Napsal: 04.6.2005 17:04
6 pořadí ve všední den, prosím pěkně...fricoolinek2 píše:20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily.....
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=551
6 pořadí ve všední den, prosím pěkně...fricoolinek2 píše:20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily.....
Dovolil jsem si citovat, neb to už zapadlo . Takže popořádku. Tři dvojice do Modřan v sedle, večer a o víkendu je moc. Ale 2 zase málo, to sólo 21 je tak akorát Nabídka 16 z Modřan na IPP není rozšířením nabídky ale blbost, protože z Modřan na IPP by jel 16 jen ***** . A to říkáš ty, který upřednostňuje metro Dvojice na 21 jsou totální naprostý nesmysl, protože bys právě zvýraznil to vození vzduchu. Já se nedivím, že je to jednou plný tam a jednou zpátky, já to konstatuju, to víš, že jsem se to učil. 21 ve své dnešní trase 3 nenahradí, blbě se z ní na cokoliv přestupuje, hlavně na linky do Vodičkovy a dál, a to 9 na Národní třídě není, to už na Václavák dojdu. A když chci k Masaryčce, mám o další přestup víc, ty ovšem pojedeš metrem Václavák - Modřany tu trojku dost živí, i turisti tam často jezdí do nějakých ubytoven, přidáváš přestup a znovu jsi víc odříznul centrum od přímého spojení s další čtvrtí. Ve Vodičkově a Jindřišské už jsou totiž pro mě Modřany jednoznačně líp dosažitelné tou trojkou, když budu muset na 21, zase mi ukazuješ pomyslně k tomu metru Dvojice a 16 z Modřan v Ječné je luxus, takovou linku potřebuju spíš od Anděla A teď politicko dopravní aspekty V Karlíně tě budou lynčovat za 1 linku a bez vazby na centrum, zůstane jim jen NR. Povinně musíš propojit Karlín a Polikliniku Vysočany, hádej proč Alespoň sólem. Totéž platí pro Bulovku a Karlín a Karlín a Masaryčku. Zkus zaklepat u dveří tamního odboru dopravy. 8 z Karlína na Harfu je sice na 1. pohled logická, protože neduplikuje metro, ale taky nemá ke Karlínu frekventovaný dopravní vztah. Takže ne e. A 19 by u Polikliniky měla taky mírné problémy. Objezdy 5 a 12 Holešovic neberu, to je matení lidí a k ničemu to není. Že je s 5,12 ale i 3,15,16 potřeba něco dělat je jasný, ale musí se to vzít za jiný konec. Pracuju na tom, pak sežereš ty mě . A 12 sóla, jsi cvok? 20 totiž 12 nenahrazuje. Rušíš průtah centrem, čímž je 3 a ještě rychlejší linku spojující kvalitně metra C a B k Andělu dáš do sóla? Hmm. Myslím, že by to nefungovalo, ale je to jen můj názor. Úspory nejdou za každou cenuKM píše:Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min.
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
Tak vzhůru na mě.
ale já chi rušit jednu linku, ne koleje. To je jako kdyby 144,152 a 200 jezdily trvale na Florenc, co kdyby...Járis píše:Čím se pak bude hradit metro v úseku Karlovo náměstí - Florenc? Ze by tam jezdili autobusy, nebo že by cestující lítali jako blbci? O povodních byla 3 mimo provoz a jezdila jako XB to si nikdo nepamatuje? Tak nevidím důvod rušit linku 3 v centru.
Z vlastní zkušenosti vím, že linka č. 3 už dávno není páteřní linkou. Kdykoliv si v ní sednu v úseku Karlovo náměstí - Palmovka. Plná je ve špičkách v úseku Levského - Karlovo náměstí a Palmovka - Hloubětín.MOp píše:ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..
ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..KM píše:Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)
Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)MOp píše:[]
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...
Panebože, Fořtíku, vždyť jsem ho umístil už včera - mrkni se níže...Fořtík píše:Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit.KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
no a, tak se 2x vyprazdni... je uplne jedno zda lide budou cestovat kus trasy nebo celou.. dulezitejsi preci je, aby linka byla vyuzivana. a to by mezi otakarovou a carrefourem jiste byla..a v neposledni rade by v useku karlak albertov take plnila svuj ucel..KM píše:Ještě poznámka k MŠovu rozboru: To že jsou dopravní proudy spíše jednosměrný a obousměrnost je spíše výjimkou ses snad proboha někde měl učit, když to ví i laik? Nevím proč se divíš, že 21 jede prázdná ráno zc a odpoledne dc. Stejné je to na 90% ostatních koncových úseků. Čili přesně toto není klíč k řešení a ty z něj přitom vycházíš. Proto ti to nemůže vyjít a vytváříš lomenou linku, kde se jednou až dvakrát vůz úplně vyprázdní a bude mít v různých částech trasy odlišnou poptávku.
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit.KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.