Stránka 13 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 21:39
od Filip
253 nejezdí na Anděl. Autobus je často zpožděn. 21 se podle mě osvědčí

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 21:11
od uzivatel35
Linka 21 je celkem blbost, spojení Modřany-Braník-Smíchov řeší autobusová linka 253 přes Barrandovský most. Když chtějí v Modřanech ve špičkách takovou posilu, tak tam mají poslat tu novou linku 2.
Úsek Kotlářka-Anděl bude neskutečně předimenzovaný, skoro to je na zkrácení 167 na Kotlářku.
Jinak je nový návrh podle mne dobrý.

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 17:49
od von Špilberk
Jo, to jsem chtěl připsat: Zrušit l.21 a l.4 v PD 6-20. Já si pořád myslím, že to ořezání l.4 je největší chyba, kterou udělal už starý Ropid. Protože l.4 vyrovnává mezi Pavlákem a Vršovicemi nepravidelnosti na l.22, což vzhledem k počtu cestujících považuju přímo za strategický úkol, ale Ropid na to pořád dlabe, a vymejšlí bejkárny a vzduchovoziče jako l.21. #-o (ale stejně l.4 na Barrandov jen v ranní špičce, jinak Smíchov 8-) )
Vím, že trochu změna od toho, co jsem napsal ráno, ale nějak pořád to nové LV ještě zpracovávám, zpracovávám, zpracovávám.... :smt101

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 15:36
od thriller2
Tak 21 minule jezdila celkem prázdná a, když byla výluka a 21 jezdila z Podolí na Smíchov, tak tehdy si rozhodně žádné svoje cestující nenašla. Čili úplně zbytečná linka, místo ní mohla 4 jezdit i přes den.

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 15:20
od von Špilberk
Já bych řekl, že z Modřan na Smíchov se jezdí autobusem. :wink: Leda by to byla příprava LV na Dvorecký most. :lol:
Ale jinak souhlasím s tím, že to posílení Modřan je nadbytečné. Jeden čas tam jezdila M17 i M3, a bylo to rychle zrušeno.

Navíc to solo 21 bude dělat klasickou prasárnu: když se trefí na Andělu před l.9 nebo už na Palačáku před 10+16 bude to dobytčák a za ním prázdná dlouhá tramvaj. A opačně taky: na Palačáku se dostane před 17. V zastávce směr Modřany se všichni s nadáváním narvou do sola, a za ním pojede prázdná dlouhá tramvaj (zcela zbytečná až do Modřan). #-o

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 14:54
od slonik
Taky bych řekl, že se 21 osvědčí, ale úměrně tomu klesne vytížení 17. Takže se bude v Modřanech plejtvat tak jako tak. Maximálně pak někdo pískne zrušit 21 kvůli nebobírající 15 na Žižkově nebo tak něco a lidi budou akorát vzteklí...

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 13:08
od Filip
21 se v této trase se podle mě může osvědčit. Lidí cestujících z Modřan, Podolí na Smíchov jistě nebude málo.

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 11:56
od mart337
trainzjohny píše:21 se zruší jen co to půjde, ale nemůžou jí škrtnout hned, protože by tím došlo ke snížení počtu vozokm a to by se moc dobře nevyjímalo ve výčtu změn. Takže takhle je to dokonce posílení a v prosinci se zruší zbytečná 21 a bude úspora a lidi budou spokojený .. tadááááá :^o
No ono to asi je možná nyní do Modřan předimenzované, ale až se zavedou okolo metra parkovací zóny, tak se podle mne auta přesunou dolu k řece a bude se v oblasti Modřan parkovat stejně jako již nyní v Podolí.

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 11:16
od trainzjohny
21 se zruší jen co to půjde, ale nemůžou jí škrtnout hned, protože by tím došlo ke snížení počtu vozokm a to by se moc dobře nevyjímalo ve výčtu změn. Takže takhle je to dokonce posílení a v prosinci se zruší zbytečná 21 a bude úspora a lidi budou spokojený .. tadááááá :^o

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 10:42
od mart337
pawel píše:pochvala!! a to rikam jako zastance videnskeho systemu. uvidime, jak se to bude prokladat... :)
jsem rad, ze nedoslo k roztrzeni 22.
jeste bych poslal 13 od muzea pres namesti miru na cechovo nam. - na belehradske je 13 navic a na francouzske naopak kapacita citelne chybi.
Já bych to řešil jinak. Zrušil bych 4, 21 poslal na Barrandov, 6 poslal Francouzskou a 13 prodloužil na Bohemku a Čechovo nám. Ubude linka na Kotlářku a Bělehradskou a posílí se provoz na Francouzské přes celý den. Podle mne není potřeba motat 6 tak složitě a 13 pokryje spojení Vršovické nádr. - IPP.

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 8:40
od 9001
G: Evo je ale stejný průser jako Wana ne? :devilsmokin

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 8:06
od gabuliatko
9001 píše:Dokud budeš pracovat s lidma lepší to nebude. V poslední době je hodně oblíbená věta "já jsem klient" :lol: S tímhle typem jsem hodně rychle hotový :lol:
To zkusím. :D
von Špilberk píše:2. nevypravovat wany
Bude EVO. :D
von Špilberk píše: Další připomínky k LV:
Úsek na Kotlářku taky posílen nadbytečně, něco s něčím si furt pojede na :zadnice . A bude to prázdné a ještě se to bude zdržovat.
Míst kde se to bude štosovat vidím víc.
- x Palackého náměstí
- Jindřišská - Vodičkova
- Stross - Vltavská - Tržnice
pawel píše:uvidime, jak se to bude prokladat... :)
blbě

Re: Linkové vedení

Napsal: 08.6.2016 7:32
od von Špilberk
Hlavně se mi nelibí, že si ROPID myslí, že to u Divadla vyřeší zrcadlem. Když je tma/prší/sněží/mlha, tak je v zrcadle vidět velkej prd. :prase
Řešení jsou tři:
1. nechat l.2 na nábřeží a netahat ji na Karlák a Národní třídu
2. nevypravovat wany
3. upravit SSZ, aby v tom oblouku nebyly čočky na volno nikdy zároveň, ale na střídačku

Další připomínky k LV:
Celkově se mi to docela líbí, asi jen detaily:
Posila na Barrandov odpo se mi zdá přehnaná. L.4 bych ukončil na Smícháči a mohla by jezdit o hodinu déle.
Úsek na Kotlářku taky posílen nadbytečně, něco s něčím si furt pojede na :zadnice . A bude to prázdné a ještě se to bude zdržovat. (l.21 jak byla, kolem Divadla)
L.13 ukončit trvale na Zvonařce. :D
pawel píše:uvidime, jak se to bude prokladat... :)
odpověď je na konci stránky s + a - návrhu:
Růst počtu linek a směrových vztahů mírně zhoršuje možnosti intervalově prokládat provoz linek v některých úsecích.

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.6.2016 22:30
od MM-Mikulovsky
9001 píše:.....
Dokud budeš pracovat s lidma lepší to nebude. V poslední době je hodně oblíbená věta "já jsem klient" :lol: S tímhle typem jsem hodně rychle hotový :lol:
velmi prosím, prozraď jak - ať se poučíme :!:
von Špilberk píše:Tak Ropid si udělal i seznam plusů a mínusů (http://www.ropid.cz/files/php-skripty/t ... _final.pdf), kde bohužel bod 2 v negativech je špatně.
kdy při současném volnu na odbočení může projet při výskytu dvou tramvají T3PLF jen jedna z nich
U Divadla totiž není potkávačka KT/KT, ale T/KT. :?
další chyby jsem našel ve vysvětlivkách interaktivní mapy ohledně trasy (resp. přestupu z) l.14 jedoucí ze zast Spořilov
Namísto jednovozové linky 6 pojede ze Spořilova přes Albertov na Karlovo náměstí dvouvozová linka 14, která zajistí nové celodenní a celotýdenní přímé spojení také s Václavským náměstím, Holešovicemi nebo Palmovkou. Pro cestu na Újezd bude možné přestoupit na Národní třídě na linku 9. Linka 11 nově pojede celodenně a celotýdenně až na Spojovací.
a obdobně i ze zast. Albertov - #-o kudy, že to pojede mezi Karlákem a Václavákem :?:

Re: Linkové vedení

Napsal: 07.6.2016 22:28
od Karosák
Myslím, že střelivo můžeme v klidu sdílet, protože to od sebe okoukávaj...co jim na to řikáš?
Masakr ale je, jaký scény jsou schopný ztropit na obyčejné rozhledně v Jizerských horách. NA taková místa se snad jezdí na relax a ne se hádat? Vstupné je jasné, na dveřích je tabulka o 2 položkách a tedy není prostor pro nějaké nejasnosti, dospělí 45, děti a důchodci tuším 30. Ber, nebo nech smrdět, tečka! A teď rozjedou ty komba jako ISIC, Flexipass, ZTP-P, mladí do 26 let, do 15 let, do 150 cm, skupinová slevička, rodinná slevička....vona tam mamka nevyleze, nebo někdo dostaně závrať, tak zase to chtějí vrátit... :roll:
Přesun debaty Z:arrow: Z:arrow: