Stránka 278 z 285

Napsal: 04.6.2005 17:04
od Petr
fricoolinek2 píše:20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily..... :shock:
6 pořadí ve všední den, prosím pěkně...

Napsal: 03.6.2005 18:05
od Járis
KM: Když se zrušila Xka, snižuje se počet záloh, tak musí být něco čím by se hradilo metro v případě potřeby. Když se stane něco na C tak se dají linky 144, 200 a co já vím ještě dají prodloužit z Holešovic na Florenc. Je to otázka cca 5 minut. Kde rychle splašit potřebnou kapacitu tramvají za B v centru? Nebo by jsi tam poslal Connex ci Hotlinera, aby jezdil v centru gumokolem?

Napsal: 03.6.2005 17:44
od Martin Šubrt
KM píše:Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min.
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
Tak vzhůru na mě. :twisted:
Dovolil jsem si citovat, neb to už zapadlo :-). Takže popořádku. Tři dvojice do Modřan v sedle, večer a o víkendu je moc. Ale 2 zase málo, to sólo 21 je tak akorát :-) Nabídka 16 z Modřan na IPP není rozšířením nabídky ale blbost, protože z Modřan na IPP by jel 16 jen ***** :-). A to říkáš ty, který upřednostňuje metro :-) Dvojice na 21 jsou totální naprostý nesmysl, protože bys právě zvýraznil to vození vzduchu. Já se nedivím, že je to jednou plný tam a jednou zpátky, já to konstatuju, to víš, že jsem se to učil. 21 ve své dnešní trase 3 nenahradí, blbě se z ní na cokoliv přestupuje, hlavně na linky do Vodičkovy a dál, a to 9 na Národní třídě není, to už na Václavák dojdu. A když chci k Masaryčce, mám o další přestup víc, ty ovšem pojedeš metrem :-) Václavák - Modřany tu trojku dost živí, i turisti tam často jezdí do nějakých ubytoven, přidáváš přestup a znovu jsi víc odříznul centrum od přímého spojení s další čtvrtí. Ve Vodičkově a Jindřišské už jsou totiž pro mě Modřany jednoznačně líp dosažitelné tou trojkou, když budu muset na 21, zase mi ukazuješ pomyslně k tomu metru :-) Dvojice a 16 z Modřan v Ječné je luxus, takovou linku potřebuju spíš od Anděla :-) A teď politicko dopravní aspekty :-) V Karlíně tě budou lynčovat za 1 linku a bez vazby na centrum, zůstane jim jen NR. Povinně musíš propojit Karlín a Polikliniku Vysočany, hádej proč :-) Alespoň sólem. Totéž platí pro Bulovku a Karlín a Karlín a Masaryčku. Zkus zaklepat u dveří tamního odboru dopravy. 8 z Karlína na Harfu je sice na 1. pohled logická, protože neduplikuje metro, ale taky nemá ke Karlínu frekventovaný dopravní vztah. Takže ne e. A 19 by u Polikliniky měla taky mírné problémy. Objezdy 5 a 12 Holešovic neberu, to je matení lidí a k ničemu to není. Že je s 5,12 ale i 3,15,16 potřeba něco dělat je jasný, ale musí se to vzít za jiný konec. Pracuju na tom, pak sežereš ty mě :-). A 12 sóla, jsi cvok? 20 totiž 12 nenahrazuje. Rušíš průtah centrem, čímž je 3 a ještě rychlejší linku spojující kvalitně metra C a B k Andělu dáš do sóla? Hmm. Myslím, že by to nefungovalo, ale je to jen můj názor. Úspory nejdou za každou cenu :-)
Jinak prohození 6 a 24 má něco do sebe :-), takže taky trochu pochvala. Mohlo by to dobře pomoct 18 ten souběh Nuslema s 6 až na ND. Jenže z 6 bys udělal skoro to, co já s tou 21. Neměla by tranzit. Bylo by to Laurová - Nár. třída a Nár. třída - Nusle. A i kdyby to vyšlo, musíš do Nuslí přidat jednu linku ve dvojicích :-) Kde jí vzít :-) Já sice tuším, ale my co víme víc, nesmíme ani naznačovat :-)

Napsal: 03.6.2005 16:56
od fricoolinek2
20 by měla jezdit na Barrandov Celodenně, Celotýdenně...nic by se nestalo...ty 2-3 pořadí navíc by DP snad přeci neporazily..... :shock:

Re: linka 3 centrem

Napsal: 03.6.2005 14:39
od KM
Járis píše:Čím se pak bude hradit metro v úseku Karlovo náměstí - Florenc? Ze by tam jezdili autobusy, nebo že by cestující lítali jako blbci? O povodních byla 3 mimo provoz a jezdila jako XB to si nikdo nepamatuje? Tak nevidím důvod rušit linku 3 v centru.
ale já chi rušit jednu linku, ne koleje. To je jako kdyby 144,152 a 200 jezdily trvale na Florenc, co kdyby...

linka 3 centrem

Napsal: 03.6.2005 13:50
od Járis
Je to sice hezký, že chceš mít volné centrum, ale zeptám se jinak. Co když bude někdo chtít prohlížet podvozky vozů Metra za provozu? Čím se pak bude hradit metro v úseku Karlovo náměstí - Florenc? Ze by tam jezdili autobusy, nebo že by cestující lítali jako blbci? O povodních byla 3 mimo provoz a jezdila jako XB to si nikdo nepamatuje? Tak nevidím důvod rušit linku 3 v centru.

Napsal: 03.6.2005 10:28
od KM
To se nedá nic dělat, když ho nebereš, tak nebereš. Já to nepíšu ani tak nějak proto, abych tě přesvědčil, ale spíš jak to je. Můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše. A když nepoznáš podstatu, nemůžeš problém řešit.
Sorry za pár naučných vět :-) Prostě linka přes celé město, přenášející nepravidelnosti dopravy z jednoho konce Prahy na druhý, navíc neoperativní při mimořádnostech, a vedená v souběhu s metrem, navíc v některých jejích úsecích je "přetramvajováno" (P8 a 9). Samozřejmě že P8 a 9 by šlo řešit jinak (je tam ještě 19,8,12) ale ta 3 se současnou změnou 24 to řeší celé. Včetně posílení dopravy ke Slavii a k Tržnici jako bonus.
Maximálně bych ještě prohodil v úseku Karl.n.-Otakarova 24 s 6 a vzniklo by i MŠem tolik požadované a nenalézané spojení P2 (IPP a Bělehradská - a ta zahrne i lidi od Jana Masaryka) s VN a Nám.Rep (tedy Příkopy). Bez jakýchkoliv investic.

3

Napsal: 03.6.2005 10:20
od Jonáš
MOp píše:ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..
Z vlastní zkušenosti vím, že linka č. 3 už dávno není páteřní linkou. Kdykoliv si v ní sednu v úseku Karlovo náměstí - Palmovka. Plná je ve špičkách v úseku Levského - Karlovo náměstí a Palmovka - Hloubětín.

Napsal: 03.6.2005 10:16
od MOp
KM píše:Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)
ja vcera ctu pouze zruseni 3 atd.. nikde nectu duvod proc ji zrusit.. arguent, ze je to kvuli tomu, ze je dlouha a jede centrem neberu,..

ano, beton je v tomto ohledu proti vandalum lepsi.. da se pouze pocnarat..

Napsal: 03.6.2005 9:59
od KM
MOp píše:[]
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...
Totéž co Fořtík: Vždyť jsem jej popsal už včera. Nocleháren je na okrajích Prahy víc, Modřany nejsou ničím zvláštní. Megalomanskost celkem v ničem nespatřuji, pokud za megalomanskost nepokládáš mimoúrovňová křížení. Naopak, ukazuje se že beton vydrží víc než umění (Barr.)

Napsal: 03.6.2005 9:56
od KM
Fořtík píše:
KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit. ;-)
Panebože, Fořtíku, vždyť jsem ho umístil už včera - mrkni se níže...

Napsal: 03.6.2005 9:46
od MOp
KM píše:Ještě poznámka k MŠovu rozboru: To že jsou dopravní proudy spíše jednosměrný a obousměrnost je spíše výjimkou ses snad proboha někde měl učit, když to ví i laik? Nevím proč se divíš, že 21 jede prázdná ráno zc a odpoledne dc. Stejné je to na 90% ostatních koncových úseků. Čili přesně toto není klíč k řešení a ty z něj přitom vycházíš. Proto ti to nemůže vyjít a vytváříš lomenou linku, kde se jednou až dvakrát vůz úplně vyprázdní a bude mít v různých částech trasy odlišnou poptávku.
no a, tak se 2x vyprazdni... je uplne jedno zda lide budou cestovat kus trasy nebo celou.. dulezitejsi preci je, aby linka byla vyuzivana. a to by mezi otakarovou a carrefourem jiste byla..a v neposledni rade by v useku karlak albertov take plnila svuj ucel..

Napsal: 03.6.2005 9:42
od MOp
KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
problem s linkou 3 nevidim. paklize jej spatrujes, tak jej popis. problemem je, ze jsou modrany velkou nocleharnou a doprava v okoli je pouze nejvetsi ve spickach. kdyz k tomu pripoctes fakt, ze cela trat je budovana megalomansky a jeste ke vsemu ne pro lidi, jelikoz sidliste objizdi velikym obloukem misto toho aby vedla stredem, musi ti byt jasne, ze to je uplne o necem jinem...

Napsal: 03.6.2005 9:42
od Fořtík
KM píše:Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Argumentuj věcně, jako Martin Šubrt. Martin je odborník, proto mne zajímá podle kterého hlediska se posuzuje správnost či nesprávnost. Umísti sem své řešení a můžeme o něm hovořit. ;-)

Napsal: 03.6.2005 9:41
od KM
Ještě poznámka k MŠovu rozboru: To že jsou dopravní proudy spíše jednosměrný a obousměrnost je spíše výjimkou ses snad proboha někde měl učit, když to ví i laik? Nevím proč se divíš, že 21 jede prázdná ráno zc a odpoledne dc. Stejné je to na 90% ostatních koncových úseků. Čili přesně toto není klíč k řešení a ty z něj přitom vycházíš. Proto ti to nemůže vyjít a vytváříš lomenou linku, kde se jednou až dvakrát vůz úplně vyprázdní a bude mít v různých částech trasy odlišnou poptávku.