linka 43 propojí technické památky, jako Planetárium na výstavišti Holešovice, s Národním technickým muzeem a Muzeem MHD ve vozovně Střešovice.“

Turisté, kteří hlavní město navštíví v rámci programu V Praze jako doma, mají celodenní jízdenku na obě historické linky zdarma. Získají ji výměnou bodů z voucheru u turistických informátorů buď přímo na lince 42 nebo v infocentrech Prague City Tourism. Historické tramvajové linky budou moci samozřejmě využívat i turisté, kteří se programu V Praze jako doma nezúčastní. Jednotnou jízdenku na obě linky si budou moci zakoupit pouze u průvodčího DPP po nastoupení do tramvaje. Bude možné ji uhradit jak v hotovosti, tak i bezhotovostně platební kartou. Jízdenka bude po označení platná 24 hodin pouze na linkách 42 a 43, nebude možné ji využívat na běžných pravidelných spojích pražské MHD, a naopak na spojích linek 42 a 43 nebude platit standardní tarif PID. Návštěvníci Prahy, kteří se budou chtít svézt historickou tramvají na lince 43 pouze do nebo z Muzea MHD ve vozovně Střešovice, si budou moci zakoupit za 50 Kč také jednorázovou jízdenku platnou na jednu jednosměrnou jízdu, obdobně jako je tomu v současnosti na lince 41.

Na linky 42 a 43 bude DPP nasazovat historický motorový vůz Ringhoffer ev. č. 240, který byl vyroben v roce 1908 a reprezentuje nejstarší období rakousko-uherské monarchie, dále motorové vozy Ringhoffer 349 a 351, které se zachovaly z dodávky 11 tramvají vyrobených a dodaných v roce 1915. Prvorepublikové období budou zastupovat vozy Ringhoffer ev. č. 412 z roku 1920, dále vozy ev. č. 2172 z roku 1929, ev. č. 2210 z roku 1930 a ev. č. 2272 z roku 1931. Poválečné období budou reprezentovat tři zástupci modelové řady T: legendární T1 ev. č. 5002, který byl vyroben v roce 1951, pak vůz T2 ev. č. 6003 z roku 1958 a T3 ev. č. 6102 z roku 1962, což je nejstarší dochovaná tramvaj T3 na světě.

Trasy linek 42 a 43
Linka 42: Dlabačov – Pohořelec – Brusnice – Pražský hrad – Královský letohrádek – Malostranská – Právnická fakulta – Čechův most – Dlouhá třída – Náměstí Republiky – Masarykovo nádraží – Jindřišská – Václavské náměstí – Vodičkova – Lazarská – Národní třída – Národní divadlo – Újezd – Helichova – Malostranské náměstí – Malostranská – Královský letohrádek – Pražský hrad – Brusnice – Pohořelec – Dlabačov. Tramvaje budou z Dlabačova vyjíždět denně od 1. července do 31. srpna 2021 v půlhodinových intervalech od 10:00 do 17:30. Celková doba jízdy: 46 minut.

Linka 43: Vozovna Střešovice – Brusnice – Pražský hrad – Královský letohrádek – Sparta – Letenské náměstí – Kamenická – Strossmayerovo náměstí – Veletržní palác – Výstaviště Holešovice – Planetárium Praha – Výstaviště Holešovice – Veletržní palác – Strossmayerovo náměstí – Nábřeží Kapitána Jaroše – Čechův most – Malostranská – Královský letohrádek – Pražský hrad – Brusnice – Vozovna Střešovice. Tramvaje budou z Vozovny Střešovice vyjíždět na linku o víkendech a státních svátcích v hodinových intervalech od 11:00 do 17:00, a každou středu od 14:00 do 17:00. Celková doby jízdy: 38 minut.

Historická tramvajová linka 41 nekončí
Historická tramvajová linka 41 bude v provozu do středy 30. června 2021, kdy před letními prázdninami vyjede naposledy. Během letních prázdnin budou všechny vozy na ní jezdící k vidění na linkách 42 a 43. Na svou trasu se linka 41 vrátí hned ve středu 1. září 2021.

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.6.2021 6:37
od trainzjohny
demon píše:
31.5.2021 19:46
trainzjohny píše:
31.5.2021 14:52
Aha, a kolik takových je? 0,001% z těch co jezdí v Praze? To je naprosto zkreslený pohled, už proto, že ta většina co má ten třídenní za řidičem logicky nepůjde, stejně tak ti co na to dlabou.
Vzhledem k tomu, že obyčejná plnocenná jízdenka za 32 je nejprodávanější pražskou jízdenkou, tak si troufnu tvrdit, že to bude víc než 0,001%... :wink:
Ptám se kolik takových cizinců se tě denně přijde zeptat, tak do toho nemotej tisíce Čechů co si kupují jízdenky za 32,-, bože to je zase diskuze s někým kdo neumí přiznat chybu a začne plácat hovadiny...

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 19:46
od demon
trainzjohny píše:
31.5.2021 14:52
Aha, a kolik takových je? 0,001% z těch co jezdí v Praze? To je naprosto zkreslený pohled, už proto, že ta většina co má ten třídenní za řidičem logicky nepůjde, stejně tak ti co na to dlabou.
Vzhledem k tomu, že obyčejná plnocenná jízdenka za 32 je nejprodávanější pražskou jízdenkou, tak si troufnu tvrdit, že to bude víc než 0,001%... :wink:

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 19:32
od Syrda
Na facebooku DPP je první zmínka o historických linkách v létě:
"V LÉTĚ SE TĚŠTE NA DVĚ NOVÉ HISTORICKÉ LINKY
Nejvyhledávanější turistické cíle v centru Prahy letos o letních prázdninách spojí dvě nové speciální historické tramvajové linky 42 a 43.
Budou fungovat na principu hop-on, hop-off za jednotné celodenní jízdné 200 Kč. Hlavní linka 42 bude v provozu denně, doplňková linka 43 ve středu odpoledne, o víkendech a státních svátcích. Nasadíme na ně 10 historických vozů pocházejících z let 1908 až 1962.
Linka 42 je součástí programu V Praze jako doma, který organizuje Hlavní města Praha a Prague City Tourism na podporu turistického ruchu v metropoli."
Trasa 42: Dlabačov - Hrad - Malostranská - Práv. fakulta - Čechův most - Nám. Republiky - Václavské nám. - Lazarská - Újezd - Malostranská - Hrad - Dlabačov.
Trasa 43 zatím není zmíněná.
https://www.facebook.com/DopravniPodnik ... 6559371165

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 14:52
od trainzjohny
demon píše:
31.5.2021 11:54
No vidíš a když po mě chtějí koupit lístek a to je na 23 i díky otevřený kabině velmi často, tak v 90% případů chtějí za 32,- :wink:
Aha, a kolik takových je? 0,001% z těch co jezdí v Praze? To je naprosto zkreslený pohled, už proto, že ta většina co má ten třídenní za řidičem logicky nepůjde, stejně tak ti co na to dlabou.
A opravdu mi chceš tvrdit, že většina chce za 32,-... podle mě většina chce obecně lístek, cenu neví/neřeší.

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 13:17
od Petrpes
Ale kdepak, turisté mají v ruce zpravidla za 310.- (zkušenost)
Nebo jezdím jinde než Demon 🤪

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 11:54
od demon
No vidíš a když po mě chtějí koupit lístek a to je na 23 i díky otevřený kabině velmi často, tak v 90% případů chtějí za 32,- :wink:

Re: Linkové vedení

Napsal: 31.5.2021 10:49
od trainzjohny
demon píše:
30.5.2021 21:48
9001 píše:
30.5.2021 21:45
...poměrně velká část turistů má denní a delší jízdenky...
Poměrně mizivá část turistů má denní a delší jízdenky, drtivá většina jede za 32,-
Zkušenosti...
Zkušenosti člověka co s nima roky ty jízdenky řešil jsou že mají třídenní nebo "nic". Jízdenky za 32,- má tak 5-10% to už spíš mají za 24,-.

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.5.2021 21:48
od demon
9001 píše:
30.5.2021 21:45
...poměrně velká část turistů má denní a delší jízdenky...
Poměrně mizivá část turistů má denní a delší jízdenky, drtivá většina jede za 32,-
Zkušenosti...

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.5.2021 21:45
od 9001
Otázka je, kolik lidí tam jezdí na jednotlivé jízdné... Studáci mají lítačku, poměrně velká část turistů má denní a delší jízdenky.

Sorry tohle je prostě opět paskvil...

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.5.2021 20:39
od demon
Marek Kubík píše:
29.5.2021 15:23
Podle mě totální blbost, dál to raději komentovat nebudu...
Naopak, naprosto logický krok.
Lanovka je mnohem víc turistická atrakce než běžná přeprava...