Napsal: 03.6.2005 9:37
Martin Š a ještě někdo: Znova - nemůžete vyřešit problém 21, když jádro problému je 3. To je jako kdybyste řešili proč nejde plyn u skříně s pojistkama, pokud vám to bude takto srozumitelnější.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=551
omyl. jelikoz je tato krizovatka vybavena dynamikou, je mozne soucasne pojizdet smer po lince 21 z nabrezi na narodni se smery od narodni na most ci jeste lepe do oblouku ke staromestske. tim dochazi ke znacne uspore casu pro tyto linky. pri zavedeni obousmerneho provozu se musi vlozit samostatna mezifaze, ve ktere tyto krizovatkove pohyby nemohou byt zastoupeny.kocour píše:PROČ?
Proč to jednosměrně nevadí a obousměrně ano?
Vždyť to v obou případech blokuje tytéž směry.
PROČ?Martin Šubrt píše: Oblouk obousměrně pojížděný u ND je problém kvůli preferenci na SSZ a policajti se zblázní.
Celkem ses trefil, přikládám "oficiálnější" JŘ.7036 píše:Podle úvodníčku má mezi 3.6 až 5.6. jezdit zvláštní linka 44 v intervalu 23 minut. Tak jsem si udělal její jízdní řád ze smyčky Dvorce za pomocí intervalu a prvních a posledních spojů.
Může mi někdo objasnit, k čemu ta linka bude?7036 píše:Nevím kam jinam to napsat, snad sem..
Podle úvodníčku má mezi 3.6 až 5.6. jezdit zvláštní linka 44 v intervalu 23 minut. Tak jsem si udělal její jízdní řád ze smyčky Dvorce za pomocí intervalu a prvních a posledních spojů. Jenže mi poslední spoje nějak nesedí do intervalu 23 minut, takže budou tedy jakoby "navíc" nebo mám někde chybu (tu jsem nenašel?)
Nevím, jestli by se linky 13 a částečně i 21 (zejm. odpoledne) v takvýchto trasách uživily se soupravami (v tom případě 21 alespoň přes KN). Pak mi chybí i přes souběh s metrem jedna linka v Karlíně a jedna ve Vysočanech. Diskutablní mi taky příjde dvanáctka v sólech (ted jezdí plná i souprava) a využití posílené 24 v koncových úsecích. Na Radošovickou už by se navíc ty vozy těžko vešly...KM píše:Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min. Ušetřeno 21 pořadí a 42 řidičů z 3, 7 řidičů z 7 v so-ne. Potřeba cca 4 vlaky na 16, cca 4 vlaky na 8, cca 9 vlaků na 24, druhé vozy k 21 stojí ve vozovnách. Úspora nejméně 4-5 vlaků ve špičku, častější provoz 24, posílení zatížených úseků kolem Tržnice a Bulovky, optimalizace nabídky na Sokolovské, pestřejší nabídka v Modřanech (o 16).
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
B ostatně dostane soupravy z A, tak to zvládne.
Tak vzhůru na mě.
Dobře se vyhneš všem stanicím metra a povezeš vše na Strašnickouradek31 píše:to mi přijde jako docela velkej žvást - když ubereš 3 a místo ní dáš 16, jak můžeš napsat petřejší nabídka? neříkám, že by mi to vadilo, 3 nebo 16 to je fuck, stejně jezdím většinou na Výtoň nebo na metro
btw kdy už něko konečně navrhne linku po trase Levského - Výtoň - Vozovna Strašnice - kamkoliv? ta by se mi zrovna hodila
to mi přijde jako docela velkej žvást - když ubereš 3 a místo ní dáš 16, jak můžeš napsat petřejší nabídka? neříkám, že by mi to vadilo, 3 nebo 16 to je fuck, stejně jezdím většinou na Výtoň nebo na metroKM píše:pestřejší nabídka v Modřanech (o 16).