Stránka 149 z 285

Postřehy z terénu

Napsal: 04.6.2010 13:10
od gabuliatko
Tušíte někdo, jak 11 zatáhne od Spořilova ze zastávky I.P.Pavlova do Motola ?
http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf

Přesunuto z postřéhů z terénu s kterýma to nemá pranic společného. Příště místo přesunu smažu !! Mod. TJ

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 31.5.2010 19:15
od Karosák
Daniel_Brvnišťan píše:Čo je jezevčík? Neupáľte ma za neznalosť O:-)
Podrobná mapa linkového vedení :wink:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 31.5.2010 18:53
od MF
Daniel_Brvnišťan píše:Čo je jezevčík? Neupáľte ma za neznalosť O:-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Jezev%C4%8D%C3%ADk :wink:


na oplátku: čo je drevokucůr? :roll:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 31.5.2010 18:46
od Daniel_Brvnišťan
Čo je jezevčík? Neupáľte ma za neznalosť O:-)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 19.5.2010 14:59
od gabuliatko
Podobným způsobem jsem se chtěl dostat k "jezevčíkovi". Bez známosti nemožné. Bohužel.

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 19.5.2010 10:41
od Daniel_Brvnišťan
Super, ďakujem :) Mám kamaráta, čo vie dobre robiť v Coreli a s električkami ho bežne otravujem, tak snáď by mi s tým pomohol :) Včera som sa bol vypytovať v infocentrách čo robia s tými mapami po tom, čo sa zmení linkové vedenie a staré sa odtiaľ odstraňujú. Vraj si ich v DP rozoberú do jedného dňa :( Písal som do JCDecaux, či by mi nejakú neodložili, bez odpovede... Neporadíte mi niekto, ako by som sa k nejakej dostal? :)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 17.5.2010 20:15
od Martin Šubrt
Daniel_Brvnišťan píše:Zdravím. Znovu mám otázku, na ktorú nie a nie nájsť vhodné vlákno... Vyznáte sa niekto v editovaní máp? Hlavne máp linkového vedenia? Neviete v čom robí DPP tie veľmi pekné dopravné mapy ktoré sú všade po meste? Poprípade poradiť mi niečo lepšie ako skicár? :)
Základ většiny map jsem kreslil v Corelu. Pochopitelně mám spoustu variant a rodících se verzí. Nicméně jsem vázán smlouvou, tudíž výsledek nemohu poskytnout. Dále byly mapy převedeny do Ilustrátoru v grafických firmách, s nimž má DP smlouvu a upraveny do symbolikya grafiky DP. Nicméně velmi pěkně se kreslí v Corelu 12 s možností řady exportů do pdf, jpg, gif, bmp, png apod. Nějaké základy map bych případně poslat v corelu mohl, ale sem moc nechodím, takže případně strpení.

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 17.5.2010 17:35
od MM-Mikulovsky
Daniel_Brvnišťan: Jestli myslíš např. ty zveřejněné ve formátu PDF na oficiálních stránkách DPP - http://www.dpp.cz/dopravni-schemata, tak jsou jistě tvořeny v nějakém vektorovém grafickém programu, ale nejpravděpodobněji Ilustrator (či minimálně CorelDraw). PS: Kdyby nebyli zajištěny (zamčeny, vykřivkovány apod.) proti úpravám mohl by kdokoliv s daným programem (a jeho znalostí) je jednoduše upravovat.

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 17.5.2010 15:28
od Daniel_Brvnišťan
Zdravím. Znovu mám otázku, na ktorú nie a nie nájsť vhodné vlákno... Vyznáte sa niekto v editovaní máp? Hlavne máp linkového vedenia? Neviete v čom robí DPP tie veľmi pekné dopravné mapy ktoré sú všade po meste? Poprípade poradiť mi niečo lepšie ako skicár? :)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 23:44
od jendelin.i
mart337 píše:No myslím si, že ponechání pouze jedné linky do Hostivaře a do Ďáblic, je trochu riziko. Když se stane nějaký malér, tak tam pak nejede vůbec nic. Když ti pak přijede nějaký spoj až za půl hodiny, tak tě lidi sežerou.
Jen si ještě přisadím, že speciálně na sídl. Ďáblice se při jediné lince nemůže stát nic hrozného.
Tedy kromě počátečního rozčarování, stejného jako při dvou linkách: chci jet do Libně, čekám na 10 a sakra už 4x 17 a 10 žádná :evil:
Pod zemí metro, na povrchu M177 + 183 + 102; 103 + 3XX; M136.

Po zavdení metra C se ta trať mohla zrušit :oops: . Místní obsluhu by pobraly BUSy, které tam beztak projíždí. To jsem se nasmál, když Šteiner vedl květnaté řeči při stříhání pásky u zpola zrekonstruované trati a pak se to propadlo :D . Ale teď se do trati investovalo dost peněz, reko koncového úseku se povedla, ten přestup na BUSy na Sídlišti Ďáblice se moc povedl (probírali jsme ve fóru TT), to si chrochtám. Takže aspoň jednu (právě jednu?) linku si ta trať zaslouží :wink: .

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 23:11
od jendelin.i
Absolut píše:Já bych považoval za ideální vtip následující řešení:
d-6: Kotlářka ... Kubánské nám - Strašnická - Želivského - Biskupcova - Spojovací, 1T, rozsah provozu jako má teď.
d-15: ... Palmovka - Vysočanská - Lehovec, 1T, celodenně, celotýdenně
d-16: ... Biskupcova - Palmovka - Vysočanská., pd 2T, so/ne 1T
d-19: X.

Dosáhne se tím i Ropidího snu, že všechny linky z Biskupcovy pojedou na Plzeňskou.
:D toho snu se dosáhne i bez d-6.
Myslím, že hlavním důvodem návrhu X d-19 je nízké využití kpapacity kolem Strašnické, to by d-6 řešila jen částečně (sóla, rozsah provozu). Jinak já jsem 19tce fandil, radši bych býval rozdělil 10 do M16 a M19 (obrazně řečeno, třeba s jinými čísly a úpravou konců), než jsem se kouknul do výsledků průzkumu...

A když se zasním... nešla by na Biskupcovu nějak zamotat i d-4? Sice už nejede na Plzeňskou, ale aspoň na Anděl :D

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 21:53
od opocenskylukas
9006 píše:
opocenskylukas píše:Dobře když všichni nadáváte na to že 8 vozí do Straého Hloubětína jen vzduch až na vyjímky tak bych mněl nový menší nápad na vedení linek
d-8:na Starý Hloubětín jezdit pouze od 6:00 do 20:00 v PD v sobotu od 8:00 do 20:00 a v neděli od 12:00 do 20:00 jinak všechny zbylé spoje ukončit na Nádraží Libeň.
d-12:na Vysočanskou CD,CT
d-15:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-16:na Březiněveskou CD,CT
d-25:na Palmovku CD,CT 1xT
v případ kdyby se vám d-8 nelíbila aak mám ješště variantu 2:
d-8:na Vysočanskou CD,CT 2xT
d-12:nechat jak ted je
d-15:na Starý Hloubětín CD,CT 1xT
d-16:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-25:nechat jak teď je

1. varianta - Tak to by se mohla ta 16 rovnou zrušit, když by prakticky celou trasu kopírovala 10 (která by samozřejmě po zrušení 16 měla poloviční intervaly) a 25 je jediná co jede od Holešovic na Bulovku
2. varianta - Plně souhlasím a je vlastně přesně tak jak celou dobu říkám ohledně 16.:-) Ale 15 bych na Hloubětín nevedl, je to zbytečné, jedna linka je tam až až (teda jestli je ta trasa myšlena přes Vysočany? Ale v případě, že přes Libeň, pak ale stejně je tam lepší 8, ta se už na Palmovce od 3 odděluje).
Dobře tak vpřípadě první varianty by se 25 dala odklonit na Vysočanskou a 16 v nové trase Radošovická - Vozovna Kobylisy.Ovšm toto jen za předpokladu M10 a zrušené 16.V provozu pouze v pracovní dny do 21:00

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 21:43
od 9006
opocenskylukas píše:Dobře když všichni nadáváte na to že 8 vozí do Straého Hloubětína jen vzduch až na vyjímky tak bych mněl nový menší nápad na vedení linek
d-8:na Starý Hloubětín jezdit pouze od 6:00 do 20:00 v PD v sobotu od 8:00 do 20:00 a v neděli od 12:00 do 20:00 jinak všechny zbylé spoje ukončit na Nádraží Libeň.
d-12:na Vysočanskou CD,CT
d-15:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-16:na Březiněveskou CD,CT
d-25:na Palmovku CD,CT 1xT
v případ kdyby se vám d-8 nelíbila aak mám ješště variantu 2:
d-8:na Vysočanskou CD,CT 2xT
d-12:nechat jak ted je
d-15:na Starý Hloubětín CD,CT 1xT
d-16:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-25:nechat jak teď je

1. varianta - Tak to by se mohla ta 16 rovnou zrušit, když by prakticky celou trasu kopírovala 10 (která by samozřejmě po zrušení 16 měla poloviční intervaly) a 25 je jediná co jede od Holešovic na Bulovku
2. varianta - Plně souhlasím a je vlastně přesně tak jak celou dobu říkám ohledně 16.:-) Ale 15 bych na Hloubětín nevedl, je to zbytečné, jedna linka je tam až až (teda jestli je ta trasa myšlena přes Vysočany? Ale v případě, že přes Libeň, pak ale stejně je tam lepší 8, ta se už na Palmovce od 3 odděluje).

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 6:46
od opocenskylukas
Dobře když všichni nadáváte na to že 8 vozí do Straého Hloubětína jen vzduch až na vyjímky tak bych mněl nový menší nápad na vedení linek
d-8:na Starý Hloubětín jezdit pouze od 6:00 do 20:00 v PD v sobotu od 8:00 do 20:00 a v neděli od 12:00 do 20:00 jinak všechny zbylé spoje ukončit na Nádraží Libeň.
d-12:na Vysočanskou CD,CT
d-15:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-16:na Březiněveskou CD,CT
d-25:na Palmovku CD,CT 1xT
v případ kdyby se vám d-8 nelíbila aak mám ješště variantu 2:
d-8:na Vysočanskou CD,CT 2xT
d-12:nechat jak ted je
d-15:na Starý Hloubětín CD,CT 1xT
d-16:na Lehovec CD,CT v sestavě:do 20:00 v prac.dny 2xT pak nahradit 1xT,o víkendu jen 1xT
d-25:nechat jak teď je

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 10.2.2010 1:00
od Bobik
Fořtík píše: Nesmyslně proježděné kilometry představuje linka 8 na Starý Hloubětín. Pako, které toto vymyslelo bych chtěl vidět. Kromě pár spojů (opravdu "pár" - dva, tři) linky 3 od Nádraží Libeň jsem nikdy neviděl a neslyšel o tom, že by bylo třeba posilovat tram dopravu v této oblasti. Tady se vyloženě utrácejí peníze, neb 8 z hlediska úspor téměř nikoho nevozí.
Co jsem slyšel, tak prý je to na požadavek lidí co bydlí v těch domech na místě bývalé spalovny Vysočany, bo že se jim jedna linka zdála nedostatečná.
Ovšem pokud je to pravda, tak by mě taky zajímalo proč tím teda nejezdí, když si to vydupali.
Je fakt že v době špiček se vyrojí dost lidí z/do práce z okolních firem ale jinak je to bída.