Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Radek: To asi sotva - trvalé linkové vedení je snad v kompetenci jedině ROPIDu!
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Taky doufám, že je to špatný vtip. Nebo první krok krizového manažera, kterému někdo poradil. A nemyslím ROPID.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Vzhledem k datu doufám, že jde jen o ftip. I když chlapci od rytířský jsou schopni mnoha věcí...pan Vedoucí píše:Víte o tom někdo něco více?
Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Re: Linkové vedení
Víte o tom někdo něco více?
Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.
Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.
Re: Vozovna Střešovice
K vypravení ti toho moc neřeknu, ale Střešovice byli samostatná vozovna.Bvelors píše:Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!
Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".
Dík za případnou reakci...
Vozovna Střešovice
Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!
Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".
Dík za případnou reakci...
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!
Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".
Dík za případnou reakci...
Re: Linkové vedení
Myslím, že odklonit 25 na nádr. holešovice není dobrý nápad, protože by pak na letnou jela jen 1 (už teď jsou dost plný) a linku 24 bych osobně na nábřeží nedával, protože by pak z Karláku na Václavák jela jen 3 a to by nešlo, kdyžtak vrátit 14 přes Karlák (v Myslíkově by byla 24)manta píše:Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.
Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.
Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)
Re: Linkové vedení
Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.
Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.
Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)
Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.
Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
zachvej panikucernma16 píše:To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?
Re: Linkové vedení
To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?
Re: Linkové vedení
A me zas nadzvedla 293. Zas za opacny konec. Ta logika vazne nekomu chybi. Proc zkratit tam kde lidi s tim jezdi, a tam kde nejezdi, a vozi se vzduch, tam to nechaji. To je do nebe volajici. At se s tim nekdo projede rano nebo odpoledne. Prumerna obsazenost 80%. Sice petyrkova je tzv. delici bod,ale sve cestujici to ma. No nic, jdu blejt, velebnosti. A napsat starostovy 11-ctky.
Re: Linkové vedení
No s tou 5 a 11 mě teda ROPID... neudělal radost. Když už nemají politickou odvahu udělat tu M26 rovnou, tak ať se na to vykašlou úplně. (Ačkoliv kdo ví, jak to ještě bude, že.)
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
U tý linky 5 to myslí tak, že na Strossu to uhne doleva na Výstaviště a udělá si to svoje kolečko okolo Holešovic, nebo to rovnou pojede na Nábř. ktp. Jaroše. Jinak asi bude mít Hloubětín hodně 16 (ještě víc než dnes) a trochu si pohrávám s kacířskou myšlenkou, že by mohla čerpat přestávky na Palmovce (místo linky 19)...
Re: Linkové vedení
v souvislost s uvažovanýma změnama mě napadlo, jestli by nebylo moudřejší třeba tohle:
11: Divoká Šárka - Štross. - Republika - Olšanské nám. - Flora - Ústřední Dílny
5: Výstaviště - Dělnická - Štross. - Republika - Olšanské nám - Olšanské hřbitovy
6: Spořilov - Synkáč - I.P.P. - Muzeum - Olšanské hřbitovy - Želivského - Biskupcova - Spojovací
konečně by se 11 vrátila na Šárku
11: Divoká Šárka - Štross. - Republika - Olšanské nám. - Flora - Ústřední Dílny
5: Výstaviště - Dělnická - Štross. - Republika - Olšanské nám - Olšanské hřbitovy
6: Spořilov - Synkáč - I.P.P. - Muzeum - Olšanské hřbitovy - Želivského - Biskupcova - Spojovací
konečně by se 11 vrátila na Šárku
Re: Linkové vedení
Tak to jsem nechtěl "slyšet"... Holt přestup a čekání na Palmovce. Ale dík.