Stránka 11 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 02.10.2016 22:07
od Petrpes
Ona se možná 13 cd/ct na úkor M5 a M11 večer a o víkendu zachová...

Re: Linkové vedení

Napsal: 02.10.2016 21:38
od Karosák
Fricoo: Sóla na 5 protože Nusle.... protože na NBS končí v prokladu 11+14, a tak nemůže 11 mít víkendových 7,5 a je proto posilována linkou 13 (na IPP doplňuje 6), kterážto však ucpe Černokosteleckou a celá 5 tak musí do ÚDDP, což by v soupravách byla čára přes rozpočet. Chápeme? Až otevřou Spořilov, pak samozřejmě 13 jen v PD 6-20. Mimo tuto dobu bude na Černokostelecké volno a ukončena zde půlka spojů linky 5. Toto pasmovani však umožní její vedení v soupravách CDCT.
A že se lidi rvou do prvního sóla bych nehazel na ROPID. Seifertova je na tom teď hodně slušně a fakt není důvod se tlačit.
To na co narážíš: Netvrdil bych Barrandov-Vencl, spíš Anděl-Vencl, ale již v dobách souprav 14 to bylo vždycky nanejvýš na sedačky, takže sólo a ještě navíc jen o víkendu to opravdu zvládne a z důvodů výše uvedených bych situaci nevyhodnocoval jako drastický pokles komfortu! Z:idea:

Re: Linkové vedení

Napsal: 02.10.2016 20:45
od DG7021
fricoolinek2 píše:S "malým vylapšením" jsem se navíc ještě setkal včera, kdy byla na linku č. 5 vypravena T6A5 s 2+1 - jsou nějaké směrnice ve vozovnách, které zakazují / nedoporučují vypravovat na sóla T6A5 s 2+1 nebo se to nikdy neřešilo?
Před pár lety (2012) jsem psal "podnět k zlepšení služeb", ať se 2+1 nevypravuje na první 51 jedoucí z Letné na Vinohrady, neb jsem tehdy míval poměrně pravidelně tu čest tou nepobírající věcí jet a ty bonusové sedačky navíc (= 1 sedící na úkor 2 stojících a pohybu v uličce) byly sousto - pro lidi 190cm+ ještě lepší, že v uličce s nízkou tyčí u stropu není doslova nikde kde stát. Odpověď DP byla vtipná, doslova cituji:

Protože v současné době vozovna Žižkov nemá jiný typ vozu s digitální orientací než T6A5, je plánován jízdním řádem právě tento typ.
Nevím, zda vozovna Žižkov v současné době disponuje i vozy T6A5 s jednou řadou sedadel na pravé straně.


To pořadí jezdí žižkovské 2+1 dodnes, možná jednou za čas se tam teď může nově dostat RP :-)

Už aby byly všechny T6 v pytli...

Re: Linkové vedení

Napsal: 02.10.2016 18:54
od fricoolinek2
Sim vás, jakej myslitel přišel na to, že pětka bude o víkendu v sólech? Proč by probůh měla být v relaci Barrandov - Václavák nějak snížená poptávka? :roll:

S "malým vylapšením" jsem se navíc ještě setkal včera, kdy byla na linku č. 5 vypravena T6A5 s 2+1 - jsou nějaké směrnice ve vozovnách, které zakazují / nedoporučují vypravovat na sóla T6A5 s 2+1 nebo se to nikdy neřešilo?

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 10:56
od Bobek
(Jenže zřejmě právě o "do ÚDu jedině tramvají, nejlépe i o víkendu po 7,5" tu jde.)

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 10:35
od Petrpes
NN, zrovna 5, která jede v prokladu s něčím kromě ÚDDP (tam bych jí však nehnal)...
Může být ve dvojici a i15 úplně v pohodě.
Stačí jí na Barrandov poslat do osmiminuty mezi 12/20, pokud možno i s 9 takto a pohoda.
Naopak sólo, i když bude po výluce M5, bude nahodile přetěžováno na barrandovské i žižkovské straně, když se zrovna nepohodne s M9 či M12/20...

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 9:50
od 9001
Bobik píše:
Petrpes píše:Na druhou stranu si myslím, že 5 by byla lepší i o víkendu ve dvojici a int. 15-20.
Takovejhle interval je naprostá vražda, kterej tu dvojici zaplní jen v centru, kde furt někdo je. Případně jen v těch místech, kam se ničím jiným dostat nedá. A to ještě sotva, než aby lidi čekali na jedinou tramvaj takovou dobu, tak mají-li tu možnost, raději rovnou zvolí jiný druh dopravy.
Což je taky lež... O víkendu to lidi zkousnou. Navíc na Barrandově to bude v kombinaci 12+20 :roll:.. Co potom Vysočany po 15?

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 9:36
od Bobik
Petrpes píše:Na druhou stranu si myslím, že 5 by byla lepší i o víkendu ve dvojici a int. 15-20.
Takovejhle interval je naprostá vražda, kterej tu dvojici zaplní jen v centru, kde furt někdo je. Případně jen v těch místech, kam se ničím jiným dostat nedá. A to ještě sotva, než aby lidi čekali na jedinou tramvaj takovou dobu, tak mají-li tu možnost, raději rovnou zvolí jiný druh dopravy.

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 9:07
od Petrpes
NN, 11 bude celá na Spojovací...
Místo poloviny 11 bude 13 cd/ct ;)
Přijde mi, že zvolili to nejhorší řešení této výluky, ale zase nejúspornější :P

Na druhou stranu si myslím, že 5 by byla lepší i o víkendu ve dvojici a int. 15-20.
Jenom na ÚDDP bych hnal něco sólo, klidně polovinu spojů linky 7, na Černokostelecké by se to vešlo, neb 13 má jezdit jen v PD.

Při této výluce bych 11 na Vinohradech posílil 31 Zvonařka - Olšany ;) V tejdnu klidně 13. Nebo ať je to 13 cd/ct, ale večer a víkendy jen na Olšana.

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 8:39
od 9001
Petrpes píše:A to je nenapadlo ukončit polovinu spojů linky 5 na Olšanech? Barrandov i centrum v sóle po 15 bude maso...
Nebo holt pásmovat 11 na obou koncích, taky by se prd stalo. Případně mini 11 nazvat 31.
Oboje by bylo lepší než 13 cd/ct na úkor vložených spojů na lince 5.
Jo když ROPID musí mít na kraviny typu 2+15 tak hold se někdo bude muset zmáčknout...

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 8:30
od Bobik
Petrpes píše:A to je nenapadlo ukončit polovinu spojů linky 5 na Olšanech?
Nekončí tam už náhodou 11? 5 se tam už nevejde.

Re: Linkové vedení

Napsal: 04.8.2016 4:33
od Petrpes
A to je nenapadlo ukončit polovinu spojů linky 5 na Olšanech? Barrandov i centrum v sóle po 15 bude maso...
Nebo holt pásmovat 11 na obou koncích, taky by se prd stalo. Případně mini 11 nazvat 31.
Oboje by bylo lepší než 13 cd/ct na úkor vložených spojů na lince 5.

Re: Linkové vedení

Napsal: 03.8.2016 17:20
od ZXS91
vencavasek píše:
Všiml jsem si, že návrh se mírně změnil oproti verzi z června. Večery a víkendy žádné vložené spoje na l. 11, naopak v provozu l. 13. Na lince 5 potom všechny spoje až k ÚDDP.
Z FB (Ro)Pidu

"Dobrý den, v souvislosti s konstrukcí nových prokladových schémat jsme se rozhodli do trvalého stavu zapracovat dlouhodobou výluku v Nuselské ulici. Vliv na celkovou organizaci provozu této výluky a polohy jednotlivých spojů je velmi výrazný. Od 28. 8. začíná etapa, při níž budou linky 11 a 14 ukončeny na Náměstí Bratří Synků. Pak je velmi problematické, aby v pracovní dny měla linka 11 nadále výlukový interval 6 minut, když na lince 14 je interval 8 minut. Docházelo by výjimečně i k podjíždění spojů a nepravidelným odjezdům z konečné zastávky.

Proto je třeba zprovoznit linku 13 celotýdenně, ta ale obsadí druhou volnou kolej na Černokostelecké. Linka 13 po dobu výluky na opačném konci musí pak končit na Zvonařce. Spojení z I. P. Pavlova k náhradní dopravě na Otakarovu je navíc dostatečně o víkendu zajištěno novou linkou 6 v polovičním intervalu.

Jelikož není pak večer a o víkendu k dispozici volná kolej na Černokostelecké pro linku 5, je upraven i interval této linky a nejezdí vložené spoje, které zde měly končit. Provoz v sólovozech je zatím navržen s ohledem na finanční limit, který na provoz máme, a který bychom provozem v soupravách naopak překročili. Určitě ale budeme situaci na lince 5 sledovat a případně je z hlediska kapacity spojů upravovat.

Žádné řešení v tomto ohledu v souvislosti s výlukou Nuselské není ideální. Provoz souprav na lince 5 plýtvá výrazně prostředky v koncovém úseku na Ústředních dílnách DP, provoz po 7,5 minutách znamená nutnost opět zrušit provoz linky 13 a výlukově rozpásmovat provoz linky 11 různým způsobem v pracovní dny i o víkendech na obou koncích její trasy.

Proto jsme zatím zvolili řešení, které je v dokumentech zobrazeno."

Re: Linkové vedení

Napsal: 03.8.2016 16:40
od vencavasek
Všiml jsem si, že návrh se mírně změnil oproti verzi z června. Večery a víkendy žádné vložené spoje na l. 11, naopak v provozu l. 13. Na lince 5 potom všechny spoje až k ÚDDP.

Re: Linkové vedení

Napsal: 26.7.2016 22:55
od 9001
kruťák píše:Proč to Ropid pořád označuje jako NÁVRH? :D
Protože do poslední chvíle chtějí mít možnost cuknout? :lol: