Stránka 277 z 285

Napsal: 06.6.2005 22:26
od syverin
Tak to bych chtěl těch 5 minut na Podviní vidět. Jé, já zapomněl, metro má docházkovou vlastně 10 minut... :wink:
KM píše:Tys to nečet celý, Mope, a ještě špatně :-) ta 12 je tam místo 3, která je celá zrušená. Nejvíc zalidněná oblast je v docházkové vzdálenosti na metro. Celá.

Napsal: 06.6.2005 15:17
od KM
MOp píše:cetl ale nechci tomu radeji rozumet.
Tak tomu se říká tzv. "kouzlo nechtěného". Zřejmě mimoděk jsi udeřil hlavičkou o hřebíček a přesně pojmenoval zdejší problém. :(

Napsal: 06.6.2005 15:10
od Kočí
KM píše:Navíc Karlovo nám od Albertova bych přejmenoval na Moráň a osunul pár metrů zpátky, Karlovo nám od Ječný bych zrušil a zřídil Karlovo nám proti nynější zastávce Karlovo nám zc.
To je fakt, aspoň už by to tam nikdo nemohl tak napálit :lol:
No tak raději vážně: To by se v tom případě muselo přebourat část podzemí Karlova náměstí, resp. co se týče toho jednoho výlezu z metra směrem do Ječné...

:idea: Myslím, že většinu vašich problémů, by vyřešila ta smyčka u Vltavské, jak tady kdysi dávno ode mě někam zapadlo. Z ní by mohla jezdit posila linka č. 27 Vltavská - Hradčanská (konec na Malovance) a linka č. 21 by mohla jezdit po nábřeží, přes Národní třídu, Vaclavák, Nám. Republiky, Strossmayerák, Chotkovy sady, Hrad a nádraží Dlabačov 8-) Ale nejsou tramvajky... :cry:

Napsal: 06.6.2005 14:32
od MOp
cetl ale nechci tomu radeji rozumet.

Napsal: 06.6.2005 14:21
od KM
MOp píše:[
tim, ze seberes 8 z vysocansky (z nejvice zalidnene oblasti kolem sazka areny) a nesmyslne protahnes 12 na nadrazi vysocany ucinis z useku balabenka - harfa ucineny vzduchovozic.
milosi jak se ti libila sobotni vuluka na flore spojena s vedenim linky 11 v useku cernokostelecka-olsanske hrbitovy? me velice.. je to skvely metro napajec ...
Tys to nečet celý, Mope, a ještě špatně :-) ta 12 je tam místo 3, která je celá zrušená. Nejvíc zalidněná oblast je v docházkové vzdálenosti na metro. Celá.
11 jsem bohužel nezažil - sobota v práci, neděle v práci.

Napsal: 06.6.2005 14:00
od MOp
KM píše:Navíc Karlovo nám od Albertova bych přejmenoval na Moráň a osunul pár metrů zpátky, Karlovo nám od Ječný bych zrušil a zřídil Karlovo nám proti nynější zastávce Karlovo nám zc. A ostatně, ubyde tam ta 3, tak by se ta 21 mohla vejít přes Karlák.
také jsem mel kdysi takovy napad..zahy jsem od tohoto ustoupil, protoze soucasny stav ma svou logiku. zrizenim zastavky karlovo namesti za krizovatkou zpusobis jedine to, ze se ti budou kolem krizovatky tvorit kolony a nebude ti spravne fungovat preference. jiz dnes neni vyjimkou, ze tramvaje stoji od krizovatky na karlaku az na moran. takto bys zasekal ulicky kolem a jeste bys celovou situaci zhorsil.. proste ne ne a ne..
KM píše:Ve Vysočanech.... ....Čili 8 ukončena na Palmě, 12 prodloužena přes Harfu na Lehovec a 19 beze změn. No?
tim, ze seberes 8 z vysocansky (z nejvice zalidnene oblasti kolem sazka areny) a nesmyslne protahnes 12 na nadrazi vysocany ucinis z useku balabenka - harfa ucineny vzduchovozic. pochybuji, ze by toto spojeni vubec nekdo vyuzival..

milosi jak se ti libila sobotni vuluka na flore spojena s vedenim linky 11 v useku cernokostelecka-olsanske hrbitovy? me velice.. je to skvely metro napajec ...

Napsal: 06.6.2005 13:11
od KM
ad MŠ: Tak on je to nakonec problém umístění zastávek, jak tak na to koukám. Zřejmě ta noční ve Spálený bude muset být celodenní a pak se přestup 24/21 vyřeší. Navíc Karlovo nám od Albertova bych přejmenoval na Moráň a osunul pár metrů zpátky, Karlovo nám od Ječný bych zrušil a zřídil Karlovo nám proti nynější zastávce Karlovo nám zc. A ostatně, ubyde tam ta 3, tak by se ta 21 mohla vejít přes Karlák. Ještě bych to zdokonalil tak že by 21 jela Jiráskovo nám - Myslíkova-Karlovo nám a 17 Jiráskovo nám - Myslíkova-Lazarská-Národní-Národní divadlo. Bylo by to delší o kousek ale víc by toho obsloužila a IGK by měly pro sebe kus nábřeží, kde stejně žádná praktická stanice není.
Ve Vysočanech to bude podobné - stanice tram Vysočanská je holt ještě z dob, kdy se chodilo na nádraží a do fabriky. Čili přitlačit ke křižovatce. No a kdyžs mi tedy uvedl co já nevím, tak tedy rezignujeme na směr Vysočanská -Karlín po povrchu. je tam metro, tak maj výběr po povrchu s přestupem nebo pod zemí přímo, nemůže mít každý všechno, 3 linky za Balabenkou jsou postě moc. Čili 8 ukončena na Palmě, 12 prodloužena přes Harfu na Lehovec a 19 beze změn. No?

Napsal: 06.6.2005 12:11
od Martin Šubrt
KM píše:ad MŠ: ad Modřany: Žádný tři dvojice, 16 jezdí v SO-NE v sólech... Tak to už by tak moc nebylo, ne? Po zrušení 3 by 21 vzduch nevozila, ty lidi co jezdili 3 k metru by jeli tou 21, ostatní by přestoupili na 14, noví by lezli do 24.
Ad karlín: uznávám, že mi chybí spojení Karlín-Bulovka, Karlín-Vysočany udělá tedy 8 a 19 půjde přes Harfu. Spojení k masná je z nám. Rep pěšky a od Labutě přestupem, spojení dál do centra je METREM.
ad "my co víme" - obávám se , že vy co víte víte jen jak vést linky, ale ne co by tomu říkali občani. Uvidíte, že nevíte. :P Moje změny maj výhodu, že jsou NENÁPADNÉ.
Hele, jedna změna v tvém duchu, dávej pozor: 5:Olšanské hřbitovy-Mas.ná-Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Trojská-HN-Dělnická-Tržnice-Výstaviště. :idea:
16 v SO NE jezdí v sólech, ale to by byla právě nevýhoda. Ve všední dny by 16 ve dvojicích přebrala za 3 návozy k metru a tramvajím na Palačáku a Karláku. Z tvé 21 se přestupuje sakra blbě. Proto by 16 byla o víkendu plnější a 21 prázdnější. Samozřejmě, že při int. 15 minut by lidi i tu 21 k přestupu na Palačáku přežili :-). Ale část by jich přešla na busy a metro, protože za Myslíkovu by už nedojeli :-). Tvoje 21 ve dvojicích prostě není náhradou za 3, takže všechno vození vzduchu se jí bude týkat dál. Když někdo pojede 24 z centra, musí vylézt na Moráni a tam si počká rovnou na 16. Ty ho nutíš popojet čímkoli dolů a přeběhnout na nábřeží, aby tam měl 16,17 i 21, ale to ti 90% cestujících neudělá, jen pár lidí si takhle pomáhá :-). Tvoje změny jsou drobné, ale stačí napáchat takový škody, až hrůza.
Jen k té větě, my, co víme víc. To nebylo myšleno tak, že bych se cítil nějak nadřazenej jakýmkoliv úvahám kohokoliv o linkovém vedení a měl díky vzdělání patent na rozum. Ani náhodou, naopak, často jsem velmi příjemně překvapen, co se tu dočtu. Věta, my, co víme víc znamenala, že se občas dostanu ke zdroji připravovaných změn, nebo se k nám dostane něco k projednání a podobně. Takže prostě většinou vím víc, proč něco nejde, mám víc vykolíkované mantinely :-) pro svoje úvahy.
Mimochodem tvoje 19 přes Harfu je opět neprůchodná, pro požadavek přímého spojení Polikliniky a Nádraží Vysočany se Žižkovem. Z Harfy to zajištěno lépe a rychleji busem 136, na vysočanské je ale z tram. na bus blbý přestup. Takže tady musíš mít linky Harfa - Maniny, Vysočanská - Krejcárek a Vysočanská - Karlín, když další nepřidáš, tak s tím politicky nic nenaděláš :-)

Napsal: 05.6.2005 21:59
od KM
Možná trošku je problém, že to mnozí nevidí z jistého nadhledu či to posuzují moc absolutně. Odhlédněme od pětisetleté vody, ale určitě nedojde k výpadku trasy v celé délce. Pokud bude naděje na obnovení provozu do hodiny, nemá cenu organizovat jakoukoliv náhradní dopravu. Pokud víc, asi se něco stáhne z pravidelných linek a ty pravidelné linky se doplní výjezdy z vozoven. Bude to asi rychlejší než vyjíždět z vozovny přímo na náhradní dopravu. Asi holt trochu většího vypětí tu jednu směnu snesou i řidiči a budou kroužit jak je třeba a nebudou se dovolávat všech nároků. On totiž zdaleka ne každý pojede po povrchu nad metrem, ale spousta lidí si zvolí jinou trasu nebo cestu i odloží. To chce taky dokonalou informovanost, aby na dotaz o alternativní cestě třeba dozorčí v metru nekrčili bezradně rameny. Možná že ta informovanost je důležitější než cokoliv jiného... Kolik variant cesty vymyslíte mezi Palmovkou a Andělem? Čili existenci jedné linky bych určitě nezdůvodňoval argumentem "co kdyby".
Btw: Proč Kačerov drží 4 zálohy a tramvaje ne? Šetří se jen na tramvajích?

Napsal: 05.6.2005 14:44
od kocour
9001 píše:
KM píše: Kapacitu za B v centru bych splašil úplně přesně tam, co by se musela plašit kapacita na 144 a 200 v případě C - tedy aplikováno na tramvaje ve vozovnách. Když to jde u busů...
Autobusy jsou na to připravený,protože každá garáž má asi 4 zálohy. Tak Klíčov a Kačerov to nějak dají.
...
No, a to je přesně ten rozdíl mezi 1000 vypravovaných autobusů a asi 400 vypravovaných tramvají a důvod, proč donekonečna opakuji, že nelze zavést tramvaje a metro všude, ale že je třeba zachovat určitý minimální poměr mezi závislou a nezávislou trakcí, který umožní trakci nezávislé hradit v případě výpadku trakci závislou ...

Napsal: 05.6.2005 11:34
od Kočí
9001 píše:Jenže k čemu ti je,že ve vozovně ti stojí průměrně 4 soupravy(bez šejdrů). Jenže když je nemá kdo kočírovat...
No jo no, chybí Kočí :lol:
Já si to moc nedokážu přestavit, jak by "zrušenou 3" při výpadku Béčka, hradili ostatní linky... Autobusy se protáhnou všude a navíc prodloužení z normálních linkových pořadí není takový problém... To už většinou ty zálohy dojedou. A problém by možná vyřešilo přidání oblouku ve směru od centra na smyčku Sokolovská a bylo by :lol:

Napsal: 05.6.2005 11:22
od 9001
KM píše:
Járis píše:KM: Když se zrušila Xka, snižuje se počet záloh, tak musí být něco čím by se hradilo metro v případě potřeby. Když se stane něco na C tak se dají linky 144, 200 a co já vím ještě dají prodloužit z Holešovic na Florenc. Je to otázka cca 5 minut. Kde rychle splašit potřebnou kapacitu tramvají za B v centru? Nebo by jsi tam poslal Connex ci Hotlinera, aby jezdil v centru gumokolem?
Kapacitu za B v centru bych splašil úplně přesně tam, co by se musela plašit kapacita na 144 a 200 v případě C - tedy aplikováno na tramvaje ve vozovnách. Když to jde u busů...
Autobusy jsou na to připravený,protože každá garáž má asi 4 zálohy. Tak Klíčov a Kačerov to nějak dají.
Jenže k čemu ti je,že ve vozovně ti stojí průměrně 4 soupravy(bez šejdrů). Jenže když je nemá kdo kočírovat...

Napsal: 05.6.2005 10:46
od Járis
KM píše:ad MŠ: ad Modřany: Žádný tři dvojice, 16 jezdí v SO-NE v sólech... Tak to už by tak moc nebylo, ne? Po zrušení 3 by 21 vzduch nevozila, ty lidi co jezdili 3 k metru by jeli tou 21, ostatní by přestoupili na 14, noví by lezli do 24.
Ad karlín: uznávám, že mi chybí spojení Karlín-Bulovka, Karlín-Vysočany udělá tedy 8 a 19 půjde přes Harfu. Spojení k masná je z nám. Rep pěšky a od Labutě přestupem, spojení dál do centra je METREM.
ad "my co víme" - obávám se , že vy co víte víte jen jak vést linky, ale ne co by tomu říkali občani. Uvidíte, že nevíte. :P Moje změny maj výhodu, že jsou NENÁPADNÉ.
Hele, jedna změna v tvém duchu, dávej pozor: 5:Olšanské hřbitovy-Mas.ná-Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Trojská-HN-Dělnická-Tržnice-Výstaviště. :idea:
Miloši a ty tělesně postižení a nevidomý co jezděj do Drutěvy na Maniny by jsi poslal pěšky když se bojej jet metrem? Asi moc tou 3 nejezdíš. Já denně

Napsal: 05.6.2005 7:45
od KM
ad MŠ: ad Modřany: Žádný tři dvojice, 16 jezdí v SO-NE v sólech... Tak to už by tak moc nebylo, ne? Po zrušení 3 by 21 vzduch nevozila, ty lidi co jezdili 3 k metru by jeli tou 21, ostatní by přestoupili na 14, noví by lezli do 24.
Ad karlín: uznávám, že mi chybí spojení Karlín-Bulovka, Karlín-Vysočany udělá tedy 8 a 19 půjde přes Harfu. Spojení k masná je z nám. Rep pěšky a od Labutě přestupem, spojení dál do centra je METREM.
ad "my co víme" - obávám se , že vy co víte víte jen jak vést linky, ale ne co by tomu říkali občani. Uvidíte, že nevíte. :P Moje změny maj výhodu, že jsou NENÁPADNÉ.
Hele, jedna změna v tvém duchu, dávej pozor: 5:Olšanské hřbitovy-Mas.ná-Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Trojská-HN-Dělnická-Tržnice-Výstaviště. :idea:

Napsal: 05.6.2005 7:32
od KM
Járis píše:KM: Když se zrušila Xka, snižuje se počet záloh, tak musí být něco čím by se hradilo metro v případě potřeby. Když se stane něco na C tak se dají linky 144, 200 a co já vím ještě dají prodloužit z Holešovic na Florenc. Je to otázka cca 5 minut. Kde rychle splašit potřebnou kapacitu tramvají za B v centru? Nebo by jsi tam poslal Connex ci Hotlinera, aby jezdil v centru gumokolem?
Kapacitu za B v centru bych splašil úplně přesně tam, co by se musela plašit kapacita na 144 a 200 v případě C - tedy aplikováno na tramvaje ve vozovnách. Když to jde u busů...