Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 01.6.2005 15:35

Štěpán píše:U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.
Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 01.6.2005 15:30

U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 01.6.2005 15:25

Marek B. v téma o Anitře 14+ píše:Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Ano, se šestkou ve většině případů souhlasím, i když by dvojice jezdila poloprázdná. Ale je pravda, že na sólo je to málo.

Nerozumím 15 a 25. Patnáctka jezdí téměř vždy vytížená akorát tak, žře jsou všechna míste k sezení obsazená, max. stojí 5 lidí. A to jen v nejvitíženejší trase, na periferiích vozí vzduch. S tou 25 nevím, je pravda, že v úseku VL-HR je vetšinou plná, ale je to hlavně díky debilně udělanému JŘ, kde jezdí vlaky takto (z VL, resp. HR) d25 - (po minutě) - d1 - (po minutě) - d15 - po ní ostaní linky z (na) Štross. Takže 25 je narvaná, ostatní vozí vzduch. Dvojice třeba nejsou, třeba je změnení JŘ neustále se sjíždějících linek. Už proto, že 25 pak jezdí z HR úplně prázdná, až na BH.

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

linka 21

Příspěvek od Jan » 31.5.2005 22:11

Já si myslím, že 21 by měla jezdit i mimo špičku prac. dne alespoň jako v so+ne. Nebo alespoň od 12:00

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.5.2005 21:30

phabbey: jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8 (takto jsem na podobnou namitku odpovidal radkovi31 v jine diskusi)

jeste obecne k solum a usporam vubec - ono to vypada lakave, omezit provoz poloprazdnych souprav v okrajovych usecich, jenze je treba si uvedomit, ze napr. na nacpane solo T3 jiz na malem brevnove (25) doopravdy nikoho do mhd nenalakam. ze je tram nacpana v centru, lide snesou, ale pokud jedou dal nez z NarTr na IPP, ocekavaji pohodlnejsi dopravu, coz je pochopitelne. at si nekdy ti, co podobne veci vymysli, zkusi jet 25 z palmofky na brevnoff - neni to zadnej med.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: 21 so+ne

Příspěvek od radek31 » 31.5.2005 20:25

Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
nejhorší na tom je, že v rámci úspor na tu 21 najíždí z vozovny HL - to mě docela štve

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 21 so+ne

Příspěvek od Phabbey » 31.5.2005 20:01

Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
Ale vzhledem k tomu, že jiné linky o víkendu jezdí narvané i v soupravách, myslím, že se 21 dá počítat mezi dost málo vytížené linky...

Jonáš

Re: 21 so+ne

Příspěvek od Jonáš » 31.5.2005 19:58

radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: 21 so+ne

Příspěvek od radek31 » 31.5.2005 19:57

Jonáš píše:
Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3
21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících

Jonáš

21 so+ne

Příspěvek od Jonáš » 31.5.2005 19:53

Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 31.5.2005 18:59

pawel píše:podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.

provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Akorát, že 5 i 6 jezdí sólo nejen o víkendu, ale i v prac. dny :)
S 22+23 souhlasím, ale to je problém sám o sobě, v centru jsou narvané vlastně pořád. Ona by 23 klidně snesla půlený interval, ale to by Ječná opravdu praskala ve švech. Už aby byl Václavák...

Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Tramvajáku

Příspěvek od Honzík » 27.4.2005 11:06

tobě už nevěřím ani slovo. Tvé zaručené zprávy jsou liché. A co se týče hraní si s linkama, tak to je hodně dětinské.

moderátor Proxy píše:@3634 Pánové (oba), prosil bych o trochu nadhledu. Pokud nemáte věcné argumenty - raději mlčte.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:46

Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
No tak to vůbec né...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od willyjeff » 25.4.2005 23:32

Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
Mě osobně se mi libí na vytváření nového LV to, že si můžem udělat linky jak chceme. Ale já taky nemám fantasy pro takové množství detailů. Rád si počtu všechny návrhy.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Linkové vedení

Příspěvek od Honzík » 25.4.2005 20:59

Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.

Odpovědět