Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 23.4.2005 22:29

pawel píše: do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
Jó to byl binec ve vypravení po listopadu 98. :) Kobylisy měly asi 7 pořadí na 26, dlouhé výjezdy z Kobylis k Nádraží Hostivař.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.4.2005 13:20

pravda, po zavedení 15 a 25 do břevnova místo 8 a změně trasy d-20 už je trať k NH posledním delším koncovým úsekem, kde nejezdí nic než starobní T3. ale ani tady to není žádná sláva, T3P se tu mihne jen občas a T6 ještě míň. když to porovnám s evropskou, řepy, modřany atd atd., je to mizérie.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.4.2005 12:40

pawel píše:pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
A ted je Hostivař na tramvajové historii.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.4.2005 12:32

pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.4.2005 10:31

No on je trochu problém i v systému vypravení. Když Pankrác může vypravovat na linku 23 tak proč by nemohla pár pořadí 22. 26 by mohly vypravovat Kobylisy jako při výluce Palmovky.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 23.4.2005 8:29

Petr píše:Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
nesmíš si to brát osobně, někteří přispívají do diskuse, jen aby se mohli do ostatních navážet

já osobně bych byl rád, kdybys víc psal svoje názory do DF, protože jsi jeden z mála co má opravdu dobré informace a přínosné příspěvky (ano vím, že jsi to omezil, když jsi často dostal jako odpověď jen nesmyslnej flame)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2436
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.4.2005 23:29

Nějaký T3 R.P by se měly dát do Vokovic, aby taky jezdily i na 2 a 26...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1964
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 22.4.2005 21:06

KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.
Nechci tu řešit osobní spory, ale už mě vážně štvete. Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
A pokud tvrdíte, že vše je interní záležitostí DP - doporučuji se informovat o tom, že u nás platí Drážní zákon, Zákoník práce a podobné předpisy, jimiž se DP musí řídit.
KM píše:(..)Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...
Ano, průměrné zpoždění na lince 12 ve všední den činí asi 30 minut, opravdu to funguje

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: No ani náhodou!

Příspěvek od pawel » 22.4.2005 18:37

Jonáš píše:
pawel píše:včera jsem přemýšlel, co může mít dp/ropid v otázce změn link.ved.na P8 za lubem. indicie: změny alespoň na d-3,25, šetření vozů (4xT). napadlo mě tohle :shock:

3 LEVSKÉHO -- Vltavská - Pr.tržnice - Ortenplac - NH - VÝSTAVIŠTĚ
5 OLŠ.HŘ. -- Stross - Vltavská - Maniny - Palmovka - Bulovka - KOBYLISY (v prav. provozu místo 10 až k vozovně)
25 BÍLÁ HORA -- Palmovka - N.Libeň - St.Hloubětín - LEHOVEC

(vešk.parametry zachovány)
Jasně 3 a 17 přiblížit co nejvíc k sobě, abychom měli něco jako 12 a 14 :-) 5 do Kobylis v jednom voze? Tleskám, super nápad, stará historická vazba mezi Libní a Letnou, která byla na 4 vozy a teď je na jeden, max. na dva vozy. A nestačí to, tak to vzít úplně. Super! 25 by mohla trošilinku pokopírovat ve směrování 8. Jojo, jsem asi sarkastický, ale jelikož se takováto "vylepšení" reálně mohou objevit, tak proto řvu, neboť v Bludném kruhu bydlím! :evil:
počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.

jinak dodávám, že tento "návrh" (resp.mojí dedukci návrhu) změn link.vedení nijak neobhajuju. ale takovýhle argumenty podle mě nemaj žádnou váhu. jediná větší změna na celém návrhu je 1xT mezi Dělnickou a Lehovcem. Tady začněte argumentovat. ale mě se po pravdě řečeno ta 3 v tomhle úseku zrovna plná nezdá. spíš prázdná. ale zas tak často tudy nejezdím. možná by se to tedy dalo kompenzovat prodl. 12 na Harfu ve špičkách.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:39

KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP.
Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným.
Jseš jsi jistý, že tebou ušetřené peníze budou na stačit na pokrytí nákladů na provoz toho domečku? :mrgreen:

Mimochodem, o střídaných přestávkách se prý na některých linkách uvažuje. Zatím zkušebně na linkách, které jezdí okolo některé z vozoven, která by tramvajákovi poskytla azyl.
Doufám, že tímto příspěkem neaktivizuji odpory. ;-)

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 15:26

Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:13

KM píše:Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.
K tomu je nutno dodat. Na d-12 budeš potřebovat střídané přestávky, nebo naopak BP v celku při odstavení jedné soupravy na vnitřní koleji na SN. Pokud bude jedna souprava manipulovat na vnitřní koleji, bude se muset přesunout motolská záloha; cestující na části spojů d-12 budou na SN vystupovat/nastupovat z jízdní dráhy nebo tramvaj jedoucí na BP udělá 2 kolečka ve smyčce navíc. :?

Vzájemné ukončení d-12 a d-13 na SN mi přijde jako nepříliš elegantní řešení, chtělo by d-13 protáhnout k Andělu, což je podmíněno otevření MSO v Radlické ulici pro tramvajovou dopravu. Jako výhledový bonus pak vidím d-13 prodlouženou k metru Radlická.

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 14:34

Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 14:12

MOp píše:prosím lépe objasnit..
Co je na tom k nepochopení? Tak znovu:

1/ Když d-12 ve směru DC někde nachytá zpoždění, tak jí zůstane i ze směru ZC, protože nemá přestávku, kde by to vyrovnala.
2/ Polookružní d-12 nejde proložit s d-14, pokud se nepřehází proklady a polohy spojů na navazujících linkách.
3/ Pokud d-12 není proložena s d-14, vzniká mezi dvěma následnými spoji obou linek velká mezera, kdy se na zastávkách kupí čekající kaštanstvo a zátěž linek je pak nerovnoměrně rozvrstvena.
Proto by to chtělo třetí linku (např. d-20), která by tuto mezeru vykryla.
:roll:

MOp

Re: To nepůjde

Příspěvek od MOp » 22.4.2005 13:20

Proxy píše:Po více jak měsíční zkušenosti s polookružní d-12, jí mám tak akorát plné zuby.Navíc začínám díky tomu pomalu začínám být nahlodán v otázce třetí linky na Brrndov CD+CT, což jsem dosud považoval za nesmyslné plýtvání.
prosím lépe objasnit..

Odpovědět