Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.2.2012 18:12

Radek: To asi sotva - trvalé linkové vedení je snad v kompetenci jedině ROPIDu!

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Radek » 28.2.2012 17:14

Taky doufám, že je to špatný vtip. Nebo první krok krizového manažera, kterému někdo poradil. A nemyslím ROPID.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od ZXS91 » 28.2.2012 16:19

pan Vedoucí píše:Víte o tom někdo něco více?

Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.
Vzhledem k datu doufám, že jde jen o ftip. I když chlapci od rytířský jsou schopni mnoha věcí...

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pan Vedoucí » 28.2.2012 15:25

Víte o tom někdo něco více?

Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Vozovna Střešovice

Příspěvek od 7080 » 28.2.2012 14:43

Bvelors píše:Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!

Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".

Dík za případnou reakci...
K vypravení ti toho moc neřeknu, ale Střešovice byli samostatná vozovna.

Bvelors
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 28.2.2012 12:48

Vozovna Střešovice

Příspěvek od Bvelors » 28.2.2012 12:56

Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!

Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".

Dík za případnou reakci...

vasek757
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 16.8.2010 20:02

Re: Linkové vedení

Příspěvek od vasek757 » 21.2.2012 16:46

manta píše:Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.

Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.

Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)
Myslím, že odklonit 25 na nádr. holešovice není dobrý nápad, protože by pak na letnou jela jen 1 (už teď jsou dost plný) a linku 24 bych osobně na nábřeží nedával, protože by pak z Karláku na Václavák jela jen 3 a to by nešlo, kdyžtak vrátit 14 přes Karlák (v Myslíkově by byla 24)

manta
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 03.3.2011 20:17
Bydliště: kus cesty od dílen

Re: Linkové vedení

Příspěvek od manta » 20.2.2012 22:43

Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.

Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.

Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Linkové vedení

Příspěvek od gabuliatko » 14.2.2012 15:34

cernma16 píše:To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?
zachvej paniku :D

cernma16
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 21.10.2008 18:41

Re: Linkové vedení

Příspěvek od cernma16 » 14.2.2012 15:33

To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Linkové vedení

Příspěvek od petr03 » 09.2.2012 13:26

A me zas nadzvedla 293. Zas za opacny konec. Ta logika vazne nekomu chybi. Proc zkratit tam kde lidi s tim jezdi, a tam kde nejezdi, a vozi se vzduch, tam to nechaji. To je do nebe volajici. At se s tim nekdo projede rano nebo odpoledne. Prumerna obsazenost 80%. Sice petyrkova je tzv. delici bod,ale sve cestujici to ma. No nic, jdu blejt, velebnosti. A napsat starostovy 11-ctky.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobek » 09.2.2012 12:44

No s tou 5 a 11 mě teda ROPID... neudělal radost. Když už nemají politickou odvahu udělat tu M26 rovnou, tak ať se na to vykašlou úplně. :evil: (Ačkoliv kdo ví, jak to ještě bude, že.)

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 09.2.2012 12:18

U tý linky 5 to myslí tak, že na Strossu to uhne doleva na Výstaviště a udělá si to svoje kolečko okolo Holešovic, nebo to rovnou pojede na Nábř. ktp. Jaroše. Jinak asi bude mít Hloubětín hodně 16 (ještě víc než dnes) a trochu si pohrávám s kacířskou myšlenkou, že by mohla čerpat přestávky na Palmovce (místo linky 19)...

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Looki » 09.2.2012 11:30

v souvislost s uvažovanýma změnama mě napadlo, jestli by nebylo moudřejší třeba tohle:

11: Divoká Šárka - Štross. - Republika - Olšanské nám. - Flora - Ústřední Dílny
5: Výstaviště - Dělnická - Štross. - Republika - Olšanské nám - Olšanské hřbitovy
6: Spořilov - Synkáč - I.P.P. - Muzeum - Olšanské hřbitovy - Želivského - Biskupcova - Spojovací

konečně by se 11 vrátila na Šárku =D>

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Láďa » 05.2.2012 21:29

Tak to jsem nechtěl "slyšet"... Holt přestup a čekání na Palmovce. Ale dík.

Odpovědět