Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 22.4.2005 21:06

KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.
Nechci tu řešit osobní spory, ale už mě vážně štvete. Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
A pokud tvrdíte, že vše je interní záležitostí DP - doporučuji se informovat o tom, že u nás platí Drážní zákon, Zákoník práce a podobné předpisy, jimiž se DP musí řídit.
KM píše:(..)Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...
Ano, průměrné zpoždění na lince 12 ve všední den činí asi 30 minut, opravdu to funguje

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: No ani náhodou!

Příspěvek od pawel » 22.4.2005 18:37

Jonáš píše:
pawel píše:včera jsem přemýšlel, co může mít dp/ropid v otázce změn link.ved.na P8 za lubem. indicie: změny alespoň na d-3,25, šetření vozů (4xT). napadlo mě tohle :shock:

3 LEVSKÉHO -- Vltavská - Pr.tržnice - Ortenplac - NH - VÝSTAVIŠTĚ
5 OLŠ.HŘ. -- Stross - Vltavská - Maniny - Palmovka - Bulovka - KOBYLISY (v prav. provozu místo 10 až k vozovně)
25 BÍLÁ HORA -- Palmovka - N.Libeň - St.Hloubětín - LEHOVEC

(vešk.parametry zachovány)
Jasně 3 a 17 přiblížit co nejvíc k sobě, abychom měli něco jako 12 a 14 :-) 5 do Kobylis v jednom voze? Tleskám, super nápad, stará historická vazba mezi Libní a Letnou, která byla na 4 vozy a teď je na jeden, max. na dva vozy. A nestačí to, tak to vzít úplně. Super! 25 by mohla trošilinku pokopírovat ve směrování 8. Jojo, jsem asi sarkastický, ale jelikož se takováto "vylepšení" reálně mohou objevit, tak proto řvu, neboť v Bludném kruhu bydlím! :evil:
počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.

jinak dodávám, že tento "návrh" (resp.mojí dedukci návrhu) změn link.vedení nijak neobhajuju. ale takovýhle argumenty podle mě nemaj žádnou váhu. jediná větší změna na celém návrhu je 1xT mezi Dělnickou a Lehovcem. Tady začněte argumentovat. ale mě se po pravdě řečeno ta 3 v tomhle úseku zrovna plná nezdá. spíš prázdná. ale zas tak často tudy nejezdím. možná by se to tedy dalo kompenzovat prodl. 12 na Harfu ve špičkách.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:39

KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP.
Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným.
Jseš jsi jistý, že tebou ušetřené peníze budou na stačit na pokrytí nákladů na provoz toho domečku? :mrgreen:

Mimochodem, o střídaných přestávkách se prý na některých linkách uvažuje. Zatím zkušebně na linkách, které jezdí okolo některé z vozoven, která by tramvajákovi poskytla azyl.
Doufám, že tímto příspěkem neaktivizuji odpory. ;-)

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 15:26

Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:13

KM píše:Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.
K tomu je nutno dodat. Na d-12 budeš potřebovat střídané přestávky, nebo naopak BP v celku při odstavení jedné soupravy na vnitřní koleji na SN. Pokud bude jedna souprava manipulovat na vnitřní koleji, bude se muset přesunout motolská záloha; cestující na části spojů d-12 budou na SN vystupovat/nastupovat z jízdní dráhy nebo tramvaj jedoucí na BP udělá 2 kolečka ve smyčce navíc. :?

Vzájemné ukončení d-12 a d-13 na SN mi přijde jako nepříliš elegantní řešení, chtělo by d-13 protáhnout k Andělu, což je podmíněno otevření MSO v Radlické ulici pro tramvajovou dopravu. Jako výhledový bonus pak vidím d-13 prodlouženou k metru Radlická.

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 14:34

Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 14:12

MOp píše:prosím lépe objasnit..
Co je na tom k nepochopení? Tak znovu:

1/ Když d-12 ve směru DC někde nachytá zpoždění, tak jí zůstane i ze směru ZC, protože nemá přestávku, kde by to vyrovnala.
2/ Polookružní d-12 nejde proložit s d-14, pokud se nepřehází proklady a polohy spojů na navazujících linkách.
3/ Pokud d-12 není proložena s d-14, vzniká mezi dvěma následnými spoji obou linek velká mezera, kdy se na zastávkách kupí čekající kaštanstvo a zátěž linek je pak nerovnoměrně rozvrstvena.
Proto by to chtělo třetí linku (např. d-20), která by tuto mezeru vykryla.
:roll:

MOp

Re: To nepůjde

Příspěvek od MOp » 22.4.2005 13:20

Proxy píše:Po více jak měsíční zkušenosti s polookružní d-12, jí mám tak akorát plné zuby.Navíc začínám díky tomu pomalu začínám být nahlodán v otázce třetí linky na Brrndov CD+CT, což jsem dosud považoval za nesmyslné plýtvání.
prosím lépe objasnit..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 13:09

KM píše:Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...
Po více jak měsíční zkušenosti s polookružní d-12, jí mám tak akorát plné zuby.Navíc začínám díky tomu pomalu začínám být nahlodán v otázce třetí linky na Brrndov CD+CT, což jsem dosud považoval za nesmyslné plýtvání.
:smt027

Jonáš

Re: To nepůjde

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 13:04

willyjeff píše:Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:
Ulička nic moc, ale v blízkosti zastávky je ÚMČ P8 a Karlín pod toto spadá. Jako P7 má 15, tak P8 má 24.

KM

Re: To nepůjde

Příspěvek od KM » 22.4.2005 12:57

Jonáš píše:To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?
Úřady budou stále více elektronické a stále méně lidí tam bude muset fyzicky. Nezaměstnaní a bezďáci nechť si laskavě přestoupí. To je nezabije.
Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 12:48

K_M píše:12 ukončit polookružním objezdem Holešovic.
Provozně nevhodné řešení, které rozhodí proklady a přenáší zpoždění z jednoho směru na druhý. :(
willyjeff píše:Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:
To je zastávka uprostřed Libně poblíž Rokytky.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od willyjeff » 22.4.2005 12:45

Jonáš píše:
KM píše:Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.
To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?
Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:

Jonáš

Re: To nepůjde

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 12:34

KM píše:Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.
To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?

KM

Re: To nepůjde

Příspěvek od KM » 22.4.2005 11:53

Jonáš píše:B je sice pod celou Sokolovskou, ale oberlená část Pražanů neuznává metro jako slušný dopravní prostředek a kromě toho z Českomoravské i z Vysočanské je to daleko. Za 24 se omlouvám, nějak mi to nesepnulo :cry:
Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.

Odpovědět