Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jonáš

Re: No ani náhodou!

Příspěvek od Jonáš » 25.4.2005 12:02

pawel píše:počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.
No je pravda, že v roce 1998 byla vazbou jen 25 (Hercovka - PT - Letenské náměstí) respektive 14 brala Stross - PT - Bulovku. Neboť Palmovka leží v Libni, ale s tou spojení zatím je. 3 už není páteřní linkou, s tím souvisí i to, že její vedení z VN na Lehovec není řádně využíváno. 8/25 je podle mě stejné trasování. Chápu, že vyřešení Bludného kruhu nelze udělat, pokoušel jsem se o to, a neuspokojil jsem se. Jsem zvědav, jak se vše vyvrbí. Asi to chce udělat nějaké radikální změny v LV, jenže když jsem to udělal, zjistil jsem, že mi chybí smyčky a tratě v centru Prahy a tak je to pořád. :?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 25.4.2005 7:12

Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal.
Každý registrovaný uživatel může mazat svoje vlastní příspěvky, pokud vidí, že se reakce na jeho text vzdalují jádru problému diskutované záležitosti. Pak je jenom na něm, jestli svůj příspěvek nechá, či nenechá. I já po sobě leckydy mažu příspěvky. A nepokládám za povinnost komukoliv vysvětlovat, proč právě ten a ten text jsem po sobě odstranil. :?
Anonymous píše:jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?
Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:

MOp

Příspěvek od MOp » 24.4.2005 22:33

Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal.
Milosi, ono paklize clovek v kazdem tvem prispevku (at jiz zde nebo jinde) cte nejakou radobyvtipnou poznamku smerem k temto strankam, ci osobam podilejicim se na jejich vzniku, ktera casto neni na miste, a kdy jimi zamerne vyplnujes sve prispevky, je jasne, ze se clovek nastve.

Smir se s tim, ze to zde je takove, jake to je, nebo sem jiz radeji nechod!

KM

Příspěvek od KM » 24.4.2005 21:53

K_M píše:Co s 3? Takto:
3 - zrušit,21 2xT, celodenně, celotýdenně, 24 int 4/6/10 v úseku B.labuť - Palmovka přes Vlt., Trž., a Maniny, 8 od Balab. přes Harfu na Lehovec, 25 zrušit. 12 ukončit polookružním objezdem Holešovic. 7 standardní int v so-ne
Jo a 15 2xT, celodenně, celotýdenně
Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal. Myslím že bys Fořtíku potřeboval školení o dobrém chování jako prase drbání.
A teď tedy k věci: jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?

KM

Příspěvek od KM » 24.4.2005 9:43

Admine, nemažte svoje příspěvky, poté co na ně odpovídám. nebo smažte taky tyhle dva moje. Ať nevypadáme jako pitomci oba. :D
Admin Fořtík píše:Věnujte se diskusi o daném problému. Jinak vám vaše texty smažu :!:

KM

Příspěvek od KM » 24.4.2005 9:36

No vidíte, kdo se tu dopouští osobních útoků? A to jen proto že jsem se podivil nad tím, že se čelní orientace svého času začaly strkat ZA sklo, protože řidiči při převlékání denní/noční nechtěli lézt po čelním skle. No a teď se vracíme zpět, protože někdo skla nemeje. Zřejmě se opět vyčlení vozy, které nesmí na linky, kde se z denní stává noční. No řekněte, není to Kocourkov?

KM

Příspěvek od KM » 24.4.2005 6:56

Petr píše:Nechci tu řešit osobní spory, ale už mě vážně štvete. Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
Ale já nemám s Vámi žádný spor. Já Vás dokonce ani neznám. Tak nemůžu proti Vám nic mít. Fakt. Ale když na něco poukazuju, musím uvést autora toho, na co poukazuju, ne? Já dokonce velmi oceňuji věcnou úroveň Vašich informací, ale někdy je prostě nedokážete řetězit a vyhodnocovat. Tak to dělám za Vás. Něco jsem napsal do Návštěvní knihy.
No v každém případě mi můžete zase dát zákaz vstupu. :evil:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.4.2005 22:46

slimman píše:
pawel píše: do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
Jó to byl binec ve vypravení po listopadu 98. :) Kobylisy měly asi 7 pořadí na 26, dlouhé výjezdy z Kobylis k Nádraží Hostivař.
Ona linka 11 vypravená z Hloubětína. To je taky výjezd. :roll:

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 23.4.2005 22:29

pawel píše: do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
Jó to byl binec ve vypravení po listopadu 98. :) Kobylisy měly asi 7 pořadí na 26, dlouhé výjezdy z Kobylis k Nádraží Hostivař.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.4.2005 13:20

pravda, po zavedení 15 a 25 do břevnova místo 8 a změně trasy d-20 už je trať k NH posledním delším koncovým úsekem, kde nejezdí nic než starobní T3. ale ani tady to není žádná sláva, T3P se tu mihne jen občas a T6 ještě míň. když to porovnám s evropskou, řepy, modřany atd atd., je to mizérie.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.4.2005 12:40

pawel píše:pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
A ted je Hostivař na tramvajové historii.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.4.2005 12:32

pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.4.2005 10:31

No on je trochu problém i v systému vypravení. Když Pankrác může vypravovat na linku 23 tak proč by nemohla pár pořadí 22. 26 by mohly vypravovat Kobylisy jako při výluce Palmovky.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 23.4.2005 8:29

Petr píše:Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
nesmíš si to brát osobně, někteří přispívají do diskuse, jen aby se mohli do ostatních navážet

já osobně bych byl rád, kdybys víc psal svoje názory do DF, protože jsi jeden z mála co má opravdu dobré informace a přínosné příspěvky (ano vím, že jsi to omezil, když jsi často dostal jako odpověď jen nesmyslnej flame)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2331
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.4.2005 23:29

Nějaký T3 R.P by se měly dát do Vokovic, aby taky jezdily i na 2 a 26...

Odpovědět